Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca fix atunci am ajuns eu si cu Remus. Ce cascadorie am facut eu pe drum...

Acum imi vine sa rad cand imi aduc aminte :))

Noroc c-aveai genunchierele alea,ca altfel... :lol:

 

Azi e Sarbatoare,e Sfanta Nevasta,caci e ziua ei de nastere. :)

Dar,prima data,cafeiu'!

La multi ani tuturor celor nascuti azi,si nu numai!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca si sa aveti parte de multi ani fericiti impreuna!

 

Pai la multi ani amandurora !!!

'rsi si la fel si voo! :ok:

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mirela iti doreste asemenea,iar eu iti doresc sa tii capul sus si sa-ti iei o enduroaica!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,azi am implinit 47 de ani frumosi.:)

Cu ocazia asta va doresc sanatate la maxim,freicire cat incape si multi km alaturi de mobrele voastre.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,azi am implinit 47 de ani frumosi. :)

Cu ocazia asta va doresc sanatate la maxim,freicire cat incape si multi km alaturi de mobrele voastre. :ok:

Mno...sa fii sanatos sa ai parte de plimbari placute , de lucruri si fiinte minunate inca 47 de aici in colo. La multi ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saru-mana si la fel sa aveti si voi parte!

 

Si e fericire,nu freicire,ca nu-i freiwheel... :lol:

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stimabili,

Inca mai este o dispozitie placuta observ:)

 

Va scot putin din topic cu un deranj de-al meu.

Sa fac o scurta sumar .. din cand in cand inca mai lucrez la Pegasul meu care tot nu am reusit sa il fac ( dar am aflat lucruri nooi despre probleme)

Daca la inceput am mers cu becul la ulei aprins si fara ulei in motor( nu mai zic consecintele dar pt incepatori... NU MERGETI CU MOTORUL DACA BECUL ESTE APRINS ca este foarte RAU :D )

 

Acum am descopperit ca pompa de ulei (alimentare) avea o oarecare problema si nu se invartea usor( se bloca). De aici au aparut multe probleme.

 

Insa ieri am desfacut motorul pentru a face o verificare si nu stiu cum am reusit dar am rupt un segment de la piston- cel de ungere-

Este cineva care stie unde se poate gasi si daca este mai bine sa le schimb pe toate?

Pe la mine sunt destul de scumpe ( ~100£/ set) :(

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga iulian!

Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor.

In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma!
Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Draga iulian!

Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor.

In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc.

 

Sincer nici eu nu stiu cum am reusit dar este rupt. In mod normal eu nu am avut nici o intentie sa il scot de pe piston, treaba mea era in alta parte. Cred ca l-am agatat din greseala in carcasa motorului si am fortat cu ceva pistonul. Mersi de sfat pt modul in care sa pun pistonul la loc insa am vazut ca merge destul de usor si cu mana ( 2 oameni).

Poti sa imi zici cum verifici jocul supapelor?

 

 

Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma!

Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor

Am manualul mersi de informatie. Saracul motor l-am desfacut de atatea ori incat acum si noaptea il visez. Motivul pentru care l-am desfacut acum a fost urmatorul: pe crankshaft(scz de engleza) este un distantier ( vechi si uzat) prima oara am zis ca il voi lasa tot pe cel vechi iar apoi m-am hotarat sa il schimb. motivul? datorita functionarii fara ulei a motorului s0-a calat crankshaft-ul respectiv acel distantier si si-a modificat dimensiunile( a devenit mai mic) lucru care a dus la imposibilitatea de a se misca liber pe axul crankshaft-ului => frecare directa pe carcasa motorului=> deteriorarea carcasei=> schimbarea carcasei=> alt motor. :D Eu am scapat cu alte carcase( de model 2000) si alt crankshaft plus distantiere ( multumuesc cuiva pt ca mi-a deschis ochii cu privire la masurarea distantei axului si a jocului acestuia in motor ( referire la acelasi crankshaft).

 

Toate astea din cauza unei pompe de ulei defecta care avea dimensiunea mai mare si nu avea suficient loc sa se invarta in locasul ei(se bloca) ceea ce facea ca uleiul sa nu mai intre in motor.

 

Revin la segmenti, mi-am luat un set de pe apriliagenuineparts.co.uk.

Sper sa fie bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt mai mari nu-i buba, ca se poate mari "gap"-ul... mici sa nu fie
inainte sa-i pui pe piston, baga-i pe camasa si verifica spatiul de la imbinare cu o lera.. gasesti valorile normale in manualul motorului (ceva cu piston ring gap) ei la rece au un foarte mic ecart pentru a permite dilatarea la cald, acesta fiind motivul pentru care nu e bine sa fortezi motorul daca nu e in plaja de temperaturi de regim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...