Jump to content

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Recommended Posts

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Facusem ordine si am aruncat o gramada de lucruri nefolositoare(le-am pus in cutii langa tomberoanele de gunoi),caci le tinusem pe undeva,ca tot asa am zis si eu,nu cer de mancare.Dar cand devin prea multe,zboara!Spatiul e scump! :crack:

Link to comment
Share on other sites

Cum pregatiti voi aprilica de iernat?

 

Eu ma gandeam la urmatoarele:

1.schimbat antigel(sa fiu sigur ca nu va ingheta)

2.oprit alimentare cu benzina(nu fac plinul pt ca rezervorul e de plastic, nu are ce sa rugineasca de la condens)

3.golit carburatoare (nu sunt 100% sigur de asta)

4.dat jos baterie si luat in casa

5.pus husa pe ea si urat iarna usoara

Link to comment
Share on other sites

2 si 3 nu. Lasa benzina in carburator, si las-o pe deschis. Daca nu ai scurgeri si pierderi, las-o in pace. Benzina tine unse garniturile si nu se usuca cauciucurile, ca sa trebuiasca sa le schimbi primavara ca nu ai un amestec bun. Spor

Link to comment
Share on other sites

Cum pregatiti voi aprilica de iernat?

 

Eu ma gandeam la urmatoarele:

1.schimbat antigel(sa fiu sigur ca nu va ingheta)

2.oprit alimentare cu benzina(nu fac plinul pt ca rezervorul e de plastic, nu are ce sa rugineasca de la condens)

3.golit carburatoare (nu sunt 100% sigur de asta)

4.dat jos baterie si luat in casa

5.pus husa pe ea si urat iarna usoara

1.Antigelul se poate verifica cu un aparat(au mecanicii la service-la fel si pentru verificarea calitatii lichidului de frana!) si afli pana la minus cate grade rezista.Abia dup-aia iei decizia schimbarii sau nu.

2.Robinetul de benzina e normal sa-l lasi pe deschis,daca iti inchid carburatoarele ok.Daca nu,il inchizi.

3.Cum spune si @Patrick,benzina tine "lubrifiate"toate componentele carburatorului.Odata golite,ele sunt supuse intemperiilor vremii(variatia temperaturii-mai ales daca o tii afara)si deci uzurii(ex:iti pot crapa membranele,etc).

4.Cu bateria exista mai multe opinii,dar daca chiar nu mai ai de gand sa o pornesti deloc,atunci o poti duce in casa si o depozitezi intr-un loc cu temperatura cat de cat constanta.Mai verifici nivelul la acid si il completezi daca e nevoie.

5.Adevarul e ca se face condens sub husa de la variatiile temperaturii,fapt ce iti poate stimula rugina sa apara pe ici,pe colo.Asa ca,mai bine ai pune Aprilica intr-un loc cu temperatura cat de cat constanta.Asta daca ai de ales,daca nu...

Link to comment
Share on other sites

Got it!

Cu antigelul nu ma risc pentru ca are cel putin 2 ani vechime.

Robinetul la benzina il voi lasa deschis, nu am probleme cu carburatoarelor.

Condensul sub husa.... oh well nu le poti proteja de absolut orice... eu o sa o tin in spatele blocului.

 

Thanks de sfaturi.

 

Azi la -1 grade aprilica mea a reusit sa porneasca (nu usor... dar a pornit singura)

Link to comment
Share on other sites

Si Aprilica mea a pornit azi la primul buton, a mers 3 secunde si s-a oprit. La al doilea a mers vreo 7-8 secunde. La al treilea buton a urcat imediat la 2000 rpm.

 

Niciodata nu am pus husa pe masini sau pe moto.

Husa tine umezeala mult si bine.

La umezeala (ploaie), chiar daca husa e impermeabila, tot se face condens sub ea. Condensul ala se mai duce la primavara :) cand dai jos husa.

Lasata insa in aer liber, dupa ce a trecut ploaia sau umezeala se usuca si mobra sau masina.

Apropo... am o husa moto Louis cumparata acum 5 ani. Am pus-o o singura data pe motor. Dupa o saptamana de soare, mobra mea era fleasca :)

Daca o doreste cineva din bucuresti o fac cadou (doar trebuie sa o caut prin garaj).

Link to comment
Share on other sites

Got it!

Cu antigelul nu ma risc pentru ca are cel putin 2 ani vechime.

Robinetul la benzina il voi lasa deschis, nu am probleme cu carburatoarelor.

Condensul sub husa.... oh well nu le poti proteja de absolut orice... eu o sa o tin in spatele blocului.

 

Thanks de sfaturi.

 

Azi la -1 grade aprilica mea a reusit sa porneasca (nu usor... dar a pornit singura)

Antigelul daca a fost ok acum 2 ani,mai merge vreo 2-3 ani linistit.Oricum sa cureti bine si sa ungi lantul sa nu rugineasca!

Link to comment
Share on other sites

Cand ajung acasa caut husa in garaj si i-o dau lui kr3at0r.

 

Nu crapa cauciucul daca nu este imersat in benzina. Este un cauciuc cu o formula speciala, rezistent la benzina, nu se umfla, nu se inmoaie...

Pe asta poti sa il tii in orice conditii ca nu imbatraneste. Doar in acetona si in etanol sa nu il bagi (banuiesc ca il ataca).

Deci, imi este mai teama de noua benzina E5 sau E10 care contine etanol si care se comercializeaza de vreun an la pompe in RO (dar cu care nu am avut nicio problema).

Au fost largi discutii pe net despre benzina asta, cum ca ataca garniturile la carburatoare...

Mie nu mi s-a parut ca ar ataca altceva decat buzunarul :)

Link to comment
Share on other sites

Fratilor,vam sunt nevoit sa vand Aprilica,datorita unor chestii personale.De altfel se vinde si YAMAHA TRICKER XG 250(anuntul este pe Bikeshop).

Deci:

VAND APRILIA PEGASO,AN FABRICATIE 1994,MOTOR DIN 1996(CU SERIA SCHIMBATA IN CARTEA DE IDENTITATE LA R.A.R.),KILOMETRI BORD 69.376,ISTORIC SERVICE,ITP PANA IN 04.2013,IMPECABILA MECANIC,ESTETIC NOTA 9-9,5 DIN 10,CULOARE VIOLET,PARBRIZ CU INALTATOR,PRIZA DE 12 Vcc,CEAS ORAR LA BORD,BUSOLA,TOP-CASE GIVI SIMPLY DE 45 DE LITRI,SA CU SCOABA IN 2 CULORI,1 CHEIE ORIGINALA SI 1 COPIE,BEC H4 OSRAM NIGHT BREAKER PLUS,AVAND URMATOARELE PIESE INCLUSE IN PRET(LUATE DE MINE DE-A LUNGUL TIMPULUI):

-AMBREIAJ COMPLET;

-CARBURATOARE REGLATE SI CURATATE CU TOT CU CALE,DAR FARA MEMBRANE;

-CUTIE VITEZA COMPLETA;

-CILINDRU CU PISTON SI SEGMENTI RULATE,DAR FOARTE BUNE;

-CHIULASA COMPLETA,PERFECT FUNCTIONALA;

-GARNITURI MOTOR DIVERSE SI SEMERINGURI SUPAPE NOI-NOUTE IN PUNGA;

-GALERII EVACUARE IN STARE FOARTE BUNA;

-STATOR MAGNETOU CU 3 FIRE APROAPE NOU SI CU ROTOR;

-CAPAC MOTOR CU POMPA DE APA BUNA;

-FAR FATA;

-STICLE SEMNALIZATOARE;

-CARENE LATERALE,USOR ZGARIATE,DAR NECRAPATE;

-SA NEAGRA CU INSCRIPTIA APRILIA ALBA PE LATERALE;

-CABLU DE TUROMETRU;

-CABLU DE SOC;

-RADIATOR DE APA CU TERMOCUPLA,PERFECT FUNCTIONAL;

-CUPLA CAUCIUC GRUP PINION SPATE;

-SET FURTUNE MOTOR;

-ROBINET DE BENZINA CU SONDA DE NIVEL;

-REZERVOR DE BENZINA OK;

-CAPAC FILTRU DE ULEI SI BUSON MAGNETIC DE GOLIRE ULEI;

-JOJA DE ULEI;

-BOBINA DE PORNIRE;

-ELECTROMOTOR;

-2 CAMERE DE REZERVA HEIDENAU(FATA SI SPATE);

-STICKER-E PEGASO;

-MULTE ALTELE DE CARE NU-MI MAI ADUC AMINTE,DAR SE DAU IN PRET!

PRETUL ESTE DE 1200 DE EURO,FIX!

MA GASITI AICI PE FORUM,LA 0744934435 SAU LA cristianstrt@yahoo.com.TRIMIT POZE PE E-MAIL,LA CERERE.AICI NU SE INCARCA,AU PREA MULTI Mb!Cristi.

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Imi pare tare rau ca ne paraseste @cristisrt . Tare ciudat anul asta 2012 , chiar ca e sfarsitul lumii . @cristisrtrt ce veste neplacuta . Abia asteptam sezonul urmator sa ne intalnim .

Link to comment
Share on other sites

Am o nevoie baneasca ce trebuie indeplinita in perioada imediat urmatoare.Daca o rezolv cumva altfel,nu se mai vand mobrele familiei!Asa ar fi cel mai frumos.Dar sa lasa lucrurile sa-si urmeze cursul firesc.

Oricum mersi de ganduri! :10:

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Frumos motor, foarte bine ingrijit. O sa fie norocos cine il ia.

Traiane,tu l-ai vazut live! :thanks: !

 

Noutati:Se pare ca nu mai trebuie sa ne vindem mobrele!

 

Fratilor,vam sunt nevoit sa vand Aprilica,datorita unor chestii personale.De altfel se vinde si YAMAHA TRICKER XG 250(anuntul este pe Bikeshop).

Deci:

VAND APRILIA PEGASO,AN FABRICATIE 1994,MOTOR DIN 1996(CU SERIA SCHIMBATA IN CARTEA DE IDENTITATE LA R.A.R.),KILOMETRI BORD 69.376,ISTORIC SERVICE,ITP PANA IN 04.2013,IMPECABILA MECANIC,ESTETIC NOTA 9-9,5 DIN 10,CULOARE VIOLET,PARBRIZ CU INALTATOR,PRIZA DE 12 Vcc,CEAS ORAR LA BORD,BUSOLA,TOP-CASE GIVI SIMPLY DE 45 DE LITRI,SA CU SCOABA IN 2 CULORI,1 CHEIE ORIGINALA SI 1 COPIE,BEC H4 OSRAM NIGHT BREAKER PLUS,AVAND URMATOARELE PIESE INCLUSE IN PRET(LUATE DE MINE DE-A LUNGUL TIMPULUI):

-AMBREIAJ COMPLET;

-CARBURATOARE REGLATE SI CURATATE CU TOT CU CALE,DAR FARA MEMBRANE;

-CUTIE VITEZA COMPLETA;

-CILINDRU CU PISTON SI SEGMENTI RULATE,DAR FOARTE BUNE;

-CHIULASA COMPLETA,PERFECT FUNCTIONALA;

-GARNITURI MOTOR DIVERSE SI SEMERINGURI SUPAPE NOI-NOUTE IN PUNGA;

-GALERII EVACUARE IN STARE FOARTE BUNA;

-STATOR MAGNETOU CU 3 FIRE APROAPE NOU SI CU ROTOR;

-CAPAC MOTOR CU POMPA DE APA BUNA;

-FAR FATA;

-STICLE SEMNALIZATOARE;

-CARENE LATERALE,USOR ZGARIATE,DAR NECRAPATE;

-SA NEAGRA CU INSCRIPTIA APRILIA ALBA PE LATERALE;

-CABLU DE TUROMETRU;

-CABLU DE SOC;

-RADIATOR DE APA CU TERMOCUPLA,PERFECT FUNCTIONAL;

-CUPLA CAUCIUC GRUP PINION SPATE;

-SET FURTUNE MOTOR;

-ROBINET DE BENZINA CU SONDA DE NIVEL;

-REZERVOR DE BENZINA OK;

-CAPAC FILTRU DE ULEI SI BUSON MAGNETIC DE GOLIRE ULEI;

-JOJA DE ULEI;

-BOBINA DE PORNIRE;

-ELECTROMOTOR;

-2 CAMERE DE REZERVA HEIDENAU(FATA SI SPATE);

-STICKER-E PEGASO;

-MULTE ALTELE DE CARE NU-MI MAI ADUC AMINTE,DAR SE DAU IN PRET!

PRETUL ESTE DE 1200 DE EURO,FIX!

MA GASITI AICI PE FORUM,LA 0744934435 SAU LA cristianstrt@yahoo.com.TRIMIT POZE PE E-MAIL,LA CERERE.AICI NU SE INCARCA,AU PREA MULTI Mb!Cristi.

NU MAI E VALABIL ANUNTUL!!! :mexicanwave: !

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat cu banii. Era un moment foarte prost sa vinzi acum motorul.

Primavara sau vara ai mai mari sanse sa il dai.

 

Are cineva un cablu de reglaj relanti ?

Al meu e foarte lung (cred ca e dublu ca lungime). Banuiesc ca este de la alt model. L-as pune totusi original.

Edited by mony
Link to comment
Share on other sites

Era un moment delicat cu banii.Asteapta statul roman taxele de la mine!Nu cautam sa o vand(si nici Tricker-ul),caci nu-s de vanzare sau nu vor mai fi!Era singura modalitate prin care as fi facut rost de bani.Dar am gasit alta metoda de a da banii statului roman!

Am eu pe o pereche de carburatoare de 1995,ti-ar fi bun acel model de cablu?

Edited by cristianstrt
Link to comment
Share on other sites

Este acelasi cablu. Poate ne intalnim prin primavara :) la o intalnire a aprilistilor ca nu arde de cablul ala, nu e vreo urgenta. Doar daca poti sa mi-l pastrezi ar fi ok.

Daca vei da carburatoarele, nu e o problema. Nu reglez relantiul mai mult de 3-4 ori pe an.

 

As propune, desi e devreme rau si ca pica in ziua de luni, data de 1 APRILIE ca referinta de intalniri pentru luna aprilie (doar avem acelasi nume la motoare).

Link to comment
Share on other sites

Iti pot trimite cablul prin curier rapid,daca ai nevoie.Daca nu,ramane acolo,caci sta bine!Cum doresti tu!

Link to comment
Share on other sites

Domnilor,

 

Va ofer o amintire "oldies but goldies" veche dar frumoasa...

despre un calut inaripat!

Mai putin povestea de atunci cu taxa Eur1...

dar dintotdeauna... in Romania dragutii guvernanti "mai baga" cate o taxa!...

 

IMG_0002.pdf

 

Va doresc toate cele frumoase,

La multi kilometri frumosi!

 

 

.

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

Deosebit articolul!

Toata stima,domnule Nastase si va doresc km multi pe mai departe.Cristi.

Link to comment
Share on other sites

Cristi & iubitorii de caluti inaripati,

 

Multumesc pentru apreciere si cuvintele frumoase!

 

Sa va tina Dumnezeu frumosi, sanatosi, vigurosi...

si cu chef permanent... de echitatie...

 

Toate cele dorite!

 

Dan

Edited by Dan Nastase
Link to comment
Share on other sites

Salut Dane.

Te stiu de foarte mult timp... Prima data te-am vazut in targul de masini din Drumul Taberei - Prelungirea Ghencea, undeva prin anii 90.

Aveai un BMW modificat, cadru lungit, motor de Warburgh.... eh, ce vremuri :)

Te-am mai vazut in perioada in care probabil scriai articolul, la voi in redactie. Cumparasem masina unui fost coleg de-al tau (un ford granada coupe).

Parca despre expozitia din Germania discutati atunci.

Mi se pare fascinant cum, dupa atatia ani, se da timpul inapoi (eu nu am citit la vremea respectiva articolul).

 

Bafta multa !

Link to comment
Share on other sites

Multumesc si eu domnului @Dan Nastase pentru interesantul si vechiul dar noul in acelasi timp , articol despre o motocicleta - molto simpatica - .Spirala timpului a ajuns cu o treapta mai sus dar din nou in acelasi punct . Va salut cu farul !

Edited by remu1
Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...