Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Tot carburatia zic sa o verifici. Aici ai cateva indicii despre cum functioneaza carburatoarele Mikuni.

http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm

Sunt destul de sensibile, daca trag aer fals, au oring-uri defecte, depuneri pe jicloare sau nu sunt reglate corespunzator, iti dau numai batai de cap.

Reglarea nivelului carburantului in camera de nivel constant:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?170353-Carb-Info

In principiu, sigurantele cuielor trebuie sa fie pe a doua pozitie, de sus in jos, membranele sa fie ok, sa nu fie crapate, rupte etc. Sertarele sa culiseze usor, sa nu agate (merge pusa putina vaselina teflonata, foarte putina).

Suruburile de reglare amestec aer-carburant, cele laterale, ce pot fi reglate fara sa dai carburatoarele jos, dozeaza amestecul pana la 1/4 din acceleratie. De fabrica sunt puse la 3,5 ture (adica strangi suruburile la maxim, apoi le deschizi inapoi 3,5 ture).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot carburatia zic sa o verifici. Aici ai cateva indicii despre cum functioneaza carburatoarele Mikuni.

http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm

Sunt destul de sensibile, daca trag aer fals, au oring-uri defecte, depuneri pe jicloare sau nu sunt reglate corespunzator, iti dau numai batai de cap.

Reglarea nivelului carburantului in camera de nivel constant:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?170353-Carb-Info

In principiu, sigurantele cuielor trebuie sa fie pe a doua pozitie, de sus in jos, membranele sa fie ok, sa nu fie crapate, rupte etc. Sertarele sa culiseze usor, sa nu agate (merge pusa putina vaselina teflonata, foarte putina).

Suruburile de reglare amestec aer-carburant, cele laterale, ce pot fi reglate fara sa dai carburatoarele jos, dozeaza amestecul pana la 1/4 din acceleratie. De fabrica sunt puse la 3,5 ture (adica strangi suruburile la maxim, apoi le deschizi inapoi 3,5 ture).

daca tu spui ca este din carburatoare, nu ar fi normal sa faca si in alte trepte de viteza?? face doar in treapta a doua si in aceeasi plaja de turatie...

» Post actualizat in 29 Mar 2017 07:51

Sau de la membrane crapate/coapte.Numai ca atunci consuma de-o ia dracu' si scoate fum negru ca un diesel infundat.

 

Frumos era daca spuneai si ce generatie/model de Aprilica ai,daca aveai profilul completat,asa ca sa stim si noi cu cine povestim. :ok:

este o Aprilia Pegaso 650 cube din 1999, poate fi ceva legat de cutia de viteze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai intreruperi din cutia de viteze? Ce?

In treptele primare simti cel mai mult golurile de putere, ca ai cuplul ridicat, orice neregularitate a motorului se simte aici.

Nu inteleg cum sa intrerupa din cauza cutiei de viteze. Poate sa patineze ambreiajul, dar asta ar insemna sa se tureze mai mult, nu sa ramana la o turatie constanta. Nu vad logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Dupa ce explicatii dai motorul ,,da-n nas,, adica la acceleratii bruste nu are benzina destula si se plafoneaza.De obicei mai da si rateuri in filtru de aer.,adica amestec sarac.Poate nu se alimenteaza cum trebuie Aprilia are la intrare in teul care face legatura intre furtunul de la rezervor si carburatoare un filtru din plastic.Poate este infundat partial si nu asigura debitul necesar de benzina.Accesul se face greu si trebuiesc demontate carburatoarele....Ca sa vezi exact scoate bujia si vezi cum arata.Ea spune cum este amestecul sarac sau bogat.Eu am mai patit asemenea intreruperi dar la turatii mai mari si bujia era neagra ,deci amestec prea bogat.Eram la drum si am scos filtrul de aer ca sa mai saracesc amestecul.Filtrul era cam murdar si carburatoarele CV sint foarte sensibile la reglaje.Oricum se pare ca de la carb este beleaua asa ca trebuiesc demontate.Poate sa fie si de la aprindere dar astea electronice ori merg ori nu merg.Poate sa mai fure curent daca sint imbatrinite fisele si pipa de la bujie.Trebuiesc prin eliminare loate in discutie toate cauzele.In prima instanta sa ai bujie noua si sa vezi cum arata.Ea spune totul.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

... in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare...

Omul a specificat clar, in treapta a doua! De ce nu-i face si in alte trepte la turatia respectiva la fel? Ori doar acolo creste consumul incat sa "sughita" motorul din lipsa de gaz?! :scratch:

@Mihai -Cand o sa termini de verificat carburatie, electrica, filtre si bujii...sa-ti aduci aminte de craboti! Asta daca in scurta expunere pe care ai facut-o nu ai omis ceva, sau pe langa intrerupere mai ai si alte semne care sa denote un alt defect! :peace:

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut, am o problema cu motocicleta..(Aprilia pegaso 650, '99) in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare.. daca folosesc acceleratia progresiv, reusesc sa scap de aceasta problema.. aceasta intrerupere nu duce la iesirea din viteza sau la pierderea accelerarii, este efectiv un gol de putere la acete turatii... aveti idee ce poate fi? Va multumesc anticipat!

Ghilotinele de carburatoare nu culiseaza cum trebuie si raman blocate sau au intarziere in raspuns, raportat la acceleratie ( mai ales ca zici ca e atunci cand accelerezi tare , banuiesc ca vrei sa zici brusc ).

Am avut si eu simptome similare la modelul din 1996 pe care l-am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut, am o problema cu motocicleta..(Aprilia pegaso 650, '99) in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare.. daca folosesc acceleratia progresiv, reusesc sa scap de aceasta problema.. aceasta intrerupere nu duce la iesirea din viteza sau la pierderea accelerarii, este efectiv un gol de putere la acete turatii... aveti idee ce poate fi? Va multumesc anticipat!

dac nu te pricepi , le faci pachet , le rezolv eu,toate reglajele .Imi spui pe privat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens?

Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila?

 

 

Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens?

Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila?

 

 

Daniel

Cauta la piese auto , exista pasta de securizare suruburi , albastra parca...

uite am gasit aici.

http://www.emag.ro/blocator-suruburi-loctite-243-5-ml-1370555/pd/DRP5LBBBM/

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numa' cu grila lui de Mos Craciun.

 

Andrei,Andrei,n-ai crescut mare niciodata?Si nu ma refer la kg...:)

Doamne feri sa ma maturizez si sa devin serios. :) (care.i faza cu grila?)

 

Salut,

 

voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens?

Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila?

 

 

Daniel

Da.l incolo de loctite. ia orice gasesti, asemanator ca specificatii, ia un bison albastru universal ca e douaj de lei, strange la cuplu si da.i pedala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai grila de la farul VStrom-ului ce-l are Madalin.

 

Normal ca merge cu orice pasta albastra.Io folosesc Vulkan Lokring-Lokprep 65G

Lokprep 65G vad ca se foloseste la aer conditionat auto, n-ar fi probleme cu temperatura la care e supus si la ulei? incerc sa gasesc o fisa tehnica..

Cred ca la Bison o sa apelez desi din specificatii e mai slab decat loctite 648.

Ii dau si cu niste doamne-ajuta, preventiv. :)

 

Multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai grila de la farul VStrom-ului ce-l are Madalin.

 

Normal ca merge cu orice pasta albastra.Io folosesc Vulkan Lokring-Lokprep 65G

uitasem de grila. Ar merge o poza sa imi aduc aminte.

 

Nu merge char orice albastru (vulkanul nu il cunosc, nu ma pot pronunta, insa daca tu stii, e de luat in calcul), insa un bison de mediu merge. Nu de alta dar am folosit chiar din asta la pegaso din ce tin minte, dar nu am strans la cuplu ca nuaveam dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o plimbare mica , de 2 zile la centrul de copii abandonati " Valea Plopului "


» Post actualizat in 02 Apr 2017 14:33

Cristi , a venit si fosta ta mobra , adica erau vreo 4 aprilii , ca de 1 Aprilie ziua lor

post-78987-0-47452000-1491143448_thumb.jpg

post-78987-0-50291100-1491143449_thumb.jpg

post-78987-0-01236200-1491143450_thumb.jpg

post-78987-0-85395600-1491143452_thumb.jpg

post-78987-0-02766200-1491143457_thumb.jpg

post-78987-0-73232600-1491143461_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi permit :-)

» Post actualizat in 02 Apr 2017 19:03

A mea nu se vede, huaaa :))

» Post actualizat in 02 Apr 2017 19:04

Na, să dea mai bine :-)

post-95922-0-93452300-1491159876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo baietii!

 

Ps. M-am intros in Tara si nu mi-am facut asigurare la moto, la cine imi recomandati sa fac asigurare? 6 -12 luni!?

Editat de livone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo baietii!

 

Ps. M-am intros in Tara si nu mi-am facut asigurare la moto, la cine imi recomandati sa fac asigurare? 6 -12 luni!?

Suna aici la Dragoș, nu o să ți pară rău

INTAS EXPERT

Agent de Asigurare

Eugen Lovinescu, No.13

Sector 1 , Bucharest

Tel / Fax: + 4 021 223 57 95

Mobil: 0722 419 428

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...