Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am verificat manualul si stiu ca nu e cine stie ce. Iar scula aia, 'tub'+surub, cred ca mai ieftin iese daca o aduce par avion din honolulu decat facuta la strungarii din C-ta :) Conditii sunt, am garaj acoperit, scule sunt, cred ca as putea face rost de vreun extractor cu ghiare, aproape oricine care arunca un ochi in manual isi da seama ca e destul de usor, dar cheful nu prea mai e. Acuma trag tare cu VF-ul, mai trebuie sa pun la punct cateva detalii, dar pana la primavara nu cred ca apuc sa il si vopsesc. Mersi inca o data de sfaturi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

scula o faci la strung rapid si ieftin. trebuie sa incalzesti oala (centrul) ca sa o scoti, altfel nu o dai jos ever din cauza loctite-ului! asta desigur daca n-a mai fost umblat acolo si nu a mai fost pus! in rest e chiar floare la ureche, nu tre' sa fii mecanicos nevoie mare!

 

Subscriu.

 

Mersi Stress. Sincer p...a masii isi mai baga mainile in ea ca nu mai am chef de surubarit si nici scula de extras 'oala' nu am. O sa o duc cred la un mecanic care mi-a lasat o impresie mai buna si sigur face treaba mai buna ca mine :)

Am vazut ca esti din Constanta. Am eu scula da's din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am verificat manualul si stiu ca nu e cine stie ce. Iar scula aia, 'tub'+surub, cred ca mai ieftin iese daca o aduce par avion din honolulu decat facuta la strungarii din C-ta :) Conditii sunt, am garaj acoperit, scule sunt, cred ca as putea face rost de vreun extractor cu ghiare, aproape oricine care arunca un ochi in manual isi da seama ca e destul de usor, dar cheful nu prea mai e. Acuma trag tare cu VF-ul, mai trebuie sa pun la punct cateva detalii, dar pana la primavara nu cred ca apuc sa il si vopsesc. Mersi inca o data de sfaturi! :cheers:

 

 

nu intra nici un extractor cu gheare acolo. la rsv da. e acelasi "frai" numai ca pus invers. :) n-ai de ce sa imi multumesti! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti trebuie loctite 648. asta unu la mana. doi mai intai desfa jucaria, s-ar putea sa ai sanse mari se se fir intins/rupt doar arcul de la "frai" si sa trebuiasca doar sa-l scurtezi/inlocuiesti. nu de ktm (desi merge si e tot aia, lol), de bmw (adica tot aia) dar costa 400 de lei noi. la orice reprezentanta beembe... cea mai ieftina varianta. toate 3 rahaturile sunt acelasi lucru, platiesti firma mai mult sau mai putin. in acest caz la bembeu e mai ieftin :)

Trist dar adevarat.Si eu am patit la fel,dar eu am scapat mai ieftin ,a avut cineva rulmentul si mi l-a dat cu 300 ron,oricum nu mai avea ce face cu el pentru ca vanduse motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat manualul si stiu ca nu e cine stie ce. Iar scula aia, 'tub'+surub, cred ca mai ieftin iese daca o aduce par avion din honolulu decat facuta la strungarii din C-ta :) Conditii sunt, am garaj acoperit, scule sunt, cred ca as putea face rost de vreun extractor cu ghiare, aproape oricine care arunca un ochi in manual isi da seama ca e destul de usor, dar cheful nu prea mai e. Acuma trag tare cu VF-ul, mai trebuie sa pun la punct cateva detalii, dar pana la primavara nu cred ca apuc sa il si vopsesc. Mersi inca o data de sfaturi! :cheers:

Te pot ajuta cu presa...are un prieten care vrea sa o vanda.:-C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cu ajutorul lui Catalin (enos) o rezolv si cu presa, nu strica la casa omului una. (Mersi Fratioru pt. gest, insa nu as fi vrut sa te incurc)

 

Deocamdata din motive de frig si intuneric, in 10-15 minute am ajuns deabia aici (poza). Astept sa imi ajunga si presa si ma bag sa vad cum blochez si arborele (sau e vreun alt mod mai usor sa nu ma mai intind pe jos sa caut gaurica de care ziceau in manual? :rusinica:) si poate o termin.

 

LE: Se pare ca pozitia unde blochezi axul nu e chiar atat de imposibila pe lumina: moto pe cric pe o caramida, scos surub, bagat altul pt blocare si am rezolvat, Astept acum presa. Insa...din manual vad ca nu ar trebui sa fie un surub imbus in varful axului, ci o piulita :) Si nici la rotaxul de bmw pe net nu e asa, e tot cu piulita. Poate am ax de lastun ceva. La voi cum e?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cu ajutorul lui Catalin (enos) o rezolv si cu presa, nu strica la casa omului una. (Mersi Fratioru pt. gest, insa nu as fi vrut sa te incurc)

 

Deocamdata din motive de frig si intuneric, in 10-15 minute am ajuns deabia aici (poza). Astept sa imi ajunga si presa si ma bag sa vad cum blochez si arborele (sau e vreun alt mod mai usor sa nu ma mai intind pe jos sa caut gaurica de care ziceau in manual? :rusinica:) si poate o termin.

 

LE: Se pare ca pozitia unde blochezi axul nu e chiar atat de imposibila pe lumina: moto pe cric pe o caramida, scos surub, bagat altul pt blocare si am rezolvat, Astept acum presa. Insa...din manual vad ca nu ar trebui sa fie un surub imbus in varful axului, ci o piulita :) Si nici la rotaxul de bmw pe net nu e asa, e tot cu piulita. Poate am ax de lastun ceva. La voi cum e?

Grija mare fratioare!Iti spun din proprie experienta,ar trebui sa-i pui o piulita serioasa acolo,ca sa o poti strange bine.Eu am patit ca mi s-a invartit volanta pe ax,a forfecat pana si dezastru a facut acolo,nu-ti doresc sa patesti la fel.Asa ca fa totul ca la carte ca sa nu ai probleme mai tarziu,preseaza foarte tare volanta pe ax,cand o pui inapui si strange piulita cat poti de bine.Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOmnilor, am avut accident. Un imbecil nu a cedat trecerea si a intrat in mine. Furca stramba, ghidon stamb, bucsele in care se prinde ghidonul strambe, carena sparta, oglinda, aparatoare mana si cam atat. Problema apare cu facutul pe asigurarea aluia. Mersul e cam asa: din pretul de vanzare a unui motor ca al meu din ultimul an in care s-a fabricat se scade 85%. Daca din restul de 15% se poate rezolva motorul se rezolva, daca nu atunci dauna totala.

 

Intrebari: 1. Are cineva idee cam cat era pretul unei Aprilia Pegaso Cube din 98, 99 sau 2000 (pe carburatie)noua? Un catalog ceva sa ii demonstrez aluia pretul?

2. La dauna totala imi dau ai 15%? Adica pana intr-o mie de E?

 

Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dauna totala iti iei din pacate cam 800 euro plus epava.

Asta in cazul in care se constata ca starea motorului era proasta inaintea accidentului.

Daca tragi tare ca motorul arata super bine si in plus ca are sub 15000 km pe an se creste procentul.

gasesti legea pe CSA http://www.csa-isc.ro/

Acolo sunt si normele de aplicare.

Sa ai grija ca la constatare sa iti fie trecute toate daunele. Chiar si o zgarietura pe cadru...

Totul la motocicleta se inlocuieste cu piesa noua. Nimic nu se repara !!!

Asta o stiu si asiguratorii.

La United Motors ceri pretul de catalog pentru motorul tau.

Sa spui ca este varianta Garda (e mai scumpa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOmnilor, am avut accident. Un imbecil nu a cedat trecerea si a intrat in mine. Furca stramba, ghidon stamb, bucsele in care se prinde ghidonul strambe, carena sparta, oglinda, aparatoare mana si cam atat. Problema apare cu facutul pe asigurarea aluia. Mersul e cam asa: din pretul de vanzare a unui motor ca al meu din ultimul an in care s-a fabricat se scade 85%. Daca din restul de 15% se poate rezolva motorul se rezolva, daca nu atunci dauna totala.

 

Intrebari: 1. Are cineva idee cam cat era pretul unei Aprilia Pegaso Cube din 98, 99 sau 2000 (pe carburatie)noua? Un catalog ceva sa ii demonstrez aluia pretul?

2. La dauna totala imi dau ai 15%? Adica pana intr-o mie de E?

 

Multumiri anticipate!

Vinzi doar motorul (daca mai este functional) ? Se potriveste pe un Pegaso 96 ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinzi doar motorul (daca mai este functional) ? Se potriveste pe un Pegaso 96 ?

 

Singurele probleme majore sunt: furca , ghidonul si prinderea ghidonului care sunt strambe.

 

In primul rand vreau sa o fac. Asa ca inca nu am deschis senzonul la "canibalizare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt strambe ?

Adica e strambat metalul sau sta stramb in prinderi ?

 

In ce zona stai. As putea sa bag un ochi sa iti spun ce trebuie facut.

Eventual da un tel 0741215598 sau lasa un nr de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt strambe ?

Adica e strambat metalul sau sta stramb in prinderi ?

 

In ce zona stai. As putea sa bag un ochi sa iti spun ce trebuie facut.

Eventual da un tel 0741215598 sau lasa un nr de tel.

 

Eu zic ca e stramba, pentru ca nu mai culiseaza. Ala mi-a dat-o direct in furca.

Astra a deschis dosarul de daune pe asigurarea aluia si il duc la Bardak.

 

Merci de intentie da' daca il duc la service mi-l fac aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta multa !

Du motorul in service dupa ce te asiguri ca iti ajung banii pe care tii da asigurarea.

Sa nu te trezesti ca ai de platit si tu catre service o caruta de bani.

Exemplu patit cu masina acum multi ani (cifrele sunt puse din burta dar la milimetru de realitate):

Dusa masina in service pentru constatare.

Devizul 168 milioane.

Baietii zic sa se apuce de treaba. Eu zic: hai sa mai stam sa dea ok la plata asiguratorul.

Dupa o saptamana aisiguratoul zice ca plateste 96 milioane ca are nustiuce contract si pune piese sh (desi nu mai avea voie) si ca din calculuul lui,

cu piese sh si manopera atat iese.

Scandalilzat, citesc normele noi rca, pun masina pe platforma si o duc la service la reprezentanta.

Le spun la asigurari ca nu e ok devizul lor si ca am dus masina la reprezentanta si ca aia hotarasc.

Noul deviz: peste 250 milioane (e si alt pret la manopera si mai ales la piese originale nu de producator).

NU au mai avut ce face si au platit fara sa mai comenteze.

 

Morala: daca nu ii opream pe cei din primul service sa se apuce de lucru... bagam adanc mana in buzunar (imprumut la banca) si ma judecam cu asigurarile inca vreo 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pt ce ai patit! Tu esti ok?

Apoximativ. Am avut fracturat osul scafoid de la mana dreapta.

Imi reprosez ca nu l-am bagat pe ala si la vatamare corporala. Faza a fost ca de la amiabila, a ajuns la "sa ii dau asigurarea ca eu sunt devina". Pana la urma am ajuns la politie si i-a luat carnetul pe 2 luni pentru neacordare de prioritate".

Un idiot.

 

Bafta multa !

Du motorul in service dupa ce te asiguri ca iti ajung banii pe care tii da asigurarea.

Sa nu te trezesti ca ai de platit si tu catre service o caruta de bani.

Exemplu patit cu masina acum multi ani (cifrele sunt puse din burta dar la milimetru de realitate):

Dusa masina in service pentru constatare.

Devizul 168 milioane.

Baietii zic sa se apuce de treaba. Eu zic: hai sa mai stam sa dea ok la plata asiguratorul.

Dupa o saptamana aisiguratoul zice ca plateste 96 milioane ca are nustiuce contract si pune piese sh (desi nu mai avea voie) si ca din calculuul lui,

cu piese sh si manopera atat iese.

Scandalilzat, citesc normele noi rca, pun masina pe platforma si o duc la service la reprezentanta.

Le spun la asigurari ca nu e ok devizul lor si ca am dus masina la reprezentanta si ca aia hotarasc.

Noul deviz: peste 250 milioane (e si alt pret la manopera si mai ales la piese originale nu de producator).

NU au mai avut ce face si au platit fara sa mai comenteze.

 

Morala: daca nu ii opream pe cei din primul service sa se apuce de lucru... bagam adanc mana in buzunar (imprumut la banca) si ma judecam cu asigurarile inca vreo 2 ani.

 

Merci de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde sau se dezmenmbreaza Aprilia Pegaso 650 din 1995.

Mai multe detalii aici:

/index.php?/topic/670258-vand-sau-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-din-1995/page__gopid__2982982#entry2982982

 

Pentru ca nu am reusit sa o vand intreaba m-am apucat sa o dezmembrez.

Motorul e intreg mai utin crash barul si aripa fata. Daca sunt doritori va rog sa ma contactati si ne intelegem.

Imi cer scuze celor cu care am vb despre piese si nu le-am mai raspuns dar am fost plecat din tara mai bine de o saptamana.

Bazn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoximativ. Am avut fracturat osul scafoid de la mana dreapta.

In momentu n care firma de asigurari iti comunica suma pentru dauna totala solicit o in scris, semnata si stampilata cu numele in clar al directorului de daune.

Ti am atasat pretul de lista pt pegaso si alte cateva chestii care te intereseaza.

Banii recuperati de mine in urma unei chestii similare, acum cativa ani, au fost vreo 2700 de euro, din care 1000 daune morale + alti 4000 de euro pt pasager, asa ca nu te lasa.

5.Norme pt stabilirea uzurii.pdf

Pret de lista Pegaso.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se obtine. Trebuie doar sa fie trecute in constatarea asiguratorului sau a politiei (casca agariata, manusi, pantaloni, protectii... echipamentul pilotului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentu n care firma de asigurari iti comunica suma pentru dauna totala solicit o in scris, semnata si stampilata cu numele in clar al directorului de daune.

Ti am atasat pretul de lista pt pegaso si alte cateva chestii care te intereseaza.

Banii recuperati de mine in urma unei chestii similare, acum cativa ani, au fost vreo 2700 de euro, din care 1000 daune morale + alti 4000 de euro pt pasager, asa ca nu te lasa.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va mai povestesc si eu cate ceva:

 

Sambata cred va ziceam ca am scos oala. A iesit relativ usor cu presa, fara sa incalzesc zona cu pistolul. Pe spatele oalei, 3/4 imbusuri care tineau suportul/carcasa pt rulment au iesit lejer, nu am fortat. Al 4-lea...ei bine, asta era mancat tot, se rotea imbusul in el. I-am dat o crestatura sa il pot scoate cu surubelnita, insa a iesit si mai usor cu un patent (prin rotire bineinteles). Am scos si rulmentul, arculetul fiind foarte 'lejer'. Astazi am avut timp de el pe la birou (il tot caram dupa mine) si am scurtat arculetul un pic, l-am pus la loc in carcasa, urmand sa vad unde gasesc un pic de loctite 648 (nu 250ml la 759 ron :) ) Rulmentul nu prea avea uzura, bilele usor polizate (cam mult spus) si arculetul prea intins.

 

Impresii, concluzii, intrebari:

- daca ai timp de umblat si scule potrivite, piesa noua pregatita, in 2 ore chiar nu ai ce face.

- pe partea aia e clar ca s-a umblat. Desi garnitura era in stare perfecta, am gasit mastic negru pe langa. Alte indicii ca acolo s-a umblat: capul de imbus al unui surub de la carcasa freiului - 'rotunjit', usurinta cu care a iesit oala;

- Acum, dupa cum v-am zis si altadata, oala la mine este tinuta de un surub imbus mare; in manualul de rotax 655 (cum scrie si pe motor), pe la bmw, lc4, etc am vazut ca oala e prinsa cu piulita. Eu ma gandesc ca o fi bulit vreunu filetul cine stie cum (pe capac totusi nu sunt urme, deci ramane din punctul meu de vedere doar greseala umana), a taiat filetul exterior si a dat filet la interior si a bagat imbusul. (sau gandesc prea departe/pesimist?).

- acum mai ramane sa le ansamblez la loc si sa sper ca porneste (speranta moare ultima)

- daca vreodata imi plezneste motorul, schimb cu altul repejor pt ca la mine in carte e trecut 'fara serie', deci plug&play.

- unde gasesc loctite? Am sanse pe la bricostore, chestii de genul? :burnout:

- Va multumesc de sugestii si de ajutor!

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...