Fratzioru Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 verifica - fisa bujie (de preferat pune una noua) - colierele de la carburi (sa nu traga aer fals) - cuplele de la alternator si releu regulator (starea contactelor) Pune o carpa pe priza de aer , la pornire . Merge si sa pui palma pe priza de aer de sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Pune o carpa pe priza de aer , la pornire . Confirm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Eu unul n-am reusit sa o pornesc, nici cu carpa si nici cu palma. Ultima data cand am incercat am inecat-o destul de rau. In schimb, o pornesc din prima daca tin putin trasa acceleratia (fara soc), apoi pe masura ce trag socul, las acceleratia. Nu prea am inteles de ce cand e racoare porneste la sfert, dar cand se incalzeste sau e umezeala in aer face pe nebuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu unul n-am reusit sa o pornesc, nici cu carpa si nici cu palma. Ultima data cand am incercat am inecat-o destul de rau. In schimb, o pornesc din prima daca tin putin trasa acceleratia (fara soc), apoi pe masura ce trag socul, las acceleratia. Nu prea am inteles de ce cand e racoare porneste la sfert, dar cand se incalzeste sau e umezeala in aer face pe nebuna. La mine este exact invers. Porneste mai greu cand e racoare si la sfert cand e cald. Care zicea ca Aprilia e ca femeia??!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Curiozitate: Care e viteza maxima atinsa cu pegasu?Din cate am vazut, specificatiile spun ~160 kmh maxim. Al meu este un 98 cu jiclere principale de 122, tubu ala de cauciuc de pe aer scos, acele de dozaj la al doilea semn de sus in jos, bujie standard ngk fara rezistenta, fisa "reising" ngk cu rezistor de 5, si l am dus pana peste 180. As zice aproape 190, viteza masurata pe km motocicletei, deci cu oaresce eroare, iar consumul mixt scos cand ma jucam a fost intre 6 si 7. De mentionat e ca inca am amestecu usor bogat. Voi? Btw. Inca ceva de citit. http://www.apriliapegaso.de/ Din cate am experimentat cu a mea, maximul ei e vreo 170 km/h. Dar la viteza aia deja moare si e in turatii la limita, la inceput de rosu. Peste 170 km/h vibratiile si vantul te cam impiedica s-o mai urci in siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Salut, Aveti idee unde gasesc un releu de pornire pentru Aprilia Pegaso 650 cube din 99 ? Am sunat la dillypoint si au zis ca ajunge in 7 zile.(175 ron aftermarket). Pana la urma cum ai facut rost de releu de pornire? De unde si la ce pret? Imi trebuie si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cumpara-ti frate unul de scuter, ieftin si bun... care face acelasi lucru si este la fel de rezistent! Nu conteaza marca sau producatorul... poate fi si SH, de la dezmembrari, fiindca astea crapa greu... dar definitiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salutare! ce ma fac cu pegaso meu ca imi consuma in jur de 11% fara sa o calc...cam in ce ture tre sa merg sa scot un consum ok? poate merg io prea subturat...am desfacut azi si filtru de aer l'am curatat..carburarea o are facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Eu merg pe la 3500 rpm, pana in 4000 rpm in oras. Acolo simt motorul ca merge rotund, fara vibratii, calm... Consum in bucuresti 7,5 - 9... in functie de trafic, stopuri, accelerare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Eu merg pe la 3500 rpm, pana in 4000 rpm in oras. Acolo simt motorul ca merge rotund, fara vibratii, calm... Consum in bucuresti 7,5 - 9... in functie de trafic, stopuri, accelerare... tnx de info de curiozitate ce benzina bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Doar 95, Am observat ca rommpetrolul merge mai frumos decat ommv sau pettrom. Am schimbat putin numele ca sa nu fie reclamatiuni. Nu baga decat 95. Restul inseamna bani aruncati. Motorul va merge la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 salutare! ce ma fac cu pegaso meu ca imi consuma in jur de 11% fara sa o calc...cam in ce ture tre sa merg sa scot un consum ok? poate merg io prea subturat...am desfacut azi si filtru de aer l'am curatat..carburarea o are facuta. Fa ce am facut si eu, dupa socul initial cand am trecut de la alta mobra cu consum de 3-3,5 la minunea asta ,m-am RESEMNAT oricum, daca afli cumva o metoda, o vraja, incantatie,de la mama omida, zana diuzelor,orice, da de veste ca sunt interesat si cred ca nu sunt singurul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 salutare! ce ma fac cu pegaso meu ca imi consuma in jur de 11% fara sa o calc...cam in ce ture tre sa merg sa scot un consum ok? poate merg io prea subturat...am desfacut azi si filtru de aer l'am curatat..carburarea o are facuta. coboara acele de la carburator la ultimul nivel si regleaza amestecul la 3,5 ture,vei vedea ca o sa scada considerabil consumul.succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 coboara acele de la carburator la ultimul nivel si regleaza amestecul la 3,5 ture,vei vedea ca o sa scada considerabil consumul.succes! Cum ajungi la acele astea? Ce implica a fi demontat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ca sa scoti acele de dozaj trebuiesc desfacute doar capacele alea negre de ebonita (sau plastic) din capatul carburatoarelor (sub sa, linga rezervor). Accesul este destul de facil, dar atentie la pozitionarea ulterioara (la montaj) a celor doua garnituri de cauciuc, adica cele doua membrane vacuumatice! Nu le ciupiti sau sa le ingramaditi sub capace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ca sa scoti acele de dozaj trebuiesc desfacute doar capacele alea negre de ebonita (sau plastic) din capatul carburatoarelor (sub sa, linga rezervor). Accesul este destul de facil, dar atentie la pozitionarea ulterioara (la montaj) a celor doua garnituri de cauciuc, adica cele doua membrane vacuumatice! Nu le ciupiti sau sa le ingramaditi sub capace! Sa inteleg ca pentru a desface capacele carburatoarelor trebuie domontate carburatoarele adica cele doua coliere ale membranelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Sa inteleg ca pentru a desface capacele carburatoarelor trebuie domontate carburatoarele adica cele doua coliere ale membranelor? Nu, doar capacele (4 suruburi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Nu, doar capacele (4 suruburi). Si la ce nivel trebuie puse acele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Pentru un consum minim, acele trebuiesc puse la nivelul cel mai scazut, adica sigurantele trebuiesc montate pe prima crestatura de sus in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Pentru un consum minim, acele trebuiesc puse la nivelul cel mai scazut, adica sigurantele trebuiesc montate pe prima crestatura de sus in jos. exact,merci ivan, ca ai explicat totul in locul meu.La fel am facut si eu si am reusit sa scot un consum la 5,5-6,deci e o metoda buna si nu sunt nici scaderi mari la puterea motorului,nesemnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Si la ce nivel trebuie puse acele ? In al doilea canal de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Si la mine tot la al doilea canal de sus sunt puse acele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Am si eu nevoie de un pic de ajutor. Daca pe paginile trecute scriam ca porneste greu, a nimerit-o colegul cu fisa de bujie. gasisem un pic de umiditate unde se pune pe bobina, am curatat si a pornit usor de tot, chiar fara soc, cu bateria un pic cam descarcata si dupa ce nu fusese pornita de vineri (cand am facut doar o tura scurta de 15 min). Problema actuala sta in felul urmator: - moto pornita, eu plecat dupa echipament pana la etajul, in curtea firmei unde imi tineam moto, o tavaleste un coleg dobitoc care nu m-a crezut pe cuvant ca e grea; deci adio abtibild cu 'tuaregu' si adio vopsea imaculata. Plin de nervi, am plecat spre casa; dar m-am intors sa studiez din nou pagubele: maneta dreapta rupt capatul, carena dreapta zgariata, aripa fata zgariata un pic, scarite zgariate un pic. Acum, nici nu mai porneste. Se aude un click de releu (e pe undeva pe sub rezervor) cand apas butonul de start si atat. Nu mai invarte, nu chitaie, nu face nimic decat se aude releul ala. Ce sa verific? Sa desfac comenzile de pe dreapta, sa verific butonul? Asta chiar ca era ultimul lucru la care ma asteptam, si la care ma gandeam ca se va intampla. Si cand ma gandesc ca am crezut ca e mai safe in curte la munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu3_d3vil Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 vezi ca sub sa e un senzor de inclinare. probabil a sarit ala de acolo, si nu te lasa sa pornesti. arata ca un releu si e intr-o "prindere" de cauciuc. si eu am patit asta la un moment dat si m-am panicat pe moment. vezi daca asta rezolva problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Da, o sa imi caut prin pc si manualul si verific. Mi-au mai trecut nervii... dar cum ziceam si prin alta parte... nu pt toti merita sa fii om, pt unii trebuie sa fii javra. Si il rugasem si alta data sa nu se mai suie ca e grea si poate o scapa. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.