Raul Cosma Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Cu ajutorul vostru am descoperit problema. Robinetul de la rezervor nu tinea inchis si cred ca pe acolo s a infiltrat benzina. Oricum nicio problema nu vine singura. Cum dupa 2 km parcursi se rosesc galeriile. Am facut toate reglajele posibile la carburator, am verificat va vad daca nu trage aer fals pe undeva dar degeaba. O sa incerc sa-i schimb bujia poate poate va fi mai bine. Oricum multam fain la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Cu ajutorul vostru am descoperit problema. Robinetul de la rezervor nu tinea inchis si cred ca pe acolo s a infiltrat benzina. Oricum nicio problema nu vine singura. Cum dupa 2 km parcursi se rosesc galeriile. Am facut toate reglajele posibile la carburator, am verificat va vad daca nu trage aer fals pe undeva dar degeaba. O sa incerc sa-i schimb bujia poate poate va fi mai bine. Oricum multam fain la toti. ...cu robinetul inchis sau nu benzina nu are voie sa treaca de camerele de nivel constant din carburatoare si sa ajunga in cilindru....nu cunosc punctual cauza in cazul carburatoarelor de pegaso ...in alta ordine de idei ....tobele care se inrosesc sunt semn clar ca amestecul e sarac (lipsa benzina sau aer fals)....eu as demonta carburatoarele as verifica cu foarte mare atentie cele doua flanse din cauciuc sa nu fie fisurate (aer fals)......daca totul e ok in zona respectiva ar cam trebui bucatite carbelitoarele si refacute cu mare atentie ...curatat verificat etansari garnituri menbrane etc ....cat despre bujie pune ce scrie in carte DR 8 EA...Producator NGK...nu te sfatuiesc sa i pui echivalenta cu electrozi de iridum ca e si scumpa si ai sanse sa ramai cu mobra in drum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Ia ca pun yo doua poze ni : Fainele drumuri ale Dobrogei ! Editat Septembrie 18, 2017 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat » Post actualizat in 19 Sep 2017 20:06 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat » Post actualizat in 19 Sep 2017 20:06 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat nasol ....bine ai venit in club ....1 verifica daca e pus corect rulmentul .....adica cu partea cu sageata spre tine ....2 ai nevoie de un strungar cu doua maini pe dreapta , cu ceva cunostinte si o bucata de bara de otel decent ....strunjesti pinionul si contruiesti o bucsa cu cota de presare la cald peste pinion in zona unde se plimba rulmentul ...strunjesti ansamblul presat la cald la cota initiala a pinionului .....3 te scobesti in buzunare de vreo 1800 de lei si cumperi ansamblu pinion rulment pe cod de aprilia ......atentie la figura cu pornitul impins ....aproape sigur ai lantul la distributie intins (la mine la 35k era mai lung cu aproape un cm -o za ) daca ai intinzator hidraulic ala nu are blocare si fara presiune de ulei sta bleg ....combinat cu niste patine uzate ai sanse sa ti sara distributia....singura veste buna e ca nu distrugi nimic nu ating supapele ..... http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_%2795_Repair_Manual.pdf acolo gasesti tot ce ai nevoie sa repari motorul de pegaso ..... bafta » Post actualizat in 19 Sep 2017 21:01 PS ATENTIE la piulita aia mare care tine volanta de arbore .....folositi loctite 243 parca sau orice alt blocator de filete rezistent la ulei cuplul de strangere e de 180 Nm...la mine un istet care a lucrat inaintea mea nu a respectat procedura si uite asa am scos piulita din statorul magnetoului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Salutari @ Cristi uno si Emil ! O frumoasa excursie pe drumurile muntilor . Esti multumit de Mulhacen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisssu Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Bun seara. daca ma poate ajuta cineva cu o informatie am o aprilia pegaso din 2003 injectie achizitionata de curand ,la care imi sta becul Injectie aprins. mai mult de atat motorul nu trage cum trebuie ,e puturoasa. cand am luat o becul era tot asa dar m am gandit ca poate e din cauza benzinei si se rezolva . am alimentat cu benzina 99 am circulat cu ea si la fel. astept pareri ,sfaturi multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... » Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-ie-2002-manual-de-reparatie.html http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-reparatie-motor-rotax-655-efi-1997.html succes la citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... » Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45 http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-ie-2002-manual-de-reparatie.html http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-reparatie-motor-rotax-655-efi-1997.html succes la citit Eu am patit la fel. Si becul acela din ce am citit nu e de la injectie. Iti arata ca ai o eroare sau mai multe in calc. In manual iti zice ce si cum sa faci. Problema e ca am scurtcircuitat cu 5-6 feluri de sarma agrafe, si nu am reusit sa il fac sa clipeasca...Am incercat de fff multe ori.. a ramas aprins...partea buna la mine e ca merge perfect mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 becul ala e Martorul de defectiuni pe sistemul de injectie .... cand ramane aprins el indica ca ai defectiuni memorate sau prezente ....la mine merge figura doar ca nu am rabdare sa numar ....il sting (resetez erorile) pana uit iar vreo mufa scoasa sau termin bateria sistemul de injectie de pe aprilia e unul banal mai simplu de atat nu puteau sa l faca .......majoritatea componentelor provin din industria auto franceza (grupul PSA) Mobra mea s a hotarat acu vreo saptamana sa se opreasca in mers .....benzina are ?? da ..presiune ok ?? da ...scanteie are ?? daa e vioaie ?? daaa??? ce fain baterie ?? incarcata tun ....ma uitam la ea ca vita la porta noua ....mobra are tot ce se putea schimba prin ea nou , bujie ....fisa bujie , filtru benzina ,filtru aer ,lant distributie ,rulment unisens ,,,,,,ea nimic rateuri in admisie ,,,,intr un final dau capacul culbutori jos stau ca vita cu fisa in mana cu bujia la masa sa vad cand mama dracului da scanteia .....evident in bobina mea era democratie ....pur si simplu dadea scanteie cand avea ea chef indiferent de pozitia motorului (s a frecat secundarul si se descarca random complet aiurea ).....i am facut cunostinta cu o bobina creion de renault v6 pe care am imprietenito cu polizorul si acu iar e vesela ..........ce ti e si cu mobrele astea ...pana acu mai mullt am reparat la ea decat m am dat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Păi asta cu reparatul nu e şi ea parte din farmec? Eu unu' aşa consider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Păi asta cu reparatul nu e şi ea parte din farmec? Eu unu' aşa consider! eu mi am cumparat un hobby ...mai am tre sa duc ''blonda'' la machiaj sa o bucatesc pana la ultimul surub ..trebuie sa vad acum de ce merge ....ce sa fac toata iarna ??? dupa ce e chiar in toate mintile ei probabil o pun la vanzare mult sub pretul ei si mai caut un fier mort sa l salvez de la remat .....asa fac de cand ma stiu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisssu Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... » Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45 http://www.manualede...-reparatie.html http://www.manualede...5-efi-1997.html succes la citit Am incercat chestia cu scurtcircuitat mufa de vreo 10 ori si nu mi a iesit ,nu am reusit sa sting becul de la injectie.intr adevar bateria a fost data jos si pusa la incarcat dar nu cred ca asta e cauza pentru ca nu trage cum trebuie motorul. am mai avut pegaso am mai avut bmw cu acelasi motor si stiu cum trebuie sa traga un monocilindru. asta e putoroasa . multumesc oricum pt sfat si astept in continuare pareri sfaturi de la posesori de pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 figura aia cu motorul care nu trage poate avea mai multe cauze....in ordinea numerelelor de pe tricou : -fitru de aer colmatat -bujie necajita -carburant neconform -fisa bujie cu o valoare mai mare de 5kilo ohm -senzor temperatura lichid racire defect sau mufa scoasa -senzor temperatura aer defect sau mufa scoasa -resiune benzina mica sau filtru benzina colmatat (cel mai probabil nu l a schimbat nimeni pt ca e in rezervor) -regulator presiune benzina defect -reglaj amestec CO ( se afla pe ecu si se face pe analizorul de gaze sau la curometru)NU recomand a se umble acolo decat in ultima instanta -injectoare colmatate -potentiometru clapeta admisie defect -ambreiaj care patineaza -frane blocate .... CITESTE cu atentie lista de coduri de defecte din manualul de reparatie si numara de cate ori clipeste becul ala poate ai totusi un defect permanent care afecteaza performantele motorului ..... » Post actualizat in 23 Sep 2017 15:09era sa uit lipsa compresie ( foarte putin putin probabil) » Post actualizat in 23 Sep 2017 22:48ca idee scoate bujia verifica distanta dintre electrozi (0.7mm) daca e neagra si plina de funingine ai amestec bogat ....daca e alba ai amestec sarac ....culoarea pt un amestec optim ar trebui sa fie maronie .....(din ciclul mecanica babeasca ).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Fainele drumuri ale Transilvaniei . Ma bene @Cristi uno ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Salutare, Revin cu mare intarziere cu pozele si o parte din filmuletele de la intrunire, nu am apucat sa citesc injuraturile si rabdarea care ati avut-o https://drive.google.com/open?id=0B_ByaKbPzkieUWFOdlN5a0dudEU Restul filmuletelor mai dureaza pana le voi urca pe drive, stau prost cu netul la upload in zona unde sunt acum! ---- Un timp ce nu l-am anticipat asa de mult mai ales atunci cand te apuci de renovat a unei case batranesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 (editat) Mai bine deloc decat mai tarziu ! Asa cred eu ca este corekt . @Cristi uno este ingaduitor desi nu ar trebui . Editat Septembrie 30, 2017 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Salut. Revin cu eterna intrebare: Eu ce ulei pun la motor? - producatorul recomanda 15w-50 Anul trecut am pus Motul 5100 semisintetic, 10w-50, de care nu prea am fost multumit. Sa incerc Motul 7100 sintetic? Repsol e ok? Merci. Un radiator unde confectionez si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 pune castrol 4T 10w40(50) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 recomand, este foarte bun. http://yacco-lub.ro/moto-scuter-karting-ro/ulei-moto-in-4-timpi-ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 i-am cerut nr lui Bamboo, cand il am il postez aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Am testat eu in Minarelli,nu-i de treaba de nicio culoare. e parerea ta si eu o respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 telefoane radiatoare Brasov: 0745536991 0754897976 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Marius, si eu am testat concediul asta Ipone R4000RS si pot sa zic dupa vreo 2000 km ca se comporta foarte bine. Fara zgomote dubioase, fara ambreiaj care patineaza, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 ... Radiator stie Alin sa-ti spuna unde,si-a confectionat Bamboo la F650 GS anul trecut la un meserias in Brasov.Sau vezi daca nu vinde Vlad pe cel de rezerva(i-am dat eu lui Ionut in pretul Aprilicii unul de rezerva). Daa' ce bai ai cu radiatorul,pana la urma? meseriasul vad ca are afacere serioasa: http://www.ipeximradiatoare.ro/ sunt curios cat l-a costat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.