ivan pedala Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 ... Apropos de Pegaso, de doua ori am avut sa zicem, liniute prin oras cu doua F650, si le-am facut pa-pa o n oglinda. ... Cind faci si cu mine o liniuta ca sa-ti arat maimuta si sa vezi ce frumos este un F650 privit din spate?! https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/5533517934044260417/5736896653572165410?banner=pwa&authkey=COq58Z66hv-cXg&pid=5736896653572165410&oid=115535409735507317956 Sint sigur ca n-ai gasit omul potrivit, ca nu te mai laudai acum, aici, iar impricinatii sa nu poata da replica! In alta ordine de idei, la fel am patit si io in primul an dupa achizitia caprei...m-am plimbat mai putin decit cu CZ-ul, iar bani am bagat la greu in ea, dar acum, merge in virtutea inertiei, fara sa mai iau in calcul ca uneori geme, sughite, bese...io-i dau in gura ca la coasa! Asa e orice lucru SH, mai mult sau mai putin, uneori deloc ingrijit, si asta cu timpul isi spune cuvintul! Pace si sa ne mearga caprele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Nu-mi place sa ma contrazic, in conditia in care am testat si F650-ul lui cumnata-miu, ultima oara acum 2 saptamani, ca aveam carburatoarele desfacute si a trebuit sa fac un drum dupa un set de oring-uri. F650 trage bine jos, dar nu are "zvacul" la Pagaso dupa 3.000 de ture. Ca topspeed sunt apropiate, Pegaso mai precis in directie si cu saua mai ergonomica cu pasager, dar ca di cuplu Fericit 650 este inferior. Asta e doar parerea mea si nu mi-o schimb pana la proba practica contrarie. » Post actualizat in 07 Sep 2014 17:46 Si una si cealalta au plusuri si minusuri, dar la 125 de kilograme ale mele, diferenta conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 "uitam ca, de fapt, le-am cumparat sa ne plimbam" MARE ADEVAR , cu carpeala nu sunt de acord..... ai ceva lucruri investite fara a fi 100 % necesare... eu am avut noroc... daca o vedeai cum arata cand am luat-o si daca iti spun cat am dat pe ea ,sincer daca o vezi acum nu-ti vine sa crezi....investitie ceva normal... , oglinzi , mansoane, ulei motor filtru , bujie , furtune ulei - benzina , oringuri carburatoare ,rulmenti , vopsea , ceva suruburi si multa munca ... nu am facut carpeala chiar daca am dublat garniturile de la carburi cu clingerit - la mine e perfect , asta e ... imi pare rau de problemele tale : aici iti dau un sfat , analizeaza mobra , pentru ca o cunosti, cauta-i elementele sensibile ( atat ca model dar si ca particularitate) actioneaza acolo restul canteza mai putin, orienteaza-te la consumabile ; » Post actualizat in 07 Sep 2014 17:50 Cind faci si cu mine o liniuta ca sa-ti arat maimuta si sa vezi ce frumos este un F650 privit din spate?! https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/5533517934044260417/5736896653572165410?banner=pwa&authkey=COq58Z66hv-cXg&pid=5736896653572165410&oid=115535409735507317956 Sint sigur ca n-ai gasit omul potrivit, ca nu te mai laudai acum, aici, iar impricinatii sa nu poata da replica! In alta ordine de idei, la fel am patit si io in primul an dupa achizitia caprei...m-am plimbat mai putin decit cu CZ-ul, iar bani am bagat la greu in ea, dar acum, merge in virtutea inertiei, fara sa mai iau in calcul ca uneori geme, sughite, bese...io-i dau in gura ca la coasa! Asa e orice lucru SH, mai mult sau mai putin, uneori deloc ingrijit, si asta cu timpul isi spune cuvintul! Pace si sa ne mearga caprele! salutare ai f 650 sau f650 Gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Eh, te las cu parerea ta...iar ce-ti spun este doar din experiente facute pe multe, foarte multe motoare diferite ca si ani de fabricatie si modele, ca brend si reglaje. Deci, experienta! Roaga-te sa nu ne intilnim pe aceeasi directie, ca sa iti poti sustine in continuare punctul de vedere fara a fi contrazis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Eh, te las cu parerea ta...iar ce-ti spun este doar din experiente facute pe multe, foarte multe motoare diferite ca si ani de fabricatie si modele, ca brend si reglaje. Deci, experienta! Roaga-te sa nu ne intilnim pe aceeasi directie, ca sa iti poti sustine in continuare punctul de vedere fara a fi contrazis! reglaje , da , e unul din lucrurile care care fac lumea sa se invarte , mai bine sau mai prost....reglajele din cartea tehnica ( a oricarui produs , inclusiv televizoarele) sunt reglaje ideale , cele care conteaza de fapt sunt cele care fac lucrul respectiv sa mearga bine .Ex . mobra mea nu statea la relanti cand am luat-o sub 1600....dupa schimbat bujie desi era noua dar care cred ca a avut def de fabricatie ( care dupe parerea mea a avut un rol determinant) , dupe schimbat oringuri carburi , refacut reglaje SURPRIZA 1400 perfect( sau cum spune eticheta IDEALE) asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Corect. Nea Ivane, acum am vazut ca 'mata ai postat. Regula de bun simt si spiritul cavaleresc ma fac sa ma dau deoparte Alin, nu vreau sa spun ca am luat mobra intr-o stare jalnica, pentru ca as fi un magar fata de Cristi alias Blackangel666, dar totusi a fost corect, iar compromisurile mi le-am asumat singur. La vremea respectiva, pretul de achizitie a fost cel corect. Ce sa faci insa cu "moi", care acum o saptamana imi faceam calcule de gume noi, iar un pretenar venit ieri cu Caponordul la mine, ca nu aveam pistol de impact si presa, sa dau volanta jos, si imi spune mirat:"ce au cauciucurile tale, ca mai duc inca un sezon". Greseala e a mea, ca nu mi-am stabilit prioritatile in investitii, si am luat altele, lasand mereu bendix-ul la urma. Asta din doua motive: 1.pret achizitie piese noi - prea mare pentru bugetul meu; 2.piese sh in stare buna - foarte rar - ruleta ruseasca. O ot sa tine 3 ani, sau doua porniri.. In fine, poate ca sunt eu prea obosit dupa 4 ture de noapte, cu 2-3 ore de somn dupa fiecare, si lipsa de alcool la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Corect. Nea Ivane, acum am vazut ca 'mata ai postat. Regula de bun simt si spiritul cavaleresc ma fac sa ma dau deoparte Alin, nu vreau sa spun ca am luat mobra intr-o stare jalnica, pentru ca as fi un magar fata de Cristi alias Blackangel666, dar totusi a fost corect, iar compromisurile mi le-am asumat singur. La vremea respectiva, pretul de achizitie a fost cel corect. Ce sa faci insa cu "moi", care acum o saptamana imi faceam calcule de gume noi, iar un pretenar venit ieri cu Caponordul la mine, ca nu aveam pistol de impact si presa, sa dau volanta jos, si imi spune mirat:"ce au cauciucurile tale, ca mai duc inca un sezon". Greseala e a mea, ca nu mi-am stabilit prioritatile in investitii, si am luat altele, lasand mereu bendix-ul la urma. Asta din doua motive: 1.pret achizitie piese noi - prea mare pentru bugetul meu; 2.piese sh in stare buna - foarte rar - ruleta ruseasca. O ot sa tine 3 ani, sau doua porniri.. In fine, poate ca sunt eu prea obosit dupa 4 ture de noapte, cu 2-3 ore de somn dupa fiecare, si lipsa de alcool la bord nu asta am vrut sa spun ( a mea doar ca aspect era jalnica ) dar se pare ca nu e .... ai spus ceva de prnire greoaie.. la mine imi fura degetul( sincer am avut cu vechea bujie , am inecat-o de ceva ori ) » Post actualizat in 07 Sep 2014 18:15 apropos de plimbari , ne mai intalnim careva pe undeva anul acesta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Alin, eu am vorbit cu Cristian1 acum doua saptamani, cand trebuia sa vina Shumulica. Am vrut sa-ti fac o vizita surpriza in weekend, numai ca m-au bagat de serviciu...din echipa de 8 oameni, pe unul l-au dat afara, unul a plecat cu preaviz, doi in co ncediu de odihna si unul si-a luat doua saptamani de concediu medical..asa ca 3 oameni am muncit pentru 8.. N-am mai avut un weekend liber de 3 luni jumate.. Daca nu aveam popririle pe salariu, luna asta imi luam tot bendix-ul nou. In fine, macar o sa iau o parte din piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Alin, eu am vorbit cu Cristian1 acum doua saptamani, cand trebuia sa vina Shumulica. Am vrut sa-ti fac o vizita surpriza in weekend, numai ca m-au bagat de serviciu...din echipa de 8 oameni, pe unul l-au dat afara, unul a plecat cu preaviz, doi in co ncediu de odihna si unul si-a luat doua saptamani de concediu medical..asa ca 3 oameni am muncit pentru 8.. N-am mai avut un weekend liber de 3 luni jumate.. Daca nu aveam popririle pe salariu, luna asta imi luam tot bendix-ul nou. In fine, macar o sa iau o parte din piese. era o surpriza placuta cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Drajii mei "nea Ivane" si Eugene,NU uitati de a 5 a supapa la Aprilica!!!ACOLO e o mare diferenta! Da, da...dar nici tu nu uita de a doua bujie la bembeleu, acolo-i marea indiferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Da, da...dar nici tu nu uita de a doua bujie la bembeleu, acolo-i marea indiferenta! existenta a doua bujii nu garanteaza decat o mai buna aprindere a carburantului dat , in nici un caz un cuplu mai bun.Asta poate fi avantajul consumului mai mic de carburant la F650 , insa fluxul cu care intra si iese carburantul din camera de ardere depinde de numarul si marimea supapelor.....Ex : doi pompieri care tin doar de un furtun de 80 nu pot fi mai eficienti decat doi pompieri care tin fiecare de cate un furtun de 80 Editat Septembrie 8, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Sa inteleg ca de-aia mai cad in coor pompierii atunci cind sint singuri cu teava in mina? Asta sa fie oare si cauza pentru care Aprilicile pica precum MIG-urile? Ca in afara de performanta unui consum exagerat, io n-am simtit nimic in plus fata de bembe'...poate doar ca-s mai tafaloage nitel, probabil din cauza supapei in plus care atirna mai greu la kil! Si...nu mai dezvolt deloc problema asta, care a fost rasdiscutata acum ceva ani in urma, cind unii dintre cei de-aici erau poate pe la scoala primara, si nu au cum sa stie! Oricum, stau cu geana pe voi, ca-mi sinteti dragi si...frati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Asta sa fie oare si cauza pentru care Aprilicile pica precum MIG-urile? Nu fiti rautacios nene Ivan, ca Dvs. nu va sta in caracter sa raspundeti cu mistouri la mistouri. Eu stiu 'secretul' pt. care aprilicile cad asa des: au pret mult mai mic ca bmw-urile (ca doar acolo se plateste si marca si uneori pe buna dreptate), sunt cam cele mai ieftine mobre in segmentul asta, pret f mic fata de ktm-uri lc4 si f650-uri de exemplu, facute in EU, se depreciaza f repede si astfel ajung pe mana tuturor care nu au habar sau nu au finante sa intretina o mobra, dar ii dau forja cat cuprinde. Dupa care ajung pe mana unuia mai ghinionist, ca mine (ca si eu bagasem ceva bani intr-unul care avea semeringurile de la furca fata invelite in banda izoler ) sau unuia ca Eugen. Cu toate ca mobra ofera multe pt. banii care ii dai la inceput si mi se pare o idee mai distractiva ca bmw-ul, parca are ceva care te atrage la ea si zica-se orice, supapa aia pe admisie chiar pare sa conteaze. Desi...cateodata nu face nimic pt. ca nu o poti porni, iar aici a 2-a bujie de la bmw face legea (unde pui ca mai ajuta si la consum bun) Inca o chestie interesanta la pegaso, furca up-side down, care face toti banutii! Asta nu inseamna ca o mobra e mai proasta ca alta sau una merge mai bine ca alta (repet, cand pornesc amandoua ) Eu unul nu as fi stressat de marca daca as fi pus in pozitia sa aleg ktm vs pegaso vs f650 si as alege mobra cea mai intretinuta! Te stimeaza (ca de obicei) Andrei din C-ta! Editat Septembrie 8, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 O clipa de istorie:La storia d'Aprilia: am citit cu atentie . Multumesc ! » Post actualizat in 08 Sep 2014 16:58 am tot auzit de porniri greoaie la Pegaso 650 , va propun o bujie care la mine chiar face toti banii si nu este NGK : DENSO X 24 ESR reglaje carburi: suruburi amestec 4 ture inapoi ,reduceti din surub clapeta acceleratie setat pentru a atinge 1400 ture-1500 ture. Nu are de ce sa nu porneasaca.Asa am zis si eu cand am luat-o , ca porneste greu la rece , dar se pare ca nu este adevarat.O problema ar fi urmatoarea : garnituri carburi neconforme sau cui principal acceleratie nu inchide bine pe jigler , astfel se evapora benzina pe langa si la pornire are o sincopa. De aceea deschizand suruburile de amestec si inchizand clapeta de acceleratie veti obliga , in stand by vaporii de benzina sa mearga spre motor nu spre filtrul de aer.O teorie bineinteles , la mine motorul merge brici asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Nu fiti rautacios nene Ivan, ca Dvs. nu va sta in caracter sa raspundeti cu mistouri la mistouri... Te stimeaza (ca de obicei) Andrei din C-ta! Nu-s rautacios, am vazut ca se discuta distractiv, degajat, fara contre dure si cred ca putina sare si putin piper, zic io, n-ar strica la o gustarica buna! Asta este si principalul motiv pentru care citesc acest coltisor cu placere si revin fara obligatii pe-aici! Daca era sa atac, stai linistit, n-o faceam aici si nici cu fratii! Eh, si-acum sa va dau si o veste care sa va faca nitel sa rideti: prima data am cochetat cu o Aprilia (tot neagra, bine intretinuta) pe care am vrut s-o cumpar, dar vinzatorul nu a vrut sa lase la pret 300Euro, motiv pentru care am cumparat la banii pe care-i aveam atunci F-ul (cu doar 3000Euro)! Editat Septembrie 8, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 am citit cu atentie . Multumesc ! » Post actualizat in 08 Sep 2014 16:58 am tot auzit de porniri greoaie la Pegaso 650 , va propun o bujie care la mine chiar face toti banii si nu este NGK : DENSO X 24 ESR reglaje carburi: suruburi amestec 4 ture inapoi ,reduceti din surub clapeta acceleratie setat pentru a atinge 1400 ture-1500 ture. Nu are de ce sa nu porneasaca.Asa am zis si eu cand am luat-o , ca porneste greu la rece , dar se pare ca nu este adevarat.O problema ar fi urmatoarea : garnituri carburi neconforme sau cui principal acceleratie nu inchide bine pe jigler , astfel se evapora benzina pe langa si la pornire are o sincopa. De aceea deschizand suruburile de amestec si inchizand clapeta de acceleratie veti obliga , in stand by vaporii de benzina sa mearga spre motor nu spre filtrul de aer.O teorie bineinteles , la mine motorul merge brici asa! la rece inseamna nepornit de ceva vreme ( 10 ore) si cu cheia de benzina inchisa » Post actualizat in 08 Sep 2014 17:02 Nu-s rautacios, am vazut ca se discuta distractiv, degajat, fara contre dure si cred ca putina sare si putin piper, zic io, n-ar strica la o gustarica buna! Asta este si principalul motiv pentru care citesc acest coltisor cu placere si revin fara obligatii pe-aici! Daca era sa atac, stai linistit, n-o faceam aici si nici cu fratii! Eh, si-acum sa va dau si o veste care sa va faca nitel sa rideti: prima data am cochetat cu o Aprilia (tot neagra, bine intretinuta) pe care am vrut s-o cumpar, dar vinzatorul nu a vrut sa lase la pret 300Euro, motiv pentru care am cumparat la banii pe care-i aveam atunci F-ul (cu doar 3000Euro)! de banii 'aia luam patru aprilici ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Aprilicile tot pe la banii aia erau cand a luat Ivan F650-ul. Preturile au scazut f mult la mobre in ultimii ani. Oricum la cat l-a plimbat si de cati ani il are si-a scos banutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Aprilicile tot pe la banii aia erau cand a luat Ivan F650-ul. Preturile au scazut f mult la mobre in ultimii ani. Oricum la cat l-a plimbat si de cati ani il are si-a scos banutii! corect , iei o mobra sa o plimbi asta e esenta si ta te simti bine cu ea , e ca o nevasta , numai ca nevasta adevarata nu trebuie sa stie ...uni ar zice ca e amanta dar e prea putin , impartasesti cam multe cu ea ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Un lucru e clar: fiecare isi iubeste "fierul" si are cu el o relatie platonica. De aici si tendinta de a il lauda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Cum sistemul de pornire e punctul cel mai slab al motorului, si costurile reparatiei sunt destul de ridicate... zic sa intreb si eu , sa nu mor prost: E normal sunetul scos la pornire ? Cu mentiunea ca este pornire la rece dupa o noapte si o zi fara soc. Dupa ce a pornit prima oara am inchis intrerupatorul si i-am dat la automat pentru ca acela este sunetul care ma nelinisteste. Mai trebuie sa spun ca de cand am luat-o (1 an ) a pornit tot timpul fara incidente in ciuda zgomotului despre care vorbesc si care este acelasi din ziua achizitionarii. https://www.youtube.com/watch?v=WlXY0zHAUKY&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Incearca sa-i dai curent de la o masina cand ii dai la automat. Daca face tot la fel, da bendix-ul jos si schimba arcul la rulment cu unul de semering de furca. Daca nu scoate zgomote cand ii dai curent de la masina, bateria ta a imbatranit si are amperaj scazut la pornire. » Post actualizat in 08 Sep 2014 18:17 A la a mea a cedat prima data releul de incarcare acum o saptamana-doua, in sensul ca imi limita incarcarea pana in 13v fara faruri,12v si un pic cu faruri. Asta mi-a descarcat in timp bateria, pornire mai greoaie, a fortat arcul de la rulment. Am schimbat bateria cu una noua, la garantie am depistat ca incarca putin, am schimbat releul de incarcare. La cateva zile a cedat arcul la rulment si l-a facut praf, inclusiv roata dintata la contactul cu rulmentul... Adica, o piesa defecta, releul in cazul meu, mi-a stricat bateria si bendix-ul... Asta inseamna o investitie de cel putin 1400 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) O sa verific maine bateria si releul cu un multimetru, dar pe mine ma ingrijoreaza ca se aude in continuare ceva miscare dupa ce nu mai dau la automat. Cam ca rolele acelea despre care se vorbeste . Nu stiu exact cum functioneaza , ar fi prima data cand il desfac. In legatura cu desfacutul, ajung sculele normale sau trebuie sa fac rost si de vre-un extractor sau chei dinamometrice? Editat Septembrie 8, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Sigur s-a largit arculetul, iar rolele, fiind semicilindrice, tind sa "agate" putin imediat dupa pornire. Nu te apuci sa desfaci daca nu ai presa pentru volanta, (cauta Aprilia Pegaso Extract Puller pe net si ai sa intelegi despre ce e vorba) si pistol de impact pentru piulita de la volanta. Daca ai o vulcanizare pe langa casa, sau un prieten cu sculele astea, te-ai "scos". La montaj, se pune Loctite albastru, atat pe filetul la ambielaj unde vine piulita de la volanta, cat si piulitele si suruburile de la casa bendix-lui (sprag clutch housing). Se strang "la mana"cele mici si cu pistolul la piulita de la volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Daca are cineva ,prin garaj,debara,sub pat...o pedala de schimbator de viteze de Pegaso 97 ar fi super!Contra cost binenteles si transport platit de mine.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Sigur s-a largit arculetul, iar rolele, fiind semicilindrice, tind sa "agate" putin imediat dupa pornire. Nu te apuci sa desfaci daca nu ai presa pentru volanta, (cauta Aprilia Pegaso Extract Puller pe net si ai sa intelegi despre ce e vorba) si pistol de impact pentru piulita de la volanta. Daca ai o vulcanizare pe langa casa, sau un prieten cu sculele astea, te-ai "scos". La montaj, se pune Loctite albastru, atat pe filetul la ambielaj unde vine piulita de la volanta, cat si piulitele si suruburile de la casa bendix-lui (sprag clutch housing). Se strang "la mana"cele mici si cu pistolul la piulita de la volanta. O sa ma interesez de presa, poate gasesc pe la un atelier de dezmembrari moto. Ultima data cand am avut nevoie de una (pentru alt motor) au facut-o baietii pe loc la strung. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.