Edy Edi Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Salutare, am si eu o problema la un Pegaso injectie...Relantiul imi sta pe la 1500 rpm dar nu sta acul fix, are o trepidatie sa ii spun asa si motorul nu are un sunet uniform se aude gen turatie scazuta, tuzatie crescuta, precizez ca am si un consun de 6.5-7/ 100 care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salutare, am si eu o problema la un Pegaso injectie...Relantiul imi sta pe la 1500 rpm dar nu sta acul fix, are o trepidatie sa ii spun asa si motorul nu are un sunet uniform se aude gen turatie scazuta, tuzatie crescuta, precizez ca am si un consun de 6.5-7/ 100 care ar putea fi problema? Salut, Verifica intai sa ai aprinderea buna(bujie , fisa , bobina), curata sau inlocuieste filtrul de aer, si verifica si rampa de injectie.Eu aveam un oring ciupit la unul din injectoare.Cel mai bine scoti injectoarele afara si le verifici imprastierea.Daca picura, sunt infundate, sau nu imparastie uniform si corect ori le cureti, ori cauti 2 injectoare sh de citroen xara 1.4i...injectoarele sunt marca sagem....succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Salut Alin, Nu am reușit sa depistez problema. Ieri am fost la un prieten și am desfacut carburatoarele, m-am uitat la nivelul din camera de nivel constant și mi se părea prea mare. L-am reglat cu un furtun transparent, am mutat siguranțele cuielor pe ultima poziție. I-am făcut și schimbul de ulei cu aceasta ocazie, ca mi se parea ca aveam benzina în el, era nivelul peste maxim. I-am pus filtru de aer nou, am pornit-o și după ce a mers câteva minute singura la ralenti, când o acceleram mai "violent" scotea fum negru. La ralenti nimic și nici la mers constant. Nu știu ce are.. măcar nu se mai îneacă Editat August 26, 2015 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edy Edi Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut, Verifica intai sa ai aprinderea buna(bujie , fisa , bobina), curata sau inlocuieste filtrul de aer, si verifica si rampa de injectie.Eu aveam un oring ciupit la unul din injectoare.Cel mai bine scoti injectoarele afara si le verifici imprastierea.Daca picura, sunt infundate, sau nu imparastie uniform si corect ori le cureti, ori cauti 2 injectoare sh de citroen xara 1.4i...injectoarele sunt marca sagem....succes... Salut, am schibat bujia, aprinderea e buna, o sa verifica rampa si imprastierea. Iti multumesc pentru informatie. Te tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 un material interesant de citit si inteles http://www.pro-bike.ro/forums/topic/135401-dinamica-motocicletei-ce-%C5%9Fi-cum-pune-motocicleta-%C3%AEn-mi%C5%9Fcare/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Teorie de manual . Cand ai pornit la drum nu mai ai timp de ea . Intra in functiune senzori , instincte , conexiuni de care nici nu se mai scrie . Devii o simbioza om-masina-ambient calatorind in trecut - prezent - viitor simultan . Amintiri ale trecutului combinate simultan cu anticipari ale viitorului se formeaza si dispar cu viteze ce o depasesc pe cea a luminii . Treptat devii un hibrid ce-si depaseste conditia umana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Teorie de manual . Cand ai pornit la drum nu mai ai timp de ea . Intra in functiune senzori , instincte , conexiuni de care nici nu se mai scrie . Devii o simbioza om-masina-ambient calatorind in trecut - prezent - viitor simultan . Amintiri ale trecutului combinate simultan cu anticipari ale viitorului se formeaza si dispar cu viteze ce o depasesc pe cea a luminii . Treptat devii un hibrid ce-si depaseste conditia umana . toate lucrurile incep cu teorie.Sunt convins ca unii motociclisti sau chiar foarte multi ar fi putut sa ia , in anumite situatii , deciziile corecte daca ar fi stiut un pic de teorie. Bineinteles ca dupa un numar de km apar automatismele , in orice activitate executata in mod repetat, se creeaza o simbioza buna sau mai putin buna , insa pana la hibrid mai e ceva timp » Post actualizat in 27 Aug 2015 09:50 Teorie de manual . Cand ai pornit la drum nu mai ai timp de ea . Intra in functiune senzori , instincte , conexiuni de care nici nu se mai scrie . Devii o simbioza om-masina-ambient calatorind in trecut - prezent - viitor simultan . Amintiri ale trecutului combinate simultan cu anticipari ale viitorului se formeaza si dispar cu viteze ce o depasesc pe cea a luminii . Treptat devii un hibrid ce-si depaseste conditia umana . » Post actualizat in 27 Aug 2015 17:43 eu as ramane pe locatia de anul trecut , in localitatea Raul Sadului langa Sibiu, la cabana Nora,asta pt zona si echilibru de km insa daca se alege iarasi Shanti e ok https://www.google.ro/maps/uv?hl=ro&pb=!1s0x474c50dcce6df83f:0xeefa66c7592a6b7c!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e1!4shttps://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname%3D114958078853180916398%26id%3D6105143989595074866%26target%3DPHOTO!5s+-+C%C4%83utare+Google » Post actualizat in 22 Aug 2015 10:56 cateva poze » Post actualizat in 22 Aug 2015 10:57 eu oricum voi face la fel ca anul acesta: voi pleca mai departe in Maramures si Moldovap» Post actualizat in 22 Aug 2015 11:55 Calatoria pe care am facut-o a strabatut 30 % din Romania si a insumat 2300 km si 13 zile.Vreau sa combat prin exemplul meu prejudecata ca Aprilia Pegaso 650 este proasta - nu a avut nici cea mai mica problema.Este adevarat ca am verificat-o inainte de plecare si nu am fortat-o pe drum deoarece am facut excursia de placere. imi cer scuze pentru posesorii de Aprilia Pegaso 650: de cand am luat mobra am aprox 6000 km si am avut probleme doar cu bujia, restul schimburilor le-am facut doar din constiinta nu din nevoie. PS ; este din 94' , a avut 5 prorietari pe Italia , folosita enduro in Romania , si luata de buna de mine.............. » Post actualizat in 27 Aug 2015 18:32 am dat un luciu" la Doamna" mea astazi si am facut cateva poze din diferite unghiuri;cred ca e cea mai frumoasa motocicleta - ca model ma refer - si promit sa nu o dau niciodata indiferent de investitiile pe care le voi face, oricum ea m-a servit cu demnitate pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 (editat) Incet incet incepe sa-ti placa (erai gata gata s-o hacui) . Sa fie inceputul unei frumoase prietenii ? Editat August 27, 2015 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Neatza! E cineva in criza de cauciucuri si are nevoie de o pereche de Conti Trail Attack 2? Nu sunt nemaipomenite dar mai merg un an. Sunt DOT 2013 si, pentru cei care au vazut, sunt pe motorul meu. Va intreb ca sa stiu daca le mai iau din service sau le las acolo, ca ma duc sa le schimb. Fata 110/19, spate 150/17. Merg perfect pe ploaie si asfalt uscat, sunt o pacoste pe iarba sau noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da,vorba lui Remus si a unuia din cei 2 tigani din "Pisica alba,pisica neagra":'Louie,i think that this is the beginning of a beautiful friendship'! pozele sunt poze ,insa privind-o am realizat ca liniile desenate de designeri , curburile , formele sunt aproape perfecte.Tehnic stiu ca e veche dar imi asum investitiile » Post actualizat in 28 Aug 2015 06:43 1.Duminica 30.08.2015, daca e vreme buna as vrea sa urc la Babele , nu am mai fost demult se baga cineva? 2.Saptamana viitoare 4-5-6 este o intrunire moto la Rasnov , merge careva sambata la o plimbare acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) Ia-le ca si daca nu gasesti acum pe moment pe cineva sa le vrea,sigur se va gasi un nevoias. Oare nu le-ar vrea Alin? Am cauciuce bune pe a mea! » Post actualizat in 28 Aug 2015 06:51 Am auzit ca nu e voie cu motocicleta pana sus si sunt jandarmi care dau amenzi pentru cine urca. Cica ar fi rezervatie naturala si e amenda destul de mare... Pai foarte bine fac , pe munte mai trebuie sa mergi si pe jos , pe carare ( cum e vorba :" pe carari de munte......")-asta e farmecul le parcam la Piatra Arsa( pana acolo e asfalt ) apoi :pi' joseni Editat August 28, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Sau ati putea posta si pe topicul asta: /index.php?/topic/301253-donatii-de-orice-natura-insa-nu-in-bani/page-28&do=findComment&comment=4042554 Nu mai postez acolo pentru ca anul trecut, cand le-am schimbat de pe 1200, am zis sa fiu bun si sa le dau cuiva care chiar are nevoie. Peste vreo saptamana le-am gasit la vanzare. Asa ca prefer sa le dau cunoscutilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) Cauciucurile sper sa ajunga in Gorj, la Costi Stancioi, care are un F650...si pe spate deja i-au zburat caramelele, are nevoie urgenta, pina aduna bani de unele mai bune! Multumesc in numele lui Mada'! Berea o da Stancioi, la amindoi! Editat August 28, 2015 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Macar ce putem face, cum ajuta...ca nu putem face lucruri imposibile! Pentru unii un simplu anunt din asta inseamna imposibilul! Pentru altii, citeva secunde si...un telefon...si se rezolva problema! Multumesc asemenea...si sa te vad si pe tine tataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Maine fac traseul asta: https://www.google.ro/maps/dir/Cluj-Napoca,+Jude%C8%9Bul+Cluj/T%C3%AErgu+Mure%C8%99,+Jude%C8%9Bul+Mure%C8%99/Sighi%C8%99oara,+Jude%C8%9Bul+Mure%C8%99/Media%C8%99,+Jude%C8%9Bul+Sibiu/Sibiu,+Jude%C8%9Bul+Sibiu/Sebe%C8%99,+Jude%C8%9Bul+Alba/Alba+Iulia,+Jude%C8%9Bul+Alba/Turda,+Jude%C8%9Bul+Cluj/Cluj-Napoca,+Jude%C8%9Bul+Cluj/@46.1069603,22.8982151,8z/data=!4m61!4m60!1m10!1m1!1s0x47490c1f916c0b8b:0xbbc601c331f148b!2m2!1d23.6236353!2d46.7712101!3m4!1m2!1d23.8903784!2d46.5247981!3s0x474960d6b9ee6b2d:0x4679e4bec229fa92!1m5!1m1!1s0x474bb64a553e9177:0xb1573a839869d90d!2m2!1d24.5514392!2d46.5385862!1m5!1m1!1s0x474b74f2e6637e5b:0x7b12e0094163247f!2m2!1d24.7963878!2d46.2197025!1m5!1m1!1s0x474b8ef025ac69cf:0xd85c7cb09cd9a82f!2m2!1d24.3471665!2d46.1572828!1m5!1m1!1s0x474c6788fd2c1cd5:0x3ade9d214e3390b4!2m2!1d24.1255826!2d45.7983273!1m5!1m1!1s0x474c1ef8648e6555:0x1c9f667af8fb5c4!2m2!1d23.5663758!2d45.9595588!1m5!1m1!1s0x474ea80cce754875:0xe9b0f44e8e45cd05!2m2!1d23.5690265!2d46.0823371!1m5!1m1!1s0x47496620aa78a95b:0xc7f433dbd893f8a3!2m2!1d23.7971063!2d46.564676!1m5!1m1!1s0x47490c1f916c0b8b:0xbbc601c331f148b!2m2!1d23.6236353!2d46.7712101!3e0 438 km? Mai bine veniti incoace la un gratar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 din pacate eu nu pot face drumuri lungi pana miercuri , nu am placute spate aproape deloc .Am comandat si imi vin miercuri.Nu vreau sa risc . Un gratar ar fi bun de tot , dar si o plimbare la Sibiu. » Post actualizat in 28 Aug 2015 15:24 din pacate eu nu pot face drumuri lungi pana miercuri , nu am placute spate aproape deloc .Am comandat si imi vin miercuri.Nu vreau sa risc . Un gratar ar fi bun de tot , dar si o plimbare la Sibiu. una peste alta mi-a expirat si asigurarea ieri , abi acum am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Dupa indelungi documentari si cautari, acum doua zile am schimbat foaia de pe spate. Am inlocuit originalul de 47 de dinti, cu alta de 44 de dinti, mentinand pinionul de 16 dinti pe fata. Diferentele sunt enorme in ceea ce priveste liniaritatea schimbarii vitezelor. Astfel, fara a fi in nici un fel modificat cuplul la plecarea de loc, probata cu doua persoane, cu viteza I se merge pana la 50 km/h. Daca se schimba vitezele la turatie normala, undeva la 40. Cu a doua 60 si cu a treia 80. La mers normal prin oras de exemplu, cu 60 km/h, acum nu mai pot sa merg cu a IV-a pentru ca da in nas. Nu am testat viteza maxima si nici nu vreau sa turez motorul la 7.000 rot/min doar ca sa vad "cat baga". Cert este ca la la un mers cu 110 km/h, doua persoane, intr-a V-a, aveam 4.000 rot/min. Asta inseamna o scaderea a turatie motorului cu cel putin 600 rot/min. Nu stiu deocamdata cat si daca se va simti la consum, avand in vedere ca inainte consuma afara cam 4-4.5 l/100 km, cu bagaje. Nici nu trag nadejde sa scada, ca oricum e putin. Din fericire, la mine nu a fost nevoie sa tai lantul si sa mai scot din zale, cu toate ca pana sa pun noua foaie ma cam indoiam ca nu e cazul. Marcajele de la intinzator erau la 5,5, dupa vreo doi ani de folosinta. Dupa ce am schimbat foia au ajuns la 2.5, asa ca nu prea mai e loc mult de tensionat in continuare. Dar oricum va trebui schimbat si lantul. Foaia in sine am luat-o cu 130 lei de la MotoMus- Cluj. Mai jos aveti toate modelele de foi si pinioane care se fac pentru modelul nostru. http://www.jtsprocke...ogue/model/3130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Si eu ma gandeam sa fac asta, ma cam deranjeaza la al meu ca are doar 5 viteze (uneori simti nevoia de a 6-a) si ma gandeam sa compensez asta printr-o foaie cu mai putini dinti. Din ce spui dumneata diferenta pare a fi destul de mare, cred ca la mine ar fi ok cu maxim 2 dinti mai mica. Ideal ar fi sa schimbi tot kit-ul o data, dar sa iei componentele separat. In felul asta nu o sa ai diferite uzuri pe lant, pinion si foaie. Eu am facut-o doar ca experiment. Am zis ca daca e sa pierd ceva, sau nu imi place cum merge, paguba o sa fie de 150 de lei, nu de 600. Dar dupa ce am testat, inlocuiesc si pinionul, si lantul cu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Ideal ar fi sa schimbi tot kit-ul o data, dar sa iei componentele separat. In felul asta nu o sa ai diferite uzuri pe lant, pinion si foaie. Eu am facut-o doar ca experiment. Am zis ca daca e sa pierd ceva, sau nu imi place cum merge, paguba o sa fie de 150 de lei, nu de 600. Dar dupa ce am testat, inlocuiesc si pinionul, si lantul cu noi. ai dreptate , in principiu se schimba tot kitul insa exista si cazuri in care nu e nevoie , ca la mine . Am sa numar dintii de la a mea deoarece am spus ca la mine am 120 km la ora si 4200 ture » Post actualizat in 30 Aug 2015 14:58 astazi am facut o tura pana la Babele.Drumul in regula , pe alocuri fara parapeti , dar asta e, iti iei inima in dinti .Ajuns acolo am intalnit o mare dezamagire: lume multa mai ceva ca la balci , cu burtile goale ori incaltati in in mocasini , sandalute , multe gunoaie ...Nu cred ca au venit din placerea de a colinda muntii ci poate pentru apune ceva pe FB M-am bucurat totusi ca am revazut locuri dragi cand altadat ne salutam cand ne intalneam pe carare cu oameni ce nu-i cunosteam si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Bravo, Aline ! La cati mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Bravo, Aline ! La cati mai multi km. vreau sa ma bucur de fiecare moment , anul unui motociclist e mai scurt decat anul calendaristic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Foarte frumos! Mai putin partea cu gunoaie(le de oameni). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Foarte fain traseul, Cristiane! Ce n-as sa sa fac si eu o tura prin padure si noroaie.. chiar daca-i grea batrana mea, imi place sa o namolesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Atunci ar trebui sa trec pe un Pegaso de 125 sau un Tuareg Wind 350.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Din ce vad acolo cred ca ar face fata un Pegaso cu cauciucuri bune. Eu am fost pe niste drumuri forestiere cu a mea cu Anakee 3 (parca) si s-a descurcat destul de bine. Ce e drept nu erau chiar ca cele din clip, dar nici prea usoare. Cred ca daca ai cauciucuri bune te descurci bine cu orice motocicleta (bine, nici sa aiba 350 kg...)! renunta la idee .Cand o sa cazi , dupa ce esti obosit ai sa vezi de ce iti trebuie mobra de 115 kg » Post actualizat in 31 Aug 2015 17:30 @Cristi Pacat de mandrele din spate , nu cred ca s-au simtit confortabil.Si eu am luat-o pe a mea la un drum de'asta dar nu ma mai duc , e riscant pentru ca pasagerul nu va sti cand cazi si se va lovi rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.