ivan pedala Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Ok, o sa ma interesez mai intii daca se potrivesc piesele respective si apoi il contactez. Multumesc! Mai astept si alte sfaturi/idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Domnilor, azi am primit... nu exagerez.... un RUXAC de piese de la bodyvl. Super om si foarte parolist, eu am comandat 2-3 piese si el mi-a umpult ruxacul! In concluzie daca este cineva care are nevoie de: - oglinda dreapta; - far; - semnale fata; - stop; - bord complet. Nu costa nimic, doar veniti sa le luati, sau platiti transportul si dati un Acatist pentru BodyVL!!! :-) Bogdaproste! Editat Iulie 17, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) semnale fata vreau eu. E super om bodyvl. Nu stiu cum o sa ne revansam vreodata fata de el. Editat Iulie 17, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Farul si bordul daca se poate le-as vrea eu. Sau macar una din astea doua. La Aprilica mea am farul crapat si ceasurle din bord merg anapoda. Bineinteles ca platesc transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Ehe,cu ceea ce a facut, Bodyvl a intrat in istoria Pegaso.Eu deja am folosit din ranitza de la el termocupla,contactul de la ambreiaj si alte maruntzaie.Mobra si casca mea au primit prin bunavointa si munca lui Sorin Radu tuaregii din Dakar. Ce ma mai gudur ca un copil mic :)Patrick,poate nu ma uiti si pe mine cu discul de frana fata,daca mai e valabil. Multumesc. » Post actualizat in 18 Jul 2014 08:20 Nea Ivane,bendix-ul de la Bodyvl se potrivesc fara probleme. Vezi ca piesele erau toate noi,de abia montate.Imi pare rau ca nu am avut bani sa le iau eu de rezerva.Diferente intre modelul 97-2000 si cel vechi de la GA,pana in 97 sunt la capacul exterior si pinioane. La modelul pe injectie,2000-2005,difera si volanta cu cititoare. » Post actualizat in 18 Jul 2014 08:23 Ma refer la pinioanele de legatura dintre electromotor si fraiul de pe vibrochen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Inca nu am primit roata. Stai linistit, nu am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Aveti PM cei care vroiati piese de la BodyVL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Multa sanatate si sa te faci bine cat mai repede,Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Buna ziua,Aprilistilor! Am revenit ACASA,unde nu e ca nicaieri! Incep sa invat mersul in carje,sa recapat abilitatea de a umbla si doar intr-un picior.Tremur tot la absolut orice efort minim fizic,deoarece 2 saptamani nu am mai facut nimic.Invat si pana sa ma sterg la fund!!! BodyVL esti asa cum am simtit eu anul trecut,UN MARE OM! Am sa revin cu detaliile tamponarii mele cainesti!!! Bine ai revenit si sa ai parte de o recuperare rapida .Te inteleg perfect am avut si eu odata un picior rupt la ski si stiu cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Bine ai revenit printre noi,Cristiane. Insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Salut Cristi si bine ai revenit! Insanatosire GRABNICA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Va salut domnilor! Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc. Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Aoleu, urat ce ai patit! Insanatosire grabnica! Da, stiu ca nu e de viteza, de aia am luat-o, dar cam pe la 4000 incepi sa simti ca trage serios, iar la 6500 are cuplul maxim, de la 7500 intra pe rosu. Filtrul e ok, la fel face si fara el. Mersi tuturor de urari! Aveti poze mai jos cu "the crash site" si cu vita aia de caine ce m-a secerat. » Post actualizat in 20 Jul 2014 16:48 Ai verificat filtrul de aer?E curat? Apropos,sa stii ca acest tip de motor nu e la fel cu unul de speed sa-l duci in ture multe.Uita-te la turometru unde intra pe rosu! Editat Iulie 20, 2014 de pan7h3ra18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 La 5000 urla de numa.....tine-o la 6500 constant si vezi ce urmeaza. .....noi stim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 La 5000 urla de numa.....tine-o la 6500 constant si vezi ce urmeaza. .....noi stim! Cine merge constant asa? In afara localitatii, ca sa ajungi la 100, nu schimbi la 3000, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Aoleu Cristian, sadice rau pozele! Mai ales aia cu tine spalandu-te pe dinti. De ce ne pui sa ne uitam la asa ceva? Chiar si asa, iti doresc in continuare recuperare rapida, dar presupun ca sezonu asta s-a cam dus, nu? Sa-ti recomand niste seriale interesante? Stopul de la Florin care-i de la bodvyl a ajuns la mine. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Cristiane,îmi aduci aminte de mine. În 2007 am mers doua luni în cadru,apoi o luna în cârje,după care în baston la accidentul frontal cu un conservar câte a intrat cu 80 la ora pe contrasens. » Post actualizat in 21 Jul 2014 04:00 Azi am mers și eu cu capra după doua săptămâni,din lipsa de bani. Doamne,ce bina a fost! Patrick,poate nu ma uiți și pe mine cu discul de frână. Sa-mi dea și mie un Pm cine îmi promisese crick-ul lateral cu senzor,please. Nu mai am acves la calculator de câteva săptămâni, și mi-e greu de pe mobil sa caut în postările trecute. Mulțumesc anticipat. O săptămână fructuoasa tuturor. Cristiane,sănătate maxima îți doresc și multa răbdare! » Post actualizat in 21 Jul 2014 04:10 Gata,am băut și cafeaua de dimineață cu amanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Va salut domnilor! Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc. Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc. schimba si bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 schimba si bujia A fost schimbata, degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Mersi de urari tuturor inca odata! Recuperare rapida Cristi. N-ai fost "gazduit" cumva in salonul 15 de la Ortopedie Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Dupa lungi zbateri am reusit sa incheg un site.Stiu ca mai este mult pana va fi valabil insa este un inceput.Nu am piese deocamdata pentru ca nu am reusit sa economisesc indeajuns pentru achizitie.Cel putin momentan pot veni in sprijinul vostru cu doua lucruri: 1. in partea stanga sunt butoane active de unde va puteti achizitiona direct fara interventia mea , consumabilele de baza 2. daca aveti anunturi de publicat imi trimiteti poze , detalii , si date de contact pentru a va putea publica anunturile.Nu am reusit sa-l fac interactiv deocamdata... adresa in semnatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Du-te la Ignore Preferences si debifeaza 'Ignore all signatures when reading topics and personal messages' si da save changes. Ce ai facut a fost sa apesi pe X-ul din dreptul unei semnaturi (capatul din dreapta) si sa dai ignore all signatures. Asta daca vrei, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Ba da,dupa operatie m-au mutat in 35. » Post actualizat in 21 Jul 2014 11:05 Orice setare am facut,eu nu vad semnatura nimanui.Inainte de accident vedeam,acum orice fac,nu mai vad,nici semnatura mea! http://moto-dezmembrari.wix.com/moto-dezmembrari » Post actualizat in 21 Jul 2014 13:39 la umbra la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 merge cineva pe transalpina weekendu asta dinspre bucuresti? asta daca e vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 la plimbarea de seara mai descoperi oaresce' unduitoare picioare infipte intr-un poponeata beton » Post actualizat in 21 Jul 2014 17:54la plimbarea de seara mai descoperi oaresce' unduitoare picioare infipte intr-un poponeata beton am dat mobra unui profesionist sa dea o tura , mai de graba sa scoata carceii din ea .abia acum am realizat sunetul perfect alt motorului.Aprilica asta chiar suna bine , arata bine si ma mandresc cu ea. Omul s-a linistit la casa lui ,are aproape de 50 ,sfaraia la un scuter , dar dupa cateva ture se vedea pe chipul lui bucuria " de a zbura pe doua roti". M-am simtit mandru cu adevarat ca am Aprilia Pegaso 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.