Gothmog Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Pai pune multimetrul pe 20 V DC,cablul rosu la + cel negru la - pe bornele bateriei,porneste motorul si tureaza-l pana la 5000 de ture.Trebuie sa arate peste 13 si sub 15 V,cu farul aprins.Scoate saua si deconecteaza mufa cu 3 fire galbene de la alternator si da multimetrul pe 200 V AC si pune intre fire.Tureaza motoru pana la 5000 rpm si vezi ca trebuie sa aiba peste 70 V AC.Daca are,alternatorul e bun.In continuare,scoate mufa cu cele 3 fire galbene care ies din releu,da multimetru pe 200 ohmi si pune pe rand intre firele galbene si celelalte care pleaca din releu (mai ales maro care e masa).Daca fluctueaza si arata altceva decat la inceput,e bulit releul.Oricum,eu o sa fiu maine la 2 fix la United Motors,ca-mi fac constatarea la Pegasu meu,nr GR-03-JAE,deci daca ai timp sa vii cu tot cu multimetru in principiu ma gasesti acolo,Andrei ma cheama pe mine.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 am pierdut timpul prin bucuresti dupa meseriasi (TOTI LAUDAROSI ..da rezultate IOC).......si tot n-am un raspuns la problema cu incarcarea ...care a ajuns mai nou in stadiul de parca ar functiona, parca nu........... ASA CA M-AM HOTARAT......... mi-am luat un multimetru si am inceput sa masor tot....inclusiv nervii mei....si aia au dat rezultatul cel mai bun..o gramada de volti.. DECI...dragi pegasisti...care ma primiti cu multimetrul pe langa motorul vostru ..poate prin comparatie imi dau seama mai bine de ce se intampla.......... bip la 0722.646.007 si incalec..... releu este unul singur in bucuresti..la infima suma de 430 lei...si parca n-as da atatia bani..ca sa vad ca functioneaza tot asa.... faza cu trei fire galbene...m-a adus in pragul cumpararii unei brichete...... suna-ma 0720712069...eu stau in tineretului bucuresti daca ai chef sa vii sa multimetrezi nu ai decat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 salutare.. revin...CARE imi spune si mie ce marime au semerigurile?? de la pegaso 3?? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 salutare.. revin...CARE imi spune si mie ce marime au semerigurile?? de la pegaso 3?? bafta 40x52x10,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 salut stie cineva de unde gasesc camere de aer pt pegaso....caut de o saptaman si nu gasesc nimic in bucuresti. multumesc anticipat AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Salutare, Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso din '93. As vrea sa o duc undeva...la un service... pentru o evaluare completa. Ce ma sfatuiti? Si imi trebuie si un cablu de kilometraj. Aveti idee de unde pot sa iau unul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Felicitări! Bănuiesc că eÂşti din bucureÂşti ăsa că nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Felicitări! Bănuiesc că eÂşti din bucureÂşti ăsa că nu te pot ajuta. Multumesc. Da sunt din bucuresti asa ca... Multumesc Oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorflor Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Adutu, te poti duce la United Motors, pe Pipera , acolo gasesti si piese pt Aprilia, iar daca nu au pe stoc, iti aduc la comanda. suna aici si vezi 2332130. Bafta. --- Mesaj completat în 28 Aug 2007 08:50 -------------..si o intrebare pentru cunoscatori...e simplu de curatat carburatia...ca imi picura benzina pe preaplinul din carburator....si ma gindeam sa-mi suflec miinile...ceva ceva mai stiu eu...dar se pare ca trebuie demontat juma' de motor... Merci anticipat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Adutu, te poti duce la United Motors, pe Pipera , acolo gasesti si piese pt Aprilia, iar daca nu au pe stoc, iti aduc la comanda. suna aici si vezi 2332130. Am sunat si au spus ca pentru modelul meu... nu mai aduc nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Salutare, Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso din '93. As vrea sa o duc undeva...la un service... pentru o evaluare completa. Ce ma sfatuiti? Si imi trebuie si un cablu de kilometraj. Aveti idee de unde pot sa iau unul? Multumesc. Salut.am eu un cablu de kilometraj.mi s-a spart melcul si am inlocuit si cablul de kilometraj.eu am pegaso 650 din 98.daca te intereseaza da un semn la 0723472104 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Hello, Si eu sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso din '95. Vreau sa-i schimb uleiul si filtrele . Unde pot sa fac asta? Numai la UNITED MOTORS se poate? De unde le pot achizitiona separat ( ulei si filtre) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Salut.am eu un cablu de kilometraj.mi s-a spart melcul si am inlocuit si cablul de kilometraj.eu am pegaso 650 din 98.daca te intereseaza da un semn la 0723472104 Multumesc de oferta! Crezi ca sunt la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 Hello, Si eu sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso din '95. Vreau sa-i schimb uleiul si filtrele . Unde pot sa fac asta? Numai la UNITED MOTORS se poate? De unde le pot achizitiona separat ( ulei si filtre) . Salut si bine ai venit! Filtru gasesti la United Motors sau la BMW,cauti filtru pentru motorul Rotax 655.Ulei poti lua teoretic de oriunde,numai sa fie 5W-40.Eu am bagat 15W-50 si era sa bulesc motorul.De schimbat poti foarte bine sa-l schimbi si tu,nu e complicat,numai sa faci corect operatiunea.Verifica saiba de etansare de la surubul baii de ulei,daca e nevoie schimb-o.Bafta! Multumesc de oferta! Crezi ca sunt la fel? Daca nu e la fel,iti dau eu un melc de Pegaso 3. In alta ordine de idei,MENAJATI BENDIX-UL!! Am aflat de curand ca are un numar limitat de porniri,asa ca atunci cand porniti motorul faceti tot posibilul sa porneasca cat mai repede,altfel "distractia" costa vreo 700 euri +manopera .O veste bunicica ar fi ca se potriveste rulmentul de la Cagiva care costa cu...70 de euro mai putin decat de la Aprilia,piesa identica. Sper sa pot merge la UM cat fac reparatia,sa bag ochiu ca sa pot da detalii,oricum baietii m-au intrebat de km,si ziceau ca am avut noroc,in mod normal pana-n 30 k trebuia sa fie dus .Sunt curios daca e tor ansamblul de pornire defect,sau numai rulmentul ,asa ar costa mai ieftin... Bafta si s-auzim si de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 In alta ordine de idei,MENAJATI BENDIX-UL!! Am aflat de curand ca are un numar limitat de porniri,asa ca atunci cand porniti motorul faceti tot posibilul sa porneasca cat mai repede,altfel "distractia" costa vreo 700 euri +manopera . Eu mi-am reparat bendixul cu 100 E cu tot cu manopera. Starter sprag clutch luat de la BMW (nu din romanica, din Germania) - 70 E Manopera (un prieten) - 1.000.000 rol Total ~ 100 E La Aprilia: Sprag clutch 0958857 (aprox 220 E) Se mai potriveste starter sprag clutch de la KTM Duke, parca, KTM 58440026000 (also known as Free-wheel FWD 332008 BLS - aprox 59 E ). La BMW codul este 12 11 2 343 296 Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 Eu mi-am reparat bendixul cu 100 E cu tot cu manopera. Starter sprag clutch luat de la BMW (nu din romanica, din Germania) - 70 E Manopera (un prieten) - 1.000.000 rol Total ~ 100 E La Aprilia: Sprag clutch 0958857 (aprox 220 E) Se mai potriveste starter sprag clutch de la KTM Duke, parca, KTM 58440026000 (also known as Free-wheel FWD 332008 BLS - aprox 59 E ). La BMW codul este 12 11 2 343 296 Dan Salut!Ce piese anume ai schimbat?In afara de rulment,ai schimbat si celelalte doua piese care vin in stanga si dreapta rulmentului?Alea ma usuca la bani,ca rulmentul singur este vreo 120 euri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Am schimbat doar coroana cu role si cu arc. Nu le-am schimbat eu si nici nu am vazut cand a lucrat mecanicul, deci nu prea stiu ce e in stanga si in dreapta. Dar aia m-a costat 70 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Multumesc de oferta! Crezi ca sunt la fel? se potrivesc.a venit imi ieri un baiat cu o aprilia din 92 si s-a potrivit.i l-am dat lui.sorry.am avut postat treaba cu cablul si mai inainte pe forum.vorbeste cu cineva care aduce din italia daca la united nu mai au.succes. --- Mesaj completat în 01 Sep 2007 13:32 ------------- se potrivesc.a venit imi ieri un baiat cu o aprilia din 92 si s-a potrivit.i l-am dat lui.sorry.am avut postat treaba cu cablul si mai inainte pe forum.vorbeste cu cineva care aduce din italia daca la united nu mai au.succes. stiti pe cineva care se pricepe la instalatia electrica.vreau sa o verifice pe toata si mai ales sa imi verifice regulatorul de tensiune.am avut niste probleme si am impresia ca e slab si trebuie schimbat.i-am schimbat bateria, nu am mai avut probleme dar mi-a masurat cineva la 5000 de ture regulatorul, cu farurile aprinse avea undeva la 14.5 si mi-a zis ca la drum lung se buleste.si tocmai asta vreau sa fac un drum lung.in alta ordine de idei curatarea si reglarea carburatiei e o chestie complicata, trebuie sa apelez neaprat la un mecanic, sau se poate face pas cu pas urmand niste sfaturi bine intentionate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 1, 2007 Autor Share Postat Septembrie 1, 2007 stiti pe cineva care se pricepe la instalatia electrica.vreau sa o verifice pe toata si mai ales sa imi verifice regulatorul de tensiune.am avut niste probleme si am impresia ca e slab si trebuie schimbat.i-am schimbat bateria, nu am mai avut probleme dar mi-a masurat cineva la 5000 de ture regulatorul, cu farurile aprinse avea undeva la 14.5 si mi-a zis ca la drum lung se buleste.si tocmai asta vreau sa fac un drum lung.in alta ordine de idei curatarea si reglarea carburatiei e o chestie complicata, trebuie sa apelez neaprat la un mecanic, sau se poate face pas cu pas urmand niste sfaturi bine intentionate? Pai e ok ca ai 14.5,e un pic cam mult dar n-ar trebui sa fie mari probleme,ca mai bagi si alti consumatori (semnale,stop frana,flash,claxon)si se mai diminueaza.Gasesti postat cum sa verifici singur instalatia,sau printeaza instructiunile si du-te la un service,orice electrician competent le poate intelege si executa (parerea mea).In alta ordine de idei,daca n-ai mai desfacut in viata ta un carburator sau macar sa vezi unul desfacut si sa pricepi ce-i pe-acolo NU te baga,Pegaso are carburatoare gemene si trebuiesc sincronizate.Cel mai simplu e sa mergi la un service sa le regleze pe ceasuri vacuumatice,nu "dupa ureche".La United Motors costa cam 150 de lei si dureaza mai putin de 3 ore (teoretic),nu le fac reclama,sa vedem intai ce fac cu motorul meu,pe marti ar trebui sa fie gata si pot da detalii atunci despre manopera (carburatoare,reglaj supape,etc). Bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Pai e ok ca ai 14.5,e un pic cam mult dar n-ar trebui sa fie mari probleme,ca mai bagi si alti consumatori (semnale,stop frana,flash,claxon)si se mai diminueaza.Gasesti postat cum sa verifici singur instalatia,sau printeaza instructiunile si du-te la un service,orice electrician competent le poate intelege si executa (parerea mea).In alta ordine de idei,daca n-ai mai desfacut in viata ta un carburator sau macar sa vezi unul desfacut si sa pricepi ce-i pe-acolo NU te baga,Pegaso are carburatoare gemene si trebuiesc sincronizate.Cel mai simplu e sa mergi la un service sa le regleze pe ceasuri vacuumatice,nu "dupa ureche".La United Motors costa cam 150 de lei si dureaza mai putin de 3 ore (teoretic),nu le fac reclama,sa vedem intai ce fac cu motorul meu,pe marti ar trebui sa fie gata si pot da detalii atunci despre manopera (carburatoare,reglaj supape,etc). Bafta si numai bine! Am instructiunile, acu sa gasesc si electricianul.cu carburatia vroiam sa o curat pt. ca nu prea imi place la pornire, stiu ca-s eternele probleme la pegaso, dar am bujie si baterie noua, asa ca m-am gandit sa fac si carburatia.vreau sa plec la un drum lung si dasta am pus problema regulatorului de tensiune, am fost la cineva si mi-a zis ca trebuie musai schimbat, la un drum lung nu m-ar tine, si vroiam sa aud mai multe pareri.cam ce alte lucruri, in afara de cele de baza, ar mai trebui verificate la un pegaso, inainte de plecarea la un drum lung, sa zicem circa 2000km, sau ce alte lucruri utile ar fi bine sa iei la tine la un drum dasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 2, 2007 Autor Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) Am instructiunile, acu sa gasesc si electricianul.cu carburatia vroiam sa o curat pt. ca nu prea imi place la pornire, stiu ca-s eternele probleme la pegaso, dar am bujie si baterie noua, asa ca m-am gandit sa fac si carburatia.vreau sa plec la un drum lung si dasta am pus problema regulatorului de tensiune, am fost la cineva si mi-a zis ca trebuie musai schimbat, la un drum lung nu m-ar tine, si vroiam sa aud mai multe pareri.cam ce alte lucruri, in afara de cele de baza, ar mai trebui verificate la un pegaso, inainte de plecarea la un drum lung, sa zicem circa 2000km, sau ce alte lucruri utile ar fi bine sa iei la tine la un drum dasta? Pai daca ii faci carburatia regleaza-i si supapele,verifica intinderea si uzura lantului,uleiul,filtrul de aer(ori il schimbi ori daca e bun curata-l cu jet de aer),nivelul antigelului IN RADIATOR nu in vasul de expansiune ca nu revine in circuit-eventual il scoti de-acolo si-l pui inapoi in radiator,sa verifici constant presiunea in pneuri-e f important,placutele de frana,nivelul lichidului de frana,functionarea becurilor si indicatoarelor,s.a.m.d.... Vezi ca in manualul de intretinere e un tabel cu verificarile periodice ce trebuiesc efectuate.Daca-l respecti e ok. Nu uita sa-ti iei imbusuri (de preferat Stanley,sunt excelente,eu am stiftuit doua seturi pana le-am luat pe-astea si merita fiecare leut din cei 25 cat dai pe ele ),chei fixe,o surubelnita de calitate cu cap + si ar fi bun un kit de petice.Acuma,in caz de Doamne-fereste chiar daca nu te pricepi tu e bine sa ai scule,poate se pricepe altul care n-are . Pana la urma,iti faci o cruce,zici un Doamne-ajuta si-i dai gaz,ce-o fi o fi... Drum bun si bafta! P.S.-neaparat cheie de bujii de 18 mm,e scula de baza,in caz ca se ineaca motoru sau nu mai scanteieste,ai nevoie ca de aer.Si-o bujie de rezerva ar fi buna,NGK DR8 EA sau ES.Ura Editat Septembrie 2, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 salutare in urma demontari motorului de pe cadru am mici probleme in asezarea furtunelor firelor pe langa motor, va rog daca aveti poze cu motorul postatile poate imi dau seama de trasee ) multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 salutare in urma demontari motorului de pe cadru am mici probleme in asezarea furtunelor firelor pe langa motor, va rog daca aveti poze cu motorul postatile poate imi dau seama de trasee ) multumesc anticipat Cauta la ultimele pagini ale manualului de reparatii a motocicletei si vei gasi poze si schite cu pozitionarea furtunelor pe motor. Dar ce ai patit de a trebuit sa demontezi motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorflor Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Sal. All, Stie cineva unde pot gasi o membrana de carburator pt Pegaso? Cei de la UM aduc in 3 saptamini... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Cauta la ultimele pagini ale manualului de reparatii a motocicletei si vei gasi poze si schite cu pozitionarea furtunelor pe motor. Dar ce ai patit de a trebuit sa demontezi motorul? garnitura de chiuloasa si daca tot l am demontat am rectificat si supapele putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.