V a L y O Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Am patit si eu. Erau varza rulmentii de la jug. Mai poate fi si de la cabluri ce nu stau cum trebuie, daca ai umblat de curand prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iordan Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 multumesc! deci ar trebuii sa verific rulmentii...cum imi dau seama daca trebuie schimbati?la cabluri nu am umblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Dupa un drum de 400 de km dus-intors,va arat Aprilica mea cea noua si scumpa! Imi cer scuze de calitatea pozelor,dar au fost facute cu telefonul mobil! Superba ! Si pe mine ma cam mananca una mai noua...modelul trail...dar inca nu stiu ce sa zic. Cu prima ocazie cand pun mana pe una d-asta o iau la alergat sa vad despre ce este vorba! Sa aveti grija de voi si sa te bucuri de ea din plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 multumesc! deci ar trebuii sa verific rulmentii...cum imi dau seama daca trebuie schimbati?la cabluri nu am umblat. Pui motorul pe cricul central si pui pe coneva sa stea pe locum pasagerului, astfle roata fata va sta suspendata. Acum ar trebui sa poti schimba pozitia ghidonului cu 1deget. Daca merge greu si nu vezi vreun cablu care sa il opreste, atunci rulmentii trebuie schimbati. Chestii simple si eficiente. Spot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 releu incarcare pt model 2001(650cmc) vinde cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iordan Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 multumesc de sfat!!!nu am cric central dar pt linistea mea o voi duce intr-un service sa vad despre ce este vorba.stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 @cristianstrt Sa ai parte de multe drumuri virajate la ghidonul ei! Nu iti pare rau acum de partea "enduro"? Acum ai un nakedbike/sm. Din cate am citit pe net, are o ciclistica bomba Pegaso Strada fata de MT03 sau XTX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Ce sa mai zici decat : Aprilia frate! Opere de arta . Editat Mai 8, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Mersi mult de urari. Intr-adevar e bestiala ciclistica si e mai mult de strada/super moto.Sa fiu sincer am tras-o un pic pe macadam si se comporta mult mai bine decat ma asteptam eu.Telescopul spate are reglaj de la Hard la Soft,asa ca mai poti umbla la el.Cand se termina gumele astea,o voi incalta cu niste Heidenau-uri K66 si/sau K73,mai vad eu care.Acestea sunt cramponate si au o aderenta sporita pe ploaie si pe drumuri rele.Per total nu regret schimbarea facuta.Saua e acum la 770 mm si la cea dinainte era la 800 mm.Avand roata de 17' pe fata si nu de 19',am coborat mai jos si deci ajung mult mai bine.Se poate merge pe endureala ce o faceam cu cea dinainte,dar o idee mai incet,caci cursa suspensiei fata e acum de 14 si cealalta era de 17! Cat priveste partea virajata a drumurilor,nu are rost sa mai spun ceva,e extraordinara stabilitatea ei!Per total dau nota !!!Clar! Revin cu niste poze cu ambele Aprilici,ca si comparatie.Vizionare placuta! Si o mica filmare,la care imi cer scuze pentru calitatea filmarii.M-a cam scuturat caci drumul era valurit si petecit,iar camera era prinsa de ghidon. .Vizionare placuta! Wooaaa!!! Vreau si eu bijuterie d-aia! Faina! S-o stapanesti sanatos fara incidente si la multi Km cu ea! Pffffaaaiii mama mea!! Trebuie sa o uzi neaparat! ... asta ar fi a nu stiu cata betie promisa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 salutare are cineva desfacut free-weel-ul (bendix-starter-ul) sau are de gand sa-l desfaca in perioada urmatoare? Am nevoie de cota de la flansa care se afla sub oala starterului (cea pe care cupleaza free-weel-ul sau sprag-clutch din poza) http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=2002&L=AP_PEG1&O=Ignition%20unit&F=AP_PEG1_EU&L2=AP_PEG1_EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ce numar are piesa respectiva in poza din linkul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 am uitat ce era mai important... cea din dreptul lui 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Pune o poza .Si nu ai spus care cota , piesa are multe cote pentru ca e complicata . Cred ca am piesa respectiva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Am pus doua poze, fata-spate. Pe mijloc vine rulmentul ala uni-sens (splag-clutch sau flywheel) Un "mester" a luat din diametrul interior si acum rulmentul nu mai cupleaza, asadar diametrul interior ma intereseaza. Ma chinui de cateva zile sa o desfac pe a mea sa-i iau cota aia, dar nu-i asa usor cum pare. Daca ai piesa aia si nu-ti mai trebuie sunt as cumpara-o, sa nu ma mai chinui cu strungari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Piesa care o am eu este altfel ,e de motor seria MX (1996) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 o stiu, am si un motor de '97, nu se potriveste din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasso Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Si cum belele nu vin singure... Are cineva tobe stock de Pegaso '97? Ale mele sunt atat de ruginite ca au gauri si s-a topit airboxul. ti-am lasat mesaj pe privat . 0761680081 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Salut. Cum am primit si eu piese ca si donatie, ofer la randul meu, ca si donatie: - airbox Pegaso '97-'00 - robinet de benzina nou pentru Pegaso '97-'00 Viitorul posesor va avea doar de platit posta, asta daca nu este din Bucuresti. Edit: Airbox-ul este rezervat lui Pegasso, iar robinetul lui kr3at0r. Editat Mai 13, 2013 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 salutare salutare .bineinteles , probleme ;din pacate furtunurile mele(90%) de la blocul motor sunt cam coapte...spre...foarte coapte . am tot googaluit de unde mi as putea achizitiona tot tacamul ,dar n am gasit mare lucru . aveti idee de unde mi as putea cumpara tot tacamul de furtunuri ? de foarte preferat sa fie din cluj ! numai bine uitasem sa precizez ,modelul fiind din anul 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sehr einfach ! Cumperi furtun la diametrul necesar de la magazine de piese auto sau de la Bricostore (au furtun de diferite diametre dedicat pentru combustibil ) .Pana nu schimbi tot ce trebuie nu mai utiliza motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare oameni buni. Tot caut cablul de kilometraj pt ML pe '99..nou, sh, cum o fi el. !! Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Sehr einfach ! Cumperi furtun la diametrul necesar de la magazine de piese auto sau de la Bricostore (au furtun de diferite diametre dedicat pentru combustibil ) .Pana nu schimbi tot ce trebuie nu mai utiliza motocicleta . ma gandeam si eu la un varianta praktiker ,dedeman ..dar credeam totusi ca exista un fel de set sau ceva sa nu trebuiasca sa tai(la mijloc) fiecare furtun de la tot blocul motor ca sa le aflu diametrele. mare domn oricum ,mersi Editat Mai 13, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Furtunele pentru ce sunt coapte, ulei, apa, benzina? Si da, si ru am aut problema asta cu cel de benzina si am luat de la piese auto 1 m si a fost perfect. Toate le gasesti si separat iar economia e substantiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 aproape toate furtunele de la blocul motor sunt coapte(aprox 90% din ele) ,dar vreaus a le inlocuiesc pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Cel mai simplu este sa le scoti pe cele stricate, te duci cu ele la un centru de piese auto si sigur gasesti ceva p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.