mony Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Dupa descriere este rulmentul unisens. Trebuie schimbat si curatat bine motorul, inclusiv filtrul de ulei din cadru. Sa nu mai traga de motor si sa se duca la un mecanic priceput. Cei care lucreaza la BMW sau KTM sigur se pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Eu sunt pan7h3ra18, mi-am schimbat username-ul. Nu am mai facut nimic la motor, l-am lasat asa si am plecat in concediu. Abia pe 18 ma intorc in Bucuresti si o sa vad ce pot sa-i mai fac. Rulmentul unisens trebuie sa-l schimb pentru ca e varza si mi-a lasat numai pilitura in motor, iar cu problema mea cu pornirea si rateurile pe admisie nu i-am mai dat de cap. Cand ma intorc o sa verific mai atent flansele de admisie dintre chiulasa si carburatoare, poate trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 o tura dementa : curbe de a 2-a si a 3-a tare rau peisaj la maxim , nu stiu de mergem in concediu in tari straine...? » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:28tt » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:30ee » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:32dd » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:33EE » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:35am observat un lucru: chiar toata lumea se uita dupe mine cand trec cu mobra? serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Frumos. Aproape ca va invidiez. Sa va fie de bine. Alin, acum vezi si tu de ce iubim Aprilicile. Fac furori pe strada Editat August 10, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 @alin geamanu , mergem in concediu in tari straine pentru ca e altceva , alta lume , alti oameni , alta atmosfera . Lumea se uita dupa tine pentru ca Aprilia care o ai , are o culoare (violet metalizat ) si un aspect mai deosebit , mai rar intalnite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 pentru sambata 23.aug.2014 » Post actualizat in 11 Aug 2014 07:51Frumos.Aproape ca va invidiez.Sa va fie de bine.Alin, acum vezi si tu de ce iubim Aprilicile. Fac furori pe strada Shumilica nu a putut veni ,am mers singur de aceea am ales un traseu scurt dar foarte frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. da exact , pe acolo am fost campina , valea doftanei , secaria ,comarnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? sau coborarea ,,,depinde de unde vi .Da se lucreaza , au montat caminele si conductele de canalizare, au astupat , dar inca nu au reusit sa asfalteze oricum e in regula pentru motoarele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 am vesti de la Florin cum ca ar fi ceva probleme cu ale mele carburatoare astept poze si detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) cu cateva zile in urma mi-am montat goarna noua , cea veche mai mult se basea dacat sa sune .In cutie nu am gasit nici o carticica asa ca intrebare : mai trebuie sa o montez prin releu? conectarea am facut-o la bornele vechi si merge bine 2, mi-a ramas una ( se dadeau la set ) o dau cu 15 lei + transport posta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:49pozitia corecta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:50intre timp am sesizat un intrus care a fost reperat de motanul meu si alungat din teritoriu Editat August 12, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Carburatoare OLD Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc. Iata ce am gasit in ele: Acum problemele: 1 - oringuri "plate"; 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart; 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus; 6 - lipsa saibe plate si un oring; si cateva cauciucuri crapate; tipul de carburator pentru referinta; Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: si le-am pus la inmuiat! Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi. Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 ... Prapad acolo! Bine ca macar membranele sunt ok, a scapat de o cheltuiala mai mare... Respect pt. munca benevola si efortul de a ajuta un coleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Nu intelege gresit.... NU E BENEVOL! Daca vrea OLD poate sa va spuna preturile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 He he, lasa ca e bine oricum Mie unul cel mai mult mi-a placut : 6 - lipsa saibe plate si un oring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?) Editat August 12, 2014 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 1. Sesizez si eu o problema cand se incalzeste motorul (temp. mai mare de 90 grade). Motorul tinde sa se opreasca - relantiul oscileaza semnificativ. Mentionez faptul ca tocmai am inlocuit filtrul de aer - facea si inainte, deci nu e din cauza asta - iar filtrul era reprezentat de o bucata de prosop gaurita. Poate sar trebui sa umblu pe la carburatoare? Cand motorul este rece sau merg la drum lung (unde probabil ca se ventileaza bine), merge impecabil. 2. Am vazut azi o Aprilia Pegaso care PAREA foarte noua (atat ca aspect, cat si ca detalii optice - farul, stopurile, carenele altfel). Eu traiam cu impresia ca Pegaso nu se mai fabrica de ceva timp, fiind inlocuita de Strada. Stiti voi ceva de Pegaso? Se mai fabrica in prezent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste . 2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta . Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Old Nu te supara prea tare! Intr-adevar membranele sunt noi, chiar ma miram ca arata asa de bine! Pe de alta parte, crede-ma, ca nimeni nu a "intrat" in partea de jos de niste ani buni! Am impresia ca nu au fost date jos de pe motor ci au schimbat membranele pe sus. Eu umblu la reglajul acelor (adica scot membranele) in mod curent fara demontare. Cu oringurile o sa rezolv cu cele vechi de la mine (fara bani), acele in mod normal mai au un distantier in partea de jos, iar prin ridicare trecem de partea uzata si sper sa mai tina un an sau doi, iar ghidajul de sanie o sa incerc sa-l lipesc, desi acolo este toata apasarea pe oringul cel mai mare! Hai ca incercam sa ne carpim ca sa poti merge cu ea! Da, trebuie cate un kit pentru fiecare carburator, vezi ca ai totalul pe factura. Incearca si vezi prin dezmembrari daca gasesti ghidajul saniei, ai tipul de carburator intr-una dintre poze. Am sa sap si eu. Hai ca o rezolvam noi cumva si o scoti la plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Peste un an o vinde si urmatorul care o ia o sa inceapa iar sa se vaite ca ce proaste sunt Apriliile . Primul s-a zgarcit , al doilea la fel si tot asa pana cand la fraierul la care cade definitiv piesa sau ansamblul de piese acesta este nevoit sa schimbe . Sa tot cumperi motociclete din romania . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Jupanu77 Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni! Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Old Ok, daca se poate asa momentan, ar fi super, ca vreau sa nu ramana si peste iarna in sibiu la scara unui bloc in apropierea garii, ca deja o pandeau tiganii ultima oara. Apoi incerc sa strang bani sa o fac cum trebuie pentru sezonul viitor si poate o vand sa raman fara moto o vreme. @remu1: nu ma acuza de nimic, am bagat deja peste 1000 de euro in ea de cand o am si m-am plimbat 3500 km maxim cu ea. deci nu e normal. plus de asta, proprietarul de inainte o avea de vreo 3 luni sau mai putin cand am cumparat-o. o adusese din italia, sigur ratacita prin garajul cuiva. si sigur proprietarul de inaintea mea nu a avut grija de ea, mai tarziu am observat ca imi curgea lichid de la pompa de apa. pana la urma am rezolvat-o. omul nu mi-a raspuns la telefon din secunda in care am cumparat-o. printre astea, acum tre sa-i fac si un schimb de ulei si sa gasesc o modalitate sa desfund drena din rezervor prin care ar trebui sa curga apa cand ploua in capac. si s-o vopsesc. si sa schimb placutele de frana. si tot asa, lista continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Drena o desfunzi cu o sarma nici prea tare nici prea moale! O bagi de sus din rezervor si impingi usor, usor! Hai ca facem si versuri acum! Eu vin cu familia in Sibiu WE-ul viitor, ne cazam vreo 5 zile la o ferma in satul Cornatel. Poate fug o zi si ne vedem sa-i dam de cap Aprilicii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Florine, felicitari pentru postul cu carburatoarele si cu pozele. Vor folosi multora ca sa vada ce piese, cum vin in carburator si sa le compare cu ce gasesc in propriile carburi. Pentru desfundarea drenei, eu reusesc sa desfac surubul din rezervor care tine furtunul de scurgere. Mi-a fost greu prima data, dar dupa aceea nu l-am strans decat putin. Surubul respectiv, mai exact reductia lui este cauza infundarii. Odata desfacut este usor de curatat si traseul care, ATENTIE, trece prin rezervor... deci nu il intepati cu sarma (sa nu fie ascutita si sa nu apasati tare de tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.