Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie. Hi hi, asa era si la mine trecut in carte: fara serie Or avea ceva pegaso astea. Teoretic injectia e mai fiabila. Dar nu stiu ce sa zic, daca ai chef de munca si bani, merge adaptat si unul pe injectie. Dar daca tot nu ai trecut in carte nimic si presupunand prin absurb ca plezneste motorul, il inlocuiesti cu altul la fel, in cateva ore termini treaba. @Valyo: tii genunchii un pic flexati si ajungi bine la acceleratie si mai amortizezi si din socuri. Eu am si mainile destul de lungi ce e drept, dar nu am avut probleme. Pozitia incheieturii e ceva in genul aceleia de la incepatori: podul palmei un pic in jos ca sa nu fortezi acceleratia. Cam asa am simtit eu 'problema' expusa de tine pe propria piele. Te obisnuiesti in timp. Editat Mai 17, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc. ai grija sa nu faci asa. dar na, slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Asta l-am salvat prin bookmarks http://www.flamesonmytank.co.za/offRoad.htm Teoria e simpla... practica conteaza Oricum, trebuie sa iei in considerare ca Pegaso e mai mult tourer decat enduro, asadar nu e construit pentru pozitia in picioare si nici nu poti merge multa vreme comod in picioare. Rezervorul nu-ti permite o pozitie buna, saua este prea lata scaritele prea inguste. Trebuie sa mergi singur pe offroad sa-ti gasesti o pozitie buna, ca mai scapi mana in gaz nu-i problema, se intampla Aprpos de scarite... pentru mersul in picioare te sfatuiesc sa dai jos cauciucul de pe scarite... daca e ud aluneca si te trezesti pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. (( HELP PLS!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor. adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/ poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor? apropo! sper ca am completat cu acelasi tip de ulei! motul 10W40 5100. asa mi-am adus aminte, asa am luat si cu asta am completat. e mai safe sa schimb uleiul + filtrul iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor. adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/ poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor? Am patit-o si eu sa completez cu prea mult ulei, dar nu s-a intamplat nimic cu motorul, mi-a aruncat uleiul suplimentar pe la busonul de ulei, de sus, probabil nici nu era bine strans. Doar m-am trezit dupa o vreme cu motorul plin de ulei, ca am crezut ca am probleme cu vreo garnitura sau furtun. Teoretic, punand mai mult ulei n-ai cum sa distrugi motorul, dar va face presiune mai mare si il va arunca afara pe undeva. Daca presiunea e prea mare, se aplinde, orium, becul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 poate intereseaza pe cineva niste cauciucuri de F650/Aprilia Pegaso /index.php?/topic/696027-vand-cauciucuri-enduro-mitas-e-08-fata-1009019-si-spate-1308017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 acum cativa ani, plecam cu sora-mea in budapesta la un concert. inca nu eram cu gandurile la motociclism. apoi pe la jumatatea drumului ne-am oprit sa mancam ceva intr-o benzinarie. acolo, am vazut o motocicleta cu "covor" pe ea si mi-am zis "doamne fereste, sper sa nu mai vad asa motocicleta hidoasa in viata mea!" DAR, se pare ca acum am descoperit-o. era o pegaso. arata ca in prima zi in care am vazut-o http://www.okazii.ro/motociclete-aprilia/aprilia-pegaso-650-a126965449 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 E mortal pegaso ala cu blana de caine )) Am vazut si eu cauciucurile alea... sunt niste rebuturi, bune de aruncat la gunoi. Si mai vrea si 150 ron... gratis si tot ar fi scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut Aviatorule Am si eu nevoie de sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 oho, si esti si din cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat. Salut, -ti-am trimis un msg pe privat in legatura cu aripa fata si datele mele de contact eventual sa-mi lasi nr. tau de tel. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 da sint din cj, poate ne intilnim cindva.iti las nr meu pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 ai cumva suporti laterali de bagaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dice79 Arad Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Bună ziua. Dacă interesează pe cineva, am un set de cutii laterale şi top case cu tot cu suporţi de vânzare, originale din fabrică pentru aprilia pegaso cube 2000-2004. Contact 0757045248 Cristi Podani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Care-i pretul lor? pe mine m-ar interesa decat suportii... desi probabill ca m-apuc sa-mi fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Cine dezmembreaza un Pegaso: caut sa cumpar furca si eventual jugurile. Sau doar telescopul stanga cu diametrul exterior de 540 mm, USD. Heeeelp ca stau pe bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dice79 Arad Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Care-i pretul lor? pe mine m-ar interesa decat suportii... desi probabill ca m-apuc sa-mi fac... AAAAA, scuze am uitat de preţ. 310 euro negociabil. Dar sincer nu cred că le vând separad. Dedat le dau pt. vreau de aluminiu AAAAA, scuze am uitat de preţ. 250 euro negociabil. Dar sincer nu cred că le vând separad. Dedat le dau pt. vreau de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Pretul e bun pt setul de cutii originale. Dar de ce vrei de alu? Capacitate mai mare si alt mod de incarcare? Eu am facut un set din alu cu un coleg de la munca, pana la urma i-am platit materialele si le-am pastrat pt. mine. Asa arata: Deci te poti apuca si singur si iesi cam in 100euro, fara sa luam in calcul suportii, dar acolo iesi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dice79 Arad Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Pretul e bun pt setul de cutii originale. Dar de ce vrei de alu? Capacitate mai mare si alt mod de incarcare? Eu am facut un set din alu cu un coleg de la munca, pana la urma i-am platit materialele si le-am pastrat pt. mine. Asa arata: Deci te poti apuca si singur si iesi cam in 100euro, fara sa luam in calcul suportii, dar acolo iesi ieftin. Exact acestea sunt motivele. Cutiile le voi fabrica eu, iar cu suporţii mă voi descurca, (probabil voi face după modelul original, cu sistem de prindere de la băieţii din Cluj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Pai, ce sa zic in acest caz, va urez sa aveti SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salutare salutare! Am revenit fericit sa va povestesc ca mi-am rezolvat frana spate! Asa ca in caz ca aveti nevoie sa faceti o astfel de operatiune la pompa de frana iata ce trebuie sa faceti: sa cumparati din brico sau ceva de genu o garnitura de 13 (pachet de 10 vreo 4lei parca) pe urma va duceti pe la magazine sau prin piata si va luati o teava de pexal de 20mm cu 13mm diametru gaurii, o sa vedeti ca are ceva 'carne' asa ca tre s-o luati la frecat cu smirghel, eu am folosit unul de granulatie 270 si unul mai fin pentru final. ca sa iasa teava cat mai bine eu am taiat o bucata de vreo 5-6cm am bagat un surub prin gaura si prinsa in piulita, cat mai pe centru si bagata la bormasina. asa am putut sa smirgheluiesc cat mai bine plasticul ca sa nu aibe diferente de grosime iar capetele le-am luat frumos la mana pana ce am ajuns la dimensiunea de care aveam nevoie. e bine aveti pe langa voi vechea camasa si sa le comparati cat mai des ca are o grosime ciudata intre 17-18mm. am dat cu putina vaselina pe garnitura am pus camasa am bagat pistonasul cu toate componentele si ajutat de cineva am putut sa pun siguranta si cam asta a fost...am montat'o am dat cateva pedale si spre mirarea mea usor usor a inceput sa mearga, asa ca acum AM FRANA pe spate Costuri: 4-5lei setul de garnituri / 3lei teava de pexal, o bucata de vreo 25cm Cam vreo 2 ore de frecat la teava si montajul vreo 15- 20min Cum vin din vacanta o sa-mi dau totusi comanda de un kit de refacut pompa...sau poate nu depinde cum ma tine in drumetie Sper ca a fost un bun tip Acum Zdravei Bulgaria!! Here I come! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Cine dezmembreaza un Pegaso: caut sa cumpar furca si eventual jugurile. Sau doar telescopul stanga cu diametrul exterior de 540 mm, USD. Heeeelp ca stau pe bara. nu stiu ce dimensiuni au dar merg la garaj si am sa le masor, din pacate insa telescoapele sint indoite (se pot reconditiona). le dau bonus daca te ajuta, iar jugurile daca i-ti bune le dau la 150 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Am problema cu telescopul stanga, e mancat in asa hal ca se simte la mana, fix in zona simeringului. L-am luat la smirghel pana i-am facut cat de cat suprafata lucioasa, am pus simeringul nou si ma astept sa planga iar in urmatorii 2000 km. Am atasat si ce imi trebuie, piesa 4 (TUBE LH), diametrul 400mm. Piesa 2 (FRONT LEG) are diametrul de 540mm. Motocicleta e din '96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.