IulianPEG*650 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Frumos de voi cu plimbarile. Eu.. inca vin cu vesti mai putin bune (pt mine). Sambata am dat cheie la a mea. Toate bune, a pornit bine, a stat la relanti a inceput sa fumege cam peste tot ( de la ulei) am zis ca e semn bun. Apa era la 80grade stabila dupa 5 min. Ei si a inceput sa imi zambeasca musteata de acum. Am zis ca "asta e.. o calaresc azi". Nu am abucat sa termin fraza ca.. surpriza, Pom de craciun iar in bord. presiunea la ulei scazuta IAR> Am desfacut busonul la ulei dupa ce s-a racit motorul si uleiul era pana in gura. Am desfacut filtrul si am dat la automat iar uleiul abia incepea sa iasa fara prea multa presiune ( in mod normal trebuie sa sara la 30cm de motor. In concluzie cred ca pompa mea de ulei este dusa. Ca o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 a o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie. mai ales daca tine de siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Ce as mai veni si eu... Din pacate, nu stiu cum sa rezolv o problema ) unora nu le place dormitul la cort... O rezolvi simplu: lasi problema acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Frumos de voi cu plimbarile. Eu.. inca vin cu vesti mai putin bune (pt mine). Sambata am dat cheie la a mea. Toate bune, a pornit bine, a stat la relanti a inceput sa fumege cam peste tot ( de la ulei) am zis ca e semn bun. Apa era la 80grade stabila dupa 5 min. Ei si a inceput sa imi zambeasca musteata de acum. Am zis ca "asta e.. o calaresc azi". Nu am abucat sa termin fraza ca.. surpriza, Pom de craciun iar in bord. presiunea la ulei scazuta IAR> Am desfacut busonul la ulei dupa ce s-a racit motorul si uleiul era pana in gura. Am desfacut filtrul si am dat la automat iar uleiul abia incepea sa iasa fara prea multa presiune ( in mod normal trebuie sa sara la 30cm de motor. In concluzie cred ca pompa mea de ulei este dusa. Ca o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie. Eu, cand a fost sa inlocuiesc pompa de benzina, am luat un after market clar. Dar in nici un moment nu am vrut sa iau una sh. Pai asa o vindeam si eu pe aia veche, daca venea cumparatorul si o prindea in momentele ei cand mergea, era perfecta. Nu ziceai ca are probleme. Mare teapa ce dadeam, daca eram si genul asta de om. Madaline, aia e rezolvarea, clar. Tre sa vad daca se si poate. ) Daca e sa merg, te anunt cat de repede aflu. Editat Aprilie 10, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Va salut! Spuneti mi si mie va rog care este ordinea firelor galbene de la releul de incarcare ( al meu are mufa rupta ) Mi am luat unul nou de Aprilia leonardo si mi e frica sa nu le leg aiurea. Releul il pun pe un Pegaso 650 ml. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Nu Conteaza ordinea lor. In Principiu toate fac acelasi lucru trimit curent in Rectifier. Daca tot esti la capitolul asta iti recomand sa schimbi locul Rectifierului de deasupra tobei. Eu am gasit un loc foarte dracut chiar sub jugul de la ghidon. Nu stiu exact sa zic unde dar daca pui firele spre inainte vei gasi un loc in care se potriveste cu cele 2 gauri ale suruburilor. Voi iincerca sa fac o poza daca e nevoie. Stie cineva codul de culoare la Pegaso 2002 ie? Modelul gri + verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Ce camera video ai Cristian? parca isi pierde din claritate din cand in cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Va salut! Spuneti mi si mie va rog care este ordinea firelor galbene de la releul de incarcare ( al meu are mufa rupta ) Mi am luat unul nou de Aprilia leonardo si mi e frica sa nu le leg aiurea. Releul il pun pe un Pegaso 650 ml. Asfalt uscat !!! » Post actualizat in 10 Apr 2017 17:31 Nu Conteaza ordinea lor. In Principiu toate fac acelasi lucru trimit curent in Rectifier. Daca tot esti la capitolul asta iti recomand sa schimbi locul Rectifierului de deasupra tobei. Eu am gasit un loc foarte dracut chiar sub jugul de la ghidon. Nu stiu exact sa zic unde dar daca pui firele spre inainte vei gasi un loc in care se potriveste cu cele 2 gauri ale suruburilor. Voi iincerca sa fac o poza daca e nevoie. Stie cineva codul de culoare la Pegaso 2002 ie? Modelul gri + verde Multumesc frumos! Eu l-am pus în fata radiatorului pe aripa din stanga de deasupra rotii din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Va salut! Spuneti mi si mie va rog care este ordinea firelor galbene de la releul de incarcare ( al meu are mufa rupta ) Mi am luat unul nou de Aprilia leonardo si mi e frica sa nu le leg aiurea. Releul il pun pe un Pegaso 650 ml. Asfalt uscat !!! » Post actualizat in 10 Apr 2017 17:31 Multumesc frumos! Eu l-am pus în fata radiatorului pe aripa din stanga de deasupra rotii din fata. Ce problema ai cu releul de incarcare? Mie imi pare ca baga cam mult curent in baterie si nu stiu daca o fi el de vina sau e altceva... » Post actualizat in 11 Apr 2017 17:31 in privinta intalnirii anuale, ce data a ramas stabilita? era la sfarsitul lui august / inceputul lui septembrie, mai exact 1-3 septembrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Sorin. I principiu releul de incarcare datorita pozitionarii deasupra tobei de esapament prezinta un risc foarte mare de supraincalzire care duce la defectare. Deci poate fi o varianta (sigura) releul. Asta se poate verifica cu un aparat de masura. Nu stiu exact valorile care trebuie sa indice dar se gasesc pe net (ex. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211457-Voltage-regulator-rectifier ). Daca te descurci cu engleza vei vedea ca si cei de acolo spun acelasi lucru despre pozitionarea proasta a releului. Daca valorile nu sunt cele bune atunci problema este aceasat piesa ( tebuie schimbata- nu se repara- nu se merita-) Este posibil sa te pot ajuta cu unu pentru schimbat dar va trebui sa astepti pana ajung in Iasi ( inceputul lui Iunie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Ce problema ai cu releul de incarcare? Mie imi pare ca baga cam mult curent in baterie si nu stiu daca o fi el de vina sau e altceva... » Post actualizat in 11 Apr 2017 17:31 in privinta intalnirii anuale, ce data a ramas stabilita? era la sfarsitul lui august / inceputul lui septembrie, mai exact 1-3 septembrie? In principiu ultimul weekend din august. Dtai linistit ca nu ramai neanuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Sorin. I principiu releul de incarcare datorita pozitionarii deasupra tobei de esapament prezinta un risc foarte mare de supraincalzire care duce la defectare. Deci poate fi o varianta (sigura) releul. Asta se poate verifica cu un aparat de masura. Nu stiu exact valorile care trebuie sa indice dar se gasesc pe net (ex. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211457-Voltage-regulator-rectifier ). Daca te descurci cu engleza vei vedea ca si cei de acolo spun acelasi lucru despre pozitionarea proasta a releului. Daca valorile nu sunt cele bune atunci problema este aceasat piesa ( tebuie schimbata- nu se repara- nu se merita-) Este posibil sa te pot ajuta cu unu pentru schimbat dar va trebui sa astepti pana ajung in Iasi ( inceputul lui Iunie ) Eu am varianta mai noua, cu motor Minarelli. Releul e pus undeva sub motor (trebuie sa dai jos scutul motor pt. a avea acces la el). In plus, al meu are doua mufe cu 4 fire fiecare, fata de 3 fire cat vad ca are modelul vechi...Mai caut o solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Sorin toate merg pe acelasi principiu. Al meu este tot cu 4 fire. 3 intr-o mufa si unul care merge la masa. Nu te gandi ca au reinventat ei roata acum. Prieteni am o problema care ma scoate din minti! Al meu cal tot nu vrea sa fie ascultator. Pompa de ulei.. este ceva ciudat acolo. Tocmai am comandat 0 a3a pompa de ulei (noua de data asta) am montat totul la loc, am pornit-o si dupa cateva min iar a aparut becul rosu de la senzorul de presiune. Dupa ce desfac busonul la ulei , uleiul este aproape in gura rezervorului. Ce poate sa fie in neregula? Rotita pompei este perfecta, dintii de la cosul ambreiajului sunt buni, cand o invart la mana totul merge bine. Practic odata ce motorul se incalzeste becul se aprinde. AJUTOR!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Ma gandesc ca sunt infundate cu span si alte mizerii canale de ungere pe tur sau pe retur. uleiul trebuie sa ajunga prin filtrul din sita din cadru - furtun - mufa intrare furtun si ce alte canale or mai fi prin motor. Unul dintre ele sigur ajunge si la senzorul de presiune. Probabil cel mai bine ar fi fost sa sufli cu aer comprimat tot motorul cat il aveai desfacut (toate canalele) inainte sa montezi pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Asta cu uleiul eu o pateam cand faceam schimbul. Dar nu se aprindea becul rosu. Daca o lasam mai mult timp sa mearga dupa ce o porneam si o acceleram de cateva ori ajungea uleiul la nivelul normal (asta pana se alimentau ok ambele pompe). Stii ca sunt 2 pompe de ulei, nu? Vezi aici niste "Troubleshooting FAQ" de la prietenii nostri cu F650: http://faq.f650.com/FAQs/Rotax655TroubleshootingFAQ.htm Deasemeni, ai aici cateva detalii si scheme functionale cu motorul: http://www.pegaso.fr/documentation/Rotax%20Type%20%20655_95%20Repair%20Manual%20(EN).pdf Editat Aprilie 13, 2017 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Repet. Desfa filtrul de ulei si verifica sa deschida supapele cu bile. Sunt puse pe directii opuse. Tu ai acces vizual doar la 1 bila. Eventual o impingi cu o surubelnita, sa vezi daca are joc. Pt cealalta, cred ca trebuie desfacuta carcasa motorului. » Post actualizat in 13 Apr 2017 05:59 Poate sunt blocate, cum spunea mai sus, cu span sau 2 soareci mumifiati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 ) Buna asta cu soareci mumifiati Descrierea prooblemei este cam asa: La inceput am avut problema asta , am mers asa cu motorul(cu becul aprins) si s-au stricat multe chestii in interior + carcasele motorului. Am schimbat carcasele cu unele SH dar in stare foarte buna si am mutat piesele bune de pe cele vechi pe cele noi + schimbat piesele defecte. Biela-manivela+ distantiere, segmenti, pompa de ulei, filtre. Legat de partea cu circuitul uleiului am pastrat tot inafara de pompa mentionata mai sus (doar cea de allimentare nu de retur-care functioneaza perfect) Bun, pun totul la loc (si incerc sa fie totul cat ma curat posibil) pornesc motorul ( porneste foarte usor si fara zgomote ciudate) totul merge perfect. Dupa aporx 5 min apare lumina rosie de la ulei. Opresc motorul, il las cateva min, pornesc iar si totul merge bine pt cateva min. Martorul de presiune ulei aprins iar, opresc motor, verific nivelul la ulei si uleiul este pana sus. Am auzit ca ar fi sensorul DAR daca ar fi defect senzorul, pompa nu ar trebui sa functioneze normal? ca doar este mecanica. Daca pompa este noua ar trebui sa functioneze bine. In acelasi timp daca scot filtrul de ulei si dau la automat nu imi arunca jet de ulei afara ci doar curge usor in interior. De aici imi vine sa ma gandesc ca nu ar alimentare buna ( poate conducta defecta, infundata sau cum ati spus filtrul din cadru infundat. Scuze daca intreb si imi dau si rezolvare in acelasi timp dar... de cele mai multe ori rezolvarile mele nu prea au mers pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Credeam ca restul variabilelor le-ai rezolvat. Atunci vreifica furtune, sita de la cadru. Lasa jos uleiul si verifica tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Scuze daca intreb si imi dau si rezolvare in acelasi timp dar... de cele mai multe ori rezolvarile mele nu prea au mers pana acum. De ce nu o duci la un mecanic bun? Sa o rezolvi mai repede? Nu pricep de ce te chinui de un an de zile si nu ii dai de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 El se ambitioneaza sa invete si mecanica, ceea ce nu e un lucru rau. Dar era mai bine daca avea un motor bun sa se plimbe, si pe asta busit sa invete. Invatatul asta , insa il costa cam scump.Mai ales ca nu are de la cine, nu stiu daca are material didactic si priceperea necesara. E de admirat ambitia lui de a invata mecanica, dar e si ceva putred la mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Tot caut niste manusi in care sa nu ma ploua(evident ieftine). Acu 2 zile un prieten motociclist cu km multi in spate mi-a dat o idee sa folosesc manusi chirurgicale pe sub manusile moto. Ati folosit care asa ceva? E o idee buna? Recunosc, ca nu m-am gandit niciodata la asa o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Vara functioneaza cu siguranta. Dar in anotimpul rece sigur iti ingheata mainile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 El se ambitioneaza sa invete si mecanica, ceea ce nu e un lucru rau. Dar era mai bine daca avea un motor bun sa se plimbe, si pe asta busit sa invete. Invatatul asta , insa il costa cam scump. 1. Mai ales ca nu are de la cine, 2. nu stiu daca are material didactic 3. si priceperea necesara. E de admirat ambitia lui de a invata mecanica, dar e si ceva putred la mijloc. Been there, done that, pina in momentul de fata am ajuns sa am o singura motocicleta functionala si inca 2 in diverse stadii de reconstructie (lipsa de timp, oboseala psihica, bani). Buba la cap, n-ai ce-i face. 1. Ce bine ar fi sa poti invata stind pe linga cineva (care chiar stie ce face) o meserie (orice meserie), dar asta cere timp si disponibilitate din partea ambilor parteneri. In ziua de azi greu de gasit ambele. Mentorul meu a fost bunicul (motociclist si el), de meserie maistru tinichigiu, de la care am invatat doua lucruri capitale: nu te repezi ca berbecul, studiaza intii pe toate partile, documenteaza-te si abia apoi apuca-te de treaba si ca orice lucru facut de om poate fi desfacut de alt om si pus la loc, trebuie sa existe o logica functionala in toate alcatuirile. 2. In principiu un manual de service pentru modelul respectiv, combinat cu catalogul de piese cu axonometrii ar fi suficient pentru a face un lego, 3. Din pacate exista trucuri si deprinderi ale meseriei pe care nici un manual de service nu le detaliaza, fiindca el se adreseaza unui personal pregatit si profesionalizat. Nu ai cum sa inveti mecanica astfel, tot ce inveti este din ce e alcatuita motoreta si cum se imbuca piesele unele in altele; prin analogie, orice copil dotat cu putina rabdare, atentie si indeminare poate face un lego, dar fara schema de asamblare nu reuseste nimic, decit dupa multe incercari si esecuri. Intr-adevar, pacat de timpul pierdut cu mecanicareala, cind ar putea fi petrecut in sa, punind kilometri sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Vara functioneaza cu siguranta. Dar in anotimpul rece sigur iti ingheata mainile. Pt vara vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Fiecare este responsabil pentru actiunnile luate in viata de zi cu zi. Daca e sa adancesc putin problema de la mansarda mea....as putea sa zic ca am avut intre timp si o Honda CB1 si 2 Focusuri cu care mi-am ocupat timpul. De invatat invat de la oameni ca voi Material didactic am (manualul) dar exact cum FLEX zice.. si aia sunt smecheri si nu dau toate trucurile (altfel ar muri mecanicii de foame). Pricepere? Daca am reusit sa desfac toate motoarele si sa le montez la loc de atatea ori si.. sa mai si porneasca zic ca totusi sunt pe drumul cel bun Bani?? nu sunt in Romania si poate din acest motiv nu ma prea gandesc la ei. Pana la urma daca nu ii cheltuiu nu faci altii. Unii aleg sa cheltuiasca bani pe tigari unii pe fiare. Personal am ales a2a varianta. Sa revenim la subiectul functionalitatii pompei de ulei, m-ar ajuta daca cineva poate sa spuna care este principiul functionalitatii acestei pompe si a celor doua supape? Am o banuiala ca problema mea stai intr-o piesa de 30lei. » Post actualizat in 14 Apr 2017 10:28Ricomuerte ... Daca vrei sa faci parte din categoria "Esti roman daca..." poti sa porti manusi chirurgicale pe sub celelalte. Dar asta inseamna ca nu prea te intereseaza de sanatatea pielei de pe maini. Manusile astea moto sunt facute cu un scop sa protejeze si in acelasi timp sa lase pielea sa respire. Un sfat mai practic din partea mea ar fi urmatorul. Iti cumperi manusi de spalat vase (cele albastre sau verzi) si le porti mereu undeva la motor. cand te prinde ploaia iei si le pui peste manusi. Iti da un 5% extra vizibilitate pentru soferi si poti semnaliza cu mainile Editat Aprilie 14, 2017 de IulianPEG*650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.