Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Neatza!

Am si eu o problema, de data asta nu cu moto, ci cu o masina. Un Hyundai Getz 1.1 benzina, al socrului. Nu mai are voie sa conduca, asa ca i-am luat masina. De pornit, nu mai pornea, asa ca i-am pus cablurile si i-am dat curent de la a mea. A luat-o la sfert. Am lasat-o vreo 10 min sa se mai incarce dupa care am pornit spre casa, vreo 30 km. La jumatatea drumului am constat ca nu mai tragea. Acceleram si degeaba. Am scos-o din viteza si am ambalat motorul. Aveam impresia ca nu mai are ambreiaj. Nu era asta, murise motorul. Am tras pe dreapta si i-am dat din nou curent de la ailalta. Iar a pornit.

Am mers cu chiu, cu vai, pana acasa, cu faruri stinse, fara caldura, noaptea, doar cu avarii. Aproape de finish turometrul parca o luase razna si motorul dadea in nas, ca si cand ar fi fost infundat, dar nu cred ca asta era cauza. Avariile abia palpaiau.

Am scos bateria, un Rombat Cyclon, de 44 Ah, cu calciu, ceva, si am pus-o pe redresorul de moto, un Pro Charger, ca altceva n-am.

Intrebarea mea e urmatoarea: cat sa o tin pe redresorul moto si daca ajuta la ceva? Pe ea scrie ca-i fara intretinere. Sta de 24 de ore si nu vad sa miste ceva. Asta inseamna si ca nu trebuie incarcata?

Si doi: poate bateria era buna si nu mai incarca alternatorul. In cazul asta cum imi dau seama, ce valori ar trebui sa indice un voltmetru la borne? Nu de alta, dar n-am chef sa iau baterie noua daca problema e in alta barte parte. Ce ma sfatuiti? Sunt varza la tot ce inseamna electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neatza!

Am si eu o problema, de data asta nu cu moto, ci cu o masina. Un Hyundai Getz 1.1 benzina, al socrului. Nu mai are voie sa conduca, asa ca i-am luat masina. De pornit, nu mai pornea, asa ca i-am pus cablurile si i-am dat curent de la a mea. A luat-o la sfert. Am lasat-o vreo 10 min sa se mai incarce dupa care am pornit spre casa, vreo 30 km. La jumatatea drumului am constat ca nu mai tragea. Acceleram si degeaba. Am scos-o din viteza si am ambalat motorul. Aveam impresia ca nu mai are ambreiaj. Nu era asta, murise motorul. Am tras pe dreapta si i-am dat din nou curent de la ailalta. Iar a pornit.

Am mers cu chiu, cu vai, pana acasa, cu faruri stinse, fara caldura, noaptea, doar cu avarii. Aproape de finish turometrul parca o luase razna si motorul dadea in nas, ca si cand ar fi fost infundat, dar nu cred ca asta era cauza. Avariile abia palpaiau.

Am scos bateria, un Rombat Cyclon, de 44 Ah, cu calciu, ceva, si am pus-o pe redresorul de moto, un Pro Charger, ca altceva n-am.

Intrebarea mea e urmatoarea: cat sa o tin pe redresorul moto si daca ajuta la ceva? Pe ea scrie ca-i fara intretinere. Sta de 24 de ore si nu vad sa miste ceva. Asta inseamna si ca nu trebuie incarcata?

Si doi: poate bateria era buna si nu mai incarca alternatorul. In cazul asta cum imi dau seama, ce valori ar trebui sa indice un voltmetru la borne? Nu de alta, dar n-am chef sa iau baterie noua daca problema e in alta barte parte. Ce ma sfatuiti? Sunt varza la tot ce inseamna electrica.

daca masina a stat mult timp fara sa mearga( ceea ce banuiesc in conditiile date)te sfatuiesc sa cumperi 5 litri de benzina si sa pui in rezervor, cea veche s-a decantat.De obicei bateria Romabt cu calciu are un vizor( ochi de sticla) , daca te uiti prin el in baterie si e verde e incarcata , Dac e negru e moarta.

De incarcat trebuie sa incarce redresorul moto, mai incet dar trebuie sa mearga, eu am incarcat la a me , tot rombat , tot calciu , cu cel de la moto si a mers apoi alternatorul si-a continuat treaba in timp.Poti face urmatoarele: pornesti masina , pui aparatul de masura ( poate te ajuta Moni) pe bornele bateriei si daca incarca 14,25- 14,30 v e in regula si ai alta problema .............totusi pune-i niste benzina proaspata , verifici incarcarea alternatorului si vezi dupa aceea

» Post actualizat in 12 Dec 2015 11:17

https://www.youtube.com/watch?v=t-F9UjMXvzg&feature=youtu.be

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru telefon si sfaturile utile Alin, Cristi.

Pana la urma a venit Mony cu un voltmetru si o baterie noua. Problema nu era bacteria, asa cum presupuneam cu totii, ci sistemul de incarcare.

Respectiv, la ralanti, incarca undeva la 14,5 V. Cand aprindeam farurile, 12,3 V.

Incarcarea era normala pana sa intre un mare consumator in sarcina. Aeroterma, de exemplu, nu afecteaza incarcarea daca e pe treapta 2. Daca o pun pe 4, aceeasi problema.

Asa ca Mony a fost de parere ca e ori puntea redresoare, ori racirea acesteia, ori carbunii.

Mii de multumiri inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru telefon si sfaturile utile Alin, Cristi.

Pana la urma a venit Mony cu un voltmetru si o baterie noua. Problema nu era bacteria, asa cum presupuneam cu totii, ci sistemul de incarcare.

Respectiv, la ralanti, incarca undeva la 14,5 V. Cand aprindeam farurile, 12,3 V.

Incarcarea era normala pana sa intre un mare consumator in sarcina. Aeroterma, de exemplu, nu afecteaza incarcarea daca e pe treapta 2. Daca o pun pe 4, aceeasi problema.

Asa ca Mony a fost de parere ca e ori puntea redresoare, ori racirea acesteia, ori carbunii.

Mii de multumiri inca o data!

cumpara o puntre trifazata , sau un releu cu totul cred ca nu e scump

» Post actualizat in 12 Dec 2015 19:17

Colegii de pe forum au facut un film foarte frumos legat de Creasta Baiului.

vreu sa ajung sa fac acest traseu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care o fi fost motivul pt care s.a trecut de la cuzinet de rostogolire la cuzinet de alunecare la apriliile vechi. Ma gandescdestul de serios sa imi iau una dintre mobre o aprilia 92-94 sau 95-97. Stiu ca sunt si alte diferente minore in opinia mea, dar de asta cu cuzinetul de la arbore ma cam roade curiozitatea. Plus daca stiti vreuna de vanzare dar pretul conform cu realitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care o fi fost motivul pt care s.a trecut de la cuzinet de rostogolire la cuzinet de alunecare la apriliile vechi. Ma gandescdestul de serios sa imi iau una dintre mobre o aprilia 92-94 sau 95-97. Stiu ca sunt si alte diferente minore in opinia mea, dar de asta cu cuzinetul de la arbore ma cam roade curiozitatea. Plus daca stiti vreuna de vanzare dar pretul conform cu realitatea.

 

1. lagarul de alunecare( cuzinet) -

-uzura apare la ambele componente , cuzinet si arbore , astfel este necesara rectificarea sau inlocuirea arborelui

 

2.lagarul de rostogolire( rulment)

- uzura apare , in principiu doar la rulment si astfel prin schimbarea rulmentilor ai rezolvat problema fara a rectifica sau schimba arborele

dezavantajul. solutia pe cuzinet este mai durabila fata de solutia pe rulment insa cand apare uzura este mai costisitoare

 

E doar o parere

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca rulmentii sunt mai siguri dar mai scumpi . Ca sa scada costurile de productie au pus cuzineti . La arborele pe cuzineti daca ai pierdut presiunea de ulei ai terminat motorul (nu numai ambielajul ) . Se dezechilibreaza ambielajul , roade din unul dintre cartere si ciao Aprilia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, vezi ca asta e 200 de lei camera pe noapte. Mi se pare exagerat. Cautam ceva pana intr-o suta de lei camera sau 50 de lei de persoana. Asta ca sa mai avem si bani de benzina si-o halba de palinca. :)

» Post actualizat in 13 Dec 2015 12:00

Uite aici site cu pensiuni, la alegere!

http://www.turistinfo.ro/valea_doftanei/cazare-hoteluri-vile-pensiuni-valea_doftanei.html

stiu.Majoritatea insa au locuri putine la cazare

» Post actualizat in 13 Dec 2015 16:42

Aline, vezi ca asta e 200 de lei camera pe noapte. Mi se pare exagerat. Cautam ceva pana intr-o suta de lei camera sau 50 de lei de persoana. Asta ca sa mai avem si bani de benzina si-o halba de palinca. :)

» Post actualizat in 13 Dec 2015 12:00

Uite aici site cu pensiuni, la alegere!

http://www.turistinfo.ro/valea_doftanei/cazare-hoteluri-vile-pensiuni-valea_doftanei.html

nu e pe noapte ci pe doua zile, uita-te mai atent.Au doar 10 locuri disponibile insa.Cabana se inchiriaza toata la pretul de 2036 lei pe 2 zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun localitatea Valea Doftanei sau satul Schiulesti . In jurul lor sunt zone de enduro usor pentru cine doreste . Sunt si de enduro greu , dar din acelea nu mai iese Aprilica teafara .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun localitatea Valea Doftanei sau satul Schiulesti . In jurul lor sunt zone de enduro usor pentru cine doreste . Sunt si de enduro greu , dar din acelea nu mai iese Aprilica teafara .

asta era ideea. Numai s agsim un spatiu suficient sa ne gazduiasca pe toti si la un pret acceptabil.Presimt ca anul viitor vom fi mai multi

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aproape de tara mea. Telega.

Sunt destule zone de enduro pe acolo.

Defapt daca intalnirea va fi pe Valea Doftanei cel mai simplu si apropriat traseu este Creasta Baiului.

Ultima oara cati motociclisti s-au strans la intalnirea Pegaso? Pe unde s-a mers? ( off road )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,Aline,sa inteleg ca te bagi la organizare pentru Editia a 2 a?

o parere.

Anul acesta nu vreau sa ma gandesc la nimic !Vedem la anul

» Post actualizat in 14 Dec 2015 07:42

pensiunea verde : 16 locuri cazare ,24 locuri de masa , bucatarie complet utilata , personal de servici permanent , gratar curte , 2000 mp teren unde se poate monta cortul , chiria pentru intreaga pensiune 600 ron pe zi. Cred ca e mai mult decat bineee. La anul voi suna sa vad daca pretul e corect.Ramane hotararea unilaterala , deasemenea asteptam propuneri ..

http://www.turistinfo.ro/valea_doftanei/cazare-valea_doftanei/pensiunea_vila_verde-c585.html

» Post actualizat in 14 Dec 2015 07:42

pensiunea Vila Verde : 16 locuri cazare ,24 locuri de masa , bucatarie complet utilata , personal de servici permanent , gratar curte , 2000 mp teren unde se poate monta cortul , chiria pentru intreaga pensiune 600 ron pe zi. Cred ca e mai mult decat bineee. La anul voi suna sa vad daca pretul e corect.Ramane hotararea unilaterala , deasemenea asteptam propuneri ..

http://www.turistinfo.ro/valea_doftanei/cazare-valea_doftanei/pensiunea_vila_verde-c585.html

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum un weekend am fost intr-un city brake in Italia, mai exact in Bologna.

Pret bilet dus-intors 18 euro plus 9 euro comision al agentiei.

Pe doua bilete avion dus-intors plus asigurari am dat vreo 53 euro (nu mai tin minte exact)

Am vizitat si muzeul fabricii Ducati. Pun poze la gramada... nu au nicio istorioara de povestit.

post-25665-0-77176800-1450292418_thumb.jpgpost-25665-0-30609400-1450292420_thumb.jpgpost-25665-0-80414200-1450292421_thumb.jpgpost-25665-0-26942500-1450292423_thumb.jpgpost-25665-0-74314000-1450292424_thumb.jpgpost-25665-0-02021000-1450292426_thumb.jpgpost-25665-0-43465900-1450292427_thumb.jpgpost-25665-0-89294300-1450292428_thumb.jpgpost-25665-0-46506400-1450292430_thumb.jpgpost-25665-0-96911500-1450292431_thumb.jpgpost-25665-0-77680500-1450292600_thumb.jpgpost-25665-0-43842200-1450292602_thumb.jpgpost-25665-0-33150700-1450292604_thumb.jpgpost-25665-0-39814200-1450292606_thumb.jpgpost-25665-0-29315100-1450292608_thumb.jpgpost-25665-0-34696000-1450292616_thumb.jpgpost-25665-0-82748600-1450292614_thumb.jpgpost-25665-0-35890000-1450292613_thumb.jpgpost-25665-0-83069900-1450292611_thumb.jpgpost-25665-0-86202400-1450292609_thumb.jpgpost-25665-0-28809000-1450292682_thumb.jpgpost-25665-0-64478700-1450292683_thumb.jpgpost-25665-0-06874100-1450292685_thumb.jpgpost-25665-0-56468700-1450292686_thumb.jpg

post-25665-0-93713100-1450292749_thumb.jpgpost-25665-0-25281700-1450292751_thumb.jpgpost-25665-0-52139000-1450292752_thumb.jpgpost-25665-0-80079300-1450292753_thumb.jpgpost-25665-0-07218300-1450292755_thumb.jpg

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine ,... istoria se incheaga din fapte puse pe coala de hartie de oameni , asa ca ............au o istorie ... pana si americanii au o istorie!


» Post actualizat in 16 Dec 2015 19:38


Bravo mane.... :hug: ...mah tu iubesti? ... parca ai mai slabit... :crack:

si eu am remarcat asta, cred ca IUBESTE !


» Post actualizat in 16 Dec 2015 19:43

pai Cagiva e tot de la Ducati??? Motoare extraordinare insa de unica folosinta , au cilindrul cromat si nu poate fi alezat

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ziceti ca am mai slabit... poate ca iubesc :)

Dar ca sa ajung la silueta ideala, ar trebui sa iubesc mult mai mult :))

 

Cagiva aia a avut motorizare Ducati.

In niste ani au avut contracte intre firme. Motoare Ducati pentru raliul Paris-Dakar.

Cel putin asa spunea ghida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa Mony,te-ai apucat de sala?

 

Foarte faine pozele!

 

Americanii,Aline,au o istorie eventual a raului facut in lume,incepand cu macelarirea indienilor pentru pamant...In rest ioc,niciun fel de istorie!

Un popor de corcituri de tot felul care se tin mai puri ca arienii...

asta am vrut sa spun cateva sute de ani fata de cateva mii ale europenilor ! Pana la urma americanii se trag tot din europeni , asa ca ar trebui sa ne spuna "sa traiti"

» Post actualizat in 17 Dec 2015 08:56

Nu stiu daca e pe piata dar mobra asta imi place. Nume vechi dar stil nou. O recunoasteti??

 

 

» Post actualizat in 17 Dec 2015 08:59

asta am vrut sa spun cateva sute de ani fata de cateva mii ale europenilor ! Pana la urma americanii se trag tot din europeni , asa ca ar trebui sa ne spuna "sa traiti"

» Post actualizat in 17 Dec 2015 08:56

Nu stiu daca e pe piata dar mobra asta imi place. Nume vechi dar stil nou. O recunoasteti??

 

 

post-78987-0-51392200-1450342769_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite tuturor! Sa va bucurati de familie si prieteni, asta e cel mai important!

 

P.S. Multumesc Cristi si ii multumesc si Mirelei pentru mesaj, eu am zis sa va scriu aici, ca n-am numerele tuturor.

 

Sa intrati cu bine in noul an si sa fiti fericiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa rezolv nimic cu desfundarea injectoarelor. Mi se pare ca au gaurile foarte mici si mi-e ca daca incerc sa le desfund cu acul le stric. Stiti de unde pot cumpara 2 injectoare noi?

 

 

ai scos injectoarele din galeria de admisie si ai vazut cu ochii tai ca nu fac imprastierea cum trebuie ? sau doar banuiesti ca ai o problema datorata injectoarelor?Eu le curatasem si inlocuisem si oringurile in luna iunie...tot atunci am curatat rezervorul , pompa de benzina si tot ce tine de alimentare...dc nu ai pus benzina din locuri dubioase nu vad cum sa se fi infundat ....oricum e usor de verificat...scoti surubul imbus care le tine fixate in galeria de admisie, le scoti si cu contactul pus (bujia scoasa ca sa nu chinui frayul cu compresia motorului) dai la automat sa vezi cum fac imprastierea....

 

 

Dupa lupte seculare am ajuns la radacina problemei. Dupa ce am trecut pe langa garaj intamplator m-am gandit ca ar merita sa mai mesteresc putin la ea. I-am scos cam tot, am dezbracat-o pana am lasat-o cu cadrul gol si m-am apucat sa masor pe acolo, sa vad unde vine curent si unde nu. Injectoarele functioneaza perfect, lucreaza foarte bine, inchid si deschid fix cand trebuie. Si asa am plecat mai departe spre firul problemei si am descoperit ca problema vine de la pompa de benzina. Nu m-am putut abtine si am desfacut-o si pe asta, unde am descoperit ca pompa lucreaza perfect (atunci cand e legata pe direct), problema e la unitatea de control a pompei care nu mai lucreaza (cod AP8124941). Cu ocazia asta am descoperit si de ce nu mi se mai aprindea becul cand ramaneam fara benzina, aveam senzorul de nivel defect (cod AP8124950).

 

Acum ca stiu exact de unde vine problema, trebuie sa ma pun pe cumparat piese. Intrebarea cea mai buna e... de unde?

 

Am pus mai jos si cateva poze, in caz ca e cineva interesat.

 

Dincolo de asta, Craciun fericit sa aveti si betie usoara (unde e cazul)!12404361_1084170978284197_968987444_n.jp

12435561_1084171004950861_2039667202_n.j12431236_1084171018284193_570370440_n.jp12404156_1084171341617494_904136161_n.jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...