Florin_escu Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 @OLD ai desfacut suruburile de la capacele negre (ebonita) care acopera membranele? Daca nu, incearca sa desfaci tot pe partea cu membranele ca sa poti aseza carburatoarele pe o suprafata plana si sa poti bate in suruburile capacelelor. Aseaza carburatoarele pe un lemn, de preferat de esenta tare, un tocator de la bucatarie e perfect. Incearca sa folosesti o surubelnita dreapta mecanica, in care poti sa bati, iar dupa asta poti sa pui o cheie fixa sau inelara si sa desfaci in timp de apesi tare! Eugen a zis ca suruburile de la capace au diametru diferit, la mine erau suruburi cruce normale, iar capacelele au gaura de 5mm, daca as avea surub cu diametru mai mare spre capat nu ar intra in gauri si ar sparge urechiusa capacelului, drept pentru care am cumparat suruburi cu imbus de 20mm lungime si le-am ajustat la aceeasi lungime cu cele originale (~16mm). Suruburile au fost luate din Hornbach si au rezistenta 8x8, am mai luat saibe Grower si saibe plate otelite. » Post actualizat in 09 Aug 2014 20:11@OLD pana acum ai aflat varianta 1 = faci sant in capul surubului si incerci cu surubelnita dreapta. Mai ai 2 variante! Varianta 2: iei o bormasina cu turatie variabila (tie iti trebuie turatie mica) si un burghiu de 6mm bine ascutit. Usurel si din aproape in aproape dai gaura in capul surubului pana cand ajungi la capacel si se rupe capul de pe axul surubului. Scoti si celalalt surub, ridici capacelul, iar ciotul ramas se desface usor cu un patent. Varianta 3: Faci o poza cu tot ce ai demontat pana acum, le faci pachet si le trimiti unuia dintre noi, la mine in 2-3 zile ai carburatoarele ca si noi, gata de montaj! Daca vrei vorbim pe PM de costuri. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 am trimis PM deja, astept oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 O calatorie frumoasa a unui coleg pe care nu l-am vazut pe topicul nostru, dar poate cu ocazia asta intra si aici, la noi. /index.php?/topic/716246-tura-prin-tarisoara-12-23-iulie-3650-km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Misto. Uite ca altii au timp si bani sa se mai si plimbe. Cred ca fac cumva sa mai ies si eu cu capra din Bucuresti luna asta. Dimineata am venit cu ea la munca si am scos-o prin niste drumuri de pamant si pietruite la prima ora. Aveam eu niste curiozitati in privinta unei zone dintre Pipera si Aviatiei. Sunt curios, au mai iesit la tura Alin si Shumulica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanducu89 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Salutare! Nu prea activez eu nu stiu cat pe forum, da na... Imi pare bine, faina comunitatea! Si daca toti prin zona suntem la capitolul Pegaso 650 m-am gandit sa va intreb si pe voi: Avem un coleg, din Tg. Mures, cu un Pegaso 650 din 96-97 si are ceva probleme la motor (de genu la inceput problema a fost ca nu pornea, facea foarte urat, cu ceva impins pana la urma pornea, dupa care a fost dusa la un carpaci (in santana de mures) si ceva dupaia la altu (pe calarasilor) si acuma e cam nasoala treaba, pe langa pornirea greoaie, mersul motorului nu e rotund).Nu stiti prin zona muresului pe cineva care il poate ajuta? Scriu in numele lui ca ma gandesc sa il ajut cumva, sa nu o dea la dezmembrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Salut SANDUCU89, foarte tare tura de 3600 km! Felicitari, noi pe aici incercam sa ne strangem de ceva vreme dar nu reusim! Problema cu motorul prietenului tau suna GRAV, am mai avut vreo 2 (Shumilica si Bodyvl) cu probleme si au ajuns primul sa schimbe motorul iar celalat la dezmembrari! Ambii au avut probleme de ungere si pentru ca ambielajul nostru este pe cuzineti se gripeaza destul de usor! Mecanismul e cam asa: Spanul rezultat in urma pornirilor se acumuleaza, se mai invecheste si uleiul si filtrul de ulei, mai dai ture multe cu motorul rece si ute asa nu mai ai ungere si adio cuzineti.... dar hai ca asta este cea mai grava situatie, sa nu punem raul inainte! Daca zici ca motorul a fost pe la 2 mecanici, banuiesc ca au verificat / schimbat / curatat: - bujie; - bobina; - carburatoare etc, daca nu, cam de aici trebuie sa incepi. Mai aveam un user (pan7h3ra18) care avea simptome asemanatoare... nu mai stim nimic de la el de vreo 4-5 zile. Poti sa incerci sa vorbesti direct cu ei sa vezi cum au rezorlvat. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 De aia nu plec cu mobra pana nu ajunge acul la apa la 40-60 de grade. Pantera e plecat la Iasi 2 saptamani. Se ocupa de mobra cand se intoarce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Dupa descriere este rulmentul unisens. Trebuie schimbat si curatat bine motorul, inclusiv filtrul de ulei din cadru. Sa nu mai traga de motor si sa se duca la un mecanic priceput. Cei care lucreaza la BMW sau KTM sigur se pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Eu sunt pan7h3ra18, mi-am schimbat username-ul. Nu am mai facut nimic la motor, l-am lasat asa si am plecat in concediu. Abia pe 18 ma intorc in Bucuresti si o sa vad ce pot sa-i mai fac. Rulmentul unisens trebuie sa-l schimb pentru ca e varza si mi-a lasat numai pilitura in motor, iar cu problema mea cu pornirea si rateurile pe admisie nu i-am mai dat de cap. Cand ma intorc o sa verific mai atent flansele de admisie dintre chiulasa si carburatoare, poate trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 o tura dementa : curbe de a 2-a si a 3-a tare rau peisaj la maxim , nu stiu de mergem in concediu in tari straine...? » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:28tt » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:30ee » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:32dd » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:33EE » Post actualizat in 10 Aug 2014 18:35am observat un lucru: chiar toata lumea se uita dupe mine cand trec cu mobra? serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Frumos. Aproape ca va invidiez. Sa va fie de bine. Alin, acum vezi si tu de ce iubim Aprilicile. Fac furori pe strada Editat August 10, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 @alin geamanu , mergem in concediu in tari straine pentru ca e altceva , alta lume , alti oameni , alta atmosfera . Lumea se uita dupa tine pentru ca Aprilia care o ai , are o culoare (violet metalizat ) si un aspect mai deosebit , mai rar intalnite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 pentru sambata 23.aug.2014 » Post actualizat in 11 Aug 2014 07:51Frumos.Aproape ca va invidiez.Sa va fie de bine.Alin, acum vezi si tu de ce iubim Aprilicile. Fac furori pe strada Shumilica nu a putut veni ,am mers singur de aceea am ales un traseu scurt dar foarte frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. da exact , pe acolo am fost campina , valea doftanei , secaria ,comarnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? sau coborarea ,,,depinde de unde vi .Da se lucreaza , au montat caminele si conductele de canalizare, au astupat , dar inca nu au reusit sa asfalteze oricum e in regula pentru motoarele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 am vesti de la Florin cum ca ar fi ceva probleme cu ale mele carburatoare astept poze si detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) cu cateva zile in urma mi-am montat goarna noua , cea veche mai mult se basea dacat sa sune .In cutie nu am gasit nici o carticica asa ca intrebare : mai trebuie sa o montez prin releu? conectarea am facut-o la bornele vechi si merge bine 2, mi-a ramas una ( se dadeau la set ) o dau cu 15 lei + transport posta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:49pozitia corecta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:50intre timp am sesizat un intrus care a fost reperat de motanul meu si alungat din teritoriu Editat August 12, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Carburatoare OLD Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc. Iata ce am gasit in ele: Acum problemele: 1 - oringuri "plate"; 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart; 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus; 6 - lipsa saibe plate si un oring; si cateva cauciucuri crapate; tipul de carburator pentru referinta; Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: si le-am pus la inmuiat! Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi. Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 ... Prapad acolo! Bine ca macar membranele sunt ok, a scapat de o cheltuiala mai mare... Respect pt. munca benevola si efortul de a ajuta un coleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Nu intelege gresit.... NU E BENEVOL! Daca vrea OLD poate sa va spuna preturile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 He he, lasa ca e bine oricum Mie unul cel mai mult mi-a placut : 6 - lipsa saibe plate si un oring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?) Editat August 12, 2014 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 1. Sesizez si eu o problema cand se incalzeste motorul (temp. mai mare de 90 grade). Motorul tinde sa se opreasca - relantiul oscileaza semnificativ. Mentionez faptul ca tocmai am inlocuit filtrul de aer - facea si inainte, deci nu e din cauza asta - iar filtrul era reprezentat de o bucata de prosop gaurita. Poate sar trebui sa umblu pe la carburatoare? Cand motorul este rece sau merg la drum lung (unde probabil ca se ventileaza bine), merge impecabil. 2. Am vazut azi o Aprilia Pegaso care PAREA foarte noua (atat ca aspect, cat si ca detalii optice - farul, stopurile, carenele altfel). Eu traiam cu impresia ca Pegaso nu se mai fabrica de ceva timp, fiind inlocuita de Strada. Stiti voi ceva de Pegaso? Se mai fabrica in prezent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.