yzfmann Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 mdaaa... fain de unii care deja se plimba... eu inca ma chinui sa o pornesc... bag seama ca bateria si'a pus in minte sa ma distruga prin rugaciune... pus la incarcat... pus la incarcat cu apa distilata, acu pus si cu electrolit... daca nu si nu, trebuie una noua... recomandari ceva? p.s. pe unde presteaza nenea Patrick, ca i'as face o vizita, inteleg ca e priceput omul pe acest agregat... o zi minunata pegasisti! Salut Kayne, pe Patrick il gasesti pe Aleea Capidava - cum vii pe Sos Fundeni dinspre Colentina spre Morarilor - este chiar vis a vis de spitalul Fundeni, chiar la baza podului, srada la dreapta. Intri pe ea si mergi pana aproape de capat (aprox 50)si pe dreapta sunt 2 porti argintii din care 1 e deschisa. Dar cred ca trebuie sa te programezi inainte la 0724228200. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Am si eu aceiasi problema pe care o au multi cu pegaso: nu porneste la rece(intre 0 - +10 grade). Intr-un gest de disperare (ma grabea foarte tare) am luat o sticla de 2 litri cu apa calda si in timp ce incercam sa o pornesc am golit sticla pe lateralul motorului (undeva deasupra bujii) si a luat-o imediat dupa ce am terminat de golit sticla. Ce sa zic, nu imi convine varianta asta stil "pornitul daciei" dar vad ca a functionat. Alte recomandari? Editat Mai 15, 2011 de herlopaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Sa dai drumul la benzina din carburatoare, sa iti incarci bateria si sa tragi socul. Si un ulei semi-sintetic te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Eu am problema exact inversa. Porneste greu la cald. Cand merg prin oras si e cald se incalzeste si cand il pornesc pleaca foarte greu, ma chinui de cateva ori sa-i dau la automat pana vrea sa plece. De asemenea uneori imi moare motorul cand plec de la semafor daca nu il turez bine. Mai are cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salut! ma poate ajuta cineva in problema asta? garnituri ax pompa de apa mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Eu i-am dat de cap la capra mea, nu mi-a venit sa cred din ce cauza nu pornea. Dupa ce am desfacut tot motoru de dimineata pana pe la ora 18, intr-un final m-am enervat cu bujia si fisa aia nenorocita si am rupt tropa fisei(partea care intra pe bujie) si am pus firu direct pe capatul bujii....si ce crezi.....a luat-o la sfert, asa rece cum a fost, acuma mai trebuie sa gasesc o fisa case sa se potriveasca si ......problem solved Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 salut!! vad aprilia pegaso de 650 din 94 !! merge perfect porneste la primu buton!! ulei schimbat ,garnitura ,filtru toate is schimbate !cauciucu fata 70% si ala de spate 90% ! pretu este 1400 usor negociabil!!! pt mai multe informati la yoman_gita sau nr de tel 0745957380 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu3_d3vil Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 va salut, sunt posesor de pegaso de anul trecut, din mai ( si de permis moto tot de atunci ). sunt foarte multumit de calut, chiar nu am avut nici un fel de problema cu ea in cei 5000km facuti anul trecut. e varianta IE si e din 2004. in schimb, ea a avut probleme cu mine, care am reusit sa o trantesc si sa o julesc usor. carenele le-am revopsit, am dichisit-o, dar in urma cazaturii am ramas fara scaritele de pasager ( da, amandoua - am cazut pe dreapta, am rupt scarita, am ridicat-o de jos...si mi-a picat si pe stanga de pe loc, si am rupt-o si pe cealalta ) pe scurt, vreau sa ii pun inapoi scaritele. are cineva? cunoasteti pe cineva care are de vanzare? PS: si o poza cu mandra, inainte de cazatura/revopsire. acum nu mai are autocoalntele alea de cacao( flacari & stuff ). asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 vine ai venit.. unde e poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu3_d3vil Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 vine ai venit.. unde e poza? mai incercam odata cu poza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ok, am desfacut bestia, aparent iesise ghidonul din suporti ceva mai mult si se strambase fierul care sustine bidonul de antigel, asa ca de fiecare data cand luam stanga, stopa furca dreapta. Deci e ok cu directia. Carenele sunt insa destul de naspa si o sa trebuiasca sa le schimb (masca fata si lateralele). Vad ca pierd si antigel din radiator, posibil sa fie spart si asta. Alti bani, alta belea... dar bine macar ca nu e directia busita. Asfalt uscat si vreme frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Azi am observat ca plang amortizoarele fata. Aveti idee unde gasesc simeringurile pentru furca USD (Pegaso din 96)? Am gasit aici, numai ca nu prea stiu ce tip de furca am, eu as zice N/P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 L-au apucat si pe calutzul meu nabadaile . Printre altele ( tipice :sistem pornire , carburatie) are nevoie de rulmenti la jug (sa nu o ia razna ) . Stiti unde se pot gasi acesti rulmenti sau codul lor (poate ii gasesc la BARDI -auto unde aduc tot neamul rulmentilor ). Sau poate sunt asemenea cu cei de la fratele BMW F650 . Calutzul meu e din 1996 ( s-a facut vin bun atunci ) serie MX . L-am luat de la un prieten (credeam eu ) care mi-a garantat ca e bun si merge foarte bine. A mers o luna si si-a dat duhul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 fumata asta cu "prietenu" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salut baietii aveti cumva un vitezometru in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Mi-am comandat si eu semeringurile de la furca in ideea sa le schimb. Intrebare: ce ulei si ce cantitate sa folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu3_d3vil Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 daca tot ati ajuns la subiectul furca... si eu caut sa imi schimb uleiul in furca, dar asta doar pentru ca "dupa carte" ar fi cazul - nr de km. altfel nu prea pot sa imi dau seama daca ar trebui schimbat. nu vad sa curga ulei pe undeva, dar..nici nu stiu daca ar avea pe unde sa curga, avand in vedere ca am oala de la amortizor in partea de jos. oare se potrivesc aceleasi semeringuri ca la cele cu furca invers fata de a mea? si, daca da...stiti un magazin de unde se pot cumpara. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 @blue-devil se potrivesc aceleasi simeringuri dar trebuie sa stii codul (il scrie pe marginea simeringului) si sa verifici si rulmentii de la jug ca si asta e un punct slab (se incing foarte mult de la motor , se usuca vaselina cu care au foat unsi si se gripeaza ) .Stii cumva codul acestor rulmenti ? Magazin unde poti gasi simeringuri de furca este MyMoto in Cotroceni (~ 80 ron setul) sau Bardi-auto la Laromet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Carenele sunt insa destul de naspa si o sa trebuiasca sa le schimb (masca fata si lateralele). Ti as explica cum se repara carenele sparte da mi e greu sa desenez si probabil ca oricum o sa fac un post despre asta cand o sa ma apuc de carenele mele vechi. Pe scurt : - se traseaza canale cu un pistol lipit/ledcon pe tiparul unei cusaturi de a lungu crapaturii(de preferat pe ambele parti ale carenei) - se gauresc capetele canalelor si se coase efectiv crapatura cu sarma otelita subtire - se acopera sarma cu plasticu "ramas in plus" pe marginea canalelor folosind acelasi ledcon - pe spate se lipeste carena cu fibra de sticla - pe fata se finiseaza carena cu chit poliesteric cu fibra + micile bucati lipsa se pot reconstrui folosind scoci de aluminiu, fibra de sticla, chit cu fibra, smilgher, ceva imaginatie si multa rabdare. Vad ca pierd si antigel din radiator, posibil sa fie spart si asta. Pt radiator ca solutie temporara (sau nu)incearca cu incredere Bison Epoxy Aqua Repair. Probat pe radiator la masina care tine bine mersi si acum. Daca spartura este intre aripioare, indepartezi aripioarele din zona cu o dalta mica, cureti bine, framanti bucatica de adeziv, lipesti si n maxim o ora esti gata de plecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 @herlopaul Salut, pentru furca uleiul tre sa fie 0,55 LTR. SAE 10W. 0.55 l per furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Simeringurile de ulei au dimensiunile: 40x52x10/10.5 Aici sunt 23 lei perechea. Din ce mai citisem pe acest topic (scuze, nu am salvat si link-ul), "Rulmentii de la jug sunt exact cei mari din spate de la Dacie si au codul 30205." Editat Mai 18, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Da @Valyio si eu am cercetat si am gasit ca rulmentii de jug ar fi 30205 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 @magiaru Cantitatea asta am gasit-o si eu pe mai multe site-uri dar baiatu de la magazin de pe saguna zicea ca nu ar trebui mai mult de 200 ml per telescop si m-am mirat. Vroiam sa confirme sau sa infirme cineva cantitatea. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 @herlopaul Eu mi-am schimbat acum vreo luna si semeringurile si uleiul din furca si exact atat am pus (modelul meu e tot din 96) si merge brici. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Daca modeul tau din 96 are codul de motor GA si furca upsidedown atunci trebuia sa pui 550 ml in fiecare telescop si nu 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.