Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e vorba de rulmentii de la roata din spate, as avea eu nevoie. pegaso meu e din 95 (apropo de dimensiuni).

imi dai adresa in pm si iti trimit ; 35 lei + taxa posta , nu stiu cat e sau pe e-mailul din semnatura : moto-dezmembrari.....

» Post actualizat in 31 Aug 2014 13:06

azi am dat o tura cu rulmentii noi pe spate..Alta viata. Deasemenea am constatat ca franarea de motor era destul de dura si am presupus ca trebuie sa mai deschid suruburile de amestec . Am deschis la 4 ture si am inchis clapeta de acceleratie din surubul cu arc pana am ajuns la 1400 ture.Sincer sa fiu rupe pamantul desi piedica pe cuiul principal la carburatoare este pe pozitia 4 .Am gasit in final cred ca setarea perfecta

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta am avut probleme cu carburatoarele asa ca m-am gindit sa impartasesc si eu din experientele avute.Contrar parerilor ca Aprilia are o pornire greoaie pina anul acesta eu nu intimpinasem probleme.Pornea usor cu socul tras apoi dupa citeva secunde in functie de cum era vremea afara i-l inchideam mai repede sau mai tirziu.Prin 2006 am reglat carburatoarele si de atunci am mers fara probleme cam 40k cu un consum de 5.3 ..6 in functie de incarcare si cam 120 ...130 la drum.In oras cum mergi cu ea de la 7 ..la 8.5.. consider acceptabil.Anul asta ....teroare !Cred ca am desfacut carburile de cel putin 5...7 ori si pina acum cred ca nu i-am dat de cap....Singura solutie a ramas cumpararea de chit oringuri ,cuie poantou si jicloare ca asta a mai ramas.Dar sa incepem cu demontarea loc care daca este s-o faci dupa carte demontezi juma din motor....asa ca eu am turnat apa fiarta pe mansonul de cauciuc dintre carb si filtru ,se inmoaie si poate fi scos usor de acolo.La fel si la montare mansonul i-l fierb in apa iar pe santul unde intra in carcasa filtru aer se unge cu ulei.Este putina chinuiala dar merge ,altfel ....i-ti ia citeva ore demontarea.Inaltimea in camera de nivel constant este 14.6 mm eu asa l-am avut cit a mers bine iar pilot jet-ul deschis 2.5 ture.Cuiul dozator a fost la 1 adica cel de sus .Mentionez ca membranele sint bune nu prezinta fisuri sau alte neetansietati.Cam astea ar fi reglajele cu care am mers atitia ani fara probleme....Cu timpul probabil oringurile au imbatrinit ,jicloarele s-au decalibrat,cuiele nu mai inchid bine asa ca solutia este schimbarea lor.Atasez fisiere descarcate de pe net cu privire la carburatoarele Aprilia model 97-2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta am avut probleme cu carburatoarele asa ca m-am gindit sa impartasesc si eu din experientele avute.Contrar parerilor ca Aprilia are o pornire greoaie pina anul acesta eu nu intimpinasem probleme.Pornea usor cu socul tras apoi dupa citeva secunde in functie de cum era vremea afara i-l inchideam mai repede sau mai tirziu.Prin 2006 am reglat carburatoarele si de atunci am mers fara probleme cam 40k cu un consum de 5.3 ..6 in functie de incarcare si cam 120 ...130 la drum.In oras cum mergi cu ea de la 7 ..la 8.5.. consider acceptabil.Anul asta ....teroare !Cred ca am desfacut carburile de cel putin 5...7 ori si pina acum cred ca nu i-am dat de cap....Singura solutie a ramas cumpararea de chit oringuri ,cuie poantou si jicloare ca asta a mai ramas.Dar sa incepem cu demontarea loc care daca este s-o faci dupa carte demontezi juma din motor....asa ca eu am turnat apa fiarta pe mansonul de cauciuc dintre carb si filtru ,se inmoaie si poate fi scos usor de acolo.La fel si la montare mansonul i-l fierb in apa iar pe santul unde intra in carcasa filtru aer se unge cu ulei.Este putina chinuiala dar merge ,altfel ....i-ti ia citeva ore demontarea.Inaltimea in camera de nivel constant este 14.6 mm eu asa l-am avut cit a mers bine iar pilot jet-ul deschis 2.5 ture.Cuiul dozator a fost la 1 adica cel de sus .Mentionez ca membranele sint bune nu prezinta fisuri sau alte neetansietati.Cam astea ar fi reglajele cu care am mers atitia ani fara probleme....Cu timpul probabil oringurile au imbatrinit ,jicloarele s-au decalibrat,cuiele nu mai inchid bine asa ca solutia este schimbarea lor.Atasez fisiere descarcate de pe net cu privire la carburatoarele Aprilia model 97-2000.

Eu am facut ca in manual. Adica am desfacut suruburile de sus de la codita, le-am slabit pe cele de jos si am slabit strangerile de la carburatoare! Dar tot chinuiala este! Am spalat carburatoarele si le-am montat la loc! Acum merge motorul! Consumul a scazut de la 5,9-6 la 5,2-5,3 l/ 100 km, Dar la montarea la loc a coditei, am fortat imbinarea tobelor si am deteriorat un pic izolatia fonica la gatul de pe dreapta! Acum se aude ceva mai tare! Oricum iti cam strivesti mainile la aceasta manopera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

In legatura cu tobele, si toba mea din stanga a cedat, asa ca le-am inlocuit.

A doua zi, mi-a cedat arculetul la rulmentul unisens.

Am dat sfoara in tara si astept o oferta de pret pentru roata mare libera si casa rulmentului.

Adica, flywheel si sprag housing.

O sa le pun noi si pe astea, sa nu mai am probleme cativa ani.

Culmea este ca in urma cu o saptamana am schimbat bateria si releul de incarcare.

....

Etansarea tobelor am facut-o cu o pasta minune de la firma Bolt, speciala pentru lipit / etansat tobe, pe care am primit-o imprumut de la Victor_peg. Multumesc pe aceasta cale.

Am inteles ca a cumparat-o din Kaufland.

...

Se pare ca sezonul asta a fost foarte costisitor pentru mine...maine ma duc sa-mi ridic cauciucul nou fata Michelin Anakee 2, pe care l-am prins la oferta.

Pana in primavara, am timp sa ma hotarasc si ce cauciuc montez pe spate, inca mai pendulez intre Heidenau K60 Scout (400 lei), Mitas E09 (260 lei), sau Michelin Anakee 2, sa fie pereche cu fata, dar asta e aproape 500 de lei...

In alta ordine de idei, am nevoie de un electromotor de Pegaso pentru un prieten. Pretul sa nu fie cat pentru unul nou.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 14:53

Pentru cine nu stia, bendix-ul de Pegaso are componentele identice cu cele de Bmw F650 St/Funduro la cele pe carburatie, iar cele de Pegaso pe injectie dupa 2000, sunt compatibile cele de Bmw F650 GS.

Diferenta de pret este destul de mare, cele de Bmw fiind mai ieftine cu cca 30%, cel putin in cazul rotii libere.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, Eugenkawa :D

Ar fi cazul sa va povestesc ce s-a intamplat cu mobra mea si cum i-a dat de cap un prieten de-al lui Eugen.

Desi au fost verificate in service de n-ori si reglate (motocicleta a stat 2 saptamani in service), nimeni nu s-a gandit ca ar putea sa lipseasca ceva de la carburatoare. Efectiv, carburatorul stang avea un dop din plastic/cauciuc care obtureaza un traseu direct spre admisie, fara sa treaca prin clapeta. Ei dopul ala era sarit si nu si-a dat nimeni seama ca lipseste, pe acel traseu aspirand aer fals. Astfel motorul dadea rateuri pe admisie din cauza unui amestec mult prea sarac. Ma bucur ca s-a rezolvat si ca pot sa o inmatriculez si eu in final. Sper sa va ajute daca veti avea vreodata astfel de simptome, sa o luati ca o cauza posibila.

 

Sa aveti o seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dumirit. Multam. Maine, cand am timp, ma duc sa caut una bucata dop de cauciuc prin carburator.

Motoru' merge bine, dar nu strica sa verific daca e acolo.

E bine ca "publicam" asemenea "ponturi" care ne ajuta in diagnosticarea unor defectiuni sau la diferite lucrari.

 

Niste poze din Apuseni. Cristi stie drumul, de la Salciua catre Ramet.

post-20517-0-49788900-1409766514_thumb.jpg

Ultima poza dupa 50 km de macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce pozitie trebuie sa stea motocicleta cand reglez intinderea lantului ? (Pegaso 1995 )

Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa.

La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm .

Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. eu o pozitionez pe cricul lateral sub care am o bucata de lemn sa nu stea prea aplecata.Aceasta este pozitia ei in care sta sub terasa.

La intinderea lantului e important sa reglezi simetric roata din intinzatoare( sunt gradate ) iar a doua este flexibilitatea lui sa fie de 3.5 cm , trasezi cu creta pe cauciuc in pozitia Stand by apoi impingi de el in sus si intinzi pana ajungi la o cursa de 3.5 cm .

Sa revenim la pozitie , nu e femeie sa experimentezi pozitii asa ca pe cric e OK

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati !

Cand aveti dubii despre rateruri sau aer fals, folositi un spray cu alcool de la prietena / sotie sau un spray de pornire.

Dati cu un jet de vreo 2 secunde in zona carburatoarelor si mai ales a cauciucurilor dintre carb si chiulasa.

Daca motorul isi schimba macar un pic mersul din cauza vaporilor spray-ului e clar ca trage aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca am GA din 94 , sunt vechi , originale ....dar fara pic de rugina, adevarul ca atarna la greutate insa nu umblu la buzunare :rusinica:


» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:47

Trage aer fals din 2 motive:

1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate;

2.Calele nu etanseaza pe carburatoare.


» Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04

Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!!

Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie.

Iaca niste poze:

 

Trage aer fals din 2 motive:

1.Calele(gaturile)de cauciuc sunt crapate;

2.Calele nu etanseaza pe carburatoare.


» Post actualizat in 04 Sep 2014 05:04

Da' rau mancata de rugina e toba dreapta spate!!!

Il stiu foarte bine drumul,e bestial!!!Are vreo 80-85% macadam!L-am facut si eu anul trecut in noembrie.

Iaca niste poze:

peisaje superbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat ca mi-a cedat ambii contactori de aprindere a lampii de frana si maine mai am si autentificarea la ea, poate ma dau astia afara :( Aveti cumva contactorii astia, sau stiti de unde ii pot cumpara? Apreciez mult raspunsul vostru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin geamanu : nu umbla decat daca ai euro in excedent . La 94-95 nu sunt probleme decat minore cu , coroziunea tobelor . La 96 desi arata foarte frumos , tobele La Franconi sunt nenorocite . Ca dealtfel la multe motociclete noi , dar posesorii lor nu au curaj sa recunoasca ca sunt niste porcarii .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, cu cel de fata te pot ajuta, doar imprumut.

Cu cel de spate e mai complicat, ca trebuie dat jos din pompa si se face din nou aerisirea instalatiei.

Vino la mine dimineata.

Eu ajung la ora 8 acasa, dar trebuie sa dorm apoi, ca intru de serviciu a 3 a tura de noapte.

In plus, sunt si dadaca cu fi-miu toata ziua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeee @cristi uno e mister ! Chiar daca sunt La Franconi e alta era , alta calitate . Daca sunt din inox , nu poate sa fie coroziune . Daca e doar cod de cifre pe ele sunt Aprilia originale . Ce zici de asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi uno , te inteleg si sunt bucuros ca noile tobe nu au problema celor din ' 96 . Dar daca scrie Aprilia si cod de cifre e klar : sunt originale de fabrica Aprilia . Asta am vrut sa zic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-a oprit un politai de la rutiera , "pentru a ma lua in evidenta " , motivul real nu aveam luminile aprinse .E obligatoriu la motociclete? Spre rusinea mea am uitat. In oras nu am mers niciodata cu luminile aprinse insa numai acum s-a luat de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...