Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Apoi desfac piulitele si torn(daca i nevoie)Iti MULTUMESC

in principiu te sfatuiesc asa : desfaci amortizoarele dupa ce ai slabit piulutele( normai dai roata jos); apoi scurgi uleiul bine din ele si faci apoi 1 litru de ulei daca nu este suficient . Apoi umplii amortizoarele in mod egal 500 ml . Montezi la loc.Nu o sa vezi nivelul din ele si nu o sa-ti dai seama cu cat sa umpli.Si e foarte important cantitatea de ulei sa fie identica.Deasemenea poti vedea calitatea intregului ulei , poate trebuie schimbat!

» Post actualizat in 25 May 2015 18:57

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare

» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

Eu as prefera ghidon inalt , cu inaltatoare o sa ai surpriza ca se misca din prinderi , sunt de aluminiu si daca pui inaltatoatrele forta va fi si mai mare....

Ma rog .. incearca sa impingi ghidonul inainte si inapoi o sa vezi fragilitatea, daca pui inaltatoare va creste forta si la un damb il rupi.Ia-ti un ghidon inalt sau daca ai pe cineva poti face unul din teava de 22 la masina de roluit apoi pui o bara de rigidizare cu suruburi , se gasesc in comert

» Post actualizat in 25 May 2015 18:57

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare

» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

acolo nu era intins , acum sta la lipit si uscat

» Post actualizat in 25 May 2015 19:02

@victor - verifica-ti cotele

http://motorai.ro/ghidoane-moto/trw-off-road-handlebar--product--10021241

» Post actualizat in 25 May 2015 19:03

http://www.viomotor.ro/piese-si-accesorii-moto/ghidoane-accesorii-motociclete/ghidoane-moto-c296/ghidoane-moto-vicma-22-mm-p2100.html

» Post actualizat in 25 May 2015 19:04

http://www.performance-shop.ro/291-ghidoane-wrp

» Post actualizat in 25 May 2015 19:05

https://www.moto24.ro/produse/piese-si-accesorii-cross-enduro/ghidoane/moose-racing--ghidon-otel-carbon-22-2-mm.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja :) si magazinu e in drum spre servici.

 

sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare

de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug.

 

mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum :)))

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja :) si magazinu e in drum spre servici.

 

sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare

de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug.

 

mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum :)))

am luat tapiterie noua , sper sa gasesc pe cineva care sa poata imprima marca "APRILIA"

» Post actualizat in 26 May 2015 05:56

Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:47

Is ok alea,Victore!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:50

Aia originala nu-i va ajunge,dar va intra material peste sa,cam cat am eu nevoie sa-mi fac o husa la Aprilica mea! :crack:

parea cam umflata fiindca nu era intins si fasonat .In realitate nu e chiar xxl , totusi nu vreau sa fac o badaranie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti ceva ponturi , chestii de-astea cum sa intind mai bine tapiteria , m-ar ajuta foarte mult .Fac asta pentru prima data.

Aici trebuie sa-i multumesc Aprilicii , multe lucruri le-am facut pentru prima data datorita ei


» Post actualizat in 26 May 2015 06:20

"Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp!" :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din ce am vazut eu la tapiter cand mi-a retapitat saua Hondei CX 500 E Sports,a folosit feon-ul la intinderea materialului la margini.

Da ce va caldura pentu dilatarea materalului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6142002372126108769/6142002371735037202?banner=pwa&pid=6142002371735037202&oid=115535409735507317956

 

Uite cum am procedat io...fiindca datorita inaltimii sufeream de aceeasi boala!

Am schimbat doar ghidonul, am repozitionat cablurile incit sa ajunga lejer, iar furtunul de la frina fata sta tensionat doar daca motocicleta este pe cricul central (si atunci fara sa forteze).

Cea mai ieftina si sigura modificare! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6142002372126108769/6142002371735037202?banner=pwa&pid=6142002371735037202&oid=115535409735507317956

 

Uite cum am procedat io...fiindca datorita inaltimii sufeream de aceeasi boala!

Am schimbat doar ghidonul, am repozitionat cablurile incit sa ajunga lejer, iar furtunul de la frina fata sta tensionat doar daca motocicleta este pe cricul central (si atunci fara sa forteze).

Cea mai ieftina si sigura modificare! :cheers:

una dintre oglinzi nu e de la mine ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit lampa spate de la Florin , dar teapa mare mi-am luat cu curierii vietii.....iar!!

 

niste hoti! omu mi-a trimis pe cargus cu specificatie clara sa ajunga la unul din cele 2 sedii cargus constanta ( aproape de casa mea , 200m)

 

siiiii surprizaaa : azi la 9 sms...urgent curier aveti colet, ridicare doar de la sediu..hmm.....wtf!!

 

in capatul opus al orasului....sun....nu rasp nimeni sau ocupat...ma sui in masina in drum spre servici, cand sa-l iau, "aveti 45 lei de plata!!" sa lesin! , zic bai baieti ce-i asta expediat cu elicopteru?? unu trimite la cargus si ajunge la urgent? daca trimit cu nemo, al ridic de la fan?? "aa,pai suntem in curs de unire a firmelor"....pai si dc nu al ridic prin cargus??..."pai noi suntem urgent"...iar idiotu cu care vorbeam avea tricou imprimat cargus....zic baai esti cu capuu???? zic ok,si mi se rupe de afilierea voastra! luna trecuta am platit 26 lei pe 1kg la cargus....acum dc 45 ptr 300gr si mai vin si eu dupa el!! n-am avut cu cine sa ma cert, ai dureau undeva....

 

iar uleiu meu, nu exista pe stoc in romania :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit lampa spate de la Florin , dar teapa mare mi-am luat cu curierii vietii.....iar!!

 

niste hoti! omu mi-a trimis pe cargus cu specificatie clara sa ajunga la unul din cele 2 sedii cargus constanta ( aproape de casa mea , 200m)

 

siiiii surprizaaa : azi la 9 sms...urgent curier aveti colet, ridicare doar de la sediu..hmm.....wtf!!

 

in capatul opus al orasului....sun....nu rasp nimeni sau ocupat...ma sui in masina in drum spre servici, cand sa-l iau, "aveti 45 lei de plata!!" sa lesin! , zic bai baieti ce-i asta expediat cu elicopteru?? unu trimite la cargus si ajunge la urgent? daca trimit cu nemo, al ridic de la fan?? "aa,pai suntem in curs de unire a firmelor"....pai si dc nu al ridic prin cargus??..."pai noi suntem urgent"...iar idiotu cu care vorbeam avea tricou imprimat cargus....zic baai esti cu capuu???? zic ok,si mi se rupe de afilierea voastra! luna trecuta am platit 26 lei pe 1kg la cargus....acum dc 45 ptr 300gr si mai vin si eu dupa el!! n-am avut cu cine sa ma cert, ai dureau undeva....

 

iar uleiu meu, nu exista pe stoc in romania :baldy: :baldy:

In momentul de fata firma se numeste Urgent Cargus si daca ai avut de plata ramburs platesti doua drumuri : odata ca ai primit coletul si doi ca trimiti banii. De ce nu ai recurs la varianta Posta Romana te costa 8-9 lei cu ramburs si te duceai sa-l ridici de la sediu sau prioripost 15 lei si veneau ei acasa. Eu am primit in 2 zile prin prioripost marfa de la motobikeshop- acasa cu doar 15 lei :crack:

 

Stiu ca e un pic incomod pentru orasele mai mari dar e mai eficient.Din comoditate alegem sa le dam bani umflatilor astora.Folositi Prioripost -Posta Romana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai avut nenumarate rambursuri si am dat 25,26,29 maxim 30 la colete mari.....am zis sa nu-l alerg si pe Florin, el initial vroia cu Fan....5 ani am folosit posta romana si mi-a ajuns, sunt niste cucoane la ghiseu se misca ca moartele , daca vrei si chitanta prinzi radacini . daca am 3 pers in fata = 35 minute testat pe ceas . sau colete care au venit si dupa 2 saptamani , unele turtite .

 

sugestie : nu va mutati ever in constanta :)))

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai avut nenumarate rambursuri si am dat 25,26,29 maxim 30 la colete mari.....am zis sa nu-l alerg prea mult si pe Florin, el initial vroia cu Fan....5 ani am folosit posta romana si mi-a ajuns, sunt niste cucoane la ghiseu se misca ca moartele , daca vrei si chitanta prinzi radacini . daca am 3 pers in fata = 35 minute testat pe ceas . sau colete care au venit si dupa 2 saptamani , unele turtite .

era o sugestie !mie nu mi s-a intamplat in CAMPINA,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristi

Bune rau la tavaleala , dar sa nu se-ntample

Cat despre clip , sesizez viteza de reactie intarziata a motociclistului si greseala fatala : numai frana de mana .Franarea de urgenta se face cu ambele fata si spate .

dar pt ca a sesizat masina tarziu apus frana de mana si poc .Colegul lui care a filmat afost mai precaut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,nu fixezi husa definitiv. Dupa o zi-doua de utilizare,o intinzi din nou.

Saptamana trecuta am imbracat si eu saua de la Pegaso pentru un prieten,fosta mobra a lui Sorin Dumitru,cea pe injectie. Era fericit cum a iesit,dar am avut ajutor la intinderea pe partea dinspre rezervor.

Cel mai usor o modelezi daca dai un strat de prenandez. La a mea muncisem 4 ore pana am reusit.

» Post actualizat in 26 May 2015 18:15

Azi am verificat cu un prieten instalatia electrica la calutul meu.

Undeva,imi fura tensiune cand e contactul pus.

Mai am sa fac rost de un alt releu de incarcare,sa vad daca nu cumva el este TARTOR-ul.

Sa vad daca mai raman cu ceva banuti sa cumpar unul de la cei din Valcea ce postase Alin link cu ceva pagini in urma. Am fost la un magazin cu piese de scuter,era 35 de lei,5 fire,dar aveau culori diferite. Nici o schema si nu am de gand sa ard CDI-ul.

» Post actualizat in 26 May 2015 18:20

Releul nostru are 5 fire,din care 3 plusuri vin din alternator,un plus care duce la CDI si un minus care este pus la masa pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Functionarea e aceeasi pentru toate releele cu 5 fire, teoretic. Problema e ca noi avem de fapt 6 fire pe releu. 3 fire galbene (notate cu G in schema) sunt cele care vin de la infasurarile statorului, acestea sunt intrarea in releu, iar: firul rosu cu alb (R/Bi in schema) este iesirea catre sistemul electric +12V prin contact, firul verde (V in schema) este alimentarea 12V permanenta) si firul cu papuc din schema se leaga la masa. Singura problema e puterea suportata de releele aftermarket sau adaptate, nu functionarea lor. Statorul va scoate tot timpul aceeasi putere, este problema releului sa o disipe daca sistemul electric nu o poate consuma. Al nostru trebuie sa suporte 280W. Tind sa cred ca firul rosu cu alb ce trece prin contact este un fel de comanda interna a releului, legand consumatorii si bateria de releu la punerea contactului prin firul verde.

 

Functionarea unui astfel de releu de incarcare, din cate stiu eu, este urmatoarea:

- cand sistemul electric nu necesita toata puterea (lumini oprite, bateria este incarcata) releul pune, pe rand la masa, infasurarile statorului, pentru o perioada foarte scurta;

- cand sistemul necesita mai multa putere, releul redreseaza tensiunea data de infasurari si o trimite prin firul verde (+12V) si firul de masa catre consumatori.

post-85683-0-91322400-1432666581_thumb.jpg

post-85683-0-81032600-1432666606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,nu fixezi husa definitiv. Dupa o zi-doua de utilizare,o intinzi din nou.

Saptamana trecuta am imbracat si eu saua de la Pegaso pentru un prieten,fosta mobra a lui Sorin Dumitru,cea pe injectie. Era fericit cum a iesit,dar am avut ajutor la intinderea pe partea dinspre rezervor.

Cel mai usor o modelezi daca dai un strat de prenandez. La a mea muncisem 4 ore pana am reusit.

» Post actualizat in 26 May 2015 18:15

Azi am verificat cu un prieten instalatia electrica la calutul meu.

Undeva,imi fura tensiune cand e contactul pus.

Mai am sa fac rost de un alt releu de incarcare,sa vad daca nu cumva el este TARTOR-ul.

Sa vad daca mai raman cu ceva banuti sa cumpar unul de la cei din Valcea ce postase Alin link cu ceva pagini in urma. Am fost la un magazin cu piese de scuter,era 35 de lei,5 fire,dar aveau culori diferite. Nici o schema si nu am de gand sa ard CDI-ul.

» Post actualizat in 26 May 2015 18:20

Releul nostru are 5 fire,din care 3 plusuri vin din alternator,un plus care duce la CDI si un minus care este pus la masa pe cadru.

multam de sfat.

Cumva e bine la intindere sa folosesc apa calda?

» Post actualizat in 26 May 2015 19:10

Functionarea e aceeasi pentru toate releele cu 5 fire, teoretic. Problema e ca noi avem de fapt 6 fire pe releu. 3 fire galbene (notate cu G in schema) sunt cele care vin de la infasurarile statorului, acestea sunt intrarea in releu, iar: firul rosu cu alb (R/Bi in schema) este iesirea catre sistemul electric +12V prin contact, firul verde (V in schema) este alimentarea 12V permanenta) si firul cu papuc din schema se leaga la masa. Singura problema e puterea suportata de releele aftermarket sau adaptate, nu functionarea lor. Statorul va scoate tot timpul aceeasi putere, este problema releului sa o disipe daca sistemul electric nu o poate consuma. Al nostru trebuie sa suporte 280W. Tind sa cred ca firul rosu cu alb ce trece prin contact este un fel de comanda interna a releului, legand consumatorii si bateria de releu la punerea contactului prin firul verde.

 

Functionarea unui astfel de releu de incarcare, din cate stiu eu, este urmatoarea:

- cand sistemul electric nu necesita toata puterea (lumini oprite, bateria este incarcata) releul pune, pe rand la masa, infasurarile statorului, pentru o perioada foarte scurta;

- cand sistemul necesita mai multa putere, releul redreseaza tensiunea data de infasurari si o trimite prin firul verde (+12V) si firul de masa catre consumatori.

attachicon.gifschema conexiune releu.jpg

asa este releul nostru are o punte redresoare de capacitate 300 v si 20 A , nu stiu daca vorbim de putere ( W).Dupa ce am desfacut releul de la Madalin Pribu , m-am gandit la o simplificare: releu de Dacie 1300 la care sa adaptez o punte redresoare trifazata. Total cost = max 40 de lei .Problema e cum faci ansamblul intr-o singura carcasa .Momentan nu am gasit solutia optima , iar sa construiesc de la 0 o punte redresoare trifazica si un releu , mai bine nu.Insa exista o solutie intotdeauna , nu am gasit-o eu momentan. Nu sunt electronist , doar electrician asa ca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor,multumesc de sfaturi. Ar mai fi varianta sa anulez pentru putin timp alimentarea CDI-ului de catre releul de incarcare (doar probat).

 

Alin,nu se foloseste apa calda. O iei putin la masat din centru catre laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

victore ce zici


» Post actualizat in 26 May 2015 19:15

Victor,multumesc de sfaturi. Ar mai fi varianta sa anulez pentru putin timp alimentarea CDI-ului de catre releul de incarcare (doar probat).

Alin,nu se foloseste apa calda. O iei putin la masat din centru catre laterale.

Si pe mandra tot asa sa se aseze :crack:

post-78987-0-20299100-1432667590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...