Kristian K Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Ca la carte: degresat, curatat, uns. La fiecare 500 Km (sau cat scrie in carte). Cum fac eu: il ung cu spray cand mi se pare ca trebuie si il curat/degresez cand am timp si imi aduc aminte sau atunci cand trebuie...sau cand am de lucrat pe la roata spate... Pentru uns folosesc Castrol Chain Lube ( http://www.thevisorshop.com/acatalog/chain_lube_racing.jpg ) , iar pentru curatat/degresat orice spray ptr curatat franele (cel mai ieftin). Daca ai cric central poti face lejer treaba, daca nu, e mai complicat dar se poate face. Pentru uns folosesc spray de lant Ipone! Daca n-ai cric central,iti cumperi un stander roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Am luat Repsol din asta: http://consumabile.bepagroup.ro/produse-de-intretinere/repsol-repsol-chain-lube Nu am cric central asa ca, pana ma organizez, o sa ma chinui putin - vad eu cum fac. Merci. Editat Aprilie 22, 2013 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Hai sa te invete baiatu' ca pegaso e si usurel: apleci motoreta pe partea cu cricul cat sa ii ridici roata din spate, moment in care (tu sau un prieten daca nu te descurci singur) bagi o bucata de scandura sub bascula (in partea opusa cricului logic) cat sa tina roata un pic sus. Eu bagam un scaunel, venea la fix. MARE GRIJA! LANTUL NU SE CURATA CU MOTORUL PORNIT! IN NICI O VITEZA! MOTORUL OPRIT, MOBRA PE NEUTRU! si invarti roata. Si asa daca iti prinzi dejtele doare, dar daca le prinzi cand cureti cu motorul pornit, risti sa ramai fara dejte! (am vazut o gramada de poze pe net) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Hai sa te invete baiatu' ca pegaso e si usurel: apleci motoreta pe partea cu cricul cat sa ii ridici roata din spate, moment in care (tu sau un prieten daca nu te descurci singur) bagi o bucata de scandura sub bascula (in partea opusa cricului logic) cat sa tina roata un pic sus. Eu bagam un scaunel, venea la fix. MARE GRIJA! LANTUL NU SE CURATA CU MOTORUL PORNIT! IN NICI O VITEZA! MOTORUL OPRIT, MOBRA PE NEUTRU! si invarti roata. Si asa daca iti prinzi dejtele doare, dar daca le prinzi cand cureti cu motorul pornit, risti sa ramai fara dejte! (am vazut o gramada de poze pe net) Aia cu prinderea degetului,a comis-o unul de aici zilele trecute!Rau de tot! Editat Aprilie 23, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Damn.....nasty! Asa ca usurel si cu grija mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) minunat... toata lumea se pricepe sa unga lantzu.... cu ralantiu nu stie nimeni? @razvan_smart: daca te referi la freeweel, e acelasi cu cel de pe BMW, iar la modelele pe carburatie se potriveste si pinionul. La astea pe injectie nu stiu, dar e posibil sa mearga cel de f650GS, oricum pinionul ăla e destul de scump... Am niste PDF-uri cu piesele OEM (codurile de service), alea te pot ajuta sa cauti prin site-uri cum kktu draqu se ataseaza un PDF pe porcaria asta? ca ma gandesc sa le pun aici, poate mai trebuie cuiva... Editat Aprilie 23, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?. Multumesc, da un mail cu piesele dorite aici: adyfikus@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Lupul Gri http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?258819-Pegaso-2001-650-i-e-How-to-adjust-idle-speed ce model ai tu? Vrea cineva un TDM 3vd pe un aprilica? Ma gandesc si la optiunea asta, pt ca am nevoie de o motoreta ceva mai mica vara asta. Editat Aprilie 23, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) multumesc @banzay, am model 2001, aia zic ca nu tre sa intre in service mode, deci teoretic e ok Sa mai fac un consum, sa vad cat mananca, ca de fapt de-aici a pornit treaba. La primul consum mi s-a parut ca a luat mai mult ca anu trecut si mi-era teama sa nu fie din cauza modificarii ralantiului, altceva nu i-am mai facut de anu trecut. De fapt i-am pus bujie iridium, dar aia ar trebui sa-i scada consumul, nu sa-l creasca.... zi-mi mai multe despre TDM, gen an si stare, stiu pe cineva care ar putea fi interesat... nu poti primi PM se pare Editat Aprilie 23, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Personal nu cred ca bujiile iridium aduc cine stie ce plusuri, mai ales la motoarele astea mono, mai ales rotaxul de pe aprilica. Doar ca o schimbi ceva mai rar, asta e singurul plus in opinia mea. Mai citeam pe net ca oamenii preferau bujiile clasice pe GA (cum am avut s eu) si le schimbau in fiecare an la inceput de sezon. Acum, fiecare cum o simte. Apropo, ce consum ai la IE? Mie pegaso-ul imi halea (parca) in jur de 7. TDM-ul consuma 5.5 % la drum lung pe autostrada (mers mai alert, dar decent), nici in oras nu ia mult, dar ma enerveaza mobilitatea limitata oarecum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 @banzay: mi-a luat un 7 mixt, ma asteptam la 6 sau sub @adi cube 3: putin probabil sa poti ajusta kilometrajul, el are de obicei o abatere de 10% din fabrica, la 110km/h indicati ai 100 reali. 5km indicati in plus la 300 mi se pare ok. poti unge cablul, nush daca ajuta dar nici nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac? Cu cat anvelopele se uzeaza(subtiaza),cu atat eroarea de care vorbesti,e mai mare!Cablul kilometrajului trebuie sa fie uns pe interior,e o operatie destul de usor de facut.Asta cu eroarea,am patit-o si eu si altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel996 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare Eu mi-am schimbat bujia acum la inceput de sezon si am zis sa fac o incercare cu iridium. Pana acum sunt foarte multumit de ea. Motorasu porneste din prima la orice ora, pe orice vreme si nu mai chinui bateria asa de mult. investitia a fost considerabila fata de o bujie stock., 55lei fata de 14-15lei. Si ca sa fac o treaba buna pana la capat mi-am schimbat si releul de pornire dupa ce dadea semne de oboseala...si imi 'clancanea' la pornire. O investitie de 25lei pentru un aftermarket si vad ca tine momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?. Multumesc, Ce model de Aprilia ai ? Intreb asta pentru ca numarul de dinti al acelei roti este de 55 la seria GA si 61 la MX .Am mai scris despre aspectul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac? Cum eu am o corcitura de bmw cu furca de aprilia, pot spune ca de cand am pus furca asta, va pot garanta ca imi arata mai mult pe odo. Ultima comparatie a fost la un bmw 189 km si eu 190,3 cu setare la 0 din pompa. Cablul e nou, cauciucuri noi si aveam si lenjerie curata. Beats me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ca fapt divers, esti mai multumit de furca de aprilia decat de cea originala? Mie unul, mi s-au parut geniale suspensiile de la pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Nu stiu ce sa zic, cred ca isi fac mai bine treaba in off. Celelalte erau bune on. Dar da, e mai "teapana" pe denivelari, din cauza ca roata e "mai usoara". Am luat ce e mai bun din cele doua modele si uite ca e de bine. Daca aveam si un far mai stilizat, era motocicleta perfecta, din punctul meu de vedere, pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Lume lume Am schimbat carburatorul la aprilica mea...(cumparat de la Adyfikus) iar acum.... am reusit sa scot un consum de 4.7 l/100km in afara orasului (cu carburatorul vechi scoteam 6... 6.5 l/100km) zilele astea ii fac si consumul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 E vorba de furca aia USD de aprilia? Ca despre aia citisem un review, cineva se plangea ca e prea moale si vazand ca aprilia au renuntat la ea am presupus ca n-a fost prea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Lume lume Am schimbat carburatorul la aprilica mea...(cumparat de la Adyfikus) iar acum.... am reusit sa scot un consum de 4.7 l/100km in afara orasului (cu carburatorul vechi scoteam 6... 6.5 l/100km) zilele astea ii fac si consumul in oras. Ai vazut?Ce iti spuneam eu?Felicitari! PS:Pacat ca l-ai scos la vanzare! Editat Aprilie 25, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Multumesc Cristi. Asa este... sincer imi pare rau ca o vand... dar dupa ce merg vreo juma de ora cu ea... ma dor genunchii de mor... nu este suficient de mare pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Multumesc Cristi. Asa este... sincer imi pare rau ca o vand... dar dupa ce merg vreo juma de ora cu ea... ma dor genunchii de mor... nu este suficient de mare pentru mine. Ce doresti sa-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Nu m-am decis la un model exact inca... incerc sa imprumut pt testdrive urmatoarele modele inainte sa ma decid: Suzuki V-Strom 650 / 1000 Honda Varadero 1000 Yamaha TDM 900 BMW F800 / 1200 Plus orice altceva care o sa imi sara in ochi in perioada urmatoare Editat Aprilie 25, 2013 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.