Invatacelu' Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. Crash bar-ul este original? Este pentru prima data cand vad unul la modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Tind sa cred ca este original. Model ca asta am mai vazut aici . Editat Mai 20, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de gand sa imi fac singur suporti de bagaje laterale , si inclusiv bagaje , intrebare , are cineva schite ? a incercat careva si poate da un sfat ? M-am gandit sa fac din ob de 10 , e suficient de rezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura.Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite. https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura. Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite. https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE# ob 10 mm diametru este fier rotund de constructii , se foloseste pentru etrieri , seful meu a facut la Honda lui si i-a iesit , tot dupa o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am facut ieri un drum cu noile cauciucuri. Mare diferenta (in bine) fata de Mitas E07. ce papuci sunt astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Cine are prin debara sau pe sub pat,o scarita pasager stanga,pt. un Aprilia Pegaso 650,an 97-2004?Contra cost,binenteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ce papuci sunt astia? Heidenau K60 pe fata si K60 Scout pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 De vanzare:Radiatorcomplect(inclusiv furtunele),chiuloasa echipata total plus garnitura chiuloasa noua,inclusiv,lant distributie(pana in 1000km.,cilindru,segmenti,piston bolt,frane fata,spate complecte inclusiv pompele.Bord,far,volanta,rulment freei,roata libera,flansa purtatoare rulment,stator volanta plus cele doua pinioane mici,roata fata incaltata,comenzi coarne:stanga dreapta complecte inclusiv manere aparatori.Telescop spate central cu reglare prin robinet si carburatoare cu galerii de admisie cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ...ce mai, o motocicleta aproape complecta bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! asfalt uscat si distractie la MAXIM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Ieri am primit si eu cablurile de la Bodyvl, sunt in stare excelenta si omul e foarte parolist. Aseara nu am rezistat tentatiei si m-am apucat sa-l montez pe intuneric, cu injuraturile de rigoare la adresa vecinilor mei de culoare, care au petrecut cu muzica la maxim pana la miezul noptii pe ritmuri de vodoo... Drumul facut de dimineata de acasa la munca mi-a umplut sufletul de bucurie, cu kilometrajul functional. Mai merge cineva la intrunirea Sea Wolves de la mare, din 13-15 Iunie? Noi o sa fim cam 8-10 motociclete care o sa plecam Vineri 13 Iunie dimineata din Pantelimon, pe drumul vechi DN3. Nu o sa alergam prea tare, ca tot acolo ajungem, mai ales ca o sa mearga si sora-mea cu un CBR 125 Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! Drum bun, Cristiane. Merge si sotia cu a ei, sau ca pasager? Editat Mai 22, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 suportii sunt aproape gata , dar oare ce cauta bidoanele acolo? Vor sta la baza viitoarelor bagaje Stiu o sa radeti , dar daca imi iese cum vreau eu am scutit 1500 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? Sau fibra de sticla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Imbraci bidoanele in foaie de tabla? o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile dupa ce am stat pe ganduri vreo doua saptamani am considerat ca problema afumarii tobelor si a bujiei poate fi rezovata mai simplu decat pare.Am eliminat bobina deoarece la palpare nu era incinsa . cand am desfacut odata carburile am constatat ca jiglerul de acceleratie are idice 130 , astfel fata de spusele de pe acest forum , am considerat ca sunt prea mari Asa ca am montat siguranta de pe cuiul aferent pe fanta a doua de sus in jos nu pe cea de a treia , pentru a reduce volumul de carburant la acceleratie ( scotea fum doar la accelerare) , dupa cateva porniri si verificat tobele nu mai scoate funingine . Cred ca volumul mare de carburant si implicit arderea incompleta a acestuia provenea de la jiglerul prea mare desi setarile carbului erau facute corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Aia din poaza este Kappa KGR33 Garda. Misto. 190 $ perechea (stanga/dreapta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Asera am ramas cu mobra in drum, in sensul ca n-a mai vrut bendix-ul sa cupleze, invartea in gol si mai cupla cateodata. Noroc ca m-am oprit langa o gasca de baieti care m-au impins sa o pornesc si am ajuns cu ea pornita acasa. Azi am desfacut, am gasit putina pilitura care s-a prins de bobinaj si cititorul de la volanta, iar arcul de la bendix s-a largit. de fapt cauza a fost ca s-a intins arculetul si nu mai tinea rolele stranse. Deja am dat comanda de bendix nou, ulei si filtru. Pana diseara e gata, dar m-am pricopsit de 5-6 milioane, pe care nu-i aveam si trebuie sa-i dau la salariu. De abia ce schimbasem si uleiul cu care am mers 600 de kilometri. Puteam sa il las pe ala, sa il filtrez printr-un ciorap, dar e pacat daca tot am desfacut-o sa nu o fac ca la carte. Partea buna e ca macar nu m-a lasat in drum spre mare si am fost in oras. In plus, bendix-ul nou o sa ma mai tina cativa ani. Sa aveti o zi la superlativ P.S.: Diseara o sa beau prima bere pe anul asta in cinstea calutului meu inaripat Editat Mai 23, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salutare! Şi pe mine m-a lăsat bendixul azi de dimineaţă. Şi cred că de data aceasta definitiv. Nu vreau să o mai văd. După ce-mi va ajunge noua motocicletă, acesteia îî voi face o groapă şi gata. Ducă-se! N-am fost în viaţa mea mai umilit decât de când sunt posesorul acestei porcării. Vă rog să nu o luaţi personal. Fiecare după buget, de acord; eu aşa ceva nu pot să mai accept. Îi respect pe cei pasionaţi, pe cei pricepuţi, însă când un lucru nu funcţionează, şi această nu este o simplă întămplare....păstrarea acestui lucru nu face decât probleme şi pagube. Numai bine, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Vă rog să nu o luaţi personal. Fiecare după buget, de acord; eu aşa ceva nu pot să mai accept. Îi respect pe cei pasionaţi, pe cei pricepuţi, însă când un lucru nu funcţionează, şi această nu este o simplă întămplare....păstrarea acestui lucru nu face decât probleme şi pagube. Si eu am fost la un pas sa dau foc la TDM. de 2 ori. Si ala cica e un monument al fiabilitatii. Din parti, am schimbat si am lucrat la 90% din mobra ca sa fie pe placul meu (tehnic si estetic) Stai calm ca sunt fiare, unele se mai strica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Asera am ramas cu mobra in drum, in sensul ca n-a mai vrut bendix-ul sa cupleze, invartea in gol si mai cupla cateodata. Noroc ca m-am oprit langa o gasca de baieti care m-au impins sa o pornesc si am ajuns cu ea pornita acasa. Azi am desfacut, am gasit putina pilitura care s-a prins de bobinaj si cititorul de la volanta, iar arcul de la bendix s-a largit. de fapt cauza a fost ca s-a intins arculetul si nu mai tinea rolele stranse. Deja am dat comanda de bendix nou, ulei si filtru. Pana diseara e gata, dar m-am pricopsit de 5-6 milioane, pe care nu-i aveam si trebuie sa-i dau la salariu. De abia ce schimbasem si uleiul cu care am mers 600 de kilometri. Puteam sa il las pe ala, sa il filtrez printr-un ciorap, dar e pacat daca tot am desfacut-o sa nu o fac ca la carte. Partea buna e ca macar nu m-a lasat in drum spre mare si am fost in oras. In plus, bendix-ul nou o sa ma mai tina cativa ani. Sa aveti o zi la superlativ P.S.: Diseara o sa beau prima bere pe anul asta in cinstea calutului meu inaripat multumim su eu am sa ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 nu stiu cum aveti voi probleme cu aprilia ca a mea n-are nici pe dracu...merge bine, porneste fara probleme, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Problema cu rulmentul unisens este ca are o viata limitata (sa zicem un numar de ani de functionare sau un numar de porniri). Cand se atinge nr de porniri la care rezista va incepe sa dea rateuri. Este adevarat, ca odata schimbat, va mai tine ani buni. Banuiesc ca media este de 7 ani si vreo 40.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Bun, baieti. Mobra e gata, am scos-o si la probe, totul e ok, mai putin faptul ca e plina peste tot de ulei, dar azi mi-am luat iar un litru de MAFRA concentrata pentru degresare. Dimineata ma apuc la prima ora de smotru. Din pacate, am uitat de bere ca era deja tarziu cand am terminat treaba, dar dupa proba am pus un mare sprit intr-un pahar de 0,5 litri de Timisoreana. Mony, corect, numai ca eu am luat-o anul trecut si din lipsa de bani i-am pus provizoriu un bendix SH, care m-a tinut un an. A, si sa nu uit, pana la urma a trebuit sa schimb si roata mare dintata, ca a mea incepuse sa aiba un sant in dreptul rolelor. Enemy2day, depinde de cum a fost ingrijita si la ce interval au fost schimbate subansamblele care au dat semne de oboseala. Calutul da bine din aripi si e pregatit complet pentru urmatorul sezon. V-am salutat si sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 @ eugenkawa : felicitari pentru hotarare si perseverenta , precum si pentru faptul ca ti-ai dat seama ca un calutz inaripat trebuie altfel ingrijit decat un calutz obisnuit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.