Geamanu Alin Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Pe timp de vara recomand armura si protectii genunchi.Au mult mai multe prinderi pe corp si membre decat geaca si pantalonii!In caz de ceva cazatura,armura si protectiile de genunchi,stau mai fix decat geaca si pantalonii(spun din proprie experienta... !!! ) Pentru anul viitor mi-am cumparat urmatoarele: Armura:https://www.mxenduro.ro/protectii-corp/966-protectie-corp-marime-s.html#/marime_-m ,doar ca e neagra complet,iar pentru picioare:http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/345.html .Daca se face o idee mai rece,iau o geaca de vant peste sau combinezonul de ploaie,daca ploua. e corect ce spui.:insa daca deranjeasa protectiile se pot scoate si se foloseste ca o geaca normala.Se poate pune armura pe dedesubt insa materialul protejeaza de vant si ploaie- testat ceea ce e foarte important pentru reumatici! » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:30 Pe timp de vara recomand armura si protectii genunchi.Au mult mai multe prinderi pe corp si membre decat geaca si pantalonii!In caz de ceva cazatura,armura si protectiile de genunchi,stau mai fix decat geaca si pantalonii(spun din proprie experienta... !!! ) Pentru anul viitor mi-am cumparat urmatoarele: Armura:https://www.mxenduro.ro/protectii-corp/966-protectie-corp-marime-s.html#/marime_-m ,doar ca e neagra complet,iar pentru picioare:http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/345.html .Daca se face o idee mai rece,iau o geaca de vant peste sau combinezonul de ploaie,daca ploua. armura echiar faina , promit ca iau si eu armura , dar la anul » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:38 @shumilica in legatura cu excursia spre Nordkapp : - motocicletele cu care vrei sa mergi in grup nu sunt compatibile cu a ta : in sensul ca Aprilica agreeaza o viteza de croaziera intre 110 - 130 dar nu mai mult , celelalte motociclete pot merge cu 150 fara probleme si o vor si face . Daca o sa fortezi Aprilica e posibil sa arzi garnitura de chiulasa . Daca o sa mergi mai incet o sa ai probleme cu restul grupului . Parerea mea e sa mergi intr-un grup cu motociclete egale ( din punct de vedere al capacitatii cilindrice ) sau chiar usor inferioare . Eu am batut pana acum distante destul de lungi prin Europa dar nu plec decat cu sotia si atat . Nu merg in grup . Ma opresc cand vreau , merg in stilul care ma simt in siguranta , merg noaptea mult , daca imi place intr-un loc raman cate zile vreau , schimb traseul dupa cum vreau si tot asa . Daca sa strica motocicleta ma descurc . Aprilica Pegaso dupa mine este potrivita pentru touring chiar lung cu doua persoane si bagaj complet . Dar sa nu ceri de la ea mai mult decat poate . Iti permite o data de doua ori si dupa aia te pune la punct . Si te atinge exact la punctul slab . » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:22 @Cristi 1 : protectiile alea sunt bunicele dar dupa ce ai patit tu eu mi-as lua ceva mai profi . @shumilita... ai primit un sfat mai mult decat util si pertinent cred eu de la remu1. Daca mergi cu aprilica in treapta a 5 -a la 120 km / ora ,vei a vea in jur de 4000 de ture , daca o impingi mai sus pentru perioade de timp mai lungi risti garnitura de chiuloasa. » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:52 de astea chiar am nevoie: https://www.mxenduro.ro/manusi-moto/5244-manusi-moto-piele-wp-long-culoare-neagra.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu am cateva geci touring cu protectii complete. La drumuri lungi,imi iau si armura pe dedesubt,manusi lungi cu protectii si cizme moto. Momentan,am cizme de cross Forma Terain. Bun,calutul meu inca nu e in apele lui,dupa ce i-am schimbat carburatoare,pipa,bujie,bobina,cititor volanta si am montat tobele originale. Se pare ca nu se impaca cu setarile la carburatoare. Sambata le dau iar jos. Porneste bine,sta in ralanti,dar "da in nas" la accelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) @shumilica in legatura cu excursia spre Nordkapp : - motocicletele cu care vrei sa mergi in grup nu sunt compatibile cu a ta : in sensul ca Aprilica agreeaza o viteza de croaziera intre 110 - 130 dar nu mai mult , celelalte motociclete pot merge cu 150 fara probleme si o vor si face . Daca o sa fortezi Aprilica e posibil sa arzi garnitura de chiulasa . Daca o sa mergi mai incet o sa ai probleme cu restul grupului . Parerea mea e sa mergi intr-un grup cu motociclete egale ( din punct de vedere al capacitatii cilindrice ) sau chiar usor inferioare . Eu am batut pana acum distante destul de lungi prin Europa dar nu plec decat cu sotia si atat . Nu merg in grup . Ma opresc cand vreau , merg in stilul care ma simt in siguranta , merg noaptea mult , daca imi place intr-un loc raman cate zile vreau , schimb traseul dupa cum vreau si tot asa . Daca sa strica motocicleta ma descurc . Aprilica Pegaso dupa mine este potrivita pentru touring chiar lung cu doua persoane si bagaj complet . Dar sa nu ceri de la ea mai mult decat poate . Iti permite o data de doua ori si dupa aia te pune la punct . Si te atinge exact la punctul slab . » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:38 @shumilita... ai primit un sfat mai mult decat util si pertinent cred eu de la remu1. Daca mergi cu aprilica in treapta a 5 -a la 120 km / ora ,vei a vea in jur de 4000 de ture , daca o impingi mai sus pentru perioade de timp mai lungi risti garnitura de chiuloasa. Nici eu nici ei nici motocicleta mea nu agream o viteza de croaziera mai mare de 120 de km/h. Sunt oameni linistiti si grijulii, cel cu yamaha fz6 este varul meu, care oricum doreste sa o schimbe cu un tdm pana la anul. In cazul in care unul din ei vrea sa se dea mai repede, se da cat vrea apoi o lasa mai moale sa-l ajungem din urma. Nu cred ca asta e problema. Problema este daca poate sa faca aprilica mea 9000 de km fara sa creeze dureri de cap grupului Daca nu si nu, o sa incerc, cu lacrimi in ochi, sa-mi iau una care poate » Post actualizat in 23 Oct 2014 14:21 @eugen Mie cand imi dadea in nas, ti-am povestit, se dezlipea firul de la contact. Acceleram pana pe la 4-5 mii si poc ajungea subit la 1000. Se intampla asta pentru ca o fractiune de secunda se lua contactul. Nu stiu acum ce inseamna 'a da in nas' in cazul tau Noroc cu Mony care a facut o treaba de milioane cu lipitu! Editat Octombrie 23, 2014 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Maestrul Mony a facut minuni si la calutul meu,cu lipituri trainice si montaj de releu la ventilator. Datorita lui,nu am mai stat tot timpul cu ochii in indicatorul de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Tot n-am inteles. Este Yamaha XTR ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Aha. Super. Eu sunt foarte incantat de Aprilia RXV si SXV.. Alaltaseara a fost Victor_peg pe la mine si am probat CDI-ul meu,care merge perfect la el. Maine trag o fuga in bazar sa iau un set de surubelnite scurte,sa fac cu un amic reglajul la carburatoare cu motorul pornit. Reglajul la aer la carburatoarele cumparate nu e compatibil cu motorul meu. Nici pe ale mele nu mai vreau sa le montez si o sa le tin de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Nu,e din reglajul la aer la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Salut, ma poti lamuri si pe mine cum mai "tai" din aer la mobra ? Sper ca problema "galeriilor inrosite" sa fie din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Salut. Suruburile de sub carburatoare,cele incastrate in corpul carburatorului,regleaza fluxul de aer aspirat. Reglajul difera de la o mobra,la alta,intre 3 - 3,5 - 4 ture. O data ce gasesti reglajul potrivit,la care merge bine la ralanti,in ture si ai si un consum decent,il tii minte si asa il reglezi mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 O sa le mai strang o jumatate de tura si revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 http://www.pemotoare.ro/ce-motociclete-ar-fi-candidatii-la-presedintie/ un material interesant ! » Post actualizat in 24 Oct 2014 11:52 Inca o mobra ce foloseste propulsorul Minarelli de 660: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1013515 Ce ziceti de dansa? Chiar e simpla si eleganta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Da' pentru mine,tot degeaba,ca n-ajung la ea deloc!!! asa e si tie iti trebuie o mobra mai mica Editat Octombrie 24, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Imi vand si eu motocicleta. Daca stiti pe cineva interesat: /index.php?/topic/719714-aprilia-pegaso-1996-999-euro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 (editat) Imi vand si eu motocicleta. Daca stiti pe cineva interesat: /index.php?/topic/719714-aprilia-pegaso-1996-999-euro/ ne parasesti ? » Post actualizat in 25 Oct 2014 09:42 Daca poate sa ajute careva cu date despre mobrele din aceste topicuri de pe Cluj: /index.php?/topic/718750-motor-furat-in-cluj-bmw-r1150r-rockster/ /index.php?/topic/719700-motor-furat-din-nou-yamaha-xt-600/ sa dea de stire! Mersi pentru atentie!!! am vazut ceva pe topicuri , se intampla des in Cluj furturi ...pacat. parerea mea este ca bembeul s-a furat la comanda iat xt-ul pentru piese.E posibil sa fie mana unui singur grup si de obicei sunt din alte parti , mai indepartate Editat Octombrie 25, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Cel mai probabil, nu. Daca nu gasesc un bmw in firea lui, la bani buni, ma voi orienta spreo o strada. Din cate stiu, nu au abs, nu? Oricum, nu va parasesc, indiferent ce as lua. Sunteti un grup mult prea frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Jupane,dar de Aprilia Trial ce zici? Azi am facut calutul sa toarca. Pana la urma,am reglat carburatoarele originale la 2 ture jumate (le setasem la 4 ture),am mutat inapoi sigurantele de la cuiele de dozaj (le pusesem sus de tot),le-am montat si merge ceas. E,cu ocazia asta am pus bujie,fisa si pipa noua. Daca nu incepea ninsoarea,ieseam la maidaneala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Imi place. Si e una de vanzare pe la Roman, parca: /index.php?/topic/719436-vand-aprilia-pegaso-trail-650-2006-enduro-turing/ Ehhh, o sa astept sa vad ce ma apare. Iarna e lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Bravo, Eugen! Bine ca ai gasit ce avea pana la urma... Jupanu, frumos Trail-ul din anunt, arata bine rau. Eu m-as da la asa ceva daca as avea bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Jupane,dar de Aprilia Trial ce zici? Azi am facut calutul sa toarca. Pana la urma,am reglat carburatoarele originale la 2 ture jumate (le setasem la 4 ture),am mutat inapoi sigurantele de la cuiele de dozaj (le pusesem sus de tot),le-am montat si merge ceas. E,cu ocazia asta am pus bujie,fisa si pipa noua. Daca nu incepea ninsoarea,ieseam la maidaneala. am vazut cai da de sus in Bucale , la noininca nu dar e 0 zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Daca mai aveam Metzeler-urile Karoo,ma bagam. ) Din pacate,maine sunt conservar si se anunta indreptarea vremii spre dupa-amiaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 dragi colegi aprilisti am de vanzare o sa si un topcase. o sa postez intai aici (aprilisti ar avea prioritate, macar la topcase, ca saua e de aprilia asa ca probabil prioritatea inseamna de fapt exclusivitate ) si daca nu se leaga nimic o sa postez si la vanzari diverse. saua: e modificata pt o persoana mai scunda (175 cm avea fostul proprietar). am folosit-o 1 an, de cand am luat moto. atasez poze mai jos. pret 120 RON. topcase-ul: la fel, e cel pe care l-am cumparat odata cu motocicleta. se vinde impreuna cu placa de prindere. defecte: trebuie puse sireturile care sa opreasca capacul sa se deschida de tot, are o singura cheie (nu doua) care merge 80% si este un pic crapat capacul (mie nu mi-a intrat apa in el la ploaie). incape o casca si un set de genunchiere in el. tot asa, atasez poze. pret 250 RON. locatie: bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 ca tot a venit iarna , sa ne uitam la fimari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salut. mai am si eu niste intrebari la voi. Daca nu reusesc sa vand motoreta mea, ca tot vad ca nu ma suna nimeni, cum as face sa o dezmembrez, in conditiile in care sunt destul de nepriceput dpv tehnic? Tre sa apelez la un mecanic de incredere, care sa vrea sa ma ajute, contra unei sume de bani, evident? Si, cam ce suma as putea obtine in urma dezmembrarii, presupunand ca piesele sunt ok si gasesc cumparatori pentru majoritatea lor? Sau cum as putea proceda? Ceva sfaturi? Cine a mai dezmembrat? Parca nu as vrea, dara daca nu se vinde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ok. Asa o sa fac... Merci de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Tu esti,Aline ? as fi vrut , dar ...mi-a trecut vremea! » Post actualizat in 29 Oct 2014 16:23 Ok. Asa o sa fac... Merci de sfat. ai primit un sfat.De obicei acum se vand foarte ieftin ,nimeni nu ia o mobra sa o tina 5 luni sub prelata! Asa ca asteapta ,in primavara cresc preturile... si cine stie poate te razgandesti. De obicei in toamna e bine sa cumperi si e prost sa vinzi. Din cate am vazut ai ceva lucruri care nu mai sunt originate , toba , vopseaua si ce-o mai fi - pretul scade , asa ca trebuie sa faci un compromis :daca vrei sa vinzi lasi pretul , daca nu vrei sa lasi pretul trebuie sa ai rabdare.Eu nu am putut face acest compromis si am decis sa o pastrez . » Post actualizat in 29 Oct 2014 16:54 tot de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.