Patrick_M Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 In sistemul de ungere, la filtrul de aer sunt 2 valve cu arc, pe sensuri opuse. Verifica manualul. Verificale si alea, daca zici ca de la pompa la filtru este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Referitor la problema mea am gasit un detaliu ( de care stiam dar am uitat) legat de aerisirea pompei ( scoaterea aerului de pe sistem). In unele manuale zice cum se face, in cel care il am nu spune. Are legatura cu ce spui tu Patrik. Voi incerca varianta asta. Asta este singura porblema care o bantuie pe a mea/motocicleta. Anul trecut nu m-am bucurat de ea dar poate anul acesta.. poate,poate. Cat despre lant asa zic si eu ca se masoara cu roata pe asfalt. Exemplu a mea nu are cric central, nu mai verific? Odata roata ridicata se pierde din presiunea motorului pe lant, cu alte cuvinte daca verifici cu roata in aer si ai 30mm joc la centrul lantului ccand voi pune roata pe pamant este posibil sa mai ai joc un joc de 0mm pe lant. Adica lantul foarte intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Cristian, multumesc mult de sfaturi. Am schimbat uleiul si filtrul ulei fix cum mi-ai zis si totul a fost ok. Am mai economisit niste bani, dar o sa iti dau niste beri, nu merge altfel A, si legat de lant, am tot discutat cu varu-miu care e mai vechi ca mine in motoare si are si o facultate de mecanica in spate, lantul trebuie sa aiba inca un mic joc (pur logic, fara manuale) atunci cand te sui pe el si inca o persoana, adica sarcina statica maxima pentru suspensie, astfel incat sa fie capabil sa preia prin intindere jocul suspensiei la gropi, fara sa intinda lantul in sine. Bazandu-te pe asta, cred ca poti regla lantul la o oarece toleranta acceptabila fata de manual, lantul meu este deja tocit inegal, deci i-am dat doar ceva acceptabil. Editat Aprilie 5, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 EU am o etichetă lângă lanț ce arata cat trebuie să fie de larg. Trebuie să aibe o mică burta de vreo 2 cm. Nu rețin ce scrie exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Da, la a ta sunt 2 cm, probabil. La un supermoto sunt 3-4 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Și a mea e super moto cu alta pălărie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Hai lasă mă și pe mine sa visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Am si eu o problema cand merg cu pasager, imi scoate un zgomot de lant cand trag de acceleratie si e oarecum subturata (2500-3000 rpm). Baietii de la Red Motors zic ca ar fi lantul prea strans. eu l-am facut dupa ce scrie pe bascula. O sa il largesc putin sa vad daca mai face la fel. Mihai Sandu zicea ca ar atinge toba in ceva. Am inspectat si asta, am vazut o urma de contact pe toba in dreptul demarorului. Ochiometric, cam 2-3 mm sunt intre demaror si esapament. Aici nu stiu ce sa-i mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Daca ajunge sa frece pe acolo, as zice ca-i prea slab lantul (cel putin la mers singur). Lantul daca il reglezi strans si impingi moto, il auzi cum 'trozneste', e un sunet inconfundabil. E posibil singur sa nu ai probleme si cand pui pasagerul sa se intinda bine si sa se auda trozniturile alea. Opreste odata motorul in mers si trage ambreiajul. Apoi, dai capacul jos, verifici pinioanele, lantul si verifici si bucata aia de cauciuc de la capatul basculei (spre motor) pe care o mai atinge lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat? am segmenti noi. Situatia cu pompa de ulei am reusit sa o rezolv aseara ( zic eu) am urmat sfatul dat si am desfacut surubul auriu din interior si am aerisit pompa. Pentru cei care vor sa desfaca acel surub RECOMAND sa incalziti surubul cu o lampa pe gaz apoi folositi o surubelnita de impact. La loc se monteaza cu putin LOKTITE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Mersi Cristi si Banzay, o sa le verific si pe astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat? cam putin cred eu pentru un motor refacut. Ai umblat si la chiulasa/supape? Decompresorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Preferabil scoti carburatoarele, caci nu ai bujie pusa oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) Mai pot sa revin asupra afirmatiei? Cica cam pe acolo ar fi valoarea cu decompresorul in stare ok. Cu decompresorul anulat cica ar fi undeva la 160PSI~11bar. Editat Aprilie 6, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Deci motorul era rece. Nu vreau sa pornesc o discutie contradictorie dar... sa scoti carburatoarele sau sa tii acceleratia la maxim?? este prima oara cand citesc asa ceva. Sincer nu cred ca ajuta cu nimic. Sunt de acord cu faptul ca motorul trebuie sa fie pornit pt 5-10min apoi verificat . Nu am facut asta. Decompresorul era in stare normala de pornire(adica activ). cand motorul incepe sa functioneze decompresorul se anuleaza si automat creste compresia Banzay ai dreptate. Mare om. Deci in alta oridine de idei... treaba-i iusca. Gas in carburatoare si scanteie in bujie de acum. a.. si pompa de ulei care sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Da.. cumva inteleg dece. Daca sunt scapari la valvele de admisie se observa mai bine cu acceleratia deschisa maxim, iese aerul mai usor. Ca idee cred ca sunt multumit cu 100psi /motor rece si segmenti uscati ( mai ales ca sunt noi si trebuie sa se formeze dupa piston) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 N-are nici o treaba cu supapele de admisie, scaparile alea sunt infime la masuratoare. Tu cum respiri daca te tii de nas si inchizi gura? Deschizi acceleratia sau scoti carburatoarele astfel incat sa te asiguri ca ai o umplere buna a cilindrului cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Corect, e cel mai usor, dar ma gandeam ca are motocicleta demontata si doar 2 maini... Sa tii compresmetrul si sa tragi de acceleratie si cine stie ce mai faci pe acolo, zic ca e mai usor daca e accesibil totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Ok am inteles trucul. Carburatoarele sunt montate. Voi face o verificare dupa ce pornesc motorul si se incalzeste. Asa la rece este cam greu de luat in seaman valorile. Weekend-ul asta ma voi ocupa de ea. Mersi tuturor pt sfaturi si ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 A nins cam tare waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Prin Bucuresti e soare acu si vreo 12 grade. A plouat azi dar in reprize scurte. Baga o poza sa vedem cum e in Vatra Dornei Editat Aprilie 7, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Prin Bucuresti e soare acu si vreo 12 grade. A plouat azi dar in reprize scurte. Baga o poza sa vedem cum e in Vatra Dornei Corbeanca: https://aventurescu.ro/wp-content/uploads/2016/12/Maldives.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Tu unde stai? in casuta aia fara pereti? Pfoaa...vezi ma ca te vad astia la nudu' gol cand mergi la baie ) » Post actualizat in 07 Apr 2017 19:33Iesire duminica pentru un offroad usor: /index.php?/topic/745628-bucuresti-cozia-duminica-9-aprilie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Neatza! Daca este vreun doritor de o iesire mai pe strada, mai pe langa, in weekend-ul de dupa Paste, in zona Hateg, sa-mi dea de stire. Pana acum sunt trei motoare, un BMW 650 GS, Aprilia Pegaso si eu cu V-Strom 1000. Ideea e ca luam si corturile cu noi si incercam sa gasim zone ceva mai neumblate. Traseele nu sunt batute in cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Ce as mai veni si eu... Din pacate, nu stiu cum sa rezolv o problema ) unora nu le place dormitul la cort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.