Florin_escu Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) De acord cu Jupanu 77, motocicleta noastra nu este pentru off-road, trebuie sa va ganditi ca una de "iesit pe aratura" are jumatate din greutatea Apriliei, roata fata mai mare, cu totul alte suspensii, iar cuplul unui motoras de vreo 250 - 300cmc este cam acelasi, e drept ca nu dezvolta aceeasi viteza de croaziera. » Post actualizat in 28 Jul 2014 19:57 Remu1 si Valyo, gasiti beculet la orice magazin de piese auto, trebuie sa ceri bec de bord de Solenta, s-ar putea sa vina cu un fasung mic de plastic, tragi becul afara si gata! Gasesti chiar si la Carrefour la raionul de auto! Editat Iulie 28, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ok @florinescu si multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ai scapat onorabil @alin geamanu dar putea sa te prinda sub ea fara sa poti iesi si nimeni imprejur . Fara cauciucuri speciale de teren e periculoasa in off road . corect » Post actualizat in 29 Jul 2014 07:06 Asa e,iar daca tot schimbi unul,schimba-le pe toate ca sa ai aceeasi intensitate luminoasa la toate ceasurile! » Post actualizat in 29 Jul 2014 05:23 Bine c-aveai echipamentul pe tine! sincer am vrut doar o plimbare insa traseul , utilizat de cosisti imi cam facea cu ochiul , mai cu seama ca o varianta apropiata am facut-o , a fost o decizie de moment...nepremeditata Adevarata problema a constituit-o greutatea mare , nu am putut sa o ridic de la sol mai ales ca eram in panta , in rest s-a comportat bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Salut. Bine ai venit printre noi. Se da jos robinetul,se desface butonul de plastic cu imbus de 4, se desfac cele doua șuruburi mici cu subelnita,se demonteaza cele 3 piese. La sita lunga a poziției On se scoate capacuk de sus. Nu încerca să scoți sita mica. Nu vei reuși sa o montezi la loc. Cureți bine cu degresant sau detergent lichid de vase. Sufli cu aer astupand câte un orificiu din interior. Lași sa se usuce,montezi la loc și aia e... Mare grija la garnitura mare inelara sa nu o pui strâmb când montezi robinetul pe rezervor. Succes. Mulțumesc pentru sfat. Azi am vrut să curaț sitele, dar am observat in locul unde se pune filtrul de aer, mai exact spre carburator este ulei de motor. Curiozitatea mea este de unde e acel ulei? Menționez, acum două săptămâni am scos uleiul din motor, să schimb un semering la ambreaj și trei furtune de ulei pentru că erau scoapte si pierdeam ulei la îmbinare. Când am pus ulei, am turnat peste nivel, și am dat și o cheie să văd dacă pornește înainte să scot surplusul. » Post actualizat in 26 Jul 2014 06:19 Bine ai venit printre noi,livone si felicitari pentru ca ai o Aprilica!Inseamna ca esti un tip sensibil si iubitor de frumos! » Post actualizat in 26 Jul 2014 06:20 De acord! Adevărul e, că această motocicletă are ceva aparte care o face diferită și îți crează o senzație ce te împinge să tot te plimbi cu ea, față de alte tipuri de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salut. Vreau sa va intreb care model de pegaso (din 1997-2003 sa zic) ar fi mai jos in shea. Din cate cm vazut ar avea 84-85 cm(s-ar putea duce la 80 sa zic?). Care model se poate cobori din telescop(stiu ca nu la toate se poate), sau trebuie taiat din arc? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 @livone Salut si bine ai venit, treaba cu uleiul in carcasa filtrului de ulei este asa: de undeva din partea din dreapta jos a motorului pleaca un furtun (se numeste "conducta de respiratie" in traducere libera) care ajunge in lateralul carcasei filtrului chiar deasupra bateriei. Se poate intampla, in anumite conditii, ca pe acest furtun sa vina ulei spre carcasa filtrului de aer. Poate sa apara ulei cam asa: - pornire la rece cu astuparea admisiei de aer (asta stiu cei cu mai multa experienta!) - ture multe urmate de frana de motor; - surplus de ulei; Poate mai completati si voi! In general este ceva normal, de aceea producatorul a prevazut un furtun de scurgere care ajunge in zona cricului central, iar ca sa nu traga aer dupa filtrare acest furtun este singurul cu dop. De vazut in cartea tehnica la ce interval trebuie verificat acest dop. » Post actualizat in 30 Jul 2014 18:18Cat despre schimbul de ulei, presupun ca ai respectat pasii recomandati de producator, nu de alta dar la noi, pentru ca avem rezervor de ulei extern (in cadru), schimbul de ulei este ceva mai complicat decat la masina! Tot asa trebuiesc respectati catva pasi si la verificarea nivelului. Daca nu ai manualele de reparatie (ciclistica si motor) si cel de intretinere, da un semn si sare cineva de aici cu ele! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salut! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un regulator de tensiune/releu de incarcare imprumut? Doar sa vad daca asta e problema pe care o am la motocicleta. Daca e de vanzare si asta e problema, il cumpar pe loc. Sunt din Bucuresti. Simptomele sunt rateuri si pe admisie si pe evacuare si nu se tureaza peste 4000 rot/min (da tot rateuri). Motocicleta porneste relativ usor. Am verificat jocul supapelor - e ok. Am masurat etanseitatea supapelor la punctul mort (in service) - e ok. Am schimbat multe bujii. Am schimbat carburatoare. Nu mi-a ramas decat partea electrica... Va rog ajutati-ma! » Post actualizat in 30 Jul 2014 19:33Nu mi-a ramas decat regulatorul de tensiune care sa afecteze CDI-ul, sau chiar CDI-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Releul de incarcare are rolul de limita tensiunea de incarcare a bateriei. Porneste-o si masoara tensiunea de incarcare sa nu fie mai mare de 14,6 volti. Verifica sa ai cititorul de la volanta curat. De obicei, fiind magnetic, aduna spanurile din motor, pilitura, mai ales daca ai avut ultima perioadă cu bendixul de pornire. Daca tot dai capacul de la volanta afara, verifici si cureti bobinajul de pe capac. Si acolo se strange pilitura metalica. Curatarea se face cu un magnet puternic. In alta ordine de idei, se pare ca s-a anulat intrunirea de anul asta. Cristiane, sper ca iti e mai bine. Shumulica, mi se pare ca te-am vazut ieri pe Colentina sau era cineva cu Pegaso B 44 MAN. Bodyvl, cum o fi oare pr noul Bmw? Ricomuerte, la oricare dintre ele se poate modifica buretele de la sa. Modelul GA are garda mai inalta decat la ML, furca mai lunga cu 20 cm. » Post actualizat in 30 Jul 2014 19:41 In ultima instanta ramane CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Ok, o sa incerc asta maine. Mersi! Daca nu e asta si tensiunea e buna, ramane CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Ai inteles bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ma bucur pentru tine. Timpul le rezolva pe toate. Îmi pare rău că nu am putut pleca cu prietenii mei ieri,turul tarii. Traseul este București Horezu Transalpina Baia Mare Sighet Câmpulung Moldovenesc Rădăuți Suceava București. Durata 3-4 zile,cu dormit la cort,cafea la ibric,mâncare la pirostrii...o aventura adevărată. Motociclete: Aprilia Caponord,BMW F650 St. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Da,se pare ca s-a anulat,desi mi-ar fi placut foarte mult sa ne vedem!Da' la anul,NU MAI RATAM! Voi ceilalti,incercati sa programati cumva ceva zile libere sa ne intalnim! Eugene,ieri am dat ghipsul de pe mana dreapta jos si am inceput sa folosesc si degetul mare al mainii,care fusese dislocat!Ma mai doare cand ajunge la capete,dar fac miscare si invat sa-l folosesc iar! Duminica mi-au fost scoase firele operatiilor de la picior si se pare ca s-au inchis bine!Pe antebrate,am scapat de "eczemele de asfalt" si pielea e roz ca burta unui purcel de lapte! Cat priveste Aprilica,ea asteapta,saraca,cuminte,sub prelata sa ma fac ok si sa cobor sa o pun la punct! Cam asta e treba cu mine! La degete sa faci masaj cu apa calda si sapun.Tendoanele sunt anchilozate si trebuie sa le dai drumul sa lucreze din nou.Va trebui sa faci si la picior la fel.Cand vei putea merge iti recomand , deasemenea pentru reantrenare , mersul pe bicicleta te va ajuta sa iti revi , iti va antrena tendoanele.. Intalnirea a cazut poate nu era momentul .Am sa incerc pana la anul sa fac un material de promovare , in limita timpului disponibil .De ce promovare?Pe zona Moldovei , Banatului , Olteniei si Dobrogei nu am sesizat aprilisti!Din Brasov niciunul . Cei mai multi din Bucuresti , iar in rest cate unul....Cred ca suntem mai multi, la mine in Campina am vazut vre-o patru dar nu am reusit sa iau legatura cu ei , iar la intalnirea moto din zona nu am reusit sa ajung din motive personale.... » Post actualizat in 31 Jul 2014 06:32 Ma bucur pentru tine. Timpul le rezolva pe toate. Îmi pare rău că nu am putut pleca cu prietenii mei ieri,turul tarii. Traseul este București Horezu Transalpina Baia Mare Sighet Câmpulung Moldovenesc Rădăuți Suceava București. Durata 3-4 zile,cu dormit la cort,cafea la ibric,mâncare la pirostrii...o aventura adevărată. Motociclete: Aprilia Caponord,BMW F650 St. Frumos ! Aici un material interesant:http://www.pemotoare.ro/calatoresti-ca-sa-mananci-sau-mananci-ca-sa-calatoresti-cu-motocicleta-la-pret-redus-partea-ii/ » Post actualizat in 31 Jul 2014 06:37 am reusit sa repar "basica" - cum ii spune mamaie , dupa cazatura. E mai bine ca noua , nu mai " clantane " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 ...Pe zona Moldovei , Banatului , Olteniei si Dobrogei nu am sesizat aprilisti!... Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul. saluatre, de fapt intalnirea avea acest scop " sa ne cunoastem" insa ei trebuiesc informati despre acest fapt , asta inseamna sa apelam la amici , prieteni si sa ne organizam eventual pe regiuni si apoi " Grupa Mare" Si eu prefer asfaltul /coclaul dar net-ul nu poate fi exclus din viata noastra in 2014....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Corect si de acord 100% cu cele scrise de tine, daaaaar...sa nu uitam ca foarte multi motociclisti nu au fost poate la nici macar o intrunire in viata lor, fiindca au vazut ei (sau consoartele lor) la tv ca acolo se imbata lumea, se cinta rock agresiv, se da din cap ca pendularu' si femeile danseaza goale la bara...motiv pentru care nevestele sau prietenele nu accepta astfel de adunari...iar cei care chiar ar putea sa vina prefera o plimbare de unu' singur pe un coclau si evita astfel de cheltuieli inutile in mintea lor. Ah...si sa nu uitam de criza, motivul pe care mi-l invoca majoritatea drept scuza atunci cind ii chem la cite o sindrofie moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 @ Florin_escu cel mai probabil de la surplusul de ulei manualele le am scoase de pe acest forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ca drept exemplu de întruniri, la cea de la Mamaia de anul asta,în afara de cele 4 Pegaso cu care am plecat din Bucureșt, am mai întâlnit Una singura argintie cu nr de Ph XX Loy. Nu intra posesorul pe forum,Mobra mea nu o știa și era plăcut surprins de aripa mea fata de supermoto. La întruniri e totul ok ziua pe lumina. Noaptea Apar împătimiții alcoolului în exces și unii dezaxați sau tineri de 16-18 ani rockeri care nu au nici o legătură cu motocicletele sau fenomenul moto,dar nu generalizez. Totul e sa fii în Compania potrivita și Nu ai nici o treaba cu uscaturile. Oricum,la o întrunire a aprilistilor se presupune ca marea majoritate are o pasiune comuna și se exclud cei care nu sunt motociclișt, cu excepția pasagerilor,prietenilor și membrii familiei. Pana la urma conteaza plăcerea drumului,peisajul,relaxarea și Socializarea pe teme comune. » Post actualizat in 31 Jul 2014 10:05 Dragilor,am spus și ma repet: găsiți în semnătura mea link cu manualele de Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ca drept exemplu de întruniri, la cea de la Mamaia de anul asta,în afara de cele 4 Pegaso cu care am plecat din Bucureșt, am mai întâlnit Una singura argintie cu nr de Ph XX Loy. Nu intra posesorul pe forum,Mobra mea nu o știa și era plăcut surprins de aripa mea fata de supermoto. La întruniri e totul ok ziua pe lumina. Noaptea Apar împătimiții alcoolului în exces și unii dezaxați sau tineri de 16-18 ani rockeri care nu au nici o legătură cu motocicletele sau fenomenul moto,dar nu generalizez. Totul e sa fii în Compania potrivita și Nu ai nici o treaba cu uscaturile. Oricum,la o întrunire a aprilistilor se presupune ca marea majoritate are o pasiune comuna și se exclud cei care nu sunt motociclișt, cu excepția pasagerilor,prietenilor și membrii familiei. Pana la urma conteaza plăcerea drumului,peisajul,relaxarea și Socializarea pe teme comune. » Post actualizat in 31 Jul 2014 10:05 Dragilor,am spus și ma repet: găsiți în semnătura mea link cu manualele de Aprilia. intunirea noastra se vrea a fi , cum spune si Eugen , intalnirea unor oameni legati de o pasiune comuna : Aprilia Pegaso vom gasi ulterior , si alte conexiuni , cu siguranta , Chiar de vom ciocni o bere sau o palinca nu cred ca-i bai , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 @eugenkawa Tu ai mai patit asa ceva cu spanul in motor? Sau cunosti pe cineva care a patit-o si din cauza asta facea motorul urat? Azi merg la service si le spun sa desfaca capacul si sa curete daca exista urme de span. In alta ordine de idei, am nevoie de un CDI imprumut sa verific daca al meu e defect. Va rog mult, puteti veni cu mine la service sa nu credeti ca vi-l dau inapoi pe al meu (daca e defect) sau cine stie ce alta chestie... Va dau si bani garantie, vreau doar sa o fac, are peste 2 saptamani de cand sta in service si nu ii dau de cap... m-am saturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament. Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie. La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 La Grant Racing Garage Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament.Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie.La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Aha, la Cezar & Balamuc. E pe maini bune, chiar prea bune, avand in vedere ca au echipa de RoSbk la care concureaza si le repara ei. Poti sa iei CDI-ul tau si sa vi cu el la mine, in Lacul Tei maine dimineata sau in seara asta? Il probam pe al tau la mobra mea si vedem daca e problema de acolo. Momentan sunt dadaca, si nu am cum sa merg cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Pot sa vin in seara asta? imi spui o strada si o ora? Eu la 17:30 ajung in Bucuresti si trebuie sa trec pe la service sa iau CDI-ul si apoi sa vin Mersi foarte mult de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cu placere. 0766.885.257 sau 0734.317.928, suna-ma si stabilim cum ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Asta vroiam si eu sa zic... e mai sigur sa te duci cu CDI-ul la cineva sa il probezi pe al tau. In felul asta nu risti sa strici CDI-ul altcuiva. Daca al tau merge ok pe alta mobra, e clar ca este bun. Daca nu merge bine, e clar defect. Pe cand invers... daca pui alt CDI la tine si tot nu merge bine o sa mai ai si o alta problema: Daca cumva ai stricat si CDI-ul de imprumut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.