eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Gata, am terminat si saua, ca mi-a scos sufletul cat am tras de ea. Si o poza de "sezon" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Gata, am terminat si saua, ca mi-a scos sufletul cat am tras de ea. Si o poza de "sezon" meserie curata! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Multumesc, Alin. M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Multumesc, Alin. M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant.. scuze ca am disparut , am reparat Windowsu' aveam ceva probleme... da-mi un sfat - m-am dat cu mobra si am ceva prbl .: nu sta la relanti si , pe reductie turatie - spre ex franare pe motor -da rateuri cred ca e carburatorul , maine il desfac am desfacut suruburile de amestec la 3.5 ture dar nu o pot porni , vecinii mei sunt in curte si nu vreau sa ii deranjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos. Ale mele sunt la 3 1/2 ture. Verifica si sa nu ai apa in carburatoare. Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine. La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa. Editat Aprilie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos. Ale mele sunt la 3 1/2 ture. Verifica si sa nu ai apa in carburatoare. Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine. La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa. am retinut am retinut cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) am retinut cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit ! Orice minune tine 3 zile Eu am petrecut-o pe prima la munca. Maine plec la tara sa-mi iau baiatul, ca Miercuri incepem scoala. Editat Aprilie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Hristos a Inviat! De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje. Sa ne vedem sanatosi. Editat Aprilie 20, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Adevarat a Inviat! Bag de seama ca ai cam avut o herghelie de iepurasi... M-ai facut curios: - cat ai dat pe un spray de vopsea termorezistenta ? - unde ai facut crashbar-ul si cat a costat, sau l-ai avut dinainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Hristos a Inviat! De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje. Sa ne vedem sanatosi. adevarat a inviat cred ca ai avut o iepuroaica gestanta care tocmai a fatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Adevarat a-nviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 am cautat ceva si surpriza .... https://docs.google.com/file/d/0B_0GiTkWrL3gMmQ2YTE2YjEtNjdhYy00NGQyLWEzNWQtZjAzMWRmMTJjODI1/edit?hl=en&pli=1 in acest catalog surubul de amestec -aici surub de aer nr 13 - se desurubeaza doar doua rotatii , am sa incerc si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Eu il tin la 3 ture si merge bine , porneste usor , trage bine . Daca tot desfaci carburatorul schimba oringurile de la piesa 11 ( needle valve setting ) si de la suportul care tine plutitoarele ( la asta e posibil sa gasesti mai greu oringul potrivit dar poti sa pui unul mai mic in diametru care va intra mai fortat ) . Daca ai oringuri bune in punctele astea scapi de multe probleme ale carbului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 @alin daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec. cred ca ar trebui un kit , caci motorul saracu are 20 de ani , eu luam piese de MOTOFLY -Ploiesti sau ROMIMOTO -Cluj vad ce fac astazi , e sarbatoare dar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Acum vreo 2 sau 3 pagini am postat eu o patanie cu reglajul carburatoarelor. Daca desfaci carburile, vezi ce marime au stantate pe ele jiglerele. Le compari cu cele din postul meu si vei stii daca trebuie sa le reglezi la 3,5 ture sau la 5 ture. Tind sa cred ca la 5 ture. La doua, nici macar nu o sa poti sa lasi maneta de acceleratie din mana, ca o sa iti moara motorul. Scuze daca am scris ceva incorect, sunt plecat din Bucuresti, si am uitat sa imi iau ochelarii.... asa ca scriu cam orbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Am gasit link-ul pentru kitul de reparatie: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=12&product_id=2631 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Am gasit link-ul pentru kitul de reparatie: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=12&product_id=2631 multam! @alin Acum cativa ani am fost cu motorul la ambulanta moto ca sa ajut pe un fost coleg aprilist exact cu acest reglaj. La el au trebuit desfacute reglajele de aer la 5 ture cel putin. Am descoperit ca diferenta dintre carburatoarele noastre era jiglerul principal. Nu mai tin minte exact valorile dar era ceva de genul ca al meu era de 125 si al lui de 120. Am pus carburile mele pe mobra lui si a functionat perfect. O sa caut postul respectiv in paginile anterioare si o sa il postez aici in caz ca foloseste si altcuiva. P.S. intre timp m-am lasat de fumat pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ... cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl . multam! pe jiglerul de acceleratie(principal ) la mine scrie 130 ?????Eu nu am prbl la acceleratie ci doar la relanti decelerare -rateuri l-am desfacut curatat si sper sa mearga.....am incercat prin teste sa dau mai mult de 3.5 ture , e mai rau asa ca eu ced am avut ceva gunoaie sau neetansietatea garniturilor de la pahare= altele noi cel mai bine ...il pun la loc si vad cum e ... cuiul de amestec este compus din 4 el :garnitura , saiba , arc si cui .La mine unul din carb nu are saiba ??/astfel am reglat , logic diferit carburile -plecand de la standard 3,5 ture cel fara saiba = 3,75 celalalt 3,25 . Momentan functioneaza corect insa pt ca am spritz-uit verific la traseu maine .Poate au fost si ceva gunoaie .Nu am mai desfacut diafragmele pt ca la acceleratie nu aveam prbl . e prost.... alte garnituri pahare ==== eee 200 lei...asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Verifica si robinetul de benzina sa fie curat . Si asta face multe probleme daca nu e in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Verifica si robinetul de benzina sa fie curat . Si asta face multe probleme daca nu e in regula . l-am desfacut astazi si curatat.... ma gandesc la supape.....???/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 @ eugenkawa : CrashBar-ul a venit cu motocicleta. Vopseaua este luata din Hornbach Balotesti. http://www.champion.org.pl/EN/index-3.html Heat resistant Aluminium - 37 lei tubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 /index.php?/topic/710975-aprilia-pegaso-650-ie/ Sa vada si iubitorii de Aprilii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 am gasit asta , util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucipad Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Va salut Sunt nou pe forum , precum si in bransa motociclistilor, respectiv a posesorilor de Aprilia Pegaso Drept urmare la sfarsitul verii trecute, septembrie am achizitionat o Aprilia Pegaso 650 IE si am cam dat-o de pamant. vreau sa va intreb daca are cineva niste foto in detaliu cu un crashbar, pentru a mi-l confectiona, intrucat am inteles din postarile anterioare de pe forum ca cele de pe Loius nu prea sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 A facut cineva modificare la roti sa nu mai foloseasca camera? Tot o sa trebuiasca sa schimb gumele si m-ar interesa daca cineva a experimentat asa ceva. As vrea sa nu mai car dupa mine camere, leviere si cheile ptr scos rotile. http://www.teamincomplete.com/Projects/950/1719tubelesswhee.html http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.