Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt cei de la deva ...am montat eu kit ul ala de la ei s a potrivit ok difera putin de cel original nu sunt gaurile la fel rulmentul e un pic diferit dar cotele sunt aceleasi am bagat rulmentul original si intra la fix ....precum spunea cineva mai sus nu pune doar rulment ca rezolvi doar temporar problema -eu asa am patit-a tinut o vara ....grija la montare blocator de suruburi pe filete loctite sau echivalent pe con si pe filetul de la piulita volantei ....strange totul la cuplul recomandat ...altfel se desfac si dumnezeu cu mila scapa cine poate...am jucat in filmul asta prost cand cineva a carpit

rulmentul inaintea mea ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi aprilisti. App.. daca este Aprilia, dc se tine Apriliana in August? Nu ar trebui sa fie in Aprilie? :)

 

Horia BGT , iti recomand sa scoti toate plasticele de pe motor, speli bine motorul, il lasi sa se usuce si apoi il pornesti pentru 10-15 min cu momente in care duci turatia la 4000rpm pt cateva secunde. Opresti motorul si verifici unde ai scurgeri de ulei. eu am avut ceva similar, odata a fost garnitura de la capacul valvelor si a2a oara a fost garnitura de la capacul filtrului de ulei.

De fiecare data am verificat de unde curge in modul precizat mai sus.

 

CheG52 - Daca nu gasesti nimic care sa te multumeasca, eu am niste piese de rezerva printre care si rulmentul Kit complet. Singura problema este ca va trebui sa pletesti extra aprox 50-70lei pt transport ( din UK). Daca vrei sa schimbi piesa iti trebuie o presa speciala pt a scoate magnetoul fara sa faci damage la motor.

 

Ma ajuta cineva va rog?

 

Este cineva care a facut o aliniere "ca la carte" a rotilor? Ma intereseaza cea de pe fata in mod special.

Problema este ca ghidonul imi sta putin inclinat spre stanga iar cand merg cu motorul o simnt ca merge ciudat , in special la viraje!

Am intrebat persoane cu service moto si au zis ca trebuie sa desfac jugul superior de la furca/ghidon + cel inferior si sa invart de bratele furcii. Nu a dat rezultate.

Altii au mai zis ca este posibil sa fie de la suportul care tine ghidonul pe jug (cel care are 2 garnituri de cauciuc). Cum D-zeu se aliniaza astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian, incearca sa desfaci prinderile alea cu tampoane si sa verifici suruburile din ele.. daca mobra a fost intinsa pe planeta ai sanse foarte mari ca acele suruburi sa fie strambe... te duci la primul hardware store cu unul in mana si iei doua bucati, cu tot cu piulite cu nylock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi aprilisti. App.. daca este Aprilia, dc se tine Apriliana in August? Nu ar trebui sa fie in Aprilie? :)

 

Horia BGT , iti recomand sa scoti toate plasticele de pe motor, speli bine motorul, il lasi sa se usuce si apoi il pornesti pentru 10-15 min cu momente in care duci turatia la 4000rpm pt cateva secunde. Opresti motorul si verifici unde ai scurgeri de ulei. eu am avut ceva similar, odata a fost garnitura de la capacul valvelor si a2a oara a fost garnitura de la capacul filtrului de ulei.

De fiecare data am verificat de unde curge in modul precizat mai sus.

 

CheG52 - Daca nu gasesti nimic care sa te multumeasca, eu am niste piese de rezerva printre care si rulmentul Kit complet. Singura problema este ca va trebui sa pletesti extra aprox 50-70lei pt transport ( din UK). Daca vrei sa schimbi piesa iti trebuie o presa speciala pt a scoate magnetoul fara sa faci damage la motor.

 

Ma ajuta cineva va rog?

 

Este cineva care a facut o aliniere "ca la carte" a rotilor? Ma intereseaza cea de pe fata in mod special.

Problema este ca ghidonul imi sta putin inclinat spre stanga iar cand merg cu motorul o simnt ca merge ciudat , in special la viraje!

Am intrebat persoane cu service moto si au zis ca trebuie sa desfac jugul superior de la furca/ghidon + cel inferior si sa invart de bratele furcii. Nu a dat rezultate.

Altii au mai zis ca este posibil sa fie de la suportul care tine ghidonul pe jug (cel care are 2 garnituri de cauciuc). Cum D-zeu se aliniaza astea?

1 masori cu ruleta distanta de la janta la furci atât față cât și spate ...roate trei sa fie la mijloc

2 masori distanțele dintre axele roti lor fata spate atât pe stg cât și pe dreapta ..trebuie sa fie egale

3 pui mobra dreapta și te uiți ochiometric sa nu ai rotile că un x

4 ar fi indicat sa vezi daca jambele furcii fata sunt perfect drepte și au aceeași cantitate de ulei

5 fiecare motociclist merge mai pe o buca....stg sau de la alegere

6 verifica daca nu cumva ai ghidonul strâmb (la a mea așa era)

7 daca crezi că e din bucățile alea de sub ghidon proptești roata Intr un perete cu lateralul și aplici manevra pegas (forțezi ghidonul in sens invers)

» Post actualizat in 25 Jun 2018 20:24

Să mă pe el autocorect ...postez de pe telefon

» Post actualizat in 25 Jun 2018 20:24

Să mă pe el autocorect ...postez de pe telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potrivit... nu prea tare ca risti sa distrugi tampoanele alea de cauciuc dar nici sa le lasi slabe, ca joaca ghidonul. Oricum, cand le pui la loc nu le strangi pana nu montezi ghidonul pe suporti... ai sanse mari sa se roteasca suportii ghidonului si te trezesti in situatia de a nu mai putea sa pui ghidonul pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face, se face. Pentru tine schimbam si data. Cand ti-ar conveni? In septembrie? Inca nu s-a stabilit nimic concret, dar pensiuni sunt garla. Asa ca, bani s-avem si inchiriem orice.


» Post actualizat in 01 Jul 2018 20:27

Am gasit o pensiune misto, Ursuletul, vad ca pe doua nopti, toata cabana ar fi 1300 de lei. !8 locuri. Asta vine vreo 35 de lei pe noapte de persoana. E situata langa barajul Rausor. Eu cu Vlad o sa ajungem sambata pe acolo sa vedem ce si cum, dar daca va surade ideea, ca din poze arata bine, ii dam drumul la stabilit datele si adunat banii. Daca nu, veniti cu propuneri!

O seara de vis va doresc!

http://pensiunea-ursuletul-voina.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face, se face. Pentru tine schimbam si data. Cand ti-ar conveni? In septembrie? Inca nu s-a stabilit nimic concret, dar pensiuni sunt garla. Asa ca, bani s-avem si inchiriem orice.» Post actualizat in 01 Jul 2018 20:27Am gasit o pensiune misto, Ursuletul, vad ca pe doua nopti, toata cabana ar fi 1300 de lei. !8 locuri. Asta vine vreo 35 de lei pe noapte de persoana. E situata langa barajul Rausor. Eu cu Vlad o sa ajungem sambata pe acolo sa vedem ce si cum, dar daca va surade ideea, ca din poze arata bine, ii dam drumul la stabilit datele si adunat banii. Daca nu, veniti cu propuneri!

O seara de vis va doresc!

http://pensiunea-ursuletul-voina.ro/

Pare o varianta misto!

Putem face Leaota intr-o zi, e numa buna de motociclit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor,

Marea majoritate a timpului circul cu pasager si am fost atentionat ca motocicleta sta cam lasata de spate.

Am vazut ca poate fi modificata inaltimea pe spate din piulita de pe amortizor. Imi poate spune cineva care este inaltimea standard pe spate la Aprilia Pegaso 650 GA? Poate fostul proprietar a mai coborat-o fiind mai scund si ma intereseaza daca ridicand-o de spate modific ciclistica motorului.

Multumesc, astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor,

Marea majoritate a timpului circul cu pasager si am fost atentionat ca motocicleta sta cam lasata de spate.

Am vazut ca poate fi modificata inaltimea pe spate din piulita de pe amortizor. Imi poate spune cineva care este inaltimea standard pe spate la Aprilia Pegaso 650 GA? Poate fostul proprietar a mai coborat-o fiind mai scund si ma intereseaza daca ridicand-o de spate modific ciclistica motorului.

Multumesc, astept raspuns.

 

Salut,

 

Piulita, daca o strangi, pretensioneaza arcul (il face mai greu de comprimat). Asta ajuta dar nu va ridica motocicleta. O va tine putin mai sus, dar suspensia va fi mult mai rigida. Odata cu pretensionarea arcului vei avea nevoie sa reglezi si amortizorul (surubul cu insemnele din dreptul lui: H - hard, S - soft) pentru a avea un ansamblu al suspensiei echilibrat. Daca nu sunt reglate amandoua, poti ajunge la 2 situatii: ori topai tot drumul, ori atunci cand iei o denivelare o simti si in gat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi dacă nu e nimic bătut în cuie propun să o mutăm cu o săptămână mai târziu!

Dar hai să dăm drumul la ostilități zic...

Liste, telefoane, bani, rezervări...

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e oportun şi pentru restul participanților...

Cred că cel mai echitabil ar fi să dăm drumul la listă şi fiecare să treacă şi weekendul preferat dacă acesta există, apoi ne organizăm în funcție de voturi şi disponibilitatea pensiunii. Ce părere aveți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...