Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa am bocit-o si eu 5 zile; "maica......un' te 'uci fa.....?!?!? nici shocu' nu ti-l trageam, ce motocicleta buna ai fost fa.....!!!" :))

Lasa omule ca e rezolvabila treaba. Cred ca toti de pe aici au trecut prin situatii d-astea.

Daca vrei sa fii scutit de nervi din astia, renunti la motor, masina, bicicleta si trotineta dar tot o sa-ti vina dracii asteptand in statia de autobuz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din valcea



cred ca nui plac astea noi ce am bagat in ea



trebuie sa o aduc acasa dar sa vad daca mai vrea curva sa mai stea cu mine



ca nu mam purtat prea frumos cu ea



am uitat sa va spum becul de ulei nu mi sa aprins atunci cand a inceput sa o apuce draci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee, daca se gaseste separat ceasul de bord ce indica temperatura lichidului de racire, sau trebuie schimbat tot bordul?

Am probleme la el, in sensul ca indica eronat. Cum pun contactul se ridica direct la 110/120 grade.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veriifca sonda din dreapta motorului, unde intra furtunul de antigel de la radiator catre termostat. Pe partea din spate, are un fir care transmite informatiile catre calculator si bord.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau a iesit firul din senzorul de temperatura.

Din cate tin minte, termistorul respectiv ii da masa instrumentului.

Deci, ori e senzorul dus... ori e firul iesit sau nu face contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat senzorul. Acestea functioneaza, in sensul ca imi porneste ventilatorul de pe radiator, atunci cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura. M-am gandit si la garnitura de chiuloasa, est OK, verificand uleiul acesta este in regula.

Am verificat si senyorul de pe blocul motor, cand il deconectez, cade acul care indica temperatura.

Nu inteleg totusi de ce imi indica temp asa ridicata desi motorul este rece asa cum am mentionat mai devreme. De aici am tras concluzia ca este ceasul de bord defect.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste

Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti...

-donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim

- execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa

 

dublura e din clingherit..

 

problema grava:

am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim

am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim

dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum..

oglinda s-a dat

 

sunt disperat

Nu DISPERA

DU-O LA UN SERVICE ! PUNCT . CRED CA TE DEPASESTE , IAR NOI NU AVEM CUM SA NE DAM SEAMA FARA SA VEZI MOTORUL DOAR PRESUPUNEM < DAR NU MERGE ASA!

 

si ca sa ne veselim

post-78987-0-21331600-1399282336_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la bataia din motor cred ca stiu ce are dar nu sunt sigur a 5 supapa cea reglabila cred ca sa slabit surubul de reglaj ca a inceput cu un tacanit usor si sa accentuat rau in 2 3 km iar referitor la scanteie poate CDI sau contactul pe bobina cel rosu asa cred ce ziceti/



incurajatima maine ma duc la ea sa vad ce face bagaboanta



asa ma gandii eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum arata bobina ta si cum e legata. La mine este o mufa cu doi craci (+ si -) care n-au cum sa se slabeasca de acolo, poate doar sa oxideze si sa nu mai faca contact.

Eu am probat bobina in doua feluri;

1. cu ohmetru', dupa valorile din carte

2. am dat-o jos d-acolo, am pus un fir de "+" (de la baterie),cu un papuc, pe firul de "+" al bobinei (trebuie sa stii care e) si un fir de "-" legat la "minusul" bateriei.

Bujia bagata in fisha, pusa la masa motocicletei si apoi am atins scurt firul "minus" pe borna "-" a bobinei, urmarind bujia. In momentu' in care atingi firul, bujia trebuie sa dea scanteie. Toate astea ca sa nu fiu nevoit sa mai invart motorul.

Sper ca nu te-am zapacit cu detaliile.

Oricum, eu nu cred sa ai probleme cu bobina.

Nu stiu ce sa spun despre surubul de la supapa. Cred totusi ca daca s-ar fi slabit ai fi pierdut rapid din putere si ar fi dat si rateuri.

P.S. Nu incerca tu bobina daca nu esti sigur pe ceea ce faci.



Orice ai face, asa cum a spus si Eugen, nu incerca sa mai pornesti motorul. Nici macar sa-l "invarti" Sa nu cumva sa agravezi treburile.

Trebuie sa te asiguri ca nu ai bucati de metal prin el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta am patit am pierdut si din putere si referitor la bobina contactul cel rosu ma gandesc



am bobina de rezerva



inebunii daja mie dor de ea



nici sotianu o iubesc cum iubesc javra aia



lam lasat sa se raceasca am scos bujjjia lam bagat in viteza a 5 pus pe cric si am invartit de roata se invarte usornu cred ca ar fi ceva



nu stiu ce sa mai cred voi vedea maine am fost si am cumparat filtru si 3 kg ulei si voi vedea maine



numai noroc sa am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina am sai dau foc asta e voi vedea maine si va tin la curent ce a avut



ce sa mai jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjudece si ala ca jjjjudecai eu la rece pana acum cu vreo 8beri



de suparare



o curva inpetita iam dat tot ce a vrut dar stiu eu ce mai vroia?



so ia dracu ca nu stiu ce sa mai cred



ma duc dimineata la ea sa fiu fres si poate vrea sa porneasca si sa ma ierte ca prea am calarito



cred ca vrea sa fie gadilata sa o iei incet SO IA DRACULUI DE BAGABOANTA CA NU VREA SA STEA LA IA ACASA



PLEACA CU MINE LA DRUM SI SE DESPARTE DE MINE CAND IMI E LUMEA MAI DRAGA



MA LASA CA PE PROST IN DRUMUL MARE



IERI DUMINICA LA 7 DIMINEATA EU II FACEAM DUS SA FIE FRUMOASA CO O SCOT LA PLIMBARE SI UITE CE MIA FACUT JAVRA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am turat azi de doua ori motoru , nu stiu daca a mers cel putin stiu ca dupa ce s-a incalzit nu a mai scos fum...asta e miercuri sunt la RAR , m-am programat , sper sa nu ploua...





http://www.youtube.com/watch?v=FROE8VnBZxg



http://www.pemotoare.ro/10-pentru-care-pentru-care-motociclistii-sunt-mai-sexy-decat-soferii/



benzina am sai dau foc asta e voi vedea maine si va tin la curent ce a avut



ce sa mai jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjudece si ala ca jjjjudecai eu la rece pana acum cu vreo 8beri



de suparare



o curva inpetita iam dat tot ce a vrut dar stiu eu ce mai vroia?



so ia dracu ca nu stiu ce sa mai cred



ma duc dimineata la ea sa fiu fres si poate vrea sa porneasca si sa ma ierte ca prea am calarito



cred ca vrea sa fie gadilata sa o iei incet SO IA DRACULUI DE BAGABOANTA CA NU VREA SA STEA LA IA ACASA



PLEACA CU MINE LA DRUM SI SE DESPARTE DE MINE CAND IMI E LUMEA MAI DRAGA



MA LASA CA PE PROST IN DRUMUL MARE



IERI DUMINICA LA 7 DIMINEATA EU II FACEAM DUS SA FIE FRUMOASA CO O SCOT LA PLIMBARE SI UITE CE MIA FACUT JAVRA

TE-AI CALMAT ? DACA DA SPUNE-CE AI CONSTATAT LA MOBRA... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine sunt la RAR , a fost cineva de curand si poate sa spuna cat costa?



maine sunt la RAR , a fost cineva de curand si poate sa spuna cat costa?

a mea nu are carte romaneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a costat sa fac acte la mobra neveste-mii anul trecut in noembrie 370 de lei aproximatix,adica:identificare,carte de identitate,finante,ITP,asigurare pe 6 luni,talon si numar.Aproximativ!

Sa-ti faci asigurare numai pe 6 luni,ca va fi o suma destul de mare pe un an.Apoi mai faci una de 6 luni si de la a 3 a va scadea suma pe un an de la 265 la 230,asa am patit eu!Urmatoarea va scadea undeva la 215 lei(tot pe un an).

ma interesa stric RAR , pt maine .Am asigurare pe 1 luna in vederea inm .apoi fac pe sase luni si asa acopar tot sezonul 2014

multumesc !

 

Pe mine m-a costat sa fac acte la mobra neveste-mii anul trecut in noembrie 370 de lei aproximatix,adica:identificare,carte de identitate,finante,ITP,asigurare pe 6 luni,talon si numar.Aproximativ!

Sa-ti faci asigurare numai pe 6 luni,ca va fi o suma destul de mare pe un an.Apoi mai faci una de 6 luni si de la a 3 a va scadea suma pe un an de la 265 la 230,asa am patit eu!Urmatoarea va scadea undeva la 215 lei(tot pe un an).

370-400 cu toate taxele e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut asa, anul trecut prin august-septembrie:

 

RCA / 6 luni Carpatica 175 ron

Certificat de autenticitate 100 ron

taxa talon 37 ron

taxa de inmatriculare 60 ron

taxa numere (numere preferentiale) 62 ron

 

Pentru ITP cred ca mai trebuie sa adaugi aprox 100 de lei, eu il aveam valabil si nu a trebuit sa il fac atunci.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut asa, anul trecut prin august-septembrie:

 

RCA / 6 luni Carpatica 175 ron

Certificat de autenticitate 100 ron

taxa talon 37 ron

taxa de inmatriculare 60 ron

taxa numere (numere preferentiale) 62 ron

 

Pentru ITP cred ca mai trebuie sa adaugi aprox 100 de lei, eu il aveam valabil si nu a trebuit sa il fac atunci.

multam " !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma intereseaza si pe mine un set de tobe pentru un Pegaso 650 din 2001, altceva decat stoc, ma poate ajuta careva?

 

Salut,

Incearca aici:

 

/index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/page-5&do=findComment&comment=3076281

 

Edit: acum citesc ca nu mai fac tobe, in schimb am gasit tot pe topicul acela link-ul asta:

 

/index.php?/topic/711244-tobe-sport-dragon-la-preturi-accesibile/

Editat de SharpD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum doua zile ma vaitam ce are motorul meu STITI CE AVEA/ garnitura de chiuloasa arsa si carbuni la electromoror dusi deaia imi fura curent si nu mai avea putere sa dea motorul peste cap cand am scurs uleiul am avut cam300 gr de apa in ulei in rest nimic maine schimb garnitura



sa ars cand iam dat forje ca am simtit si un miros de ars

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...