biela Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Pentru un consum minim, acele trebuiesc puse la nivelul cel mai scazut, adica sigurantele trebuiesc montate pe prima crestatura de sus in jos. mi-am gasit si eu timp astazi si le-am pus pe ultima crestatura,erau pe penultima, acum astept rezultatul... si inca o intrebare as avea, si anume daca galeria de admisie e comuna dupa cele doua carburatoare sau sunt doua galerii ce duc fiecare la supapa proprie, astazi desfacand-o nu mi-am dat seama,dar mi-a venit o idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Galeria aceea din cauciuc si metal are doua gauri separate si exact la fel este si blocul motor unde aceasta galerie se pupa cu metalul. Daca la interior exista vreo cale comuna, nu vad...dar parerea mea este ca fiecare supapa de admisie are accesul separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 adica pe ultima crestatura de sus in jos conf ivan, asa ai pus "biela"?ca nu prea mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Galeria aceea din cauciuc si metal are doua gauri separate si exact la fel este si blocul motor unde aceasta galerie se pupa cu metalul. Daca la interior exista vreo cale comuna, nu vad...dar parerea mea este ca fiecare supapa de admisie are accesul separat. in interiorul chiulasei sunt 2 canalizatii care duc la a treia supapa de admisie, prin astea se face comunicarea intre cele trei supape de admisie. forma canale admisie-evacuare.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 'Mi-ar capu' ...Rotax-Rotax, da' asta de Pegaso are cinci supape, iar io l-am comparat pur si simplu cu F 650-u', uitind de supapa a treia de admisie care la voi este in plus fata de tractoru' meu! Asa-i, ai dreptate mon cher! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Recent motorul a inceput sa porneasca greu cu socul tras, oprindu-se dupa cateva rotiri la primele incercari de pornire. Dupa ce porneste relantiul e instabil, tobele se inrosesc si aerul de pe evacuare e foarte fierbinte. Dupa ce ajunge la temperatura de functionare revine totul la normal. Ce sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 adica pe ultima crestatura de sus in jos conf ivan, asa ai pus "biela"?ca nu prea mai inteleg nimic. da, conform "ivan" numai ca m-am exprimat gresit,am facut azi o tura si se comporta la fel ca si putere, porneste usor, numai ca nu mai pusca in tobe la deccelerare...acum am o alta nedumerire...de ce nu si-a pierdut puterea??? dupa parerea mea trebuia sa si-o piarda,sa aibe amestec sarac,cu tot ce implica asta...oare din reglajul pe ultima crestatura doar am compensat uzura jiclorului??? atunci s-ar cam cere altele,cel putin diuzele de alama ca pe ace nu se vede nici o uzura,iar atunci imi reanvie speranta sa trag consumul inspre 5% P.S. foarte simpatic si sugestiv mulajul, imaginea, ce-o fi cu canalul de admisie, multumesc Recent motorul a inceput sa porneasca greu cu socul tras, oprindu-se dupa cateva rotiri la primele incercari de pornire. Dupa ce porneste relantiul e instabil, tobele se inrosesc si aerul de pe evacuare e foarte fierbinte. Dupa ce ajunge la temperatura de functionare revine totul la normal. Ce sa verific? astea ar fi simptome de amestec sarac...fara socul tras porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) astea ar fi simptome de amestec sarac...fara socul tras porneste? Nu a pornit fara soc. Amestec sarac sau trage aer fals pe undeva? Intentionez sa o desfac in weekend sa vad cum arata membranele si tuburile care intra si ies din si in carburator. Editat Septembrie 15, 2011 de Mihai.M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Nu a pornit fara soc. Amestec sarac sau trage aer fals pe undeva? Intentionez sa o desfac in weekend sa vad cum arata membranele si tuburile care intra si ies din si in carburator. e acelasi lucru,stii ce poti sa incerci? s-ar putea ca unul din carburatoare sa aiba cuiul poantou lipit,pentru asta trebuie suflat cu pompa in furtunul de benzina ce merge la carburatoare,asta m-a invatat cel de la care am luat mobra,in special daca sta mult timp nepornita,se poate lipi,sau daca stii ca o lasi mai mult timp nepornita, o lasi sa mearga cu robinetul oprit pana se gata benzina, cuiul sa ramana pe deschis sa nu se lipeasca. el scosese furtunul sa fie accesibil si l-a adaugat cu un colier sa-l pot desface usor,eu o singura data am avut nevoie am suflat cu gura si si-a dat drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Si la mine tot la al doilea canal de sus sunt puse acele. Eu le-am mutat de la 2 la 1, iar amestecul e la 3.5 ture. Din pacate acum da rateuri in prostie, iar evacuarea e foarte fierbinte. A venit noaptea si nu am mai avut timp sa o bibilesc. Apropos daca are nevoie cineva de membrane vacumatice carburator, au la reprezentanta Aprilia din Pipera la 106ROn pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Unde as putea sa gasesc si eu vreo maneta de frana pt. pegaso '92? Se potrivesc de F650 sau pegaso mai noi? Cum ziceam, in urma cazaturii, a patit-o si maneta, i-a sarit capatul, cam un cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 am desfacut si eu capacele de pe carburatoare si nu am gasit nimic decat un cui si un arc :/ sunt mai novice in ale mecanicii... ce tre sa fac mai exact? vreau consum mai miiic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Apropos daca are nevoie cineva de membrane vacumatice carburator, au la reprezentanta Aprilia din Pipera la 106ROn pe stoc. Romimoto. 70 de lei membrane pt suzuki gs 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) Unde as putea sa gasesc si eu vreo maneta de frana pt. pegaso '92? Se potrivesc de F650 sau pegaso mai noi? Cum ziceam, in urma cazaturii, a patit-o si maneta, i-a sarit capatul, cam un cm Se potrivesc cele de la F 650 GS! Editat Septembrie 17, 2011 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Multumesc! Am scos maneta (brembo scrie pe ea) si o sa caut alta zilele astea. Da, si am aflat si raspunsul la problema cu pornitul. Se pare ca era releul de pornire. E chinezesc, clickaie, dar nu da 'semnal'. O sa il desfac, macar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 am desfacut si eu capacele de pe carburatoare si nu am gasit nimic decat un cui si un arc :/ sunt mai novice in ale mecanicii... ce tre sa fac mai exact? vreau consum mai miiic nimeni? :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.M Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Am incercat sa desfac carburatorul, dar suruburile sunt gripate. Ce optiuni am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) WD40 sau vreun degripant din plin si batute un pic (bineinteles si o surubelnita sa prinda bine). Pana acum nu mi-a stat in cale surub/piulita sa nu se desfaca asa PS: am schimbat releul de incarcare si porneste si pegaso-ul meu cum trebuie. Si se pare ca tot el era de vina pt. pornirile grele de pana acum. Ce nu inteleg, e de ce a decis el sa imi bage bete in roate dupa o perioada de stat pe bara 3 sapt. si dupa o cazatura si-a dat duhul complet? (PS: nu de pe cric, ci pe dreapta scapata pe loc, ca iar ma alearga nu stiu cine sa acuze gresit ca am tranti-o la 10-15km/h ) Editat Septembrie 18, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 O fi si el vechi (in ce conditii de temperatura lucreaza nu e de mirare ). De unde ai cumparat altul si cu cat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Un magazinel prin c-ta, care l-am gasit deschis duminica dimineata Am cautat in 'gramada' unul sa fie in tipla si sa nu fie made in china (made in uk scrie) si cu specificatiile din carte, am uitat, dar parca 30ah? Am dat in jur de 80 de lei, cam multicel, fata de 15 lei cat am vazut pe net unele de scutere, dar mi-am facut bazdacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 duminica am iesit si eu la o tura sa vad rezultatele de la mutatu' cuiului pe ultima crestatura,am facut 200km fix,jumate softenduro, jumate sosea,pasager si bagaje,si mi-au intrat 11 litri... deci se poate...aventura continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 @ biela: Ai mutat doar cuiul? Nu ai umblat si la amestecule aer benzina? Il ai la 3 ture juma'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 @ biela: Ai mutat doar cuiul? Nu ai umblat si la amestecule aer benzina? Il ai la 3 ture juma'? doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html uite am gasit ceva de carburatoarele mikuni,http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html vazand asta nici n-am sa umblu la surubul de aer,el regleaza doar amestecul la ralanti(idle)ceea ce nu ma intereseaza, imi porneste f.usor,eu vreau sa saracesc amestecul doar in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 avand in vedere ca ma leaga un oarecare drum de Aprilia Pegaso, am initiat o oarecare pagina pe facebook. daca e sa scrieti ceva, ar fi bine in engleza, ca se doreste a fi o pagina pentru toata lumea. la nevoie, merge si in romana, dar mai rar, asa. bafta http://www.facebook.com/pages/Aprilia-Adventure-Motorbike/221707841220628 PS: pana gasesc alta poza, am pus una cu aprilia mea la Magadan, ca tot a fost prima italianca acolo. Eu nu ma vad prea clar, deci nu-mi fac reclama. Si pentru s stinge discutiile inutile, si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Pai trebuia sa pui si o poza cu transsiberianul ca sa vedem cu ce mijloc de transport ai ajuns acolea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.