Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cand zici becurile de bord la ce te referi? Doar la grupa de 6 becuri martore sau si cele pt vitezometru, turometru si indicatorul de temperatura? Si eu trebuie sa schimb becul de la vitezometru, care nu merge, insa am incercat mai demult sa scot bordul, aproape l-am scos dar am renuntat cand am vazut ca nu prea am ce sa fac cu bordul ala, pe unde sa-l desfac sa schimb becul...

 

Stiti voi mai multe detalii de cum pot sa-l schimb becul de la vitezometru?

 

@Eugen, nu eram eu, n-am iesit cu motorul in ziua aia.

 

@Banzay, as face eu schimb cu TDM-ul, dar n-am bani de schimb... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Becurile am impresia ca sunt identice.

Dai carena jos,rezemand-o de aripa fata.

Soclurile de cauciuc se scot ușor cu o surubelnita,de jur împrejur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay, as face eu schimb cu TDM-ul, dar n-am bani de schimb... :(

La TDM nu as cere daca e in aceeasi stare buna. Esti din buc banuiesc? Poate cand ma linistesc un pic cu munca, dam o tura si ne vedem pe la mijloc pe drumul vechi undeva la o ciorba. Eu nu am mai iesit pe moto de cand m-am intors din concediu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are? :) As prefera un GA, stii ca sunt chitit pe modelul ala, am un fix cu rulment vs cuzinet :)

 

Uite si tu, hal de pret: http://www.ebay.com/itm/New-Aprilia-Pegaso-650-Free-Wheel-Hub-One-Way-Bearing-Starter-Clutch-2001-2004-/321314845793?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4acfdb7461&vxp=mtr

 

Unele piese sunt rare, electricele rare si scumpe, in rest sunt cam mocangeala piesele, chiar si astea de motor... Ca sa nu mai zic ca are doar un etrier, 3 litri de ulei la schimb, greutate asa si asa, dar suspnesiile sunt dumnezeiesti.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i-am dat de cap problemei. Acum nu mai porneste de loc. Am pulverizat benzina in filtru si a dat un rateu enorm pe admisie. Nu stiu ce sa-i mai fac.

Am scos-o din service.

Am eu niste baieti minunati cu un service care dau de cap atunci cand nu te astepti. Au fost si pe la Clinceni, se ocupau de motoarele avioanelor de acrobatie. Eu le duc demult pe amandoua la ei si BMW-ul 650 si pe ala de 1200. Preturi modice. Daca vrei, vorbesc cu ei sa le faci o vizita sau sa vina ei cu platforma sa o ia, daca zici ca nu mai porneste. Daca vrei, da-mi un semn. Madalin - 0730.660.418

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateu pe admisie inseamna ca motorul a dat scanteie pana sa inchida supapa de admisie.

Asta inseamna ca:

Ori jocul la supape nu este deloc bun (dar l-ai verificat)

Initializarea scanteiei este data prea devreme:

- senzorul care citeste impulsurile de pe volanta nu da semnalul cand trebuie (senzor deplasat in sens contrar rotatiei motorului - nu prea e posibil) sau magnet de pe oala deplasat in fata pozitiei in sensul rotatiei (nu e posibil).

- senzorul citeste alte impulsuri (senzor sensibil, span magnetizat lipit pe oala in fata magnetului - nu stiu ce sa zic, dar ar fi o foarte mica probabilitate desi nu am intalnit pana acum niciodata)

CDI care primeste informatia nu o proceseaza corect si initializeaza prea devreme aprinderea. Asta l-ai verificat si nu e cazul.

Ar mai fi o varianta putin probabila:

Lant de distributie neintins (dar ar fi trebuit sa atinga supapele de piston) dar are o logica... supapele sunt putin decalate (si admisia si evacuarea) fata de sincronizarea cu volanta.

Acelasi simptom de mai sus la distributie care e sarita de pe punct (teoretic chiar si la un dinte ar trebui sa tacane supapele pe piston daca nu il bloceaza).

De asemenea, rateul pe admisie poate insemna supapa sau supape de admisie ciupite, deformate, care nu mai inchid bine, scaune de supape sau supape sparte...

Fa toate testele posibile ca sa elimini orice varianta te-ar duce la desfacut motorul.

Daca nimic nu da rezultate, va trebui sa desfaci motorul si sa arunci o privire.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, ajunge tot la ce imi venise mie in minte:verificarea cititorului si a bobinelor, sa nu aiba pilitura sau span...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateu pe admisie inseamna ca motorul a dat scanteie pana sa inchida supapa de admisie.

Asta inseamna ca:

Ori jocul la supape nu este deloc bun (dar l-ai verificat)

Initializarea scanteiei este data prea devreme:

- senzorul care citeste impulsurile de pe volanta nu da semnalul cand trebuie (senzor deplasat in sens contrar rotatiei motorului - nu prea e posibil) sau magnet de pe oala deplasat in fata pozitiei in sensul rotatiei (nu e posibil).

- senzorul citeste alte impulsuri (senzor sensibil, span magnetizat lipit pe oala in fata magnetului - nu stiu ce sa zic, dar ar fi o foarte mica probabilitate desi nu am intalnit pana acum niciodata)

CDI care primeste informatia nu o proceseaza corect si initializeaza prea devreme aprinderea. Asta l-ai verificat si nu e cazul.

Ar mai fi o varianta putin probabila:

Lant de distributie neintins (dar ar fi trebuit sa atinga supapele de piston) dar are o logica... supapele sunt putin decalate (si admisia si evacuarea) fata de sincronizarea cu volanta.

Acelasi simptom de mai sus la distributie care e sarita de pe punct (teoretic chiar si la un dinte ar trebui sa tacane supapele pe piston daca nu il bloceaza).

De asemenea, rateul pe admisie poate insemna supapa sau supape de admisie ciupite, deformate, care nu mai inchid bine, scaune de supape sau supape sparte...

Fa toate testele posibile ca sa elimini orice varianta te-ar duce la desfacut motorul.

Daca nimic nu da rezultate, va trebui sa desfaci motorul si sa arunci o privire.

Deci,

- joc supape: admisie 0,11 0,12 0,11

evacuare 0,18 si 0,13

- compresie 12.00

- leak test 3% pierderi

- CDI bun

- rezistenta CDI 9,72 kohm

- carburatoare curatate si reglate

- distributia nu e sarita de pe punct

- lantul de distributie e bun

- intinzator ok

 

Nu a ramas decat sa verific de span pe volant. Daca nici ala nu e, chiar nu stiu ce are motocicleta asta.

» Post actualizat in 01 Aug 2014 20:22

Asa e eugenkawa. Am vrut doar sa elimin tot pana sa dau jos capacul ala sa verific si senzorul. Maine urmeaza sa vad ce e acolo, o sa fac o poza, ca am impresia ca nu voi gasi nimic acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si asta neaparat verificat... dar sincer nu cred ca este de la pilitura fiindca nu reuseste sa induca acelasi impuls (puternic) in bobina cititorului.

Ar da un semnal foarte mic, aproape nedescifrabil.

Posibil sa fie intinderea lantului nefunctionala... sau supape arse sau indoite (ma rog, care dintr-un motiv nu etanseaza)

Asta asa... ca sa nu zic ca nu m-am dat cu presupusul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si asta neaparat verificat... dar sincer nu cred ca este de la pilitura fiindca nu reuseste sa induca acelasi impuls (puternic) in bobina cititorului.

Ar da un semnal foarte mic, aproape nedescifrabil.

Posibil sa fie intinderea lantului nefunctionala... sau supape arse sau indoite (ma rog, care dintr-un motiv nu etanseaza)

Asta asa... ca sa nu zic ca nu m-am dat cu presupusul.

La leak test supapele trebuiau sa piarda daca erau indoite sau ciupite.

Cu lantul nu stiu ce sa zic, de la punct nu e sarit, iar intinzatorul functioneaza cica.

Vad maine cand dau capacul jos daca ma crucesc sau nu.

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am omis ca ai facut test de presiune.

Ok. atunci nu e din supape.

Vezi ce zic baietii (mecanicii) ca probabil au gasit si pe la BMW aceeasi problema.

Vrei sa dai tu capacul jos... sau mergi la doctori ?

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Panthera

motocicleta noastra e simpla: scanteieste, benzineste.... trebuie sa porneste! Lasand gluma la o parte, gandeste-te daca ai verificat TOT pe linia de alimentare cu carburant, alimentare cu tensiune, generare scanteie, hai sa o luam pe firul apei:

 

Alimentare cu carburant:

- Rezervor (robinet, site, vacuum in rezervor);

- Carburatoare (nivel de benzina, reglaj amestec);

- Filtru de aer;

- Galerii de admisie (crapaturi, aer fals);

- Supape de admisie, evacuare (jocuri, simeringuri, distributie la punct).

 

Alimentare cu tensiune:

- Generator tensiune (bobine);

- Regulator tensiune;

- Acumulator;

- Mufe - fire.

 

Generare scanteie:

- Senzor volanta;

- CDI;

- Bobina de inductie;

- Fisa si pipa (crapaturi)

- Bujie;

- Mufe - fire.

 

Dupa ce verifici toate astea si nu vrea sa functioneze corect.... te apuci si o vinzi pe bucati, pastrezi actele si cadrul, iti iei alta fara acte si o reconstruiesti! Evident ca nu va fi cazul, de obicei problema e simpla dar trecuta cu vederea.

 

Spor si rabdare!

 

P.S. Cei cu mai multa experienta sa mai adauge pe "firul apei" verificari pe care le-am omis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai gasit span cand ai schimbat uleiul, cred totusi ca nu este nici pe volanta.

Dubios simptom...

Oare firele care vin de la rezistor, nu o fi vreunul intrerupt ?

Sincer nu cred ca ar avea totusi ceva defect sau ne pus la punct prin interior motorul.

Ma gandesc ca este o cauza externa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Florin!

 

Pana acum:

- alimentare cu carburant: toate ok

 

- alimentare cu tensiune:

generator de tensiune nu am verificat - dar avand in vedere ca incarca, pare ok

regulator de tensiune ok

acumulator ok

mufe si fire - am tras de ele, le-am scos si le-am bagat inapoi

 

- generare scanteie

senzor volanta nu am verificat

CDI ok

bobina de inductie ok

fisa si pipa ok

bujie schimbata de nu stiu cate ori

mufe si fire - idem alimentare cu tensiune.

 

 

Ramane sa desfac capacul azi sa ma minunez, daca e ceva pe acolo.

Scanteie da, nu stiu daca e cand trebuie, dar da. Si benzina isi ia, cand da rateul o arunca in filtru.

Editat de pan7h3ra18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul nu poate da benzina in filtru la rateu decat daca supapele de admisie (sau macar una) nu inchid cand trebuie.

Nu exista alta varianta.

Sigur jocul la supape este cel corect ?

Nu stiu valorile, de aceea intreb.


» Post actualizat in 02 Aug 2014 08:32

Chiar acum, pe HBO este povestea calatorului Mihai Barbu care a scris si cartea "Vand kilometri de poveste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Panthera

motocicleta noastra e simpla: scanteieste, benzineste.... trebuie sa porneste! Lasand gluma la o parte, gandeste-te daca ai verificat TOT pe linia de alimentare cu carburant, alimentare cu tensiune, generare scanteie, hai sa o luam pe firul apei:

 

Alimentare cu carburant:

- Rezervor (robinet, site, vacuum in rezervor);

- Carburatoare (nivel de benzina, reglaj amestec);

- Filtru de aer;

- Galerii de admisie (crapaturi, aer fals);

- Supape de admisie, evacuare (jocuri, simeringuri, distributie la punct).

 

Alimentare cu tensiune:

- Generator tensiune (bobine);

- Regulator tensiune;

- Acumulator;

- Mufe - fire.

 

Generare scanteie:

- Senzor volanta;

- CDI;

- Bobina de inductie;

- Fisa si pipa (crapaturi)

- Bujie;

- Mufe - fire.

 

Dupa ce verifici toate astea si nu vrea sa functioneze corect.... te apuci si o vinzi pe bucati, pastrezi actele si cadrul, iti iei alta fara acte si o reconstruiesti! Evident ca nu va fi cazul, de obicei problema e simpla dar trecuta cu vederea.

 

Spor si rabdare!

 

P.S. Cei cu mai multa experienta sa mai adauge pe "firul apei" verificari pe care le-am omis!

fata de ce a scris colegu flori-nescu in prima parte verifica furtunul de legatura intre partile laterale ale rezervorului.La mine era spart si imi tragea aer fals in rezervor astfel dupa un timp de mers ( aprox 10 min) dadea rateuri si se oprea .Recomandare: taie capetele furtunelor de alimentare cu carburant , verifica apoi etanjsietate sufland in " ele" . le pui la loc si incerci.Apropos de asta BANC:

int-o zi" fetita mamei "' pune o intrebare:

- mama , da ce faci tu seara de stai calare pe tata?

- draga mea , ma urc pe el ca sa-i desumflu burta !

- te chinui degeaba mama , zise fata, pentru ca vine vecina de dimineata , se aseaza in genunchi si i-o umfla la loc! :eek:

» Post actualizat in 02 Aug 2014 09:36

scuze ma duc sa continui la betoane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la BMW-ul 650, dadea rateuri si exploda sub sa. Motivul: membranele carburatoarelor erau varza plus bonus galeria de admisie, cauciucul ala de 4 milioane, era spart. Problema cu spartura a fost mai complicata intrucat era pe dinauntru, intre cele doua parti care intrau in carburator si nu o vedea nimeni. Dar presupun ca ai verificat astea. Ziceam doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...