ASU11 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 O sa le dau telefon celor de la united motors sa vad daca imi monteaza ei piesa ca la 50 RON ora si imi ia maxim 3 ore, se cam merita sa o montez la reprezentanta.Pe ia am dat 230 RON si mai are 1 pe stok la KTM din Satu Mare si e mai ieftina cu 15 RON. Va tin la curent daca se potriveste. P.S. Eu am comandat piesa pe 22.02.08 si piesa a sosit pe 06.03.08, am dat comanda la Moto Aventure de pe soseaua Cotroceni, vis-a-vis de gradina botanica. te pot ajuta eu sa montezi piesa contra pe ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 te pot ajuta eu sa montezi piesa contra pe ora nu ar fi treaba de bere dar nu avem presa sa scoatem volanta dar daca vrei sa bem o bere dupa ce fac capra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 revin cu intrebarea despre schimbatul semerigurilor la capra mea? e greu? poate cineva sa imi dea cateva indicatii sau un tutorial ceva? sau dac e greu gasesc pe cineva prin cluj sa faca treaba asta? si cam cat m-ar duce povestea? eventual niste persoane de contact? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 @ksg mi`am facut presa k am si eu aceeasi problema ca si tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 cum pot sa micsorez inaltimea la sa cu cca 3cm???????? se merita (potriveste) lowering kit ala pentru bmw 650(asa citisem intr-un alt forum ca s-ar potrivi, dar daca exista si alta metoda mai simpla de ce nu?!?) ? sau sa umblu la piulitele de la amortizorul spate? nu de alta dar mai am de luat placutele de inmatriculare si as vrea sa o scot la aer.... si ea ar vrea sa se plimbe cu mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 De la piulitele de pe spate este cel mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 este cel mai simplu, dar nu se intareste suspensia? si alta intrebare: cam cat sa le desfac (in mm)? eu avand cam 1.5 cm de filet deasupra pulitelor pentru a micsora inaltimea la sa cam cu 2.5 cm... daca as putea sa mai "ridic" un pic amortizorele de pe fata cu ... sa zicem 3 maxim 5 mm, nu m-ar ajuta? --- Mesaj completat în 12 Mar 2008 20:30 -------------m-ar ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 a mai patit cineva sa nu gaseasca seria pe motor la Aprilia sau sa fie batuta in alta parte decat locul indicat de producator? Dati va rog un pm ca am ceva belele cu seria de pe motor,nu o gasesc si tre sa fac RAR-ul,si nush ce se poate intampla. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) a mai patit cineva sa nu gaseasca seria pe motor la Aprilia sau sa fie batuta in alta parte decat locul indicat de producator? Dati va rog un pm ca am ceva belele cu seria de pe motor,nu o gasesc si tre sa fac RAR-ul,si nush ce se poate intampla. Merci la mine este aici (vezi in poza) Editat Martie 14, 2008 de ksg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) @ksg mi`am facut presa k am si eu aceeasi problema ca si tine SALUT am si eu nevoie de presa respectiva .dar imi trebuie numai schita, sa dau la batranu sa imi faca pe strung nu imi este greaba.vreau presa,sa o am pe raft.nu se stie niciodata. bine inteles contra cost.dar numai daca vrei. asfalt uscat. Editat Martie 14, 2008 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 @robert bk350 schita este postata la pag 72 --- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:44 ------------- @robert bk350 schita este postata la pag 72 @KSG ai montat bendixu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 @robert bk350 schita este postata la pag 72 <small>--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:44 -------------</small><br/> @KSG ai montat bendixu ? nu ca bulangii de la united motors monteaza doar"piese originale" adica daca nu iei de la ei rahatu de bendix nu il monteaza vroiam sa vb cu tine de bendix dar am vazut ca esti din chitila eu stau in berceni si nush cum facem vin eu cu in chitila sau tu cu presa in berceni o demontam ca scule am la greu in tinerete am fost mecanic si vedem daca o facem lasa un nr aici ca sa te sun sa vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateo Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Salutare, acum am descoperit si eu site-ul si....... de curand ......adica din iarna sunt posesor de pegaso, momentan e desfacuta. Am adus-o din germania dar nu prea am incredere asa ca am desfacut-o(carene+rezervor) ca sa pot sa schimb ulei, bujie, lichid frane. Am spalat-o si bibilito insa am o problema-nu gasesc filtru de ulei. Am cartea tehnica dar schita nu e foarte relevanta.Am gasit neste pdf-uri dar nu le pot da jos. Poate cineva sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 @robert bk350 schita este postata la pag 72 <small>--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 09:44 -------------</small><br/> @KSG ai montat bendixu ? nu am observat.daca era o p.....a mare de vaca.... mersi mult.pe luni il pun pe batranu sa o faca. asfat tango uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 @ mekanicu te rog sa imi spui daca ai facut presa dupa schita sau ai facut`o dupa masuratori proprii. eu am facut presat dupa schita si difera pasul. sunt 3 variante: 1 difera pasul de la garda la cube la trail 2 mesterul a facut pasul aiurea 3 pasul de la volanta mea este facut aiurea @KSG poti sa vii sa iti dau presa poate la tine merge. YM: A5U11 /0727086015 @robert bk350 inca nu te apuca sa faci presa pana nu lamurim situatia sau ne intalnim sa iti dau o piulita sa masoare mesterul pasu sa o faci klumea --- Mesaj completat în 15 Mar 2008 10:45 -------------@ mateo filtru de ulei se afla sub capacul de deasupra pinionului si este prins cu 2 suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 @ mekanicu te rog sa imi spui daca ai facut presa dupa schita sau ai facut`o dupa masuratori proprii. eu am facut presat dupa schita si difera pasul. sunt 3 variante: 1 difera pasul de la garda la cube la trail 2 mesterul a facut pasul aiurea 3 pasul de la volanta mea este facut aiurea @KSG poti sa vii sa iti dau presa poate la tine merge. YM: A5U11 /0727086015 @robert bk350 inca nu te apuca sa faci presa pana nu lamurim situatia sau ne intalnim sa iti dau o piulita sa masoare mesterul pasu sa o faci klumea Este acelasi pas la filetul la volanta la toate modelele Pegaso cu motor Rotax 655. Modelul Garda difera de Cube prin faptul ca are cric central, amortizor spate reglabil, set complet de valize si tankbag din fabrica. Extractorul are filet interior M38x1,5 - schita am primit-o si eu. Presa originala are codul Rotax 976235, il poti gasi in tabelul alaturat, pozitia 20. Filetul M38x1.5 este cu pas fin, daca ti-a facut filet normal M38 nu se potriveste. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 am facut 4 prese la 4 strungari pana a iesit una buna ... intr`un final am reusit sa dau volanta afara si am constatat k bendixu meu e alcatuit din 2 bucati (rupt ) arcul era din 99999 de bucati. acum astept bendixul nou si ne vedem pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Salut ! Am dus motoru (Aprilia PEGASO din 95) la un service in afara bucurestului ( nu dau nume) pt un schimb de ulei. Am cerut 5w40 iar ei mi-au zis ca motoru este vechi (din 95) si m-au sfatuit sa bag 15w 40. Este corect sau nu? Dupa ce l-am scos din service merge neregulat (in shuturi, shocuri) . Care este cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ksg Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Eu n-as recomanda folosirea altui ulei decat 5W-40.Am pus eu 15W50 si nu s-a simtit prea bine,se incingea excesiv spunea goth cateva pagini mai in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 @axxis ai fost la bardak si au facut k-terink de tine ca ai motor batran si ti`au zis sa il vinzi sa iti iei ceva mai nou de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Pai ce dreaku" e service de motociclete sau cabinet stomatologic. Acum ce sa fac sa scot 15w40 si sa bag 5w40???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barz@ Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Pai ce dreaku" e service de motociclete sau cabinet stomatologic. Acum ce sa fac sa scot 15w40 si sa bag 5w40???? Frate-meu are un Pegaso din 97 si a bagat anul trecut Motul 15W40 si motorul merge ff bine. Eu zic ca daca e un ulei bun sa-l lasi...aum tu sti ce faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) vand aprilia pegaso 1992 primul propietar in RO adusa din italia imatriculata anult trecut . Placute fata spate schimbate kit lant schimbat kit distributie schimbat kit carburator schimbat Bendix schimbat Filtru aer schimbat ulei + filtru schimbat o vand pt ca tre sa plec din tara si nu am unde sa o las pret 1800e Contact:George,tel.0767554058,torto88@yahoo.com Editat Martie 23, 2008 de torto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Am o întrebare legată de cauciucuri. În manual scrie că pe spate trebuie 140/70-17. Eu acum am Pirelli MT 60 de 130/80-17. Vreau să fac o tură mai lungă Âşi m-am gândit la Metzeler Tourance. Să-mi aiu 130/80-17 sau 140/80-17? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 Am o întrebare legată de cauciucuri. În manual scrie că pe spate trebuie 140/70-17. Eu acum am Pirelli MT 60 de 130/80-17. Vreau să fac o tură mai lungă Âşi m-am gândit la Metzeler Tourance. Să-mi aiu 130/80-17 sau 140/80-17? Tourance,clar! 130,am eu,e excelent pneul.Sau Michelin Anakee,tot 130 Cat despre ulei,mai multi mecanici recomanda ulei 15-40,15-50 pt un motor mai batran,sau trecut de 35-40 k km,dar la Pegaso producatorul nu introduce in niciun manual alta optiune de SAE,decat 5w-40.Daca asta scrie,asta bagi,simplu,al meu are cca 48 k km,am 5w-40 si nu papa un gram.Daca exista dubii,se poate face oricand un test de compresie.Bafta! Acuma,intrebare intrebatoare:daca se duce garnitura de chiulasa,e musai sa fie uleiul alb? A mea se incinge de numa,si aveam impresia ca e de la garnitura de chiulasa.Insa uleiul e ca-n ziua in care l-am turnat,verzui.Inainte sa plec la SMAEB am golit vasul de expansiune facand plinul in radiator.Boon! Plec,si pe autostrada acul temp incepe sa scada vertiginos spre 70 grade.Ok,finally,se raceste,e ok.N-am apucat insa sa zic "Aprilia" ca si incepe iar sa urce,de la Carrefour Militauri pornise ventilatorul (inca eram pe autostrada).CUM?? Cum se explica chestia asta? Eu vroiam sa schimb garnitura de chiulasa,dar uleiul nu e alb,ba chiar arata f bine,termostat nu mai are sa se blocheze,de ce se incinge asa?A mai patit cineva asa ceva?E posibil sa se intample ceva cu circuitul de racire?? PLS,HELP!!!! Sa mai auzim si de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.