Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mno,am stabilit legatura in sfarsit,Aline!

Poate ne urmeaza exemplul si ceilalti(Eugen,Mony,Remu1,Victor,etc)caci pe skype putem sa facem conferinta!

 

Aline,pofta buna si scuze ca nu mai putem vorbi acum! :alcy:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mno,am stabilit legatura in sfarsit,Aline!

Poate ne urmeaza exemplul si ceilalti(Eugen,Mony,Remu1,Victor,etc)caci pe skype putem sa facem conferinta!

 

Aline,pofta buna si scuze ca nu mai putem vorbi acum! :alcy:

asemenea ! eu am terminat-o, altceva nu mai am asa ca bag un somn !

Asa este .Poate stabilim o zi anume cand poate toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,sa-ti fie de bine.

Cristi,eu nu am mai pornit calculatorul sau laptop-ul acasa de un an. Imi ajung peste 200 de ore de calculator la serviciu.

Am dat si eu comanda de doua bujii care imi vin maine.

Mi-am dat seama ca poate bujiile mele nu sunt bune si era primul lucru de verificat,nu bobina sau CDI.

Aprilica mea nu mi-a ars un bec intr-un an si jumatate...

Pun bujie noua si vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inafara de weekend, eu sunt liber seara, dupa 20, chiar 22, in unele seri (program de masterat foarte prost facut). In alta ordine de idei, azi m-am speriat, am ridicat mobra aproape vertical :))


» Post actualizat in 19 Oct 2014 19:40

Ca tot veni vorba de facultate, eu sunt cel mai mic de-aici, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,o sa vad ce rezolv dupa schimbarea bujiei.

Asa am patit prima oara cand aveam Transalp-ul,acum 4 ani. Am facut cu calul o lumanare...

In astfel de situatii,reduci usor gazul si ciupesti frana spate,sa coboare.

Cu Pegaso,ma obisnuisem cand montasem kit-ul de pinioane de cuplu. Dar,sa o ridic,nu sa merg mult cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ridicat mobra aproape vertical

Pegaso si in configuratia originala de pinioane se salta usor. Doar ce o cumparasem si o saltasem involuntar. Dar din pacate franele chiar daca sunt brembo nu se compara cu 2 discuri (logica mea defectuasa spunea ca o sa franeze la fel de bine ca zxr-ul de 400 :crack: dar a franat deabia cand am ajuns pe nisip in benzinarie... )din motivul asta m-am si varsat rapid dupa ce o cumparasem :) Bine...teoretic doar mobra a cazut, nu stiu cum, eu am ramas in picioare :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,sa-ti fie de bine.

Cristi,eu nu am mai pornit calculatorul sau laptop-ul acasa de un an. Imi ajung peste 200 de ore de calculator la serviciu.

Am dat si eu comanda de doua bujii care imi vin maine.

Mi-am dat seama ca poate bujiile mele nu sunt bune si era primul lucru de verificat,nu bobina sau CDI.

Aprilica mea nu mi-a ars un bec intr-un an si jumatate...

Pun bujie noua si vad cum se comporta.

si eu am avut probleme in primavara si am scos bujia , avea electrozii foarte apropiati , i-am pus la 0.75 dar tot nu mergea cum trebuia asa ca am luat bujie noua si am rezolvat problema

» Post actualizat in 20 Oct 2014 07:09

Inafara de weekend, eu sunt liber seara, dupa 20, chiar 22, in unele seri (program de masterat foarte prost facut). In alta ordine de idei, azi m-am speriat, am ridicat mobra aproape vertical :))

» Post actualizat in 19 Oct 2014 19:40

Ca tot veni vorba de facultate, eu sunt cel mai mic de-aici, nu?

:eek: nu conteaza!

» Post actualizat in 20 Oct 2014 08:09

vreau sa rezolv o problemuta: vopseau de pe butucii de la roti s-a cam exfoliat dar nu de tot.Arata foarte urat. Voiam un sfat privind curatarea acestora fara demontarea rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai dat niciun semn de foarte demult :) am fost ocupat cu organizarea unui eveniment.

 

Intre timp weekendul asta am facut si eu botezu la motor si am luat prima tranta de cand am permis. Nu a fost deloc grav, dar ma cam tine incheietura piciorului (nu glezna). Am fost sambata (cand a plouat un pic) prin zona valea doftanei cu niste prieteni si la niste serpentine in coborare era mazga cu frunze umede, am vrut sa testez limitele mele si ale motorului blocand roata spate, m-am redresat frumos dar aveam ceva viteza pentru curba ce venea si am franat cu fata cam brusc (pentru conditiile de drum), s-a blocat, i-am dat drumu, am pus iar, s-a blocat, i-am dat drumul, un fel de ABS cu incetinitorul, am ajuns undeva pe la 10km/h si am culcat-o ca nu eram in stare sa iau curba si aia plina de mazga cu frunze. Eram echipat complet, nu am patit nimic, dar mi-a prins piciorul stang. Noroc ca nu eram singur, m-au ridicat repede baietii, au pus pe picioare si motoreta, care are doar niste zgarieturi pe carena, pe greutatea de la ghidon si pe aparatoarea de la toba. Cat timp am fost culcat ocupatia mea era sa pun capacul la ulei ca-l verificasem inainte si nu stransesem bine si se tot revarsa, noroc ca aveam si bidonu de ulei la mine :D

 

Nu sunt poze fix din curba cu probleme (era mazga si frunze pe toata suprafata asfaltului), dar ca sa va faceti o idee:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=310695729116000&id=194063017445939

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prea grea pentru mers cu ea pe o roata.

In plus,se uzeaza prematur kit-ul de lant si diverse angrenaje prin cutie.

Daca vrei distractie,iti iei un cross sau supermoto.

Azi am dat si eu comanda de fisa,pipa si doua bujii Ngk normale. Maine le primesc si o sa incerc sa le montez in functie de cum ma simt dupa a 5 a noapte pierduta din ultimele 7 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prea grea pentru mers cu ea pe o roata.

In plus,se uzeaza prematur kit-ul de lant si diverse angrenaje prin cutie.

Daca vrei distractie,iti iei un cross sau supermoto.

Azi am dat si eu comanda de fisa,pipa si doua bujii Ngk normale. Maine le primesc si o sa incerc sa le montez in functie de cum ma simt dupa a 5 a noapte pierduta din ultimele 7 zile.

Asteptam concluzia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu,ca m-a exasperat.

Shumulica,frana fata nu prea se foloseste pe udatura,mai ales pe curbe,decat foarte,foarte putin.

Cea mai buna franare,este cea cu frana spate,corelata cu schimbarea sacadata a treptelor inferioare,cu putin spritz la debreiere,sa nu "rupi" cutia si lantul in doua..

» Post actualizat in 20 Oct 2014 15:54

Chiar daca rupi putin aderenta cu roata spate,corectezi cu putin viraj in directia in care tinde sa derapeze,in speta,cam la fel ca la masinile cu tractiune spate.

Important este sa nu te pierzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla si la case mai mari,dar frunze plus umezeala pe asfalt inseamna patinaj artistic..

bineinteles de'aia exista artisti... un derapaj controlat in picioare in scarite , schim intre a II-a , a III-a supertare , daca stai in sa si vrei sa te apleci pe viraje , cazi ca o balega...si eu am patit-o , nu la frunze ci la namol de garla , acelas lucru in principiu

» Post actualizat in 20 Oct 2014 17:37

Foarte frumos drumul! Foarte naspa de condus pe el..la cum abordez eu virajele ca incepator sigur m-as fi dus sanie in padure!

 

Mobra am ridicat-o intentionat, dar niciodata n-am reusit sa o pun vertical :)

Nu e naspa de condus pe el , eu sunt din zona , e chiar OK

» Post actualizat in 20 Oct 2014 17:44

Este prea grea pentru mers cu ea pe o roata.

In plus,se uzeaza prematur kit-ul de lant si diverse angrenaje prin cutie.

Daca vrei distractie,iti iei un cross sau supermoto.

Azi am dat si eu comanda de fisa,pipa si doua bujii Ngk normale. Maine le primesc si o sa incerc sa le montez in functie de cum ma simt dupa a 5 a noapte pierduta din ultimele 7 zile.

De ce nu m-ai ascultat cu bujia Denso? e chiar pe instalatia electrica facuta de Denso! NGK , ok dar am o rezerva ...

Am fost duminica la Rasnov , la oamenii de unde am kuat mobra , am stat de vorba , de multe ori , daca nu de fiecare data trebuie sa faci chiar ce trebuie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Din incapatanare si pentru ca imi place cum arata, corelat cu un pret bun, m-am ales cu un pegaso 650 ie din 2001(motor pe injectie).

Si pentru ca nu am reusit sa merg cu motorul nici macar 10 metri - probleme la bendix si pinionul de la electromotor si cel intermediar - va rog sa-mi spuneti daca aveti cunostinta de vreun motor pe injectie la dezmembrat. V-as fi foarte recunoscator.

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele din piese se potrivesc de la Bmw F650 GS.

O sa iti spuna Shumulica,daca i-a trecut supararea ca l-ai facut cu ou si cu otet.

Si,apropos,mobra lui inca merge,nu cum spune-ai avum doua-trei luni..

Trebuie sa dovedesti ca te-ai lepadat de vorbele rele,pe care noi poate le-am iertat,dar nu le-am uitat...

Prietenii aprilisti stiu de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, revin si eu cu o mica nelamurire... e normal sa se inroseasca galeriile (cativa cm la prinderea de cilindru) dupa o tura de 2-3 km ? mers numai cu a 2-a ?

rateuri da foarte rar, motoru trage foarte bine, porneste bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Din incapatanare si pentru ca imi place cum arata, corelat cu un pret bun, m-am ales cu un pegaso 650 ie din 2001(motor pe injectie).

Si pentru ca nu am reusit sa merg cu motorul nici macar 10 metri - probleme la bendix si pinionul de la electromotor si cel intermediar - va rog sa-mi spuneti daca aveti cunostinta de vreun motor pe injectie la dezmembrat. V-as fi foarte recunoscator.

Toate cele bune

Salutare si bine ai venit printre noi!

» Post actualizat in 21 Oct 2014 05:43

Salutare, revin si eu cu o mica nelamurire... e normal sa se inroseasca galeriile (cativa cm la prinderea de cilindru) dupa o tura de 2-3 km ? mers numai cu a 2-a ?

rateuri da foarte rar, motoru trage foarte bine, porneste bine.

Prea mult aer!

» Post actualizat in 21 Oct 2014 05:44

...

Trebuie sa dovedesti ca te-ai lepadat de vorbele rele,pe care noi poate le-am iertat,dar nu le-am uitat...

Prietenii aprilisti stiu de ce.

Valabil si ce spune maestrul Remus:

» Post actualizat in 21 Oct 2014 05:44

Da. Dupa cum zice si @eugenkawa ar fi cazul sa-ti faci autocritica .

Deci,da!

Shumilica???Vreo reactie?

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

autocritica e foarte buna , te ajuta sa te impaci cu tine insuti in primul rand si astfel vei fi mult mai obiectiv.Un om care nu poate face asa ceva se va crede mereu superior celorlalti , astfel nu va putea sa vada cat de idiot este( fara referire la cineva anume , am spus-o in general)


» Post actualizat in 21 Oct 2014 07:37

prefer sa fac afirmatii cu referire la generalitati , nu la persoane anume , nu sunt eu in masura sa critic particularitati, astfel fiecare intelege ce vrea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aveti cu saracu om? A actionat pe o convingere care s-a dovedit eronata, se mai intampla, sunt atatea tepe in Romania incat e normal sa suspectezi orice. Pacat ca nu a fost suspect pana la capat, adica si cu motoru pe care l-a cumparat.

 

Eu am motoru pe injectie vechi, cel cu probleme, cred ca il mai am, ca trebuia sa-l iau de pe capul mecanicului demult, si daca nu l-am luat... Ideea e ca e dezemembrat pe bucati, nu mai stiu daca am rotita aia care vine la electromotor ca mi se pare ca si eu am avut probleme cu ea si le-am folosit pe cele de la motorul actual. Ce cauti tu nu trebuie sa gasesti neaparat la un motor pe injectie, se potriveste si de la un motor pe carburatie. Eu am acum un motor care a fost pe carburatie. A trebuit sa schimb capacu ala cu captele cititoare si piesa ce intra inauntru sa tina bendixu pe loc.

 

Sunt atat de multumit de motor incat as vrea sa-l pun bine bine la punct pana la anul si sa fac NordKapp (norvegia) la anul cu grupul Motosketeers care au in plan sa faca asta :) Ce ziceti, ar tine aprilica pana acolo si inapoi? :)) In grup sunt 2 v-strom-uri, o yamaha fz6 si o honda hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,asta imi place,sa nu se tina ranchiura.

Shumulica,ce piese sunt compatibile la modelul pe injectie?

Inainte de a pleca asa departe,fa-ti o lista cu minimul necesar. Ma refer la ceva chei,leviere,camere roti noi de rezerva. Nu iti permiti sa faci o pana la 2-300 de kilometri distanta de prima vulcanizare,plus o canistra de benzina.

Remu1,Cristian1 si Bodyvl au facut Grecia si te pot sfatui mai bine.

Al meu a plecat anultrecut spre Grecia,dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria... :(

» Post actualizat in 21 Oct 2014 10:19

Azi astept si eu piesele noi,sa facem o resuscitare la calut.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aveti cu saracu om? A actionat pe o convingere care s-a dovedit eronata, se mai intampla, sunt atatea tepe in Romania incat e normal sa suspectezi orice. Pacat ca nu a fost suspect pana la capat, adica si cu motoru pe care l-a cumparat.

 

Eu am motoru pe injectie vechi, cel cu probleme, cred ca il mai am, ca trebuia sa-l iau de pe capul mecanicului demult, si daca nu l-am luat... Ideea e ca e dezemembrat pe bucati, nu mai stiu daca am rotita aia care vine la electromotor ca mi se pare ca si eu am avut probleme cu ea si le-am folosit pe cele de la motorul actual. Ce cauti tu nu trebuie sa gasesti neaparat la un motor pe injectie, se potriveste si de la un motor pe carburatie. Eu am acum un motor care a fost pe carburatie. A trebuit sa schimb capacu ala cu captele cititoare si piesa ce intra inauntru sa tina bendixu pe loc.

 

Sunt atat de multumit de motor incat as vrea sa-l pun bine bine la punct pana la anul si sa fac NordKapp (norvegia) la anul cu grupul Motosketeers care au in plan sa faca asta :) Ce ziceti, ar tine aprilica pana acolo si inapoi? :)) In grup sunt 2 v-strom-uri, o yamaha fz6 si o honda hornet.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...