Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca » Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24cricul meu central prinde forma

 

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

furtunul vine din partea dreapta , de la' bendix " si are rolul de a elimina gazele din carter si uleiul in exces.Ai o problema! se face presiune in motor si arunca inapoi!

Nu-ti merge pompa de retur care suge uleiul din motor si il duce in cadru ori ai un circuit obturat

Este un mutzutzoi din capacul de la chiuloasa catre cadru , tot cu rol de evacuare presiune marita, de fapt este furtun doar ca sa recolecteze uleiul ca sa nu se piarda in caz de suprapresiune, altceva nimic

» Post actualizat in 01 Oct 2015 16:05

scoate filtrul de aer de tot si vezi ce simtome are dupa aceea , nu e mare branza

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai scos filtrul de aer?

Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru?

Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interb: nu cumva ai un furtun de ulei spart si tragand aer fals pompa a 2 a nu poate trage ulei din motor pt a-l duce inapoi in cadru?

Trebuie sa verifici orice posibilitate, stiu ca e naspa , dar asta e .Eu unul am schimbat toate furtunele , de ulei si benzina

Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica :D. Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt schimbate si la mine. Motorul in vara a fost desfacut si facut de cineva. Sigur stia ce face. A ramas buba asta mica :D. Care cred ca nu a bagat-o atunci de seama. Mie mi-a ramas sa il vopsesc si sa montez carenele si cateva ornamente. Acum cand l-am montat si sa il testez. Surprize surprize dar nu cu Andreea Marin

Cred ca acolo s-a intamplat ceva : cel care l-a desfacut poate a facut o greseala , involuntara , ceva nu a fost pus la locul lui ( eu am inversat bornele la baterie)din graba , nu din nestiinta .

Buba asta se descopera la functionare nu la asamblare asa ca nu avea cum sa-si dea seama....insa daca e asa priceput de ce nu ii ceri o parere???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu vreau sa te descurajez, dar dupa tot ce a spus Alin si ai verificat si tu, ar mai fi o problema. Aceasta a fost descoperita de un prieten de-al meu, mecanic, care a cumparat un F 650 cu aceleasi simtome. Proprietarul voia sa-l vanda la dezmembrari ca nu-i dadea de cap. Asa ca l-a luat si a desfacut motorul sa vada ce are. A descoperit: era un rulment de presiune de 20 de lei. Respectiv reperele 14, 15, 16 din diagrama de mai jos. Din cauza ca nu mai etansa, era ulei cam pe unde nu te astepti.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&diagId=11_1871

cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca rulmentul acela este chiar pe pompa care trage uleiul din motor vsi il duce in cadru,,,, am zis cred

:( ms.

Asta ar insemna sa desfac tot motorul. Da cine il mai pune la loc, ca nu sunt mecanic :(.

O sa ma gandesc si la varianta asta sa verific si acolo. ms mult . Poate ii dau de cap sau sa vad un mester bun prin Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

la pag 41 si 51 sunt cateva chestii

 

cauta manualul Ap peg 655 -95, nu conteaza anul conteaza imaginile , motorul e acelas

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( ms.

Asta ar insemna sa desfac tot motorul. Da cine il mai pune la loc, ca nu sunt mecanic :(.

O sa ma gandesc si la varianta asta sa verific si acolo. ms mult . Poate ii dau de cap sau sa vad un mester bun prin Bucuresti

 

Te-as fi trimis eu la baietii astia dar, ca orice baietii buni si priceputi, acum sunt in Anglia, la o reprezentanta Renault. Inainte sa te uiti la rulmentul ala, mai ia-le o data prin excludere, nu de alta dar Gica asta, cand a desfacut motorul, i-a sarit un arculet si a stat doua zile sa vada de unde este. Si era de meserie.

In alta ordine de idei, in majoritatea serviceurilor sunt numai jepcari care cer 75 de lei pe ora de manopera (unul prin Filaret), 80 de lei la Piata Progresul, 214 lei la BMW (cu TVA!!!!). Eu cred ca daca ai un garaj si scule potrivite, plus manualele de service, te descurci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as fi trimis eu la baietii astia dar, ca orice baietii buni si priceputi, acum sunt in Anglia, la o reprezentanta Renault. Inainte sa te uiti la rulmentul ala, mai ia-le o data prin excludere, nu de alta dar Gica asta, cand a desfacut motorul, i-a sarit un arculet si a stat doua zile sa vada de unde este. Si era de meserie.

In alta ordine de idei, in majoritatea serviceurilor sunt numai jepcari care cer 75 de lei pe ora de manopera (unul prin Filaret), 80 de lei la Piata Progresul, 214 lei la BMW (cu TVA!!!!). Eu cred ca daca ai un garaj si scule potrivite, plus manualele de service, te descurci.

eu as zice sa nu se bage la motor dacat daca are incredere in el si ii place sa mestereasca , aaaa si multa rabdare si studiu.Nu merge altfel

Eu momentan invat pentru ca stiu ca ma asteapta momentul cand o sa intru in motor , dehh varsta mobrei.Cred ca ma lkasa si pe mine fray-ul fasaie in mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms baieti. Acu daca pentru rulmentul ala trebuie sa sparg tot motorul, clar nu ma bag, si clar nu renteaza sa o plimb prin service-uri aiurea si sa ma cheleasca de bani. Solutia : am gaurit capacul de la rezervor ulei dupa cadru. Musteste foarte putin pe acolo se pare iar in airbox din cate am vaz sunt doar vapori. Eu zic ca este cea mai buna solutie si rapida si eficienta si fara bani :D. Mai verific uleiul, mai completez. Ms mult oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms baieti. Acu daca pentru rulmentul ala trebuie sa sparg tot motorul, clar nu ma bag, si clar nu renteaza sa o plimb prin service-uri aiurea si sa ma cheleasca de bani. Solutia : am gaurit capacul de la rezervor ulei dupa cadru. Musteste foarte putin pe acolo se pare iar in airbox din cate am vaz sunt doar vapori. Eu zic ca este cea mai buna solutie si rapida si eficienta si fara bani :D. Mai verific uleiul, mai completez. Ms mult oricum

Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata.

Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere.

Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as zice sa nu se bage la motor dacat daca are incredere in el si ii place sa mestereasca , aaaa si multa rabdare si studiu.Nu merge altfel

Eu momentan invat pentru ca stiu ca ma asteapta momentul cand o sa intru in motor , dehh varsta mobrei.Cred ca ma lkasa si pe mine fray-ul fasaie in mers

Nashpa cu frei-ul ala. Nu de inlocuit, ci de cost, 100 euro. Iar in ceea ce-l priveste pe Marius, cu uleiul, eu n-am zis ca-i rulmentul, ci doar ca altii au avut beleaua asta. Si au descoperit dupa ce au pus cap la cap si rezolvat toate celelalte variante mai simple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata.Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere.Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie

Posibil sa fie ulmentul.Restul au fost verificate, am mai verificat acu inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nashpa cu frei-ul ala. Nu de inlocuit, ci de cost, 100 euro. Iar in ceea ce-l priveste pe Marius, cu uleiul, eu n-am zis ca-i rulmentul, ci doar ca altii au avut beleaua asta. Si au descoperit dupa ce au pus cap la cap si rezolvat toate celelalte variante mai simple.

nu e nashpa , e doar timpul , insa am presupus .Nu am probleme la pornire dar fasaie , se aude la relanty ,

Cat despre Marius e bine sa fie cat mai multe pareri insa problema de functionare a unui motor nu e chiar simpla si are nevoie elemente concrete care nu pot fi constatate decat la fata locului, asa ca : trebuie sa elimine deficientele pe care le poate rezolva singur , iar in impas va apela la mecanici, asta e

» Post actualizat in 05 Oct 2015 14:57

amr 29

» Post actualizat in 07 Oct 2015 08:58

Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata.

Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere.

Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie

despre asta vorbeam.

http://www.eco-metabond.ro/produse/solutie-curatat-motorul/metabond-cl/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Posesor de F650 cu acelasi motor.

Intra pe f650.ro si vezi si acolo discutii despre uleiul din airbox. Cred ca sunt dintre primii cu aceasta problema care a stat vreo 6 luni pe tuşă până s-o rezolv.

Daca motorul are undeva peste 100.000 km poate sa apara o problema cu un semering de pe arborele de echilibrare a motorul.Aerisirea carterului se face prin mijlocul arborelui de echilibrare, apoi prin acel furtun care duce in airbox. Acel semering nu lasa uleiul din carter sa pătrundă pe circuitul de aerisire. Semeringul costa 3 lei dar motorul se desface complet. Eu am facut reparatia acum 5-6 ani si mă lasă un pic memoria dar cred ca semeringul se afla sub rulmentul de pe arborele de echilibrare.

Aici aici si o discutie din Anglia cred. Hai bafta si numai bine.http://faq.f650.com/FAQs/CounterBalanceSealFailureFAQ.htm

Vezi ca ai o schemă si semeringul e nr.13. Daca nu stii sa desfaci motorul mergi la un mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

M-a sunat un amic din Braila care n-are cont aici, dar are o problema de care eu n-am mai auzit: a gasit cateva picaturi de ulei in vasul de expansiune, in antigel. are cineva idee de unde or proveni? Omul zica ca motorul merge ok, ca nu e de la garnitura de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...