Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am de gand sa imi fac singur suporti de bagaje laterale , si inclusiv bagaje , intrebare ,

are cineva schite ?

a incercat careva si poate da un sfat ?

M-am gandit sa fac din ob de 10 , e suficient de rezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura.Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite.

 

https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura. Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite.

 

https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE#

ob 10 mm diametru este fier rotund de constructii , se foloseste pentru etrieri , seful meu a facut la Honda lui si i-a iesit , tot dupa o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:Radiatorcomplect(inclusiv furtunele),chiuloasa echipata total plus garnitura chiuloasa noua,inclusiv,lant distributie(pana in 1000km.,cilindru,segmenti,piston bolt,frane fata,spate complecte inclusiv pompele.Bord,far,volanta,rulment freei,roata libera,flansa purtatoare rulment,stator volanta plus cele doua pinioane mici,roata fata incaltata,comenzi coarne:stanga dreapta complecte inclusiv manere aparatori.Telescop spate central cu reglare prin robinet si carburatoare cu galerii de admisie cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am primit si eu cablurile de la Bodyvl, sunt in stare excelenta si omul e foarte parolist.

Aseara nu am rezistat tentatiei si m-am apucat sa-l montez pe intuneric, cu injuraturile de rigoare la adresa vecinilor mei de culoare, care au petrecut cu muzica la maxim pana la miezul noptii pe ritmuri de vodoo...

Drumul facut de dimineata de acasa la munca mi-a umplut sufletul de bucurie, cu kilometrajul functional.

 

Mai merge cineva la intrunirea Sea Wolves de la mare, din 13-15 Iunie?

Noi o sa fim cam 8-10 motociclete care o sa plecam Vineri 13 Iunie dimineata din Pantelimon, pe drumul vechi DN3. Nu o sa alergam prea tare, ca tot acolo ajungem, mai ales ca o sa mearga si sora-mea cu un CBR 125 :D



Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! :peace:

Drum bun, Cristiane.

Merge si sotia cu a ei, sau ca pasager?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imbraci bidoanele in foaie de tabla? :)

o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu

oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile

 

o parte vor fi taiate si completate cu tabla de aluminiu -usoara si rezistenta , poate voi folosi si ceva tabla striata tot de aluminiu

oricum vor fi mai inguste si mai inalte.Cel mai mult de la aceste bidoane ma intereseaza colturile si marginile

 

dupa ce am stat pe ganduri vreo doua saptamani am considerat ca problema afumarii tobelor si a bujiei poate fi rezovata mai simplu decat pare.Am eliminat bobina deoarece la palpare nu era incinsa .

cand am desfacut odata carburile am constatat ca jiglerul de acceleratie are idice 130 , astfel fata de spusele de pe acest forum , am considerat ca sunt prea mari

Asa ca am montat siguranta de pe cuiul aferent pe fanta a doua de sus in jos nu pe cea de a treia , pentru a reduce volumul de carburant la acceleratie ( scotea fum doar la accelerare) , dupa cateva porniri si verificat tobele nu mai scoate funingine .

Cred ca volumul mare de carburant si implicit arderea incompleta a acestuia provenea de la jiglerul prea mare desi setarile carbului erau facute corect.

post-78987-0-00572000-1400778674_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asera am ramas cu mobra in drum, in sensul ca n-a mai vrut bendix-ul sa cupleze, invartea in gol si mai cupla cateodata.

Noroc ca m-am oprit langa o gasca de baieti care m-au impins sa o pornesc si am ajuns cu ea pornita acasa.

Azi am desfacut, am gasit putina pilitura care s-a prins de bobinaj si cititorul de la volanta, iar arcul de la bendix s-a largit. de fapt cauza a fost ca s-a intins arculetul si nu mai tinea rolele stranse.

Deja am dat comanda de bendix nou, ulei si filtru.

Pana diseara e gata, dar m-am pricopsit de 5-6 milioane, pe care nu-i aveam si trebuie sa-i dau la salariu.

De abia ce schimbasem si uleiul cu care am mers 600 de kilometri. Puteam sa il las pe ala, sa il filtrez printr-un ciorap, dar e pacat daca tot am desfacut-o sa nu o fac ca la carte.

 

Partea buna e ca macar nu m-a lasat in drum spre mare si am fost in oras.

In plus, bendix-ul nou o sa ma mai tina cativa ani.

 

Sa aveti o zi la superlativ ;)

 

P.S.: Diseara o sa beau prima bere pe anul asta in cinstea calutului meu inaripat :alcy:

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Şi pe mine m-a lăsat bendixul azi de dimineaţă. Şi cred că de data aceasta definitiv. Nu vreau să o mai văd. După ce-mi va ajunge noua motocicletă, acesteia îî voi face o groapă şi gata. Ducă-se! N-am fost în viaţa mea mai umilit decât de când sunt posesorul acestei porcării.

 

Vă rog să nu o luaţi personal. Fiecare după buget, de acord; eu aşa ceva nu pot să mai accept. Îi respect pe cei pasionaţi, pe cei pricepuţi, însă când un lucru nu funcţionează, şi această nu este o simplă întămplare....păstrarea acestui lucru nu face decât probleme şi pagube.

 

Numai bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să nu o luaţi personal. Fiecare după buget, de acord; eu aşa ceva nu pot să mai accept. Îi respect pe cei pasionaţi, pe cei pricepuţi, însă când un lucru nu funcţionează, şi această nu este o simplă întămplare....păstrarea acestui lucru nu face decât probleme şi pagube.

Si eu am fost la un pas sa dau foc la TDM. de 2 ori. Si ala cica e un monument al fiabilitatii. Din parti, am schimbat si am lucrat la 90% din mobra ca sa fie pe placul meu (tehnic si estetic) :) Stai calm ca sunt fiare, unele se mai strica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asera am ramas cu mobra in drum, in sensul ca n-a mai vrut bendix-ul sa cupleze, invartea in gol si mai cupla cateodata.

Noroc ca m-am oprit langa o gasca de baieti care m-au impins sa o pornesc si am ajuns cu ea pornita acasa.

Azi am desfacut, am gasit putina pilitura care s-a prins de bobinaj si cititorul de la volanta, iar arcul de la bendix s-a largit. de fapt cauza a fost ca s-a intins arculetul si nu mai tinea rolele stranse.

Deja am dat comanda de bendix nou, ulei si filtru.

Pana diseara e gata, dar m-am pricopsit de 5-6 milioane, pe care nu-i aveam si trebuie sa-i dau la salariu.

De abia ce schimbasem si uleiul cu care am mers 600 de kilometri. Puteam sa il las pe ala, sa il filtrez printr-un ciorap, dar e pacat daca tot am desfacut-o sa nu o fac ca la carte.

 

Partea buna e ca macar nu m-a lasat in drum spre mare si am fost in oras.

In plus, bendix-ul nou o sa ma mai tina cativa ani.

 

Sa aveti o zi la superlativ ;)

 

P.S.: Diseara o sa beau prima bere pe anul asta in cinstea calutului meu inaripat :alcy:

multumim su eu am sa ..... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu rulmentul unisens este ca are o viata limitata (sa zicem un numar de ani de functionare sau un numar de porniri).

Cand se atinge nr de porniri la care rezista va incepe sa dea rateuri.

Este adevarat, ca odata schimbat, va mai tine ani buni. Banuiesc ca media este de 7 ani si vreo 40.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, baieti.

Mobra e gata, am scos-o si la probe, totul e ok, mai putin faptul ca e plina peste tot de ulei, dar azi mi-am luat iar un litru de MAFRA concentrata pentru degresare. Dimineata ma apuc la prima ora de smotru.

Din pacate, am uitat de bere ca era deja tarziu cand am terminat treaba, dar dupa proba am pus un mare sprit intr-un pahar de 0,5 litri de Timisoreana.

Mony, corect, numai ca eu am luat-o anul trecut si din lipsa de bani i-am pus provizoriu un bendix SH, care m-a tinut un an. A, si sa nu uit, pana la urma a trebuit sa schimb si roata mare dintata, ca a mea incepuse sa aiba un sant in dreptul rolelor.

Enemy2day, depinde de cum a fost ingrijita si la ce interval au fost schimbate subansamblele care au dat semne de oboseala.

 

Calutul da bine din aripi si e pregatit complet pentru urmatorul sezon.

V-am salutat si sa ne auzim cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ eugenkawa : felicitari pentru hotarare si perseverenta , precum si pentru faptul ca ti-ai dat seama ca un calutz inaripat trebuie altfel ingrijit decat un calutz obisnuit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...