pan7h3ra18 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Buna seara, In poze vedeti ce am gasit in motor. Am curatat tot, am pus la loc si am dat sa pornesc. N-a vrut, i-am dat cu spray, a pornit, a mers rotund 10 secunde si iar a inceput sa dea rateuri. In schimb acum s-a turat peste 5000 rot/min. Urmeaza alt service, ca nu se mai poate. Oricum, e obligatoriu un schimb de ulei + filtru + curatare motor. Sa nu mai zic de bendix/cuplaj unisens/frai cum vreti sa-i spuneti, ca din ala a iesit toata pilitura aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Un magnet puernic curata bine pilitura. Partea buna e ca o strange toata la volanta / bonine si cititor si nu se imprastie in motor. Uzura apare la contactul dintre rulmentul unisens si roata mare dintata in care sapa din cauza ca se slabeste arcul care tine rolele in colivie. Un arc nou de semering te mai tine un an doi, depinde cate porniri ai. Daca mai ai rabdare cateva zile iti dau un mecanic bun, ca e plecat in turul tarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Ma duc in concediu. O las peste 2 saptamani cand ma intorc, atunci mai vad ce fac cu ea. M-am saturat de ea si nici n-am calarit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 ceva interesant http://www.molromania.ro/ro/produse/lubrifianti/nou_ghid_de_alegere_a_uleiului/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Mi-am schimbat si eu profilul si l-am actualizat, ca era vechi, facut de cand eram copil ) » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:13Mersi @madapribu de sfaturi! Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea. Membranele carburatoarelor sunt in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Nu am verificat, intre ele sa vad daca sunt sparte flansele de admisie, nici nu stiu cum, la cat de inghesuita e motocicleta doar demontandu-le as putea vedea. Cu spray de pornire/curatat frane (cu alcool). Daca sunt crapate, cand dai cu spray se va tura in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) @Alin Depinde de modelul motocicletei, nu cred ca are furtun de trecere intre cele 2 parti, asa este la cele mai vechi, a mea este din 97 si are pe rezervor doar: capac de umplere, senzor rezerva benzina, robinet si furtunul care merge la carburatoare. » Post actualizat in 02 Aug 2014 19:24 @Banzay Explica-i mai clar! Pornesti motocicleta, o lasi la ralati si dai cu un spray (care contine alcool) de undeva din lateral jos spre galeriile de admisie, daca trage aer fals pe acolo, va trage si ce ai pulverizat tu, va imbogatii amestecul si va creste turatia. Editat August 2, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Tocmai ce am ramas cu motoreta pe dreapta. Cred ca s-a desprins cablu care iese de la contact, zic asta pentru ca in functie de cum il miscam se aprindeau becurile sau se stingeau, pana nu s-au mai aprins deloc. Din ce am vazut asa pe intuneric s-ar putea desface cu o surubelnita, e suficient, sau se da jos greu? Ati mai patit asta? O data deschis se vede usor unde vin firele din cablu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) @Florinescu: Pai e destul de clar explicat. Daca pricepe asta, se descurca, daca nu intelege e clar mai in regula la un mecanic. Nu e nici o rusine @Shumi: pune o poza cu un contact de pe net si iti zic eu. Problema asta o aveam la TDM, insa din fericire nu s-a manifestat decat cand am desfacut contactul sa ii schimb cateii si atunci am observat si ca deabia se tinea in cateva lite. Cositor+pistol lipit si a fost ok E p placuta cu niste tablite, nu e nimic complicat. Doar ca s-ar putea contactul sa aiba masuri anti-hoti, ceva suruburi cu cap rotund/conic, dar se dau jos relativ usor si ele. Editat August 2, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Salutare. Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul. Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare. Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit. Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile. Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim. Astept sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Probleme la carburatoare. Iti baga benzina in ulei. Daca te pricepi, da-le jos si curata-le. Daca nu, du-o la doctor. Pana atunci, inchide robinetul la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Tot am gasit urmatorul link pe motociclism, m-am gandit ca ar fi bine sa il avem si noi, aici http://olx.ro/oferta/reparatii-cdi-uri-motociclete-ID1xPw7.html#a7ccabdcaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Salut! Ma ajutati si pe tine va rog? Nu stiu din ce cauza imi coboara antigelul din radiator in vasul de expansiune, pana la un anumit nivel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Posibil capacul radiatorului sa nu fie strans cum trebuie sau sa nu etanseze garnitura de cauciuc a capacului radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cineva mia spus asta dar la capacul de la vasul de expansiune, o zis ca are o membrana ca si o supapa, la mine are membrana dar nu stiu daca are ceva rol, de unde as putea gasi capacul de la vas si cel de la radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salut. Ziceti-mi care e cuplu de stringere la suruburile de etrier fata. Merci Radu ... eventual , de unde dau jos un manual ? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:12========================================== 50Nm !? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:21============================ am rez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suruburile se strang "la mana:. Manual in lunk-ul din semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 ... nu mai spune la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Banuiesc ca treaba asta o face asa cum facea la mine, doar cand sta degeaba. Momentan, obisnuieste-te sa opresti robinetul cand opresti motorul. Ii dai drumul dupa ce pornesti motorul. In prima instanta, date carburatoarele jos, curatate cu benzina, suflate cu aer. Mare grija la membrane, sa nu le ciupesti la montaj. Strangi suruburile la capace cate putin, dupa ce verifici meticulos cum stau in santurile de ghidare. Banuiesc ca a prins ceva gunoi si are momente in care nu inchid plutitoarele bine. Daca sta bine in ralanti, nu mai are rost sa desfaci capacele de la membrane. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 multumesc pentru sfaturi. stii daca trebuie sa-mi si ridic rezervorul ca sa pot scoate carburatoarele? de fapt cred ca o sa caut un manual de reparatie si poate inteleg acolo mai bine. aici in sibiu nu stiu pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...) nu e greu , ci doar complicat.....am avut si eu prbl cu carburile dar ....ambitie si atentie la setari .............cat despre lant , de ce cric central? Eu nu am si fac manevre vomita benzina... nivelul de carburant din carburatoare a fost setat in service ? daca ai ceva rateuri - schimba bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 e mai usor sa lubrifiez lantul daca o bag in viteza (sau chiar si fara sa o bag), ca sa pot sa-l ung uniform. cat despre carburatoare, a curs doar din cel din stanga, a fost setat din service (banuiesc ca prost), rateuri nu am. Insa, in ultima vreme mi-a pornit numai cu mana pe acceleratie (socul tras, evident) si nici nu am avut ce sa fac, deoarece am fost pe drumuri si n-am avut cum sa vorbesc cu mecanicul. Oricum, de acum incolo, stiu ca tre sa invat sa mi-o repar singur, ca nu mai am nicio sansa la service... sa-mi mearga ok numai in primele doua saptamani. Si nici nu abuzez de ea vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 @ OLD: Rezervorul se da jos, se desfac suruburile de sus de la cadrul de la sa, se slabesc cele de jos, se demonteaza flansa de care se prinde rezervorul sub sa. Se apasa pe cadrul seii, se scot carburatoarele usor pana la nivelul cadrului, se demonteaza cablul de soc si acceleratie, apoi le dai jos de tot (carburatoarele). Restul e can-can. Orice surub de la pahare se desface DOAR DUPA CE LE BATI USOR CU SURUBELNITA PE POZITIE. Bati cu un patent, ceva usurel. Altfel, strici suruburile si le mai scoti la anul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 @OLD Salut si bine ai revenit! Carburatoarele se scot destul de greu, cam desfaci jumatate de motocicleta ca sa ajungi la ele, poti sa te uiti in manualele din semnatura lui Eugen, si-ti dau si eu o traducere cam asa: - pozitionare pe cricul central (incepe bine pentru ca tu nu ai!) - se scoate rezervorul; - se scot scaritele pasagerului, - se scot tobele finale; - se scoate placuta rezervorului; - se scot furtunele de golire din capacele carb; - se slabesc colierele carburatarelor dinspre filtrul de aer; - se SLABESC suruburile de jos de la cadrul seii; - se scot suruburile de sus de la cadrul seii; - se apasa pe suportul de bagaje pana se desprinde cutia filtrului de aer de carburatoare; - se slabesc colierele carburatoarelor dinspre galeriile de admisie; - se apuca carb bine si se scot printr-o miscare ferma sus-jos-spate; - se decupleaza cablurile de acceleratie, sock si ralanti. Montajul se face in sens invers, doar ca se pun carburatoarele in filtrul de aer prima data si apoi se ridica cadrul ca sa intre in galeriile de admisie. Demontarea dureaza cam 20 min, curatarea integrala cam o ora, montarea inca 30 min. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.