eugenkawa Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) Da, ciudat. Ca si cum ai o fluctuatie de tensiune in bobina de la ceas sau a ramas termostatul pe deschis. Poti sa verifici si firul care intra pe sonda termostatului, poate nu face masa bine de la trepidatii in ralanti. Rolul lui este de a trimite informatia temperaturii la ceasul de la bord. Il gasesti pe partea dreapta langa cilindru, sub rezervor, dar stai ca tu ai GA, nu stiu unde vine la tine... Mony, daca esti pe receptie, stiu ca le ai cu electrica, un sfat ceva? Editat Mai 17, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Sa verifice si termostatul , sa nu se fi blocat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Poti sa verifici si firul care intra pe sonda termostatului, poate nu face masa bine de la trepidatii in ralanti. asta era problema. s-a rezolvat. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Era firul de la termocupla ( piesa de pe radiatorul de lichid ) nu de la termostat ( nu are fire electrice pe el ) . Editat Mai 18, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Nu am mai apucat sa raspund... ca s-a rezolvat dupa cum vad. Dar sa stiti ca daca in mers cu viteza (peste 60-70-80 la ora) un timp indelungat (macar 10 minute), temperatura scade sub 70 de grade, este clar ca termostatul nu inchide corect si nu reuseste sa retina apa in motor. Practic se amesteca tot timpul apa rece din radiator cu cea din motor, de aici si scaderea temperaturii indicate (si cresterea consumului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Frumos. Arata exceptional. Ieri am schimbat si eu roata spate si pinioanele,cu cele stock,pregatiri pentru intrunirea de la mare. Acum ma apuc de roata fata. Maine o sa schimb si cablul de kilometraj,ca le-am luat toate pachet de la Bodyvl. Super om,ii multumesc pe aceasta cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. Crash bar-ul este original? Este pentru prima data cand vad unul la modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Tind sa cred ca este original. Model ca asta am mai vazut aici . Editat Mai 20, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de gand sa imi fac singur suporti de bagaje laterale , si inclusiv bagaje , intrebare , are cineva schite ? a incercat careva si poate da un sfat ? M-am gandit sa fac din ob de 10 , e suficient de rezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura.Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite. https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura. Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite. https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE# ob 10 mm diametru este fier rotund de constructii , se foloseste pentru etrieri , seful meu a facut la Honda lui si i-a iesit , tot dupa o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. ce papuci sunt astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Cine are prin debara sau pe sub pat,o scarita pasager stanga,pt. un Aprilia Pegaso 650,an 97-2004?Contra cost,binenteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ce papuci sunt astia? Heidenau K60 pe fata si K60 Scout pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 De vanzare:Radiatorcomplect(inclusiv furtunele),chiuloasa echipata total plus garnitura chiuloasa noua,inclusiv,lant distributie(pana in 1000km.,cilindru,segmenti,piston bolt,frane fata,spate complecte inclusiv pompele.Bord,far,volanta,rulment freei,roata libera,flansa purtatoare rulment,stator volanta plus cele doua pinioane mici,roata fata incaltata,comenzi coarne:stanga dreapta complecte inclusiv manere aparatori.Telescop spate central cu reglare prin robinet si carburatoare cu galerii de admisie cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ...ce mai, o motocicleta aproape complecta bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! asfalt uscat si distractie la MAXIM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Ieri am primit si eu cablurile de la Bodyvl, sunt in stare excelenta si omul e foarte parolist. Aseara nu am rezistat tentatiei si m-am apucat sa-l montez pe intuneric, cu injuraturile de rigoare la adresa vecinilor mei de culoare, care au petrecut cu muzica la maxim pana la miezul noptii pe ritmuri de vodoo... Drumul facut de dimineata de acasa la munca mi-a umplut sufletul de bucurie, cu kilometrajul functional. Mai merge cineva la intrunirea Sea Wolves de la mare, din 13-15 Iunie? Noi o sa fim cam 8-10 motociclete care o sa plecam Vineri 13 Iunie dimineata din Pantelimon, pe drumul vechi DN3. Nu o sa alergam prea tare, ca tot acolo ajungem, mai ales ca o sa mearga si sora-mea cu un CBR 125 Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! Drum bun, Cristiane. Merge si sotia cu a ei, sau ca pasager? Editat Mai 22, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 suportii sunt aproape gata , dar oare ce cauta bidoanele acolo? Vor sta la baza viitoarelor bagaje Stiu o sa radeti , dar daca imi iese cum vreau eu am scutit 1500 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? Sau fibra de sticla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile dupa ce am stat pe ganduri vreo doua saptamani am considerat ca problema afumarii tobelor si a bujiei poate fi rezovata mai simplu decat pare.Am eliminat bobina deoarece la palpare nu era incinsa . cand am desfacut odata carburile am constatat ca jiglerul de acceleratie are idice 130 , astfel fata de spusele de pe acest forum , am considerat ca sunt prea mari Asa ca am montat siguranta de pe cuiul aferent pe fanta a doua de sus in jos nu pe cea de a treia , pentru a reduce volumul de carburant la acceleratie ( scotea fum doar la accelerare) , dupa cateva porniri si verificat tobele nu mai scoate funingine . Cred ca volumul mare de carburant si implicit arderea incompleta a acestuia provenea de la jiglerul prea mare desi setarile carbului erau facute corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Aia din poaza este Kappa KGR33 Garda. Misto. 190 $ perechea (stanga/dreapta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Asera am ramas cu mobra in drum, in sensul ca n-a mai vrut bendix-ul sa cupleze, invartea in gol si mai cupla cateodata. Noroc ca m-am oprit langa o gasca de baieti care m-au impins sa o pornesc si am ajuns cu ea pornita acasa. Azi am desfacut, am gasit putina pilitura care s-a prins de bobinaj si cititorul de la volanta, iar arcul de la bendix s-a largit. de fapt cauza a fost ca s-a intins arculetul si nu mai tinea rolele stranse. Deja am dat comanda de bendix nou, ulei si filtru. Pana diseara e gata, dar m-am pricopsit de 5-6 milioane, pe care nu-i aveam si trebuie sa-i dau la salariu. De abia ce schimbasem si uleiul cu care am mers 600 de kilometri. Puteam sa il las pe ala, sa il filtrez printr-un ciorap, dar e pacat daca tot am desfacut-o sa nu o fac ca la carte. Partea buna e ca macar nu m-a lasat in drum spre mare si am fost in oras. In plus, bendix-ul nou o sa ma mai tina cativa ani. Sa aveti o zi la superlativ P.S.: Diseara o sa beau prima bere pe anul asta in cinstea calutului meu inaripat Editat Mai 23, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.