Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Buna seara,

 

In poze vedeti ce am gasit in motor. Am curatat tot, am pus la loc si am dat sa pornesc. N-a vrut, i-am dat cu spray, a pornit, a mers rotund 10 secunde si iar a inceput sa dea rateuri. In schimb acum s-a turat peste 5000 rot/min.

Urmeaza alt service, ca nu se mai poate. Oricum, e obligatoriu un schimb de ulei + filtru + curatare motor. Sa nu mai zic de bendix/cuplaj unisens/frai cum vreti sa-i spuneti, ca din ala a iesit toata pilitura aia.

post-27652-0-51021500-1406996475_thumb.jpg

post-27652-0-08577300-1406996517_thumb.jpg

post-27652-0-50628000-1406996525_thumb.jpg

post-27652-0-19842700-1406996565_thumb.jpg

post-27652-0-74088200-1406996631_thumb.jpg

post-27652-0-69811200-1406996640_thumb.jpg

post-27652-0-53301900-1406996653_thumb.jpg

post-27652-0-36512700-1406996667_thumb.jpg

post-27652-0-68210100-1406996690_thumb.jpg

post-27652-0-90649300-1406996712_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un magnet puernic curata bine pilitura. Partea buna e ca o strange toata la volanta / bonine si cititor si nu se imprastie in motor.

Uzura apare la contactul dintre rulmentul unisens si roata mare dintata in care sapa din cauza ca se slabeste arcul care tine rolele in colivie. Un arc nou de semering te mai tine un an doi, depinde cate porniri ai.

Daca mai ai rabdare cateva zile iti dau un mecanic bun, ca e plecat in turul tarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat si eu profilul si l-am actualizat, ca era vechi, facut de cand eram copil :))


» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:13

Mersi @madapribu de sfaturi!

Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea.

Membranele carburatoarelor sunt in stare foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea.

Cu spray de pornire/curatat frane (cu alcool). Daca sunt crapate, cand dai cu spray se va tura in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin

Depinde de modelul motocicletei, nu cred ca are furtun de trecere intre cele 2 parti, asa este la cele mai vechi, a mea este din 97 si are pe rezervor doar: capac de umplere, senzor rezerva benzina, robinet si furtunul care merge la carburatoare.


» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:24


@Banzay

Explica-i mai clar!

 

Pornesti motocicleta, o lasi la ralati si dai cu un spray (care contine alcool) de undeva din lateral jos spre galeriile de admisie, daca trage aer fals pe acolo, va trage si ce ai pulverizat tu, va imbogatii amestecul si va creste turatia.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am ramas cu motoreta pe dreapta. Cred ca s-a desprins cablu care iese de la contact, zic asta pentru ca in functie de cum il miscam se aprindeau becurile sau se stingeau, pana nu s-au mai aprins deloc. Din ce am vazut asa pe intuneric s-ar putea desface cu o surubelnita, e suficient, sau se da jos greu? Ati mai patit asta? O data deschis se vede usor unde vin firele din cablu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florinescu: Pai e destul de clar explicat. Daca pricepe asta, se descurca, daca nu intelege e clar mai in regula la un mecanic. Nu e nici o rusine :)

 

@Shumi: pune o poza cu un contact de pe net si iti zic eu. Problema asta o aveam la TDM, insa din fericire nu s-a manifestat decat cand am desfacut contactul sa ii schimb cateii si atunci am observat si ca deabia se tinea in cateva lite. Cositor+pistol lipit si a fost ok :) E p placuta cu niste tablite, nu e nimic complicat. Doar ca s-ar putea contactul sa aiba masuri anti-hoti, ceva suruburi cu cap rotund/conic, dar se dau jos relativ usor si ele.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul.

Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare.

Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit.

Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile.

Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim.

Astept sfaturi. :) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme la carburatoare.

Iti baga benzina in ulei.

Daca te pricepi, da-le jos si curata-le.

Daca nu, du-o la doctor.

Pana atunci, inchide robinetul la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva mia spus asta dar la capacul de la vasul de expansiune, o zis ca are o membrana ca si o supapa, la mine are membrana dar nu stiu daca are ceva rol, de unde as putea gasi capacul de la vas si cel de la radiator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ziceti-mi care e cuplu de stringere la suruburile de etrier fata.

 

Merci

Radu

 

 

... eventual , de unde dau jos un manual ?


» Post actualizat in 06 Aug 2014 07:12

==========================================

50Nm !?


» Post actualizat in 06 Aug 2014 07:21

============================

 

am rez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii...

Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...)

post-67384-0-72569600-1407336747_thumb.jpg

post-67384-0-54358900-1407336753_thumb.jpg

post-67384-0-06501300-1407336759_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca treaba asta o face asa cum facea la mine, doar cand sta degeaba.

Momentan, obisnuieste-te sa opresti robinetul cand opresti motorul. Ii dai drumul dupa ce pornesti motorul.

In prima instanta, date carburatoarele jos, curatate cu benzina, suflate cu aer. Mare grija la membrane, sa nu le ciupesti la montaj. Strangi suruburile la capace cate putin, dupa ce verifici meticulos cum stau in santurile de ghidare.

 

Banuiesc ca a prins ceva gunoi si are momente in care nu inchid plutitoarele bine. Daca sta bine in ralanti, nu mai are rost sa desfaci capacele de la membrane.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sfaturi. stii daca trebuie sa-mi si ridic rezervorul ca sa pot scoate carburatoarele? de fapt cred ca o sa caut un manual de reparatie si poate inteleg acolo mai bine. aici in sibiu nu stiu pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...)

nu e greu , ci doar complicat.....am avut si eu prbl cu carburile dar ....ambitie si atentie la setari .............cat despre lant , de ce cric central? Eu nu am si fac manevre

 

 

vomita benzina... nivelul de carburant din carburatoare a fost setat in service ?

daca ai ceva rateuri - schimba bujia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai usor sa lubrifiez lantul daca o bag in viteza (sau chiar si fara sa o bag), ca sa pot sa-l ung uniform.

cat despre carburatoare, a curs doar din cel din stanga, a fost setat din service (banuiesc ca prost), rateuri nu am. Insa, in ultima vreme mi-a pornit numai cu mana pe acceleratie (socul tras, evident) si nici nu am avut ce sa fac, deoarece am fost pe drumuri si n-am avut cum sa vorbesc cu mecanicul. Oricum, de acum incolo, stiu ca tre sa invat sa mi-o repar singur, ca nu mai am nicio sansa la service... sa-mi mearga ok numai in primele doua saptamani. Si nici nu abuzez de ea vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ OLD:

Rezervorul se da jos, se desfac suruburile de sus de la cadrul de la sa, se slabesc cele de jos, se demonteaza flansa de care se prinde rezervorul sub sa.

Se apasa pe cadrul seii, se scot carburatoarele usor pana la nivelul cadrului, se demonteaza cablul de soc si acceleratie, apoi le dai jos de tot (carburatoarele).

Restul e can-can.

Orice surub de la pahare se desface DOAR DUPA CE LE BATI USOR CU SURUBELNITA PE POZITIE. Bati cu un patent, ceva usurel. Altfel, strici suruburile si le mai scoti la anul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OLD

 

Salut si bine ai revenit!

 

Carburatoarele se scot destul de greu, cam desfaci jumatate de motocicleta ca sa ajungi la ele, poti sa te uiti in manualele din semnatura lui Eugen, si-ti dau si eu o traducere cam asa:

 

- pozitionare pe cricul central (incepe bine pentru ca tu nu ai!)

- se scoate rezervorul;

- se scot scaritele pasagerului,

- se scot tobele finale;

- se scoate placuta rezervorului;

- se scot furtunele de golire din capacele carb;

- se slabesc colierele carburatarelor dinspre filtrul de aer;

- se SLABESC suruburile de jos de la cadrul seii;

- se scot suruburile de sus de la cadrul seii;

- se apasa pe suportul de bagaje pana se desprinde cutia filtrului de aer de carburatoare;

- se slabesc colierele carburatoarelor dinspre galeriile de admisie;

- se apuca carb bine si se scot printr-o miscare ferma sus-jos-spate;

- se decupleaza cablurile de acceleratie, sock si ralanti.

 

Montajul se face in sens invers, doar ca se pun carburatoarele in filtrul de aer prima data si apoi se ridica cadrul ca sa intre in galeriile de admisie.

 

Demontarea dureaza cam 20 min, curatarea integrala cam o ora, montarea inca 30 min.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...