Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Supapele se regleaza cu pastile, dar pentru asta trebuie sa masori mai intai si apoi sa cumperi pastilele. Anyway, alea sunt ieftine, pe langa ce tot cumperi tu. Usor-usor vad ca-i faci tot motorul nou-nout.

e putin mai complicat la supape: recomand un pro , altfel risti busirea motorului.

E posibil sa alegi pastila corecta , din calculele , dar poate ai supapele si/sau scaunul acestora necomform

Deasemenea simeringurile si arcurile .

In principiu dai si chiuloasa jos si verifici tot ansamblul.

De aceea cel mai important lucru este informarea prealabila asupra a ce presupune toata operatiunea si apoi te apuci de treaba

Si experienta isi spune cuvantul .

Iulian incearca , bravo lui....reusita? inca nu a aparut.Trebuie sa se inteleaga , asa in general ca nu poti face service pe net ! se pot da doar sugestii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e putin mai complicat la supape: recomand un pro , altfel risti busirea motorului.

E posibil sa alegi pastila corecta , din calculele , dar poate ai supapele si/sau scaunul acestora necomform

Deasemenea simeringurile si arcurile .

In principiu dai si chiuloasa jos si verifici tot ansamblul.

De aceea cel mai important lucru este informarea prealabila asupra a ce presupune toata operatiunea si apoi te apuci de treaba

Si experienta isi spune cuvantul .

Iulian incearca , bravo lui....reusita? inca nu a aparut.Trebuie sa se inteleaga , asa in general ca nu poti face service pe net ! se pot da doar sugestii !

 

Ce zici tu este total adevarat, DAR... cand ai de ales intre a cheltui peste 1000lire la un service sau a incerca sa il repari tu daca ai ceva cunostinte mecanice cu jumate din bani (sau poate mai mult) dar sa iti largesti cunostintele .. pai aici depinde de fiecare cum gandeste si cum castiga. Personal am ales varianta a2a.

Acum asta inseamna ca fie o strici mai tare fie o repari. si aici intervine "Reusita? inca nu a aparut" :) Dar nu ma descurajeaza ba chiar opusul .. sunt fericit ca am treaba pe iarna :)

 

Sa faci mecanica pe net e ca si cum ti-ai pune o plomba la dinte singur :) probabil snt mai multe sanse de reusita la dinte.

» Post actualizat in 08 Dec 2016 16:33

A incerca cineva varianta asta? https://www.youtube.com/watch?v=es6raocApZQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu este total adevarat, DAR... cand ai de ales intre a cheltui peste 1000lire la un service sau a incerca sa il repari tu daca ai ceva cunostinte mecanice cu jumate din bani (sau poate mai mult) dar sa iti largesti cunostintele .. pai aici depinde de fiecare cum gandeste si cum castiga. Personal am ales varianta a2a.

Acum asta inseamna ca fie o strici mai tare fie o repari. si aici intervine "Reusita? inca nu a aparut" :) Dar nu ma descurajeaza ba chiar opusul .. sunt fericit ca am treaba pe iarna :)

nu te descuraja.Dar nu merita sa alegi intre " fie sa o strici mai tare fie sa o repari" decat daca iti permiti. Una peste alta , tu ai avut motoru' varza , merita sa iei altul iar pe 'asta sa faci mecanica.Tot motorul este un ansamblu care functioneaza ceas....undeva ai gresit-acolo unde ti-ai dorit sa faci mai mult decat sti sa faci...

PS. este unul din motivele pentru care , inca , nu m-am apucat de a-l meu, nu am toate informatiile necesare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Una peste alta si eu contemplez serios optiunea de a face de capul meu, pe genunchi, un RK la motor... inca sper sa scap fara sa-i schimb si segmentii... am pierdut orice urma de incredere in service-urile mioritice. unii se lauda ca au tot ce le trebuie pentru orice model de aprilia, inclusiv diagnoza, dar scapa un "da, veniti, macar sa vedem si noi daca merge diagnoza pe Pegaso IE, ca am avut unul la care nu a vrut sa mearga, dar in schimb a mers perfect pe un RSV Mille", altii mi-au taxat manopera de spalare motor dupa ce au gasit in el freiul si tot angrenajun care transfera rotatia de la electromotor pana la el facute praf (am zis ca e normal, dar am gasit busonul magnetic al baii de ulei colmatat cu span si fulgi de otel din suprafetele de contact ale sistemului de pornire si ale volantei cu freiul si pe varful senzorului de pozitie de pe volanta era o aschie de span, mai mult ca sigur provenita tot de acolo, desi acum porneste normal, deci nu e vorba de reziduuri noi, ci de cele de la piesele inlocuite).
Momentan inca adun piese, scule si consumabile si timpul liber mi-l petrec scormonind internetul dupa tutoriale (am gasit ceva interesant pe youtube, dar e un BMW 650GS pare-mi-se, si este varianta cu carburatie) si citind manualul de reparatii al motorului (655 EFI). Din pacate trebuie sa astept primavara pentru ca nu am un spatiu acoperit si incalzit in care sa lucrez.

Probabil voi face un tutorial foto sau macar o poveste despre cum si ce am facut...

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta si eu contemplez serios optiunea de a face de capul meu, pe genunchi, un RK la motor... inca sper sa scap fara sa-i schimb si segmentii... am pierdut orice urma de incredere in service-urile mioritice. unii se lauda ca au tot ce le trebuie pentru orice model de aprilia, inclusiv diagnoza, dar scapa un "da, veniti, macar sa vedem si noi daca merge diagnoza pe Pegaso IE, ca am avut unul la care nu a vrut sa mearga, dar in schimb a mers perfect pe un RSV Mille", altii mi-au taxat manopera de spalare motor dupa ce au gasit in el freiul si tot angrenajun care transfera rotatia de la electromotor pana la el facute praf (am zis ca e normal, dar am gasit busonul magnetic al baii de ulei colmatat cu span si fulgi de otel din suprafetele de contact ale sistemului de pornire si ale volantei cu freiul si pe varful senzorului de pozitie de pe volanta era o aschie de span, mai mult ca sigur provenita tot de acolo, desi acum porneste normal, deci nu e vorba de reziduuri noi, ci de cele de la piesele inlocuite).

Momentan inca adun piese, scule si consumabile si timpul liber mi-l petrec scormonind internetul dupa tutoriale (am gasit ceva interesant pe youtube, dar e un BMW 650GS pare-mi-se, si este varianta cu carburatie) si citind manualul de reparatii al motorului (655 EFI). Din pacate trebuie sa astept primavara pentru ca nu am un spatiu acoperit si incalzit in care sa lucrez.

Probabil voi face un tutorial foto sau macar o poveste despre cum si ce am facut...

 

Care este defapt problema la a ta? poate te pot ajuta cu niste informatii ( ca de ex. daca vrei sa scoti volanta ai nevoie in primul rand de o flacara pentru a slabi surubul )

Nu este diferenta intre bmw si aprilia, chiar daca una are injectie alta are carburatie.

» Post actualizat in 23 Dec 2016 10:11

A venit comanda cu segmentii si ma voi apuca imediat dupa Craciun de mondat ( ca tot am o saptamana libera)

 

Este cineva care ma poate ajuta cu ceva sfaturi sau atentionari inainte sa montez segmentii?

 

Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spiritul Craciunului...

 

Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine.

Totate bune si frumoase.

Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea.

...

Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori.

Nu!

Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia!

A zis ca e de la Mos...

 

Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti!

 

Sarbatori cu bine tuturor!

post-88469-0-69452400-1482658640_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spiritul Craciunului...

 

Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine.

Totate bune si frumoase.

Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea.

...

Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori.

Nu!

Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia!

A zis ca e de la Mos...

 

Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti!

 

Sarbatori cu bine tuturor!

attachicon.gifIMG_20161224_003701.jpg

foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu!

» Post actualizat in 25 Dec 2016 09:51

foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu!

Vezi Madaline , de cate ori tu ai fost Mosul meu !? Si nu de geaba se zice: "dar din dar se face Rai".Nu te mira , o fapta buna se intoarce inapoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ho! Ho! Ho! si cum ar zice Mosu'.. Craciun fericit!

 

Foarte frumos cadoul Madalin. Asa oameni... rar.

 

Acum ca tot este Craciun si asta pentru unii inseamna zile libere, am zis ca daca tot nu sunt la munca hai sa mai muncesc putin ( la motor).

Cred ca pentru multi sunt putine zilele in care ai timp sa faci cate ceva la motocicleta.

 

AM sa trec la subiect. Am cumapart un kit de segmenti pentru Pegasul meu 650 ie 2002 si am o mare surpriza sau dilema.

Kitul pe care l-am primit este diferit de ce am avut eu. (am pus 2 poze). In factura zice ca sunt pentru aprilia 650ie 2001-2004

 

In poza cu -APRILIA- sunt tipul care au fost pe a mea. In a2a poza este kitul care l-am primit. Prima diferenta este la segmentul de ungere.

 

Vreau sa montez totul la loc dar.... Care este kitul cel bun? :-?

 

 

Scuze ca nu am pastrat prea mult spiritul de Craciun. Pofta mare la carnaciori si vin de casa


» Post actualizat in 26 Dec 2016 22:09

O intrebare pertinenta sper...

Referitor la problema mai sus mentionata am gasit raspunsul si de aici vine intrebarea.

 

Se poate numi un "upgrade" daca pui segmenti de pegaso 2005 pe o pegaso 650 ie 2002?

 

poza cu "aprilia" segmenti de 2001-2004 . Poza cu "STD" segemnti pt 2005-2009.

post-93563-0-56015200-1482672699_thumb.jpg

post-93563-0-41338800-1482672717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iuliane din 2005 in sus motorul e total altul...

 

CRACIUN FERICIT.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate numi un "upgrade" daca pui segmenti de pegaso 2005 pe o pegaso 650 ie 2002?

 

In general segmentii au acelasi rol. Eu am pus pe un compresor segmenti diferiti (de scuter) pt. ca nu gaseam piesa de origine (chiar si dublat unul din asta de tinea arcul, ca in poza cu STD) si a mers chiar f bine, insa nu e general valabil. Pana nu incerci nu stii, chiar daca am vazut o gramada de segmenti diferiti oferiti pt. acelasi tip de motor. Daca ii ai si sunt marimea care trebuie si nu vrei sa mai dai banii pe altii sau nu ti-i primeste inapoi, poti incerca.

 

 

Uite ce mi-a adus mie un necunoscut!

Ne bucuram pt. tine, insa mai usor cu entuziasmul ca e deja al 3-lea post la fel, in 3 parti diferite, legat de o simpla grila. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general segmentii au acelasi rol. Eu am pus pe un compresor segmenti diferiti (de scuter) pt. ca nu gaseam piesa de origine (chiar si dublat unul din asta de tinea arcul, ca in poza cu STD) si a mers chiar f bine, insa nu e general valabil. Pana nu incerci nu stii, chiar daca am vazut o gramada de segmenti diferiti oferiti pt. acelasi tip de motor. Daca ii ai si sunt marimea care trebuie si nu vrei sa mai dai banii pe altii sau nu ti-i primeste inapoi, poti incerca.

 

 

Ne bucuram pt. tine, insa mai usor cu entuziasmul ca e deja al 3-lea post la fel, in 3 parti diferite, legat de o simpla grila. :)

Si exista cumva un numar limitat de posturi prin care vreau sa multumesc cuiva si ca ceilalti sa vada ca mai exista omenie in tara asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rusine mai Puie,apai treaba-i aiasta?


» Post actualizat in 31 Dec 2016 10:50

SANATATE MAXIMA,FERICIRE CAT INCAPE SI UN AN NOU DUPA DORINTA FIECARUIA VA DORESC ATAT EU,CAT SI MIRELA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani pe 2017!!! si vreau sa va multumesc pentru rabdarea pe care o aveti cu toti cei care cer ajutor/sfaturi/pareri. Exact cum se zice..." ajutorul neremunerat creeaza energii sublime" daca e sa il citesc pe Carla's Dreams. :)

 

Am citit raspunsurile legate de intrebaea mea si nu stiu daca este chiar o idee buna sa pun segmentii de la un model diferit.

Din ce am vazut la modelul 02-04 segmentul 1 -sus- este mai subtire in diametru decat cel de la modelele 05 in sus.

Segmentul al 2lea de pegaso 2005 + are aceleasi dimensiuni cu segmentul 1 de pegaso 2002-2004 .Dar, cum probabil stiti, fiecare segment are roluri diferite.

 

Si uite asa fiecare piesa fie ea cat de mica are un rol foarte important si nu trebuie modificata sau inlocuita cu alte modele.

App de asta. Cei de la Mondeo VW si Seat din ce am vazut ar avea aceleasi tipuri de segmenti cu aprilia. :D sau invers.

 

Stie cineva ceva legat de asta? Am vazut ca preturile sunt mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani si tie. :)

 

Sa fiu sincer,nu inteleg de ce vrei sa faci astfel de experimente???Nu-ti ajunge cate baiuri ai cu ea?Segmentii nu-s ceva de genul daca n-am saiba Grover,pun una dreapta sau franjurata...De fapt tu o vrei reparata si pusa la punct sa te dai cu ea sau iti place sa mesteresti continuu si sa experimentezi tot felul de supozitii(asta ca sa nu le spun aberatii)???

Ia manualul de reparatie,vezi ce piese iti recomanda producatorul si DO IT!

Tulai ma...atata discutie si invartit in juru' cozii.

 

PS:Si da,motorul Rotax e diferit de motorul Minarelli...:)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...