Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie.

Hi hi, asa era si la mine trecut in carte: fara serie :) Or avea ceva pegaso astea. Teoretic injectia e mai fiabila. Dar nu stiu ce sa zic, daca ai chef de munca si bani, merge adaptat si unul pe injectie. Dar daca tot nu ai trecut in carte nimic si presupunand prin absurb ca plezneste motorul, il inlocuiesti cu altul la fel, in cateva ore termini treaba.

 

@Valyo: tii genunchii un pic flexati si ajungi bine la acceleratie si mai amortizezi si din socuri. Eu am si mainile destul de lungi ce e drept, dar nu am avut probleme. Pozitia incheieturii e ceva in genul aceleia de la incepatori: podul palmei un pic in jos ca sa nu fortezi acceleratia. Cam asa am simtit eu 'problema' expusa de tine pe propria piele. Te obisnuiesti in timp.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc.

ai grija sa nu faci asa.

dar na, slabe sanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta l-am salvat prin bookmarks

 

http://www.flamesonmytank.co.za/offRoad.htm

 

Teoria e simpla... practica conteaza :D

 

Oricum, trebuie sa iei in considerare ca Pegaso e mai mult tourer decat enduro, asadar nu e construit pentru pozitia in picioare si nici nu poti merge multa vreme comod in picioare. Rezervorul nu-ti permite o pozitie buna, saua este prea lata scaritele prea inguste. Trebuie sa mergi singur pe offroad sa-ti gasesti o pozitie buna, ca mai scapi mana in gaz nu-i problema, se intampla

 

Aprpos de scarite... pentru mersul in picioare te sfatuiesc sa dai jos cauciucul de pe scarite... daca e ud aluneca si te trezesti pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. :((( HELP PLS!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor.

adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/

poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor?

 



apropo! sper ca am completat cu acelasi tip de ulei!

motul 10W40 5100. asa mi-am adus aminte, asa am luat si cu asta am completat. e mai safe sa schimb uleiul + filtrul iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor.

adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/

poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor?

 

Am patit-o si eu sa completez cu prea mult ulei, dar nu s-a intamplat nimic cu motorul, mi-a aruncat uleiul suplimentar pe la busonul de ulei, de sus, probabil nici nu era bine strans. Doar m-am trezit dupa o vreme cu motorul plin de ulei, ca am crezut ca am probleme cu vreo garnitura sau furtun. Teoretic, punand mai mult ulei n-ai cum sa distrugi motorul, dar va face presiune mai mare si il va arunca afara pe undeva. Daca presiunea e prea mare, se aplinde, orium, becul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cativa ani, plecam cu sora-mea in budapesta la un concert. inca nu eram cu gandurile la motociclism. apoi pe la jumatatea drumului ne-am oprit sa mancam ceva intr-o benzinarie. acolo, am vazut o motocicleta cu "covor" pe ea si mi-am zis "doamne fereste, sper sa nu mai vad asa motocicleta hidoasa in viata mea!"

DAR, se pare ca acum am descoperit-o. era o pegaso. arata ca in prima zi in care am vazut-o

http://www.okazii.ro/motociclete-aprilia/aprilia-pegaso-650-a126965449

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mortal pegaso ala cu blana de caine :)))

 

Am vazut si eu cauciucurile alea... sunt niste rebuturi, bune de aruncat la gunoi. Si mai vrea si 150 ron... gratis si tot ar fi scumpe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat.

Salut,

-ti-am trimis un msg pe privat in legatura cu aripa fata si datele mele de contact eventual sa-mi lasi nr. tau de tel.

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua.

Dacă interesează pe cineva, am un set de cutii laterale şi top case cu tot cu suporţi de vânzare, originale din fabrică pentru aprilia pegaso cube 2000-2004.

Contact 0757045248 Cristi Podani

post-38836-0-60298700-1369039791_thumb.jpg

post-38836-0-65081700-1369039809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i pretul lor? pe mine m-ar interesa decat suportii... desi probabill ca m-apuc sa-mi fac...

AAAAA, scuze am uitat de preţ. 310 euro negociabil.

Dar sincer nu cred că le vând separad. Dedat le dau pt. vreau de aluminiu :)

 

AAAAA, scuze am uitat de preţ. 250 euro negociabil.

Dar sincer nu cred că le vând separad. Dedat le dau pt. vreau de aluminiu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul e bun pt setul de cutii originale. Dar de ce vrei de alu? Capacitate mai mare si alt mod de incarcare? Eu am facut un set din alu cu un coleg de la munca, pana la urma i-am platit materialele si le-am pastrat pt. mine. Asa arata:

 

dscf3447u.jpgdscf3445m.jpgdscf3444.jpgdscf3443u.jpgdscf3442z.jpg

Deci te poti apuca si singur si iesi cam in 100euro, fara sa luam in calcul suportii, dar acolo iesi ieftin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pretul e bun pt setul de cutii originale. Dar de ce vrei de alu? Capacitate mai mare si alt mod de incarcare? Eu am facut un set din alu cu un coleg de la munca, pana la urma i-am platit materialele si le-am pastrat pt. mine. Asa arata:

 

dscf3447u.jpgdscf3445m.jpgdscf3444.jpgdscf3443u.jpgdscf3442z.jpg

Deci te poti apuca si singur si iesi cam in 100euro, fara sa luam in calcul suportii, dar acolo iesi ieftin.

Exact acestea sunt motivele. Cutiile le voi fabrica eu, iar cu suporţii mă voi descurca, (probabil voi face după modelul original, cu sistem de prindere de la băieţii din Cluj)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare salutare! Am revenit fericit sa va povestesc ca mi-am rezolvat frana spate! Asa ca in caz ca aveti nevoie sa faceti o astfel de operatiune la pompa de frana iata ce trebuie sa faceti: sa cumparati din brico sau ceva de genu o garnitura de 13 (pachet de 10 vreo 4lei parca) pe urma va duceti pe la magazine sau prin piata si va luati o teava de pexal de 20mm cu 13mm diametru gaurii, o sa vedeti ca are ceva 'carne' asa ca tre s-o luati la frecat cu smirghel, eu am folosit unul de granulatie 270 si unul mai fin pentru final. ca sa iasa teava cat mai bine eu am taiat o bucata de vreo 5-6cm am bagat un surub prin gaura si prinsa in piulita, cat mai pe centru si bagata la bormasina. asa am putut sa smirgheluiesc cat mai bine plasticul ca sa nu aibe diferente de grosime iar capetele le-am luat frumos la mana pana ce am ajuns la dimensiunea de care aveam nevoie. e bine aveti pe langa voi vechea camasa si sa le comparati cat mai des ca are o grosime ciudata intre 17-18mm. am dat cu putina vaselina pe garnitura am pus camasa am bagat pistonasul cu toate componentele si ajutat de cineva am putut sa pun siguranta si cam asta a fost...am montat'o am dat cateva pedale si spre mirarea mea usor usor a inceput sa mearga, asa ca acum AM FRANA :D pe spate

 

Costuri: 4-5lei setul de garnituri / 3lei teava de pexal, o bucata de vreo 25cm

 

Cam vreo 2 ore de frecat la teava si montajul vreo 15- 20min

 

Cum vin din vacanta o sa-mi dau totusi comanda de un kit de refacut pompa...sau poate nu depinde cum ma tine in drumetie :P

 

Sper ca a fost un bun tip

 

 

Acum Zdravei Bulgaria!! Here I come!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine dezmembreaza un Pegaso: caut sa cumpar furca si eventual jugurile. Sau doar telescopul stanga cu diametrul exterior de 540 mm, USD. Heeeelp ca stau pe bara. :(

nu stiu ce dimensiuni au dar merg la garaj si am sa le masor, din pacate insa telescoapele sint indoite (se pot reconditiona). le dau bonus daca te ajuta, iar jugurile daca i-ti bune le dau la 150 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am problema cu telescopul stanga, e mancat in asa hal ca se simte la mana, fix in zona simeringului. L-am luat la smirghel pana i-am facut cat de cat suprafata lucioasa, am pus simeringul nou si ma astept sa planga iar in urmatorii 2000 km.

Am atasat si ce imi trebuie, piesa 4 (TUBE LH), diametrul 400mm. Piesa 2 (FRONT LEG) are diametrul de 540mm.

Motocicleta e din '96.

post-41831-0-40980600-1369062526_thumb.jpg

post-41831-0-18748600-1369062635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...