Geamanu Alin Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Aline, trag două concluzii:ori ai ajuns la analiza morfologica a limbii române, ori te-a bagat doamna la post si ti-i gândul la alte muieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Problema mea cu cheia s-a rezolvat, am gasit la un service tubulara potrivita (18mm) .Din momentul in care am impins-o pe poarta si pana am iesit calare pe ea au trecut cam 10 minute. Bujia se poate scoate fara a mai da rezervorul jos, trebuie capul tubular de 18, o articulatie mai lunguta si preferabil o cheie cu clichet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Invatacelu', la ML e musai sa dai rezervorul de 22 de litri jos. Aline, e faina Caponoarda, dar la offroad e a naibii de grea, mai ales daca ești ușurel. Cristiane, un Trail din asta mi-as lua si eu, dar nici cel din productia de serie nu e de lepadat. » Post actualizat in 27 Sep 2014 10:09 Editat Septembrie 27, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Faine. Numai bune de iesit si in offroad cu cauciucurile potrivite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Bune si de ploaie astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Aha. Eu am Heidenau K76. Ma gandeam la un K60 Scout, dar să vedem bugetul din iarna asta.. » Post actualizat in 27 Sep 2014 13:24 http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Foarte multumit, in special pe asfalt, curbe si pe ploaie. Totusi, pe offroad nu sunt proaste, dar nici excelente, e loc de mai bine, mai ales ca am dat Metzeler Karoo-urile prietenului cu Caponordul si le-a mancat pe pâine in 3.000 de kilometri.. Ma gandeam sa-mi iau ceva 50/50, mai ales ca ies destul de des din asfalt.. O varianta ieftina era Mitas E07, ori E07 fata si E09 Dakar pe spate, sau sa-mi pun pe rotile de rezerva direct Mitas C02 / C06, strict pentru iesirile in offroad. http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000026579101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Aline,Aline,dar de asta ce spui? http://www.advpulse.com/adv-bikes/new-aprilia-pegaso-750-trail-v-twin-concept/ am citit cu atentie .Pacat ca renumitul designer se joaca doar ; totusi in ciuda avantjelor pe care le are un motor in doua pistane in v , nu cred ca poate caracteriza Aprilia Pegaso. Probabil brandul s-ar stinge aici. Acest motor caracterizeaza pe aceasta clasa , Honda transalp si Africa twin si gata .Ca aspect e tare si duce mai mult spre strada decat off motiv pentru care as ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad. S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea. Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso.. » Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02 Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură. » Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06 Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii. Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.Sincer, imi doream mult una din cele 3, eun in ca vreau Super Tenere chiar dac e baba » Post actualizat in 27 Sep 2014 17:29Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad.S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso..» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură.» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai. "Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai" Asa se intampla la noi suntem mereu " inapoiati" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Nu, mai exact suntem blocati intre birocrație, interese personale si ale mogulilor economici... Editat Septembrie 27, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 azi am avut o zi f grea... ma rog ... una peste alta am constatat la pornirea motorului un fum care iesea de subrezervor: am presupus ceva picaturi de ulei de la garnitura intinzatorului de lant de distributie.Bl Bl BL .. oricum am vazut ceva ulei pe la capacul de la chiulasa asa ca .... hai jos'' dupa toate cele tot fum, de unde vine ? cred ca garnitura de la evacuare nu mai tine si dagaze pe langa , oricum azi am facut revizie generala ...alimenterea cu benzina , desi schimbata acum 6 luni , a plesnit , desi erau furtune cu insertie si dublustrat ......caca . daca tot am facut desfacerea am costatat si altele : aprinderea este marca Denso ( made in Japan ) bujia =Denso ( made in Japan ) d'aia merge brici... » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:21 azi am avut o zi f grea... ma rog ... una peste alta am constatat la pornirea motorului un fum care iesea de subrezervor: am presupus ceva picaturi de ulei de la garnitura intinzatorului de lant de distributie.Bl Bl BL .. oricum am vazut ceva ulei pe la capacul de la chiulasa asa ca .... hai jos'' dupa toate cele tot fum, de unde vine ? cred ca garnitura de la evacuare nu mai tine si dagaze pe langa , oricum azi am facut revizie generala ...alimenterea cu benzina , desi schimbata acum 6 luni , a plesnit , desi erau furtune cu insertie si dublustrat ......caca . daca tot am facut desfacerea am costatat si altele : aprinderea este marca Denso ( made in Japan ) bujia =Denso ( made in Japan ) d'aia merge brici... garnitua de capacul de la chiuloasa am completat-o cu pasta de etansare insas ma problema cu furtunul din capat , nun reusesc sa izolez stutzul , cred ca am sa fac filet si bag stutz filetat... deoarece furtunele de benzina s-au spart am primit propunerea sa le fac din cupru cu olandeze ! Stiu ca motorul comporta vibratii destu de mari si o astfel de solutie = aproape 0 dar.... poate ca nu , ce ziceti 1!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Na' ca te-ai distrat. Toată electrica este Denso Japan. Ești sigur ca de la electrica era problema? La mine iese fum "de sub rezervor" dupa ploaie din cauza la... uleiul/vaselina de pe lanț, dar asta pana se incinge toba si se usucă. Galeria trece undeva sub carburatoare, chiar deasupra lanțului. Cel putin asa e la ML. » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:25 La mine e tot furtun panzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Na' ca te-ai distrat. Toată electrica este Denso Japan. Ești sigur ca de la electrica era problema? La mine iese fum "de sub rezervor" dupa ploaie din cauza la... uleiul/vaselina de pe lanț, dar asta pana se incinge toba si se usucă. Galeria trece undeva sub carburatoare, chiar deasupra lanțului. Cel putin asa e la ML. » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:25 La mine e tot furtun panzat. nu mi-am dat seama inca , aseara am repus capacul de la chiuloasa , am pornit-o si tot iese fum ! iarna e lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 De unde iese fum, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 De unde iese fum, mai exact? pai asta e , din zona unde este evacuarea gazelor din motor .Am observat ca vine de sub ghidon , dar de unde mai exact nu stiu.Am sigilat capacul de chiuloasa , nu mai da ulei pe langa .Mi-e teama de un furtun ulei spart , desi sunt noi , totusi miroare a ars , nu cred sa fie gaz esapament , astazi am sa verific mai amanuntit. Eu am presupus picaturi ulei pe teava incinsa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Verifica galeria sub radiator. Poate ai picat ulei la schimb, sau iti pierde pe la surubul de scoatere al uleiului din cadru. » Post actualizat in 29 Sep 2014 08:03 Posibil sa fi picat si de la joja, ca tot pe galerie ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Verifica galeria sub radiator. Poate ai picat ulei la schimb, sau iti pierde pe la surubul de scoatere al uleiului din cadru. » Post actualizat in 29 Sep 2014 08:03 Posibil sa fi picat si de la joja, ca tot pe galerie ajunge. da e posibil pe la joja , am umblat acum 2 saptamani acolo, am mai scos ulei cu seringa . E radiatorul acolo si nu prea vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Baga solutie de spalat pe ea, da-i un jet de apa si vezi daca mai fumega. Oricum, in timp, se arde uleiul ala si nu mai fumega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 am curat astazi motorul de resturile de ulei , am pus furtune noi de benzina si am pornit .A mai fumegat un pic si s-a oprit.Nu mai curge ulei pe garnitura de la capacul de chiuloasa , deci am rezolvat si asta . Ma bucur ca nu a fost altceva .Cred ca era spart si furtunul de benzina de trecere dintre componentele rezervorului si picura din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Recuperare grabnica, Cristiane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Salut din spital!Am scapat de fiare si maine ma externeaza!Aline,astea-s probleme'crede-ma!Glumesc,incerc sa te imbarbatez! cred ca doar de unele fiare ai scapat....de alea mergatoare pe doua roti nu cred ...oricum in fiecare barbat este o "fiara "in interior asa ca n-ai scapat de tot.... acum de'abea incepe adevarata recuperare, iti urez insanatosire grabnica, cat despre imbarbatare.. sa ne auzim cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 @Cristian 1 Hai sa NU mai auzim ca treci pe la spital!!! Insanatosire grabnica si sa reincepi sa ne arati poze din excursiile tale! Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Salut! Am si eu nevoie de ajutor. M-a lasat, a doua oara anul asta, releul de incarcare. Daca are cineva unul functional, sa-mi dea de stire, please. O sa ma intrebati de ce a cedat asa repede. Pentru ca n-am avut bani de unul nou si am luat SH. Problema la astea SH e ca nu stii cati ani au. Daca merge pe moment, nu ai ce comenta, cum ti-a trimis vreunul prost. A mers, dar probabil ca si releul ala era la capatul puterilor. Din cate stiu eu, releele sunt la fel la Aprilia si BMW F 650. Daca ma insel, scuze. Daca are cineva idee de unele la pret rezonabil, astept propuneri de la voi. Sau daca se potrivesc de la alte modele. Poate vreo chinezarie, ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Salut! Am si eu nevoie de ajutor. M-a lasat, a doua oara anul asta, releul de incarcare. Daca are cineva unul functional, sa-mi dea de stire, please. O sa ma intrebati de ce a cedat asa repede. Pentru ca n-am avut bani de unul nou si am luat SH. Problema la astea SH e ca nu stii cati ani au. Daca merge pe moment, nu ai ce comenta, cum ti-a trimis vreunul prost. A mers, dar probabil ca si releul ala era la capatul puterilor. Din cate stiu eu, releele sunt la fel la Aprilia si BMW F 650. Daca ma insel, scuze. Daca are cineva idee de unele la pret rezonabil, astept propuneri de la voi. Sau daca se potrivesc de la alte modele. Poate vreo chinezarie, ceva. .Mufa de la Pegaso nu se potriveste pe F650. Eu am avut Electrex nou, care a tinut 2 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.