Kumuya Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) Nu stiu daca posesorul se afla pe forum sau il cunoaste careva dar .... daca este pe aici sau il stie cineva ... ii recomand calduros o alarma sau/si o husa, nu e prima oara cand vad aurolaci calare pe ea si jucandu-se cu tot ce le cade in mana pe principiul "what this buton can do?" Este vorba de motocicleta parcata in Bucuresti, pe la Iancului peste drum de Intermacedonia, este un pegaso argintiu sau gri metalizat ... B50xxx duminica am dat jos alt aurolac si a ramas cu o oglinda miscata, aseara era in aceeasi stare ... deci nu a trecut posesorul pe langa Multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Editat August 12, 2008 de Kumuya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Da,am auzit la mai multe ca fa asa (si a mea uneori) si nu numai la Pegaso. ok,merci pt info. m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 pro bikers party (22 - 24 august > snagov parc) cine merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 salutare am vazut ca se poate monta crash-bar pe calut. depinde de modelul motoretei presupun...asa ca ce trebuie sa caut pe cadru ca sa-mi dau seama ca pot monta asa ceva? si mai ales unde pot gasi ? moto meu e model '99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Intrebare: Voi inchideti robinetul de benzina dupa ce duceti motocicleta in garaj? Eu o folosesc doar in weekend... ar trebui sa inchid ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 pro bikers party (22 - 24 august > snagov parc)cine merge? io merg la breaza care este in aceeasi perioada!!!! se pare ca e mai tare ca "znagovu' " /index.php?showtopic=252504 asa ca mai gandeste-te!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Intrebare: Voi inchideti robinetul de benzina dupa ce duceti motocicleta in garaj? Eu o folosesc doar in weekend... ar trebui sa inchid ala? da >>> off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat se rezolva , da un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 la breaza e ultima intalnire cu pegasul. vreau sa-l dau si sa imi iau o yamaha tenere modelul ala nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 A incercar careva sa regleze amestecul cu carburatorul pe motocicleta? La pegaso 3... ??? Cum a facut? Eu am amestecul bogat... Rateuri puternice... pornire greoaie deoarece imi uda bujia repede... Consum mai mare la viteze mici. Comparativ cu un BMW F650 acelasi an... aia papat 11litri a mea 16litri pe aceasi portiune... am alimentat simultan. Am urcat la Ranca si am coborat la Obarsia Lotrului. In ralanti majoritatea timpului + viteza 1. Imi si miroase uleiul a benzina. Si mi-a crescut un pic nivelul ... cam 100-200 ml. Asta la utilizare urbana si la viteze mici. Sfaturi ... idei ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 A incercar careva sa regleze amestecul cu carburatorul pe motocicleta? La pegaso 3... ??? Cum a facut? Eu am amestecul bogat... Rateuri puternice... pornire greoaie deoarece imi uda bujia repede... Consum mai mare la viteze mici. Comparativ cu un BMW F650 acelasi an... aia papat 11litri a mea 16litri pe aceasi portiune... am alimentat simultan. Am urcat la Ranca si am coborat la Obarsia Lotrului. In ralanti majoritatea timpului + viteza 1. Imi si miroase uleiul a benzina. Si mi-a crescut un pic nivelul ... cam 100-200 ml. Asta la utilizare urbana si la viteze mici. Sfaturi ... idei ??? baga carburile p vacumetre . nici sa nu te astepti sa consume pegaso cat un f650 , se pare ca supapa aceea in + p evacuare conteaza . daca miroase uleiul a benzina aici e o problema , consulta un doctor..bft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 aveti careva senzatia ca peste 80 la ora parca danseaza?...o fi rulmentul de la roata spate? sau nu e echilibrata roata? sau e din furca spate? are careva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat August 19, 2008 Autor Share Postat August 19, 2008 baga carburile p vacumetre . nici sa nu te astepti sa consume pegaso cat un f650 , se pare ca supapa aceea in + p evacuare conteaza . daca miroase uleiul a benzina aici e o problema , consulta un doctor..bft Supapa aia in + e pe admisie,nicidecum pe evacuare (are 2,fiecare cu canalul ei,de-aia is doua evacuari de ies direct din cilindru ).Si consuma mai mult decat F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Supapa aia in + e pe admisie,nicidecum pe evacuare (are 2,fiecare cu canalul ei,de-aia is doua evacuari de ies direct din cilindru ).Si consuma mai mult decat F650 p admisie corect...inghite mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Salut. Mi s-a atras atentia ca ar trebui sa-mi pun la loc aparatoarea care-mi lipseste de pe evacuare, pe dreapta, in dreptul motorului. Aveti careva vreuna "in plus"? (nu trebuie neaparat sa fie estetic ok) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 hello, help. avut mic accident, spart parbrizul, asa ca vreau sa il inlocuiesc cu parbriz touring. unde gasesc asa ceva? multam anticipat. apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident). chiar merita crash-guardul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 hello, help. avut mic accident, spart parbrizul, asa ca vreau sa il inlocuiesc cu parbriz touring. unde gasesc asa ceva? multam anticipat. apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident). chiar merita crash-guardul ala? Eu am pus-o jos la 5 la ora. Nu am zgariat carena dar in schimb am rupt si indoit pedala schimbator de viteza. AM cautat de cumparat, nimeni nu avea pe stoc asa ca pana la urma am dat o gaura in brat am bagat un surub cu piulita frumoasa, am indreptat-o si acum e ca noua... Un prieten cu un freewind l-a pus jos pe partea cealalta. Pedala de frana indoita. Rezolvare romaneasca: ciocan si ranga. Rezultat satisfacator spre bine. Deci decat sa stai sa cauti pedale (carena nu cred ca se face zob asa repede ) mai bine iti pui. Am vazut in loc de sissy bar (daca asta e crash guardu') niste chestii care arata ca niste ciuperci din teflon (?) cu aceeasi functie. Nu stiu cum se numesc. Asta va fi urmatoarea mea investitie. Acum depinde si la cat o pui jos. Yamaha tenere cazuta la 100 la ora (cu bari de protectie) nu a avut nici pe dracu. A ridicat-o omu de pe jos s-a urcat pe ea si a plecat mai departe. Pagube: carena zgariata, barile polizate si echipamentul stapanului "explodat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident).chiar merita crash-guardul ala? Am scapat-o cel putin de 20 de ori, pe off-road, chiar si la 50 km/h, si nu are nimic, nici macar carenele zgâriate. Eu zic ca merita. Crash bar + suporturi bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) va salut si eu tot cu o Aprilia pegaso o am din oct. am adus-o din germania pentru ca ce era la noi nu mi-a placut sunt super multumit de ea e oarecum modificata fata de modelul standard adica doar o toba arrow fata de doua stock farurile si alte cauciucuri supermoto nu am avut probleme cu ea am deja 6000 de km cu ea si va spun rupe asfaltul si nici pe dealuri nu se da inapoi numai sa pot intre ca nu sunt gume de noroi sa facem intr-un fel sa facem o intalnire cu cat mai multe Aprilia pegaso sa ne vedem motorasele asta e capra mea Ziua buna! M-a amuzat citind aceasta postare. Se desprinde mult entuziasm...si totusi...cum poti spune ca un astfel de motor rupe asfaltul[daca e primul motor sau esti nou, te inteleg ca ti se pare grozav], apoi cum il poti numi "capra"-cand numai asta nu e. Fara suparare, dar daca asta rupe, alora care intr-adevar "rup" ce le mai ramane de facut? daca asta e "capra", cum se numesc motocicletele care intr-adevar sunt prietene cu dealurile? 1mai2008, in drum spre mare...Aprilia Pegaso...aduna noroi sub aripa fata apropiata de roata si se crapa - a incercat si un drum mai... Taman capra e asta. Acum ganditi-va la la diferentele intre BMW F650 si F650 GS/Dakar. Nu degeaba exista si ST-ul. Fiecare cu treaba ei. Idem valabil si pentru sora Pegaso. Inca ceva: ca sa nu credeti ca vorbesc din afara problemei degeaba, mi-am ales BMW F650 1996 ca primul motor pentru ca e mai cuminte si l-am cumparat de la o femeie. E acelasi motor cu Pegaso-ul, numai ca nu are si 125-ul(ce poti face cu ala?!!) Exista chopperele...care sunt taticii...si de la ei incoace...fel de fel de motociclete specializate pe treaba lor. Daca ai enduro si daca te numesti endurist, inseamna ca ai ales pe niste criterii si nu trebuie sa imprumuti atribute nepotrivite de la alte clase:-) Am I right, or Am I wrong, colegu'? Editat August 22, 2008 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Am scapat-o cel putin de 20 de ori, pe off-road, chiar si la 50 km/h, si nu are nimic, nici macar carenele zgâriate. Eu zic ca merita. Crash bar + suporturi bagaje. eeeh tocmai d-aia vreau crash bar. eu am tavalit-o pe la 60km/h si am rupt pedala de la schimbator, carena stanga destul de zgariata, scarita indoita...si strambat suportu de topcase. cred eu ca daca n-aveam suporturile de bagaje laterale sigur ma alegeam cu mult mai multe daune naspa. asa ca VREAU !! daca se gaseste vreun 'vanzator' please tell me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 daca se gaseste vreun 'vanzator' please tell me Ma inscriu si eu pe lista de asteptare pentru cumpararea unui crash-bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Deci ... Azi m-am hotarat sa aflu de ce porneste grau aprilia mea. Si am aflat. Am dat jos bujia, fara sa incerc sa pornesc. Am dat la demaror fara sa deschid benzina, si fara sa deschid contactul rosu. Motorul a scuipat afara pe gaura bujiei cateva grame de stropi. Am luat pe geget si am pus pe limba. Era dulce ! deci ... antigel in camera de ardere ! Apoi am desfacut capacul radiatorului si am umplut cu apa la nivel... ochi. Am dat din nou la demaror (cu bujia montata) si cu benzina si cu curent... ca si cand as vrea sa pornesc... si am vazut cu ies grupuri de bule pe la radiator, la capac. Erau gaze ca erau fumurii. Miroseau a benzina. Deci asa ramanea fara apa in instalatie! Motorul actiona ca un compresor fata de instalatia de racire. Baga presiune si impingea apa pe supraplin ! Deci ... am nevoie de o garnitura de chiulasa ! Si asta cat mai rapid ... pana nu trece vara si nu uit cum si de unde am demontat toate suruburile ! Am sunat la Unites Motors in Bucuresti si mi-au zis ca nu au pe stoc. Urmatorul import doar in 20 sep 2008, din Italia. Ca aia si-au luat concediu o luna... Am cautat la Motto in Bv... ei aduc doar pe comanda ... 2 saptamani. Are cineva idee unde as putea gasi pe stoc? Sau daca are cineva... o cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Off topic dar nu ma pot abtine: Ce rahat de importator e ala care nu are pe stoc o garnitura de chiulasa pentru(cred) cel mai numeros model al marcii importate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Eu am pus-o jos la 5 la ora. Nu am zgariat carena dar in schimb am rupt si indoit pedala schimbator de viteza. AM cautat de cumparat, nimeni nu avea pe stoc asa ca pana la urma am dat o gaura in brat am bagat un surub cu piulita frumoasa, am indreptat-o si acum e ca noua... Un prieten cu un freewind l-a pus jos pe partea cealalta. Pedala de frana indoita. Rezolvare romaneasca: ciocan si ranga. Rezultat satisfacator spre bine. Deci decat sa stai sa cauti pedale (carena nu cred ca se face zob asa repede ) mai bine iti pui. Am vazut in loc de sissy bar (daca asta e crash guardu') niste chestii care arata ca niste ciuperci din teflon (?) cu aceeasi functie. Nu stiu cum se numesc. Asta va fi urmatoarea mea investitie. Acum depinde si la cat o pui jos. Yamaha tenere cazuta la 100 la ora (cu bari de protectie) nu a avut nici pe dracu. A ridicat-o omu de pe jos s-a urcat pe ea si a plecat mai departe. Pagube: carena zgariata, barile polizate si echipamentul stapanului "explodat" man. pls. eu am nevoie de parbriz touring, nu de scarita. pe louis.de nu au decat pentru aprilia caponord, vreau sa stiu unde sa ma uit dupa pegaso multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.