asfaltt Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 a mea e din 93' si are 30000 km i-am dat gaz in fel si chip dar fum nu mi-a scos deloc dar o chestie ciudata a inceput sa ma faca sa rad indicatorul de temperatura de la bord nu mai merge cum trebuie acu ala zici ca a luat-o razna ba urca ba coboara nu mai inteleg nimic cand sta lipit jos cand urca pana la rosu stie careva cam ce ar avea si unde m-as putea duce sa il rezolv si plastic de semnal stanga ca am avut dar l-am spart in spatele la o solenta si nu gasesc deloc merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Salut! Ciudat,n-am mai auzit ca bujia sa mai dea o scanteie in modul pomenit mai devreme.Nu ma intelege gresit,nu te iau peste picior,nici nu incerc sa ma dau mare cumva,sunt pur si simplu curios,si nu cred ca sunt singurul .Poti sa dezvolti un pic ideea? salut pai intram prea adanc in tema,devine complicat de explicat in scris.dar credema ca asa e,cu scanteia in plus. daca ar fi montat senzorul de apindere pe axa cu came, nu pe ambielaj,atunci ar fi dar nu prea se mai monteaza pe axele cu came,e mult mai lejer sistemul pe ambielaj.in plus ai mai multe avantaje(precizia momentului aprinderii,etc...) si aprilia mea da rateuri in frana de motor,dar credema ca nu ma deranjeaza de loc.din potriva chiar imi place.bine,vorbesc de rateurile alea fine,impoziile din toba.nu vorbesc de flame si scantei si bubuituri. hai!bafta tuturor care detin pegaso orice model si succes la Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) si aprilia mea da rateuri in frana de motor,dar credema ca nu ma deranjeaza de loc.din potriva chiar imi place.bine,vorbesc de rateurile alea fine,impoziile din toba.nu vorbesc de flame si scantei si bubuituri. a mea da rateuri serioase si mie frica sa nu stric ceva....mi-am comandat bujie noua poate asta e de vina Editat Martie 13, 2007 de subzeror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENTISTRY Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) E sigura provenienta motorului tau? Bag seama ca motorul tau nu are 4000 km... Imposibil sa scoata fum negru la 4000 km! ma gandeam ca s-ar putea ca cel dinainte sa fi mers cu ea subturata si sa se fi depus calamina si funingine pe coloana de evacuare si cand ai dau un gaz mai tare il arde . cam pe la ce turatie apreciezi ca se simte ea bine? a mea e din 93' si are 30000 km i-am dat gaz in fel si chip dar fum nu mi-a scos deloc dar o chestie ciudata a inceput sa ma faca sa rad indicatorul de temperatura de la bord nu mai merge cum trebuie acu ala zici ca a luat-o razna ba urca ba coboara nu mai inteleg nimic cand sta lipit jos cand urca pana la rosu stie careva cam ce ar avea si unde m-as putea duce sa il rezolv si plastic de semnal stanga ca am avut dar l-am spart in spatele la o solenta si nu gasesc deloc merci anticipat cred ca instrumentul din bord are o problema daca bate peste cap sau moare legaturile le-ai verificat? poti sa legi un voltmetru in locul ceasului si sa pornesti motorul (pe curent continuu)si sa vezi daca cresterea este sesizata corect(acul va urca)sau daca ai pe cineva care stie electrica sa desfaca ceasul si sa verifice rezistenta de shunt Editat Martie 13, 2007 de DENTISTRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 in legatura cu "testul specific de cunostinte si comportament" care se poate promova dupa 21 de ani se tie ceva? eu am 20 ani acum..deci nici de ala nu poate fi vorba! Ce imi poate face nea militzianu dac ma opreshte si ma gaseste cu 50cp in talon(avand 20 ani..nici vb de test..etc)????? imi da ceva amenda? avertisment? puncte? poate ma lamureshte cineva ca eu din porcaria aia de dectret nu m-am lamurit? Bafta, nu stie nimeni? nu ma jauta nimeni?? pls..ca vineri merg dupa ea si macar sa stiu ce surprize pot avea dac ma opreshte pol...amenda nu ar fi problema...da sa nu fie mai grav?? merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 nu vreau sa par nu stiu cum, dar nu pot sa ratez ocazia : am de vanzare placute ferodo fata pentru aprilia pegaso 650, NOI, 50 LEI in magazin sun 59 lei. le vand pentru ca am vrut sa cumpar pentru rs-ul meu dar aia mi-au dat placutele gresite . scrieti aici cine le vrea. am nevoie sa-mi cumpar viziera VANDUT da le vreau eu.iti las nr de tel 0744334789.sau da-mi nr tau de tel sa scrii daca se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieluk23 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Electromotor cu probleme.Incerc sa o pornesc si se aude un bazait ,nu se invarte.Poate ma ajutati cu un sfat sau unde gasesc un mecanic.Bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin-butt-head Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) Electromotor cu probleme.Incerc sa o pornesc si se aude un bazait ,nu se invarte.Poate ma ajutati cu un sfat sau unde gasesc un mecanic.Bafta tuturor! Specifica unde bazaie!In electromotor sau in starter.Verifica ca bateria sa nu fie descarcata,verifica cablul de +sa fie bine strans,deasupra electromotorului.Mai pot fi carbunii tociti sau poate nu ai masa suficienta la electromotor. Editat Martie 13, 2007 de sorin-butt-head Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 cam pe la ce turatie apreciezi ca se simte ea bine? La 3000-4500 RPM merge lejer... fara sa gatui sau sa forjezi motorul, plus ca e consumul mic. De la 3500 incepe sa traga ca nebuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieluk23 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Bazaie in zona electromotor iar maine verific si bat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 a mea da rateuri serioase si mie frica sa nu stric ceva....mi-am comandat bujie noua poate asta e de vina sal. daca schimbi bujia si tot asa face,iti propun sa il duci la service.sa nu ai probleme cu supapele. o bujie noua nu prea minte,dar cate odata da.eu am patit-o cu o bujie noua.inainte sa il montezi,incearca bujia,sa vezi daca da bine scanteie.sa nu faca scanteie in interioru bujiei.porneste greu si plafoneaza la 5000-6000 rpm. eu NGK DR8EA folosesc,si ii place la motor. Electromotor cu probleme.Incerc sa o pornesc si se aude un bazait ,nu se invarte.Poate ma ajutati cu un sfat sau unde gasesc un mecanic.Bafta tuturor! electromotorul nu se invarte? sau se invarte,dar in gol,fara sa invarte motorul.daca nu se invarte electromotorul ,scapi eftin Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) apropos FELICITARI PT ACEST TOPIC.BUNA IDEE!!!! mesaj de urgenta pt.toti posesorii de aprilia pegaso.AJUTATI-MA SA GASESC UN PORTBAGAJ DE APRILIA PEGASO,model 90-96.multumesc anticipat,si succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENTISTRY Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 La 3000-4500 RPM merge lejer... fara sa gatui sau sa forjezi motorul, plus ca e consumul mic. De la 3500 incepe sa traga ca nebuna scuza-ma pentru insitenta insa doresc sa mai aflu doua lucruri 1. daca ai idee care ar putea fi motivul pentru care becul de la injector nu functioneaza ca l-am verificat si este bun .presupun ca ar trebui sa stea aprins pe durata amorsarii pompei de injectie ,nu... 2.becul de la rezerva de carburant cand ar trebui sa se aprinda si cum pot sa-l verific..multumesc mult. sal. daca schimbi bujia si tot asa face,iti propun sa il duci la service.sa nu ai probleme cu supapele. o bujie noua nu prea minte,dar cate odata da.eu am patit-o cu o bujie noua.inainte sa il montezi,incearca bujia,sa vezi daca da bine scanteie.sa nu faca scanteie in interioru bujiei.porneste greu si plafoneaza la 5000-6000 rpm. eu NGK DR8EA folosesc,si ii place la motor. electromotorul nu se invarte? sau se invarte,dar in gol,fara sa invarte motorul.daca nu se invarte electromotorul ,scapi eftin apropos FELICITARI PT ACEST TOPIC.BUNA IDEE!!!! mesaj de urgenta pt.toti posesorii de aprilia pegaso.AJUTATI-MA SA GASESC UN PORTBAGAJ DE APRILIA PEGASO,model 90-96.multumesc anticipat,si succes . cauta la PAULA S BIKERS PLOIESTI(ESTE UN SITE CA SA TE DESCURCI) ADUC TOT CE DORESTI DE LA LOUIS LA PRETURILE DIN GERMANIA .BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 scuza-ma pentru insitenta insa doresc sa mai aflu doua lucruri 1. daca ai idee care ar putea fi motivul pentru care becul de la injector nu functioneaza ca l-am verificat si este bun .presupun ca ar trebui sa stea aprins pe durata amorsarii pompei de injectie ,nu... 2.becul de la rezerva de carburant cand ar trebui sa se aprinda si cum pot sa-l verific..multumesc mult. cauta la PAULA S BIKERS PLOIESTI(ESTE UN SITE CA SA TE DESCURCI) ADUC TOT CE DORESTI DE LA LOUIS LA PRETURILE DIN GERMANIA .BAFTA 2. Desfaci borna de sub rezervor a senzorului de rezerva. E undeva in stanga, cum stai pe mobra. Conectezi cu o sarma cele doua fire, cele care duc spre bec, nu cele care duc spre rezervor. Daca se aprinde inseamna ca becu' e ok si va trebui sa dai rezervorul jos, scoti benzina, demontezi senzorul si vezi ce e cu el. Probabil blocat sau murdar. Exact la faza asta sunt si eu, nu prea am timp de demontat. Bafta, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Bazaie in zona electromotor iar maine verific si bat si eu am dat vina pe electromotor dar era bujia cand nu iti mai da scanteie face ca dracu am schimbato si a pornit din prima nu mai incerca sa ii dai ca omori si bateria bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 nu stie nimeni? nu ma jauta nimeni?? pls..ca vineri merg dupa ea si macar sa stiu ce surprize pot avea dac ma opreshte pol...amenda nu ar fi problema...da sa nu fie mai grav?? merci, Prietene,stai linistit.Daca mergi linistit n-o sa ai probleme cu politia,deci n-o sa trebuiasca sa le arati actele.Chiar daca te opreste si-ti cere actele,nu cred c-o sa se uite fix la kw,si ca sunt mai multi decat ai tu voie.Stai relaxat,mai sunt zeci sau sute in situatia ta,cu motoare mai puternice decat au voie teoretic.Nu cred c-o sa patesti nimic,ai grija de tine! scuza-ma pentru insitenta insa doresc sa mai aflu doua lucruri 1. daca ai idee care ar putea fi motivul pentru care becul de la injector nu functioneaza ca l-am verificat si este bun .presupun ca ar trebui sa stea aprins pe durata amorsarii pompei de injectie ,nu... 2.becul de la rezerva de carburant cand ar trebui sa se aprinda si cum pot sa-l verific..multumesc mult. Salut!Ti-a spus "pegaso" cum verifici becul de la rezerva,trebuie sa se aprinda in mod normal cand mai ai aprox. 6 l in rezervor(rezerva electrica).Daca merge becul,conecteaza-l la rezervor si asigura-te ca ai mai putin de 6 l.Ar trebui sa fie aprins.Daca nu,e senzorul. Becul de la injectie ar trebui sa fie aprins pana porneste motorul si sa se mai aprinda doar in caz de avarie pe sistem.Daca motorul functioneaza,inseamna ca nu se mai aprinde fie din cauza circuitului (sa nu fie intrerupt vreun cablu),fie din pricina senzorului ce-l aprinde.Mai multe nu stiu,eu am Cube,nu i.e.Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieluk23 Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Era de la baterie,plusul slabit si un fir mai subtire de la masa rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENTISTRY Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 2. Desfaci borna de sub rezervor a senzorului de rezerva. E undeva in stanga, cum stai pe mobra. Conectezi cu o sarma cele doua fire, cele care duc spre bec, nu cele care duc spre rezervor. Daca se aprinde inseamna ca becu' e ok si va trebui sa dai rezervorul jos, scoti benzina, demontezi senzorul si vezi ce e cu el. Probabil blocat sau murdar. Exact la faza asta sunt si eu, nu prea am timp de demontat. Bafta, Dan multumesc lui gothmoq si pegaso pt indicatii, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 A avut cineva probleme cu incarcarea ? Se pare ca a mea nu mai incarca. Nu stiu inca ce este de vina, alternatorul sau releul de incarcare. Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 A avut cineva probleme cu incarcarea ? Se pare ca a mea nu mai incarca. Nu stiu inca ce este de vina, alternatorul sau releul de incarcare. Dan salut ce an de fabricatie ? poti sa verifici problema in felul urmator.cauti pe cineva care are acelas releu de incarcare , schimbi , si verifici daca ai incarcare. daca ai,BINGO! trebe releu. daca nu ai posibilitatea sa faci rost de un releu imprumut,atunci poti sa verifici cu voltmetru. trebe sa ai pe releu de incarcare o mufa cu trei pinuri (papuci) cu fire mai groase,desfaci mufa, si verifici daca ai curent ,cu motorul pornit. dar vezi sa iti reglezi voltmetrul pe curent alternativ 20v. trebuie sa ai peste 15 v curent alterativ , la retanti (mers in gol 1400 rpm).daca nu este curent,trebe schimbat statorul,sau ai cablurile sectionate. bafta la reparatii.imi tin pumnii sa nu fie costisitor reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENTISTRY Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 (editat) cum draq ajund la pegaso 3 la becul de la injecctor din bord ca astia in carte zic ca tre sa dai carena jos... da oi parca nu ma indur.... in plus de asta nu am robinet de benzina .....ati mai vazut asa ceva?? Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) nu e nici o problema ca n-ai putut veni la buc . din cate inteleg esti din giurgiu sau din apropiere. eu pot sa trimit prin cineva cd-ul si cartea la Giurgiu si sa o iei de acolo spune-mi daca esti de acord. P.S ai reparat mobra? Editat Martie 16, 2007 de DENTISTRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 nu e nici o problema ca n-ai putut veni la buc . din cate inteleg esti din giurgiu sau din apropiere. eu pot sa trimit prin cineva cd-ul si cartea la Giurgiu si sa o iei de acolo spune-mi daca esti de acord. P.S ai reparat mobra? Salut!Sunt mai aproape de Bucuresti decat de Giurgiu,dar am avut probleme cu conserva ,nu mai porneste ventilatoru si e .Eu am nevoie de manualul de REPARATIE,pe cel de intretinere il am deja.Daca tu mai ajungi in Buc,lasa un mesaj,ca si eu ajung des Mobra merge ,da trebe sa ma feresc de politie,ca n-am far si semnale,plus carena nema.Si daca ma opresc in mod sigur ma intreaba diverse...si nu prea am chef .In schimb ma dau pe off-road la greu ,merge super-misto,e un pic greoaie pe poteci cu nisip sau noroi,dar e super-stabila si trage bine.Numai bine si grija mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 cine ma ajuta si pe mine?? am o pegaso 3 din 96 si vreau sa ii montez o alarma cu pornire a motorului din telecomanda! si are si ceva functie de a deculpa motorul din buton...chipurile daca iti pleaca vre unu cu ea! aceasta functie consta in intreruperea unui fir...a carui schema e prezentatat mai jos: poate ma poate ajuta si pe mine cineva sa gasesc firul care trebe intrerupt la una din variantele pe care le arata in poza?? pe unde se afla firul? sau nu are nimeni un service manual? pdf?? a si inca ceva! stie cineva ce marime is becurile de la faza lunga/scurta? as vrea sa ii fac un upgrade cu xenon..da nu stiu marimea becurilor:D merci anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 cine ma ajuta si pe mine?? am o pegaso 3 din 96 si vreau sa ii montez o alarma cu pornire a motorului din telecomanda! si are si ceva functie de a deculpa motorul din buton...chipurile daca iti pleaca vre unu cu ea! aceasta functie consta in intreruperea unui fir...a carui schema e prezentatat mai jos: poate ma poate ajuta si pe mine cineva sa gasesc firul care trebe intrerupt la una din variantele pe care le arata in poza?? pe unde se afla firul? sau nu are nimeni un service manual? pdf?? a si inca ceva! stie cineva ce marime is becurile de la faza lunga/scurta? as vrea sa ii fac un upgrade cu xenon..da nu stiu marimea becurilor:D merci anticipat!! Salut! Service manual inca nu am,dar manualul de intretinere il gasesti la http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i...0Cube%20-%20i.e .Este cel din 1996,si gasesti la sfarsit scema electrica si codurile de culori,si ce model de becuri iti trebuie . Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 am luat si eu manualul ala dar nu am gasit nici de al draq unde scrie ce model de becuri imi trebe.. cat despre schema electrica..e ok..dar nu stiu fizic pe unde se afla fiecare componenta prin motocicleta:D Bafta si merci de raspuns! mai astept..beer.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SMEEAGAIN Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut, Imi spune si mie cineva ce marime trebuie sa aiba cheia de bujie? Ca tot incerc de o saptamana tot felul de chei tubulare, 16 nu e, 17 nici asa.... Am ajuns sa demontez rezervorul pentru o amarata de bujie. E a doua oara cand se ancraseaza, poate pt ca nu am pornit motorul toata iarna. E un Pegaso din 2001 injectie. Mersi Tot eu. Mai trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Nu stiu decat tipul 5W40 cred ca e sintetic. pot lua orice marca? Iar filtrul de unde il pot lua si ce tip e? In rest, habar n-am cum se desface baia de ulei si daca e simplu sau complicata operatia asta. Daca poate sa ma sfatuiasca cineva ii multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.