eugenkawa Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Pai, se face dintr-un surub M8. Cea cu care am desfacut eu, avea o bila in capatul surubului. Gasesti sigur pe net. https://www.google.ro/search?q=aprilia+pegaso+extract+puller&client=ms-android-samsung&espv=1&source=lnms&tbm=isch&sboxchip=Images&sa=X&ei=lAkOVN6nO-iBywPVlYHgDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=452 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cum sistemul de pornire e punctul cel mai slab al motorului, si costurile reparatiei sunt destul de ridicate... zic sa intreb si eu , sa nu mor prost: E normal sunetul scos la pornire ? Cu mentiunea ca este pornire la rece dupa o noapte si o zi fara soc. Dupa ce a pornit prima oara am inchis intrerupatorul si i-am dat la automat pentru ca acela este sunetul care ma nelinisteste. Mai trebuie sa spun ca de cand am luat-o (1 an ) a pornit tot timpul fara incidente in ciuda zgomotului despre care vorbesc si care este acelasi din ziua achizitionarii. https://www.youtube.com/watch?v=WlXY0zHAUKY&feature=youtu.be incearca sa intinzi lantul de distributie In fata la pompa de apa ai o piulita mare si inauntrul ei un rurub( este decompresorul sau intinzatorul de lant de distributie ) : slabeste piulita si strange 1/4 ture surubul , strange piulita la loc si incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 M-ati facut curios cu intinzatorul. N-am umblat pana acum acolo, dar e bine de stiut. Oricum, daca umbli, e bine sa stii ce faci, altfel mai mult strici. Lant prea slab = uzura prematura lant si patine si riscul de a sari de la punct. Lant prea strans = risc de a ceda lantul si patinele, precum si intinzatorul. » Post actualizat in 09 Sep 2014 06:34 Banzay, sau DaShmutz, apropos de investitii, TDM-ul te-a bagat la cheltuiala rau. Sincer, imi plac cum arata si cum suna. Din pacate, nu am mers niciodata pe vreunul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am reusit sa inmatriculez ieri mobra pe numele meu si sa-i iau numar. Serviciul de inmatriculari din Iasi este cel mai tare: am stat de la 10:30 pana la 18:00 ca sa iau numarul, dupa multe rugaminti, ca nu am cu ce sa ma intorc acasa, ca nu stau in Iasi, etc. Sfatul meu: daca sunteti din Iasi, la ora 07:00 sa fiti acolo daca vreti sa scapati pana in pranz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) » Post actualizat in 09 Sep 2014 06:34 Banzay, sau DaShmutz, apropos de investitii, TDM-ul te-a bagat la cheltuiala rau. Sincer, imi plac cum arata si cum suna. Din pacate, nu am mers niciodata pe vreunul.. Nici nu ai idee cat am cheltuit cu el si cata munca am bagat si cand l-am facut sa mearga era sa o comit (nu din vina mea) si m-am apucat sa il fac bucati zicand ca nu mai vreau sa ma sui pe mobra niciodata. Si totusi niciodata nu zis ceva atat de gresit, intrucat mi-am luat zxr-ul, am refacut TDM-ul si mai am si un scuterica acum TDM-ul incepuse acum sa imi faca niste figuri la alimentare, dar erau 2 surubele desfacute in carburator si dupa a cedat si un cui pontou, l-am inlocuit dar nu am mai apucat sa ii fac proba. O sa ii fac vineri, sambata cand trebuie cineva sa vina sa o vada... (Andrei e mai usor de retinut decat banzay/schmutz ) PS: cam asa arata complet, acum mai trebuie sa pun cateva detalii estetice la punct. Editat Septembrie 9, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Surubul ala nu se strange 1/4 ture,ci pana simti in mana ca scapa!Asta inseamna ca e intins!Ar trebui desfacuta piulita olandeza si vazut in ce stare e arcul dinauntru,caci la multe se rup si nu intind patina cum trebuie!Din propria experienta! la mine aveam un tacanit si am considerat ca este de la patine , am strans surubul pana nu a mai facut , mi-a fost teama sa strang mai mult pana scapa.. » Post actualizat in 09 Sep 2014 10:20 Am reusit sa inmatriculez ieri mobra pe numele meu si sa-i iau numar. Serviciul de inmatriculari din Iasi este cel mai tare: am stat de la 10:30 pana la 18:00 ca sa iau numarul, dupa multe rugaminti, ca nu am cu ce sa ma intorc acasa, ca nu stau in Iasi, etc. Sfatul meu: daca sunteti din Iasi, la ora 07:00 sa fiti acolo daca vreti sa scapati pana in pranz. e bine ca ai luat in aceeasi zi.Eu la PLOIESTI am depus azi si am luat maine.Noroc ca aveam drum cu masina de servici , altfel cheltuiala in plus. Santem o tara in care serviciile de inmatriculari sunt praf datorita numarului mare de acte la dosar si a procedurii greoaie.Daca s-ar mergemai mult pe raspunderea deponentului actelor ar merge mai usor.Oricum daca minti sau daca faci falsuri te va prinde ulterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Are careva o poza cu intinzatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Are careva o poza cu intinzatorul? gasessti o piulita de aluminiu cred ca e de 21 in fata langa pompa de apa.pe mijlocul ei este un surub care se misca cu surubelnita dreapta , nu ai cum sa nu vezi.Dac vrei sa in ascoti afara , sa verifici arcul etc vezi doua suruburi hehagonale de 8 , parca , le desfaci si asta e » Post actualizat in 09 Sep 2014 10:59 aici Editat Septembrie 9, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Aha, multumesc. O sa verific, ca deabia am ajuns din parc cu piciul. Iar lucrez de noapte » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:12 Foarte urat dispus. Nu stiu care e, dar din ce vad eu, are un furtun de presiune de ulei, un fel de surub incastrat si doua suruburi cu imbus 5, care tin toata piesa.. » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:13 Banuiesc ca cel incastrat este de reglaj. Posibil ca la GA sa difere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Aha, multumesc. O sa verific, ca deabia am ajuns din parc cu piciul. Iar lucrez de noapte » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:12 Foarte urat dispus. Nu stiu care e, dar din ce vad eu, are un furtun de presiune de ulei, un fel de surub incastrat si doua suruburi cu imbus 5, care tin toata piesa.. » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:13 Banuiesc ca cel incastrat este de reglaj. Posibil ca la GA sa difere. la mine este altfel » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:23 azi m-am jucat un pic........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 ... Parca ala e, distributia fiind pe stanga cum stai pe motor. Dar si eu mi-l aduc aminte simplu. Sa fie oare hidraulic ceva? Pe net la mille vad ca au hidraulic (si mai sunt piese comune, cum e si stimabilul rulment de pornire), ma gandesc ca asa o fi si aici. Si exista si piesa cu reglaj manual, aftermarket. Ce zice la f650: http://faq.f650.com/FAQs/CamChainFAQ.htm#Cam Chain Tensioner The Chain Tensioner cylinder is a miniature hydraulic cylinder, acting as a self adjusting unit on the cam chain guide, pressurized by the engine oil pressure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Bun, Alin. Felicitari. Mai baga litera de inceput la intretinere » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:36 Posibil sa fie hidraulic,dar nu cred ca era necesar la un monocilindru enduro.. » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:40 Andrei, la Rsv Mille stiu sigur ca ambreiajul este cu pompa hidraulica. Totusi, intinzatorul trebuie sa fie mecanic, cu reglaj manual sau automat. Editat Septembrie 9, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Bun, Alin. Felicitari. Mai baga litera de inceput la intretinere » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:36 Posibil sa fie hidraulic,dar nu cred ca era necesar la un monocilindru enduro.. » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:40 Andrei, la Rsv Mille stiu sigur ca ambreiajul este cu pompa hidraulica. Totusi, intinzatorul trebuie sa fie mecanic, cu reglaj manual sau automat. imi era foame » Post actualizat in 09 Sep 2014 11:50 imi era foame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 eugene intinzatorul tau este hidraulic numai sa nu fie pistonasul uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu e uzat. Vroiam doar sa stiu daca e reglabil manual. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 @eugenkawa am o surpriza pentru tine pentru tine : am un sprag clutch , nicht neu aber in gute Zustand . I-am schimbat arcul cu unul de la un simmering nou SKF codul 50-68-8 . Daca la rulmentul tau ai role mai bune ca la asta le schimbi si faci unul ca nou . Nu stiu insa daca arcul nu e un pic cam strans deoarece trebuia de la un simmering o idee mai mare dar nu l-am gasit . Dar surpriza consta in faptul ca ti-l ofer zum nulltariff . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala. Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu. Cu masina nu indraznesc decat in weekend. Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Remu1, nu stiu ce sa zic, dar acolo langa toba, nu ii e mai cald? Mai ales cand mergi prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am verificat azi bateria si releul. Bateria are 13.8 V iar releul incarca cu maxim 15V ; La relanti are cam 14.2 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) https://www.facebook.com/video.php?v=4852368194133&fref=nf DEMENTIAL » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:12 Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala.Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu.Cu masina nu indraznesc decat in weekend.Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte... se spune Danke ShoShon » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:17 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : e foarte bine asa .Dac nu ma insel Suzuki dr 350 are pe dreapta. » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:21Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. fluxul de aer exista , cu certitudine dar nu are puterea de racire ca impactul direct.cat despre chilotel , greutatea acestuia este nesemnificativa si de aceea a fost atras imediat,dar daca pui o manusa nuse va mai intampla asa ceva!Oricum daca" inginerul " l-a pus acolo stia si el aceasta problema , insa , asta nu inseamna ca a gasit cea mai buna solutie asa ca daca ea exista de ce sa n-o folosim ? Editat Septembrie 10, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. Editat Septembrie 10, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. cred ca gresesti , fluxul este flux iar cantitatea de aer e altceva .Fluxul = o cantitate de ceva emisa sau absorbita int-o unitate de timp si la o anumita viteza.Avand in vedere ca in piston se produce o explozie fluxul de gaz emis de tobe este altul decat fluxul de aer intrat in carburatoare.gazul ( aerul+carburant , alta presiune , alta densitate...etc) se comprima ca volum explodeaza si se evacueaza la alta viteza .DECI nu exista similitudine de flux si nici de cantitate. De viteza aerului care atinge releul de incarcare depinde recirea acestuia.Este exact ca la un radiatorde motor auto , astfel daca depindea numai de cantitatea de aer il monta in porbagaj si gata , insa nu e asa. Totusi , revenind la tema noastra inginerul (ii) stia(u)clar viteza si cantitatea de aer in zona de sub sa si a (u)considerat ca este suficient pentru mentinerea releului la o temperatura optina de functionare, l-a pus acolo si a rezolvat o problema estetica. INTREBARE: Daca esxista o solutie mai buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ai vorbit ca un om mare Releul meu a fost montat sub jugul infererior de la furca. Toate bune si frumoase pana mi-a iesit un fir din mufa, s-a defectat releul care nu avea mai mult de 2 ani, marca Electrex, apoi s-a dus bateria, care a fortat rulmentul de bendix prin curent slab la potnire, pana a cedat...totul de la un fir care nu avea contact permanent.. In alta ordine de idei, astazi Remu1 a facut cumva sa ne intalnim sa imi dea rulmentul unisens, care e in stare foarte buna. Astept sa-mi vina roata dintata pe saptamana viitoare, apoi ma apuc de montaj. Multumiri pentru Remu1, sper sa te pot ajuta si eu la nevoie. Comunitate ca la Aprilisti, mai rar. Bun, va las, ca azi nu am dormit deloc dupa a doua tura de noapte, astept sa intru la notar pentru copii legalizate la fotbalul lui fi-miu, apoi antrenament si o vizita de lucru la scoala, ca le-au schimbat sala de curs si e dezastru. Scaune si banvi rupte, parchet deteriorat, usi si geamuri defecte...ca dupa razboi. E bine ca platim bani la stat, sa reparam tot noi... Sistem de 2 bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.