Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Mersi,am un nod in gat... te putem sprijini doar moral cu incurajari , si cum spunea Eugen e un pas inainte catre recuperare. La asta trebuie sa te gandesti.Multa bafta ! » Post actualizat in 17 Sep 2014 07:24 nu. adica la masina cand pun faza scurta voltajul scade un pic, nu creste semnificativ ca la moto. oricum, nu stiu daca as numi-o "problema" - practic voltajul de incarcare este 15.15V la relanti cu faza scurta. daca asta nu afecteaza bateria, nu-i nicio problema. si nici n-am ajuns cu moto langa un alt aprilist sa facem schimb de baterii ca sa vad daca face la fel si la altcineva. momentan sunt plecat o perioada, mai vad cand ma intorc vezi daca fierbe bateria( foloseste-o fara lumini aprinse ) daca da e bai , se va distruge...Si la mine e o problema asemanatoare cam fierbea bateria la un moment dat . Voi incerca sa scot releul afara pentru o racire mai buna are totusi 50000 km si 20 de ani , e cam batraior... Editat Septembrie 17, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 am de gand , daca vremea tine si daca iau salariu , sa ajung la Sanzieni sambata 20 sept. Mai doreste careva dintre voi sa vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Eu nu merg . Sunt niste lucruri neclare acolo care ma retin sa ma duc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Corect. In primul rand, nu cunoastem dinamica evenimentului decat din perspectiva subiectiva a unor martori. Oricum, lucrurile au degenerat la modul grotesc. Sa-i fie țărână usoara decedatului. In al doilea rand, lucruri de genul asta se intampla zilnic. In al treilea rând, copiem ceea ce vedem in filme. In al patrulea rand, cineva are de castigat la toata miscarea asta. In al saselea rand, nu mergi cu o armata de vulturi sa sperii cioara de pe gard. » Post actualizat in 18 Sep 2014 02:53 Lasă justiția sa-si faca treaba si nu te implica intr-un razboi care nu e al tău. » Post actualizat in 18 Sep 2014 02:56 Eu traiesc intre asa-zise minorități. Mașina o am zgariata pe zi ce trece mai mult. Problema nu e cu cei mari, ci cu cei mici, care nu au fost educati. Nu au cine sa ii educe, pentru ca traiesc claie peste gramada intr-un mediu viciat, in care trebuie sa se descurce fara "carte" si fara ajutorul nimanui. La un moment dat, ajungi sa ii ignori, ca pe un mobilier vechi. Editat Septembrie 18, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 atunci ma mai gandesc , mai ales ca a mai aparut o oportunitate , mai umana si cu un scop adevarat mai bun : https://www.facebook.com/events/305955612925320/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Corect. In primul rand, nu cunoastem dinamica evenimentului decat din perspectiva subiectiva a unor martori. Oricum, lucrurile au degenerat la modul grotesc. Sa-i fie țărână usoara decedatului. In al doilea rand, lucruri de genul asta se intampla zilnic. In al treilea rând, copiem ceea ce vedem in filme. In al patrulea rand, cineva are de castigat la toata miscarea asta. In al saselea rand, nu mergi cu o armata de vulturi sa sperii cioara de pe gard. » Post actualizat in 18 Sep 2014 02:53 Lasă justiția sa-si faca treaba si nu te implica intr-un razboi care nu e al tău. » Post actualizat in 18 Sep 2014 02:56 Eu traiesc intre asa-zise minorități. Mașina o am zgariata pe zi ce trece mai mult. Problema nu e cu cei mari, ci cu cei mici, care nu au fost educati. Nu au cine sa ii educe, pentru ca traiesc claie peste gramada intr-un mediu viciat, in care trebuie sa se descurce fara "carte" si fara ajutorul nimanui. La un moment dat, ajungi sa ii ignori, ca pe un mobilier vechi. Si totusi, unde este puctul 5? Daca ma gandesc bine, e o cifra destul de importanta, in liceu, cel putin... ) Mult succes, Cristian! Suntem alaturi de tine! Alin, mai gandeste-te in legatura cu plecarea. Ceva imi spune ca nu o sa iasa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Aline,nu toata lumea are fosbuc! scuze , stiu , dar anuntul era pe fb.-Un grup de motociclisti "Roata de foc " organizeaza o plimbare in scop caritabil prin care insotesc un autocar cu 30 de copii cu dizabilitati dint-un centru de plasament.Plimbarea este Campina , sinaia , Busteni retur.Aici au mai facut anul trecut si donatii de Craciun - cam asta e in cateva cuvinte... Scuze acum am ajuns acasa din cursa » Post actualizat in 18 Sep 2014 17:26 Si totusi, unde este puctul 5? Daca ma gandesc bine, e o cifra destul de importanta, in liceu, cel putin... ) Mult succes, Cristian! Suntem alaturi de tine! Alin, mai gandeste-te in legatura cu plecarea. Ceva imi spune ca nu o sa iasa bine... m-am gandit am renuntat. Poate vad si zimbrii din Vama Buzaului , nu-i departe de Campina - dar mi-e cam aiurea sa plec singur » Post actualizat in 18 Sep 2014 17:27 As fi vrut sa merg anul acesta , in mai multe trasee cu voi , Aprilistii , dar nu a iesit deloc... » Post actualizat in 18 Sep 2014 17:36 astazi este pentru prima data cand mi-am parasit mobra , am avut cursa si am lasat-o in hala la servici, ma simt oarecum nelinistit ...si ciudat , am ditamai sprinterasu" la poarta dar nu am mobra mea » Post actualizat in 18 Sep 2014 17:46 Aline,nu toata lumea are fosbuc! textul anuntului ;"Eveniment organizat de ROATA de FOC cu sprijinul Grupului Donatii Campina Descriere : Organizarea unei excursii pentru copiii din Centrul rezidential de tip familial Brebu, la Busteni si Sinaia cu escorta moto. La activitate vor participa 25 copii instutionalizati, insotiti de 4 cadre didactice si membrii Asociatiei Club Sportiv Roata de Foc. Dezvoltarea copiilor ca personalitate şi competenţe reprezintă un obiectiv pe termen lung atât pentru societate cât şi pentru fiecare familie. In cadrul excursiei vor fi vizitate Muzeul Cinegetic de la Posada, muzeul Peles din Sinaia si alte obiective. Masa de pranz va fi servita la cabana Gura Diham iar activitatile recreative si jocurile de echipa vor fi organizate in poiana din apropierea cabanei. Activitătile sunt gândite în aşa fel încât copiii să poată relaţiona, dezvolta spiritul de echipa, schimba idei şi propune puncte de vedere, dar şi să se poată distra si învăţa lucruri noi." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Va salut baieti,o intrebare pt. cei ce se pricep mai bine, am o cunostinta care a cumparat motorul de la mine,(de fapt eu l-am vandut in martie altcuiva care a si cazut cu el, apoi a ajuns la acest om), are probleme in sensul ca i se incind galeriile, devin rosii, am inteles ca ar fi topit chiar si din filtrul de aer, carburatorul a fost curatat dar nu au fost schimbate o-ringurile, acum da rateuri la greu, nu ii sta relantiul.....incerc sa-l ajut in prisma faptului ca el nu are cont aici,,,,va multumesc si sper sa am vesti de la voi, acest motor eu l-am calarit 2 ani, ne-am inteles de minune, a ramas in sufletul meu.... imi permit sa pun nr. lui de tel. 0756307364...este din Videle.....pt. cei care vor sa-i dea ceva sfaturi.....va multumesc....asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) @pegasus73 Salut, tobele se incing pentru ca amestecul de carburant este prea sarac pe ralanti, cine a reglat carburatoarele a strans prea mult suruburile de reglaj, cat despre topirea carcasei filtrului de aer, este ceva firesc in cazuri de tobe incinse, am mai vazut la OLD ceva asemanator. Va trebui sa aranjezi carburatoarele dupa care sa cauti la dezmembrari o carcasa de filtru (100 - 300 lei). Daca incerci sa o repari si nu etansezi cum trebuie spartura/topitura motorul va merge cu aer nefiltrat (atentie, nu este asa-zisul aer fals) si se va uza prematur. Rateurile de acum pot sa fie din cauza lipsei mansonului de obturare a stutului de vacuum, e vorba ce un capacel de cauciuc (5-10mm) care astupa o tevusca de la unul din carburatoare. Vezi ca s-a discutat vreo luna de zile pe tema asta cam cu 5-10 pagini in urma (victor_peg a avut probleme asemanatoare). Editat Septembrie 18, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Va salut baieti,o intrebare pt. cei ce se pricep mai bine, am o cunostinta care a cumparat motorul de la mine,(de fapt eu l-am vandut in martie altcuiva care a si cazut cu el, apoi a ajuns la acest om), are probleme in sensul ca i se incind galeriile, devin rosii, am inteles ca ar fi topit chiar si din filtrul de aer, carburatorul a fost curatat dar nu au fost schimbate o-ringurile, acum da rateuri la greu, nu ii sta relantiul.....incerc sa-l ajut in prisma faptului ca el nu are cont aici,,,,va multumesc si sper sa am vesti de la voi, acest motor eu l-am calarit 2 ani, ne-am inteles de minune, a ramas in sufletul meu.... imi permit sa pun nr. lui de tel. 0756307364...este din Videle.....pt. cei care vor sa-i dea ceva sfaturi.....va multumesc....asfalt uscat... pai cumva a surzit si nu a auzit supraturarea motorului? scuze dar daca sa -u incins tobele si a topit carcasa filtruli de aer inseamna ca a mers cu ea asa! Am patit si eu dar am oprit motorul imediat, nu am plecat de pe loc , atunci carburile erau in reparatie.A durat ceva dar mi-a iesit , asa ca pot spune ca nu e usor cu sfaturi pe forum sau telefon , trebe ' " ochiu' sa vada ' ce si cum 1. daca merge bine ( ....) cu socul tras = amestec sarac deci trb verificat carburatoare . Ce inseamna asta ? mai bine sa se duca la cineva care stie . oringurile au un rol important, determinant chiar , asa ca daca au fost vechi , sub actiunea agentului de curatare= caca , asa ca demontate si duse la cunoscatori , sfatul meu ...unul este florin_escu , colegul nostru ... 2. daca are habar d e cum functioneaza , in principiu , un carburator , se poate apuca si el de treaba.. asa ca sa ne anunte Editat Septembrie 19, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 /index.php?/topic/718370-accident-minor-sanzieni-cu-ocazia-marsului-de-comemorare/ Iata, dl Alin Geamanu, ce ai pierdut. Pana la urma, cand e gloata mare, se mai intampla si din astea... » Post actualizat in 21 Sep 2014 05:37 /index.php?/topic/718371-poze-si-imagini-de-la-sanzieni-judetul-covasna/ Aici avem si partea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Salutare. Caut sa cumpar switch-ul de la frana spate pentru sora vitrega. Daca stiti vreo sursa, va rog sa scrieti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 De Bmw cred ca gasesti la romimoto. Am luat ieri handguard-urile de la tata. Care le vrea de prin Bucuresti? Mony, calutul tau are, ca nu mai tin minte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Merci mult. Mi-am cumparat anul trecut handguardurile. Sunt pregatite si ele pentru vopsit, la fel ca restul plasticelor. Poate le doreste altcineva care nu le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Pacat. Altcineva doritor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Chestia aia neagra urata cu emblema aia ciudata, de sub handguarduri, as vrea-o eu te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 /index.php?/topic/718370-accident-minor-sanzieni-cu-ocazia-marsului-de-comemorare/ Iata, dl Alin Geamanu, ce ai pierdut. Pana la urma, cand e gloata mare, se mai intampla si din astea... » Post actualizat in 21 Sep 2014 05:37 /index.php?/topic/718371-poze-si-imagini-de-la-sanzieni-judetul-covasna/ Aici avem si partea buna. stiu doar ca ieri am muncit si am reusit sa-mi plachez bucataria cu polistiren .Cred ca sunt mai castigat asa.De plimbat m-am plimbat azi prin prejurul Campinei , vreo 100 de km , in care am prins cat tot ce trebuia: soare ploaie , curbe , macadam asfalt ., DN1 .Am echipat-o si pe mandra si am trecut la plimbare , trebuie s-o obisnuiesc cu viteza si drumurile mai lungi. Am doua inconveniente: consum cam mare si faptul ca aluneca fm seaua. in rest ok aprilica.Cateva poze de la unica oprire( ma dureau oolele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Chestia aia neagra urata cu emblema aia ciudata, de sub handguarduri, as vrea-o eu te rog! Hehe, a prins-o asa bine neamtul, ca nici hotii nu au reusit sa o demonteze.De cate ori o gasesc stramba/rasucita, stiu sigur ca a mai tras cineva de ea. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:04 stiu doar ca ieri am muncit si am reusit sa-mi plachez bucataria cu polistiren .Cred ca sunt mai castigat asa.De plimbat m-am plimbat azi prin prejurul Campinei , vreo 100 de km , in care am prins cat tot ce trebuia: soare ploaie , curbe , macadam asfalt ., DN1 .Am echipat-o si pe mandra si am trecut la plimbare , trebuie s-o obisnuiesc cu viteza si drumurile mai lungi. Am doua inconveniente: consum cam mare si faptul ca aluneca fm seaua. in rest ok aprilica.Cateva poze de la unica oprire( ma dureau oolele ) Asa, mai Alinus. Munca e sfanta, iar plimbarea de dupa, e rasplata.In privinta omletei de la rezervor, invata-te sa mergi ridicat in scari periodic, chiar daca ai pasager. La 15-20 de minute, te ridici, vascularizezi pelvisul si membrele inferioare, fara sa m ai opresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Hehe, a prins-o asa bine neamtul, ca nici hotii nu au reusit sa o demonteze. De cate ori o gasesc stramba/rasucita, stiu sigur ca a mai tras cineva de ea. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:04 Asa, mai Alinus. Munca e sfanta, iar plimbarea de dupa, e rasplata. In privinta omletei de la rezervor, invata-te sa mergi ridicat in scari periodic, chiar daca ai pasager. La 15-20 de minute, te ridici, vascularizezi pelvisul si membrele inferioare, fara sa m ai opresti. singur merg , cu pasager deloc am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie » Post actualizat in 21 Sep 2014 18:17 singur merg , cu pasager deloc am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie deasemenea am avut sansa sa testez virajele la viteza mare 100km / h prin impingerea inversa a ghidonului , adica viraj stanga impingi mansonul stang spre dreapta ....motocicleta va vira spre dreapta , perfect! » Post actualizat in 21 Sep 2014 18:19 singur merg , cu pasager deloc am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie » Post actualizat in 21 Sep 2014 18:17 deasemenea am avut sansa sa testez virajele la viteza mare 100km / h prin impingerea inversa a ghidonului , adica viraj stanga impingi mansonul stang spre dreapta ....motocicleta va vira spre dreapta , perfect! va vira spre stanga ,,,,am vrut sa spun Editat Septembrie 21, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Foarte tare, manevra se numeste "contra-virare" si o poti aplica de la 15 - 20 km/h in sus, simti imediat cum se lasa motorul pe curba. Eu am aflat de manevra abia la 2-3 ani dupa ce mi-am luat permisul.... din pacate in scoala nu am iesit in traseu! Atunci aveam Minsk.... eee ce tineri eram! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 @eugenkawa Eu am handguard-ul din stanga crapat, imi lipseste o bucata mica din el, cine a avut-o inainte a cazut pe el, caci e zgariata si carena pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Adjudecate pentru Victor_peg. Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei. Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene. Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare. La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor. E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Adjudecate pentru Victor_peg. Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei. Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene. Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare. La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor. E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi. unghiul de inclinare oricum trebuie schimbat si ma refeream la virajele largi , nu cele stranse , iar in cazul derapajului pe nisip , macadam , acolo se face presiune pe rezervor in partea opusa, contravirare puternica piciorul din partea virajului intins si din acceleratie controlezi derapajul . La vitezane este alt stil , si nu cunosc. La enduro se ulilizeaza contravirarea si presiunea pe rezervor insa in varianta "soft" » Post actualizat in 22 Sep 2014 05:38 Haideti sa dezvoltam acest subiect privind abordarea virajelor c, cred ca ne va fi de folos tuturor... » Post actualizat in 22 Sep 2014 06:00 un ex aici » Post actualizat in 22 Sep 2014 06:03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Capacea Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare. De ceva vreme am si eu un Aprilia Pegaso. Eu cred ca motorul asta poate sa mearga si bine... dar la mine inca nu so intamplat asa ceva. Explicatiile urmeaza. Poate ma ajutati si voi cu ceva. Ca o mentiune, are tobe sport si in carburatoare are schimbat pentru tobele astea. As vrea sa ma scap de ele... cred ca si de acolo mi se trage problema. Btw... daca are cineva tobe de vanzare sau vrea sa faca schimb sunt dispus sa dau si o bere cu tobele . Am scurtat lantul acum, am refacut instalatia electrica si am facut service la furca. Motorul este din 1995 si are 50000km. Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul. Ce astept, e sa ma ajutati si sa imi spuneti daca si la voi se intampla asa? Cand mergi constant la o turatie constanta sub 4000rpm si mai mare de 1500rpm, zguduie(ca un soc din spate sau un sut). Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Bine ai venit printre noi. Turatia la care se simte cel mai bine este intre 3.000 si 4.000 de ture. Sub ea, fiind monocilindru, are tendinta sa trepideze mai ales in treptele superioare. Oricum nu trepideaza ca o Yamaha Tenere sau Suzuki DR Big. Regleaza carburatoarele la 3 ture si jumatate. Tobele nu au nici o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.