Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vorbeste cu asu ca el o are lovita si cred ca poate sate ajute cu cablu... id A5U11 lui

 

 

DEZMEMBREZ MOBRA (PEGASO 3 CUBE) !!! CINE ARE NEV DE PIESE SA MA CONTACTEZE !!

YM: A5U11

0727086015

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paravanturi de maini as vrea eu :rolleyes: daca imi faci o reducere

 

si un pret la amortizorul spate :banana:

 

e bine sa fiu totusi precaut

 

 

apropo vand amortizor spate aprilia pegaso 2 modelul anterior ... la mine nu se potriveste

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Lasati omul sa se vindece,sa scape de bandaje intai!!

@ASU:insanatosire grabnica :rolleyes: .Degeaba ti-ai pus doua goarne pe mobra daca tot n-a auzit conservarul ala obosit...

 

In alta ordine de idei,am dus mobra la service la UM sa-i schimbe garnitura de chiulasa.Boon!

Ma suna seful de service:"ne pare rau,trebuie dusa chiulasa la planat,veniti sa vedeti"

Am fost.Asa era.Au trimis-o,strungarul a zis ca e gata marti dupa pasti.

Asa a fost.Miercuri pe la 11 ma duc la service:

"Dom'le,platesc eu taxi,ma-c sa iau chiulasa,mi-o faceti azi sa plec si eu cu ea in vama maine?"

"Sa vedeti,c-o fi,c-o pati,baietii au alte programari.."

"Ce programari ca mobra-i pe rampa de-o saptamana,eu nu eram programat?"

Ma rog,pe scurt,m-am dus sa vb cu mecanicul (PM daca vreti sa-i stiti si numele,nu fac de-astea),spala si alerga un KTM prin curte...

"Frate,n-am cum sa ti-o fac azi,dureaza si eu vreau sa plec mai devreme azi"

"Pai frate,si eu as vrea sa plec mai devreme mai mereu da' n-o fac..."

"Frate eu la 5 far-un sfert sparg usa,io trebui sa-mi pregatesc motorul,plec maine dimineata pe off-road pan-la mare"

:)

 

"E naspa cu ragaliile astea,dureaza,n-am chef,pana se fac planurile,pana o montez,noo"

 

Eu ce sa mai zic...as vrea si eu sa plec cu motorul la mare :lol:(

 

Traim in Romania,prieteni,unde in feluri de-astea se discuta cu clientii (si eu ar trebui sa am cana mea acolo,am varsat in bugetul lor peste 2500 de euro ;) ).

 

Acuma,daca spunea omeneste:"Frate,dureaza mult,nu am 5 maini,nu e posibil azi"-si atat,intelegeam.

Lucrez si eu cu clienti,colegi,superiori.Indiferent cui,daca-i spun "frate,nu fac aia ca io la 5 sparg usa oricum,maine plec in vacanta" o sa-i par nebun si a doua zi cred ca-mi caut de munca....

 

Dixit et anima levavi.

 

Imi cer scuze de post-ul lung si dramatic,da' vorba aia :"nici ei nu sunt oameni,domnule!"

 

Sa mai auzim si de bine! :kali: :banana:

 

P.S. Mobra merge bine,cel putin,cat o mai merge... :lol:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e vremea de schimbat ulei, si bineinteles ca incepe alergatura...nimeni nu stie ce filtru trebuie ca e mai veche decat cataloagele...asa ca intrebare filtrul de ulei de la pegaso dupa 95, 97..sau bmw f650 model 94-95 sunt la fel cu ce-mi trebuie mie la un pegaso din 92?

 

si daca e interesat cineva de motorul asta sa vina cu o oferta ca e de dat....

MERCI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt si eu de cativa ani proprietar de Pegaso, si rusine sa-mi fie dar numai acum am dat de acest topic al nostru :lol: Ca si majoritatea celor care au scris pe forum, si eu cateodata ma confrunt cu pronire la rece, sau dupa o perioada mai lunga de "vacanta" a motorului.

 

Daca ar fi cineva amabil, sa insumeze, metodele, practicile de pronire in acest caz, sau chiar si mai important prevenirea acestui fenomen.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt si eu de cativa ani proprietar de Pegaso, si rusine sa-mi fie dar numai acum am dat de acest topic al nostru :moto: Ca si majoritatea celor care au scris pe forum, si eu cateodata ma confrunt cu pronire la rece, sau dupa o perioada mai lunga de "vacanta" a motorului.

 

Daca ar fi cineva amabil, sa insumeze, metodele, practicile de pronire in acest caz, sau chiar si mai important prevenirea acestui fenomen.

 

Mersi

Salutare!

 

Vechea problema a pornirii la rece....s-o luam cu inceputul,si-o sa-ti spun ce fac eu.

Va trebui sa golesti carburatoarele.Fiecare carburator are un surub de scurgere,este aratat intr-un post anterior in topic.Trebuie sa scoti capacul furtunului colector si sa dai drumul suruburilor sa curga benzina.Cand inceteaza scurgerea,inchizi bine suruburile.

Ok,dupa asta faci ce faci normal,pui contactul (sa nu ai luminile pornite,Pegasul consuma curent ca ursul la pornire),tragi socul si dai la automat.Daca deja ai facut asta si n-a luat-o exista riscul sa fi inecat motorul.Nu-i panica,numa ca atunci cand dai la demaror in cazul asta trebuie sa incerci sa deschizi gazul la maxim.Te ajuta mult daca ai un spray auto pt pornire la rece,desfaci saua si pulverizezi pe admisia filtrului de aer.Daca nu ai,incearca atunci cand dai la automat sa blochezi complet cu palma admisia respectiva,si fii gata sa accelerezi usor in cazul in care porneste.Daca simti miros de benzina pe evacuare inseamna ca ai pra multa benzina in cilindru si va trebui sa scoti bujia si sa lasi sa se evapore,eventual sa dai la automat fara soc sau contact sa se mai miste amestecul si sa iasa.Bafta multa,daca mai ai intrebari gasesti mess-u meu in profil.

 

Are careva o poza/schema care sa arate unde se prinde reglajul de ralanti in carburi?Al meu nu mai functioneaza si cam moare la rece.Ms :)

 

S-auzim si de bine! :( :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt si eu de cativa ani proprietar de Pegaso, si rusine sa-mi fie dar numai acum am dat de acest topic al nostru :( Ca si majoritatea celor care au scris pe forum, si eu cateodata ma confrunt cu pronire la rece, sau dupa o perioada mai lunga de "vacanta" a motorului.

 

Daca ar fi cineva amabil, sa insumeze, metodele, practicile de pronire in acest caz, sau chiar si mai important prevenirea acestui fenomen.

 

Mersi

Pune si o bujie cu iridium.De cand am schimbat-o porneste mult mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus ieri un NGK DR8EA... exact ce scrie in manualul de service... rezultatul e ca rupe locul ! merge mult mai bine!

 

Aveam varianta cu iridium DR8EIX... probail prea pretentioasa...

 

Pornire ok... rezultate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si o bujie cu iridium.De cand am schimbat-o porneste mult mai usor.

 

Bujie NGK Iridium am deja, si in general incerc sa foslosesc numai componente de calitate...

 

Legat de problema cu pornirea, metoda (care am citit-o pe forum) care a functionat perfect, si din prima este:

 

1 pune contactul general(cheia)

2 inchide contactul secundar(butonul rosu de pe ghidon-dreapta)

3 da la automat aprox 3-5 secunde

4 trage socul

5 pune contactul secundat

6 da la automat fara acceleratie

 

mersi totusi de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am confectionat regulatorul de tensiune,a carui schema a-ti postat-o pe forum.Functioneaza bine,se poate regla tensiunea,dar mai trebuie lucrat pe partea de diode,se incalzesc destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea ei scrie la uleiul de motor 10-40 iar in cartea de service a motorului Rotax scrie 15-40. :rolleyes:

Care se comporta cel mai bine vara?

 

PS: folositi bujiile simple DR8ES, la mine porneste din prima dimineata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ titz in carte scrie ulei mineral agip 5w40 dar totusi vara se subtiaza prea rau, eu am folosit numai motul 15w50 si mergea ceas :rolleyes:, alegeti un ulei si o benzina si foloseste`le numai pe alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ titz in carte scrie ulei mineral agip 5w40 dar totusi vara se subtiaza prea rau, eu am folosit numai motul 15w50 si mergea ceas :rolleyes:, alegeti un ulei si o benzina si foloseste`le numai pe alea

da, scuze, 5w40 este in carte....

Mersi.

Editat de titz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ceva de modelul nou de pegaso(pegaso trail)?Fiabilitate,pret piese,consum...Am vazut ca sunt relativ ieftine,undeva la 3500-4500,unul SH si cu km putini... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ceva de modelul nou de pegaso(pegaso trail)?Fiabilitate,pret piese,consum...Am vazut ca sunt relativ ieftine,undeva la 3500-4500,unul SH si cu km putini... :lol:

Nush,da' eu nu-mi mai iau Aprilia sa mi-o dai moca,parerea mea...

 

Astea noi sunt cu motoare Yamaha,ar trebui sa fie ok,dar in rest....e ca SupeRNova-motoru si cutia exceptionale,restu' tabla si piese romanesti...(exp proprie).

 

Pegaso intotdeauna a avut ca atu pretul.Ca handling nu stiu cum se comporta.Poate @Thomas sa ne zica ceva,el e proprietar de Strada supermoto..

 

 

IMHO

 

S-auzim si de bine! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...