Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Daca ma intrebi pe mine,de departe e CLAR ca Aprilica-i cea mai frumoasa!Toate au probleme,mai multe,mai putine,unele datorate proastei exploatari a proprietarilor,altele de fabrica!Cu Aprilica e clar:o iubesti si o accepti asa cum e cu fitele ei,cu neajunsurile ei sau o urasti!

Legat de Transalp-ul de 600,e clar ca nu se compara ca frumusete cu Aprilica!!!

Multi dintre "prietenii" care-ti spun sa nu o cumperi,fac asta de invidie! :crack:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia.

 

 

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

INCEARCA SA ALEGI SI CU INIMA , UNEORI IN VIATA NU STRICA , SATISFACE-TI SI SUFLETUL , SA STI CA MERITA

iar cat despre probleme - toate au , important este sa iti placa sa le remediezi , punct.

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare aprilisti! nu am mai scris de multa vreme aici, abia am revenit pe campiile patriei si inca nu stiu in ce stare a ajuns Aprilica mea. teoretic a stat in garaj cuminte si inca sta. practic, nu stiu.

dar am o intrebare: unde as putea gasi un kit de coborare? ca as vrea s-o fac mai potrivita pe inaltimea mea, mai ales ca acum am genunchiul mai slabit dupa ultimul mini-accident. trebuie sa-mi calculez un buget sa vad cati bani pot baga in ea anul asta. de asemenea, vreau sa-i iau si gume noi, ca alea de pe ea sunt tari ca stanca acum, cred.

 

edit pentru shumilica: transalp e o vaca in opinia mea proprie si personala. daca vrei sa te distrezi cumva, alege-ti aprilica si spera sa nu ai probleme majore cum au unii cand si le achizitioneaza. si daca o sa ai grija de ea, si ea o sa aiba grija de tine.

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări tuturor,

 

Ca și în celelalte postări d-ale mele, vă anunț cu mare bucurie că al său (Tractoraș) bendix s-a defectat. Concret, la pornire, electromotorul învârte în gol. Pornește după ce o manevrez înainte și înapoi cu motorul băgat în viteză. Altă modalitate de a face treaba asta la fiecare pornire și a înlocui bendixul vedeți?

 

Mulțumesc cu respect,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

ASA CA ...?

 

Bun asa.

Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa..

Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare).

Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula.

Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock.

apreciez foarte mult un lucru pe care il disting in poze :dezordinea sculelor , si pe mine ma caracterizeaza ,

post-78987-0-66726900-1396196348_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca.. asa ca... tot dupa anunturi de aprilia, in principal, ma uit ...dar ma tampeste sa ma uit la atatea anunturi, sa le compar, etc :blink:

 

Va multumesc mult pentru sfaturi si impresii! Sunteti de gasca :peace:

Daca merge la viteza de croaziera cu 120 mi se pare arhisuficient pentru primii ani de motociclism. Si da, vreau sa nu ma dau in laturi in cazul in care gasesc un drum secundar/laturalnic/forestier si mi se scoala mie sa o iau pe acolo. Dar vreau sa ma tin si dupa vara-miu prin plimbari prin europa.

 

 

Auziti, nu vrea nimeni niste valize de aprilia, originale? Omul din anuntul asta, mi-ar lasa motoreta la 4000 de lei daca isi poate vinde valizele separat: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

Asa ca putem sa ne combinam in 2 feluri, imi dati voi banii (diferenta intre 4000 si 4450, parca 1000 de euro a spus ca e ultimul pret) cand ma duc s-o iau si cand vin cu ea va las voua valizele (sunt din bucuresti, daca sunteti din alta localitate pe drum spre sibiu, prin ramnic sau prin brasov, nu conteaza, cu atat mai bine). Sau vorbiti direct cu vanzatorul dar a zis ca separat la vinde la 250 de euro.

 

 

In bucuresti am vazut urmatoarele anunturi care-mi fac cu ochiul:

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-cube-650-rotax-impecabila-ID1DJEH.html#440e96686f Dezavantaje: vad ca nu are niciun fel de accesoriu in afara de suporturile de valize si cricul central, parbriz care nu e de touring. Kitul de lant nu a mai fost schimbat de la fostul proprietar dar imi zice baiatu ca la tipurile astea de motorete nu se schimba asa des ca la sportive si ca inca se tine bine.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/110293-vand-aprilia-pegaso-650-2001/?do=findComment&comment=518476 pentru ca e ieftina, anul de fabricatie, putini km (nu ma bazez prea mult pe asta).

 

Tot caut un cu crashbar ca fiind incepator poate mai pic si eu la viteze mici, dar nu gasesc, e ceva rar la modelul asta? :eek:

 

Si alta intrebare, e potrivita pentru primul motor?

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se spune ca poti realiza orice numai sa-ti placa..la fel si la mine ...am tot intrebat pe aici de intreruperile alea la aprilica mea...dupa multe refuzuri la mecanici si diagnoze gresit ...am descoperit cauza care o tot punea in cap...m-am enervat incepator fiind si am dat jos carbu... tot chiorindu-ma de acolo ca nepriceputu totusi am vazut ca unde vine benzina in carb era o sata mica ..care era infundata total cu mizerie...deci dupa o saptamana de nervi azi relaxare vreo 300 km fara nici o problema ....merge ca noua ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări tuturor,

 

Ca și în celelalte postări d-ale mele, vă anunț cu mare bucurie că al său (Tractoraș) bendix s-a defectat. Concret, la pornire, electromotorul învârte în gol. Pornește după ce o manevrez înainte și înapoi cu motorul băgat în viteză. Altă modalitate de a face treaba asta la fiecare pornire și a înlocui bendixul vedeți?

 

Mulțumesc cu respect,

Cristi L.

 

 

Auziti, nu vrea nimeni niste valize de aprilia, originale? Omul din anuntul asta, mi-ar lasa motoreta la 4000 de lei daca isi poate vinde valizele separat: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

Si alta intrebare, e potrivita pentru primul motor?

Salut!

 

Eu sunt la prima motocicletă și sunt mulțumit de ale sale performanțe atunci când funcționează. Probabil că următoarea motocicletă va fi una mai joasă, cu o șa ceva mai lungă si dreaptă, în stilul acesteia: 1969-honda-cb750-1.jpg. Într-adevăr, e alt stil de motocicletă, însă este ceea ce m-ar satisface mai mult, acum că am căpătat ceva experiență (5 luni). Altfel, motocicleta în sine face ceea ce spune că face: te transportă confortabil din punctul A în punctul B.

 

Linkul de pe tocmai.ro nu mai este valabil. Aș fi aruncat totuși o privire.

 

Seară bună,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un dubiu. Are ceva daca nivelul de ulei din vasul din cadru este peste nivelul maxim ?

1. Nu este in regula ;nivelul corespunzator trebuie sa fie intre min si max undeva pe jumatate

2. daca ai pus in plus fata de cantitatea specificata de producator e ok , scoti din el .

3. daca nu ai pus mai mult nivelul peste max poate fi dat de condensul de peste iarna sau de carburant ,,,,nasol ,,,

 

 

http://www.pemotoare.ro/verificarea-si-schimbul-uleiului/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca?

Baga in masina 5L in loc de 4L si vezi cu ce incurca!Nu cred ca te tine mult timp sa desfaci busonul si sa dai drumul din el.Sa fie OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca?

in motor uleiul creaza o anumita presiune in timpul functionarii acestuia , astfel are nevoie de spatiu de lucru , destindere pana la o presiune stabilita optima de catre producatorul motorului...in cazul in care folosesti mai mult ulei din lipsa de spatiu presiunea va creste, si va afecta zona care cedeaza mai usor adica furtunele , care la adica vor ceda.

al doilea aspect il regasesti si in mediul inconjurator: alearga in apa care ajunge la glezne si incearca si cu apa care ajunge la genunchi si atunci vei vedea ce se intampla cu ansamblul biela , iar uleiul e ulei , nu apa deci vascos.

Sper ca nu am spus prostii.

Volumul de ulei si tipul acestuia ,e stabilit de producatorul motorului dupa multe calcule , si cred ca ar fi bine sa le respectam....PUNCT , n-are sens sa dezvoltam ,

Oricum nu stiu cum ai pus mai mult ulei , in Aprilia mea intra doi litrii , bidonul de ulei are fix doi litrii ....simplu .... sau poate nu ai scurs pe tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles. Maine dimineata mai scot din el. Multumesc mult pt explicatie si timpul acordat!

Ca sa-ti fie mai simplu, poti monta o seringa mare cu un furtunel, si scoti pe la joja, sau desfaci doar busonul de jos pe unde nu va curge mai mult de 500 ml. Nivelul la ulei se masoara cu motorul cald, iar joja se scoate, se sterge si se masoara fara a o infileta in cadru.

 

Ieri am iesit si eu cu prietenii la o plimbare Bucuresti-Branesti-Lehliu. Poze nu am facut eu, ca nu am avut telefonul sau camera la mine, dar am cateva poze facute de prieteni...

 

Neshte poze de alataieri si de ieri:

Gasca mare, plimbare pe masura.

Cum se comporta cauciucurile alea ale tale (parca erau Heidenau K66) pe macadam?

 

Neatza lume :)

hai ca sar si eu cu 2 poze de la plimabarea de ieri :D

attachicon.gifPH000032.jpgattachicon.gifPH000023.jpg

 

Din pacate mie nu a avut cine sa imi faca poza pe motor :D asa ca mi-am pozat umbra

Free highway .

Importanta e sa te simti liber. Pozele insa iti starnesc amintiri placute peste ani.

post-74306-0-16114300-1396288947_thumb.jpg

post-74306-0-56134100-1396288947_thumb.jpg

post-74306-0-97497500-1396288947_thumb.jpg

post-74306-0-45781000-1396288948_thumb.jpg

post-74306-0-00462400-1396288949_thumb.jpg

post-74306-0-81260300-1396288949_thumb.jpg

post-74306-0-34928500-1396288950_thumb.jpg

post-74306-0-25977100-1396288964_thumb.jpg

post-74306-0-54418400-1396288976_thumb.jpg

post-74306-0-91175400-1396288976_thumb.jpg

post-74306-0-24555300-1396288977_thumb.jpg

post-74306-0-61098700-1396288977_thumb.jpg

post-74306-0-96389600-1396288977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele mele sunt K73 si sunt super rain,merg cam pe orice nu e aderent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa,ca uitasem si am cautat pe varul Goagal poze asemanatoare.

Bun,oricum nu mai sunt ca cele stock doar de asfalt.

Am facut si eu proba la drum lung la cele de cross,dar duoa 120 incepe sa valseze fata dupa profilul serpuit al crampoanelor,iar pe viraje stranse,daca deschizi gazul brusc,intra pe drift rupand aderenta.Poate sa fie si de la kitul de pinioane.

In schimb,cum ai iesit din sosea mananca pamantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata tuturor,

 

felicitari celor ce au avut parte de un wknd pe 2 roti !!

 

Posibil ca subiectul consumului de carburant sa se fi discutat dar considerand noile preturi intebarea mea este ce consum are un Pegaso Cube ( an 1997) ? Motorul fiiind in stare optima si un sti de condus non-agresiv.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...