kr3at0r Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Neatza lume hai ca sar si eu cu 2 poze de la plimabarea de ieri Din pacate mie nu a avut cine sa imi faca poza pe motor asa ca mi-am pozat umbra Editat Martie 31, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut. Am un dubiu. Are ceva daca nivelul de ulei din vasul din cadru este peste nivelul maxim ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut. Am un dubiu. Are ceva daca nivelul de ulei din vasul din cadru este peste nivelul maxim ? 1. Nu este in regula ;nivelul corespunzator trebuie sa fie intre min si max undeva pe jumatate 2. daca ai pus in plus fata de cantitatea specificata de producator e ok , scoti din el . 3. daca nu ai pus mai mult nivelul peste max poate fi dat de condensul de peste iarna sau de carburant ,,,,nasol ,,, http://www.pemotoare.ro/verificarea-si-schimbul-uleiului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? Baga in masina 5L in loc de 4L si vezi cu ce incurca!Nu cred ca te tine mult timp sa desfaci busonul si sa dai drumul din el.Sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am pus prea mult. Trebuie neaparat sa scot din el ? Daca da , de ce? Cu ce incurca? in motor uleiul creaza o anumita presiune in timpul functionarii acestuia , astfel are nevoie de spatiu de lucru , destindere pana la o presiune stabilita optima de catre producatorul motorului...in cazul in care folosesti mai mult ulei din lipsa de spatiu presiunea va creste, si va afecta zona care cedeaza mai usor adica furtunele , care la adica vor ceda. al doilea aspect il regasesti si in mediul inconjurator: alearga in apa care ajunge la glezne si incearca si cu apa care ajunge la genunchi si atunci vei vedea ce se intampla cu ansamblul biela , iar uleiul e ulei , nu apa deci vascos. Sper ca nu am spus prostii. Volumul de ulei si tipul acestuia ,e stabilit de producatorul motorului dupa multe calcule , si cred ca ar fi bine sa le respectam....PUNCT , n-are sens sa dezvoltam , Oricum nu stiu cum ai pus mai mult ulei , in Aprilia mea intra doi litrii , bidonul de ulei are fix doi litrii ....simplu .... sau poate nu ai scurs pe tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ok, am inteles. Maine dimineata mai scot din el. Multumesc mult pt explicatie si timpul acordat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ok, am inteles. Maine dimineata mai scot din el. Multumesc mult pt explicatie si timpul acordat! Ca sa-ti fie mai simplu, poti monta o seringa mare cu un furtunel, si scoti pe la joja, sau desfaci doar busonul de jos pe unde nu va curge mai mult de 500 ml. Nivelul la ulei se masoara cu motorul cald, iar joja se scoate, se sterge si se masoara fara a o infileta in cadru. Ieri am iesit si eu cu prietenii la o plimbare Bucuresti-Branesti-Lehliu. Poze nu am facut eu, ca nu am avut telefonul sau camera la mine, dar am cateva poze facute de prieteni... Neshte poze de alataieri si de ieri: Gasca mare, plimbare pe masura. Cum se comporta cauciucurile alea ale tale (parca erau Heidenau K66) pe macadam? Neatza lume hai ca sar si eu cu 2 poze de la plimabarea de ieri PH000032.jpgPH000023.jpg Din pacate mie nu a avut cine sa imi faca poza pe motor asa ca mi-am pozat umbra Free highway . Importanta e sa te simti liber. Pozele insa iti starnesc amintiri placute peste ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Asa,ca uitasem si am cautat pe varul Goagal poze asemanatoare. Bun,oricum nu mai sunt ca cele stock doar de asfalt. Am facut si eu proba la drum lung la cele de cross,dar duoa 120 incepe sa valseze fata dupa profilul serpuit al crampoanelor,iar pe viraje stranse,daca deschizi gazul brusc,intra pe drift rupand aderenta.Poate sa fie si de la kitul de pinioane. In schimb,cum ai iesit din sosea mananca pamantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Neata tuturor, felicitari celor ce au avut parte de un wknd pe 2 roti !! Posibil ca subiectul consumului de carburant sa se fi discutat dar considerand noile preturi intebarea mea este ce consum are un Pegaso Cube ( an 1997) ? Motorul fiiind in stare optima si un sti de condus non-agresiv. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 la mine a fost un 5% in afara cu pasager in spate (110... 120km/h) si 6.5%... 7 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare din nou. Vreau sa imi schimb lichidul de racire urmarind indicatiile din manualul de service. Stiu ca unele proprietati ale lichidului de frana si uleiului de motor pentru motocicleta difera putin fata de cele auto, chiar daca specificatiile generale sunt aceleasi. Intrebarea mea e: acelasi lucru e valabil si pentru lichidul de racire, sau pot sa ma aprovizionez de la orice benzinarie sau supermarket, respectand proportia de amestec cu apa dedurizata?Numai bine si merci de indicatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Se gasesc gata diluate sau iei nediluat si iti scrie pe el proportia. Important e sa respecti culoarea cu cel dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Il voi inlocui integral, am gasit in manual recomandari de la IP si Agip. Nu stiu insa daca le voi gasi in Cluj.Ce nu am gasit in manual insa e un cod, un tip sau un model pentru filtrele de ulei si de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Antigelul sau lichidul de racire, ca de altfel si uleiurile recomandate in manual sunt informative. Poti folosi orice firma de calitate. Cele date de ei sunt italienesti, la fel cum pt bmw zice ulei bmw (aral) sau castrol. Tine de un partenerial te colaborare ( invechit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Eu am antigel Putoline gata preparat. L-am dat jos dupa iarna asta si 2.000 de km si e curat ca lacrima. Indicat e sa ii iei un antigel pentru Aluminiu. Filtru de ulei,am luat mereu Hiflo 151,dar fiecare marca are codul ei,in functie de motocicleta. Ca ulei,merg pe gama moto,M10W40 sau M10W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Se gasesc gata diluate sau iei nediluat si iti scrie pe el proportia. Important e sa respecti culoarea cu cel dinainte. in cartea tehnica exista un indice pe care trb sa il respecti , SAE..., culoarea cred ca nu conteaza ci alt fapt..lichidul de racire trebuie sa fie conceput pentru materialul din care este facut blocul motor si pompa de apa , in cazul nostru aluminiu, deci foloseste un lichid de racire pt motoare din aluminiu...este facut specoial pentru a nu-l coroda ... , nu conteaza de data asta daca e pt masina sau motocicleta.... in cartea tehnica exista un indice pe care trb sa il respecti , SAE..., culoarea cred ca nu conteaza ci alt fapt..lichidul de racire trebuie sa fie conceput pentru materialul din care este facut blocul motor si pompa de apa , in cazul nostru aluminiu, deci foloseste un lichid de racire pt motoare din aluminiu...este facut specoial pentru a nu-l coroda ... , nu conteaza de data asta daca e pt masina sau motocicleta.... am vazut ceva acum , cauta un antigel fara silicati...in principiu e rosu .Inainte de a-l inlocuii , deoarece e cald afara umple motorul cu apa dedurizata , porneste-l de cateva ori si apoi scurge, se va spala de impuritati , apoi pune antigelul - gasesti gata diluat. in cartea tehnica exista un indice pe care trb sa il respecti , SAE..., culoarea cred ca nu conteaza ci alt fapt..lichidul de racire trebuie sa fie conceput pentru materialul din care este facut blocul motor si pompa de apa , in cazul nostru aluminiu, deci foloseste un lichid de racire pt motoare din aluminiu...este facut specoial pentru a nu-l coroda ... , nu conteaza de data asta daca e pt masina sau motocicleta.... am vazut ceva acum , cauta un antigel fara silicati...in principiu e rosu .Inainte de a-l inlocuii , deoarece e cald afara umple motorul cu apa dedurizata , porneste-l de cateva ori si apoi scurge, se va spala de impuritati , apoi pune antigelul - gasesti gata diluat. la fel ca Eugen am mers pe Hiflo H 151 -filtru ulei si 5100 4T10w40 -Motul http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html?sid=d7976cc6b7a7ae4fc9c8ba71747f661c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Am bagat la cap. Merci mult, oameni de treaba pe topicul asta :-) . Am mai auzit de la niste baietani ca nu ar fi problema daca se face completarea de ulei cu unul de brand diferit, atata timp cat are aceleasi specificatii. Eu am o sticla aproape plina de Agip SAE 5w-40, dar as merge pe Motul SAE 5w-40. Pentru cei 200 ml cu care depasesc cei 2 litri, sa le combin sau sa nu ma zgarcesc si sa cumpar direct 3 litri? Merci din nou, incerc sa nu monopolizez topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Am bagat la cap. Merci mult, oameni de treaba pe topicul asta :-) . Am mai auzit de la niste baietani ca nu ar fi problema daca se face completarea de ulei cu unul de brand diferit, atata timp cat are aceleasi specificatii. Eu am o sticla aproape plina de Agip SAE 5w-40, dar as merge pe Motul SAE 5w-40. Pentru cei 200 ml cu care depasesc cei 2 litri, sa le combin sau sa nu ma zgarcesc si sa cumpar direct 3 litri? Merci din nou, incerc sa nu monopolizez topicul. In mod normal nu se combina , insa avand in vedere proportia cred ca nu e problema. Incearca cu o seringa gradata sa amesteci o cantitate din amandoua respectand proportia 1-10 lasi pana dimineata , daca vezi segregare , adica nu s-au combinat perfect si sunt separate , nu folosi combinatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Iar va f...rec la cap... Ce parere aveti, cam cat m-ar costa reparatia, in fiecare din cazuri (ori bendix defect, ori motor blocat)? Merita? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=560637&selpic=0&zoom=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Un bendix nou este undeva la 380-400 ron, dar daca e motorul blocat, sunt doua variante: - ori s-a dus si bobinajul si trebuie schimbat, asta mai adaugand inca 50 de euro la cheltuiala - ori e motorul compromis, si in cazul asta trebuie sa-l schimbi. Avea user-ul Lupul Gri un motor si CDI, dar pe carburatie, la 700 sau 800 de ron, tot cu probleme la bendix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 AH ce-mi place asta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Mi l-am luat. Multumesc frumos eugenkawa pentru ajutorul de pe privat! Momentan e la mecanicul recomandat de Eugen. Are electromotorul praf, si pinionul ala mare de la bendix de invarte vibrochenul (s-a chinuit o ora jumate sa-l scoata de acolo) si pinionu mic dublu de-l invarte electromotorul trebuie schimbat. Sper sa fie doar atat si nu si motoru ca m-ar termina... Si am asa o senzatie ca e si motorul, ca prea s-au stricat toate in lant asa... Astept pareri sa ma mai usureze de aceasta parere, sau sa mi-o intareasca... Momentan caut electromotor. Pinionii aia s-ar putea sa-i fi gasit, dar daca stiti ceva nu ezitati sa-mi spuneti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Nu te mai gandi la ce-i mai rau. Important e ca acum e a ta si ca, cumva, intr-un fel sau altul, veti petrece momente minunate impreuna, pana la urma. Asta este tot ce conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Stai linistit ca nu ai facut afacere rea. Dar stiu ca o sa cateva nopti albe din cauza motocicletei. Sa spele bine motorul pe interior mecanicul (sigur stie si el ce trebuie sa faca). Asta pentru a indeparta orice urma de span. Din electromotor nu a ajuns nimic rau in motor, doar dintele lipsa trebuie "evacuat". Daca, cu bujia scoasa si bagata in viteza (3, 4 sau 5) si invartind de roata spate, motorul se misca relativ usor nu ai de ce sa iti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.