mihai.sandu Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 » Post actualizat in 02 Dec 2016 17:18 Un filmulet de la Apriliana a 2 a: Cred ca fix atunci am ajuns eu si cu Remus. Ce cascadorie am facut eu pe drum... Acum imi vine sa rad cand imi aduc aminte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Cred ca ar fi timpul sa ne-o povestesti pentru ca numai tu stii cum ai reusit-o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Stii gluma aia cu "mi-a sarit pomul in fata"? Mie mi-a iesit o curba in fata, nu am putut sa o evit si am luat-o in plin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 (editat) Cred ca fix atunci am ajuns eu si cu Remus. Ce cascadorie am facut eu pe drum... Acum imi vine sa rad cand imi aduc aminte ) Noroc c-aveai genunchierele alea,ca altfel... Azi e Sarbatoare,e Sfanta Nevasta,caci e ziua ei de nastere. Dar,prima data,cafeiu'! La multi ani tuturor celor nascuti azi,si nu numai! Editat Decembrie 3, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Sa-ti traiasca si sa aveti parte de multi ani fericiti impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Maine-i ziua neveste-mii si luni e a mea! Pai la multi ani amandurora !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Unde gasesc si eu un meserias, prin Bucuresti sau imprejurimi, ca sa-mi faca o protectie d-asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 (editat) Sa-ti traiasca si sa aveti parte de multi ani fericiti impreuna! Pai la multi ani amandurora !!! 'rsi si la fel si voo! Editat Decembrie 3, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 @ Cristi 1-La multi ani pentru Mirela .Sa fiti sanatosi , sa va impliniti doate bucuriile de pe lumea asta, sa ramaneti meru vii si cu zambetul pe buze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Mirela iti doreste asemenea,iar eu iti doresc sa tii capul sus si sa-ti iei o enduroaica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Unde gasesc si eu un meserias, prin Bucuresti sau imprejurimi, ca sa-mi faca o protectie d-asta? Daca vii in UK te rezolv eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Mirela iti doreste asemenea,iar eu iti doresc sa tii capul sus si sa-ti iei o enduroaica! sunt in tratative! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 sunt in tratative! Mno,ashe te vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Daca vii in UK te rezolv eu ) Gata, maine plec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mno,azi am implinit 47 de ani frumosi. Cu ocazia asta va doresc sanatate la maxim,freicire cat incape si multi km alaturi de mobrele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 La multi ani pe motoare, si la multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mno,azi am implinit 47 de ani frumosi. Cu ocazia asta va doresc sanatate la maxim,freicire cat incape si multi km alaturi de mobrele voastre. Mno...sa fii sanatos sa ai parte de plimbari placute , de lucruri si fiinte minunate inca 47 de aici in colo. La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Saru-mana si la fel sa aveti si voi parte! Si e fericire,nu freicire,ca nu-i freiwheel... Editat Decembrie 5, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salut stimabili, Inca mai este o dispozitie placuta observ:) Va scot putin din topic cu un deranj de-al meu. Sa fac o scurta sumar .. din cand in cand inca mai lucrez la Pegasul meu care tot nu am reusit sa il fac ( dar am aflat lucruri nooi despre probleme) Daca la inceput am mers cu becul la ulei aprins si fara ulei in motor( nu mai zic consecintele dar pt incepatori... NU MERGETI CU MOTORUL DACA BECUL ESTE APRINS ca este foarte RAU ) Acum am descopperit ca pompa de ulei (alimentare) avea o oarecare problema si nu se invartea usor( se bloca). De aici au aparut multe probleme. Insa ieri am desfacut motorul pentru a face o verificare si nu stiu cum am reusit dar am rupt un segment de la piston- cel de ungere- Este cineva care stie unde se poate gasi si daca este mai bine sa le schimb pe toate? Pe la mine sunt destul de scumpe ( ~100£/ set) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Draga iulian! Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor. In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma!Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Poate are careva nevoie de ceva piese din dezmembrare: https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-aprilia-pegaso-650-ie-2005-cu-doar-11000-km-ID7icRI.html#9f5d43ff99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Draga iulian! Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor. In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc. Sincer nici eu nu stiu cum am reusit dar este rupt. In mod normal eu nu am avut nici o intentie sa il scot de pe piston, treaba mea era in alta parte. Cred ca l-am agatat din greseala in carcasa motorului si am fortat cu ceva pistonul. Mersi de sfat pt modul in care sa pun pistonul la loc insa am vazut ca merge destul de usor si cu mana ( 2 oameni). Poti sa imi zici cum verifici jocul supapelor? Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma! Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor Am manualul mersi de informatie. Saracul motor l-am desfacut de atatea ori incat acum si noaptea il visez. Motivul pentru care l-am desfacut acum a fost urmatorul: pe crankshaft(scz de engleza) este un distantier ( vechi si uzat) prima oara am zis ca il voi lasa tot pe cel vechi iar apoi m-am hotarat sa il schimb. motivul? datorita functionarii fara ulei a motorului s0-a calat crankshaft-ul respectiv acel distantier si si-a modificat dimensiunile( a devenit mai mic) lucru care a dus la imposibilitatea de a se misca liber pe axul crankshaft-ului => frecare directa pe carcasa motorului=> deteriorarea carcasei=> schimbarea carcasei=> alt motor. Eu am scapat cu alte carcase( de model 2000) si alt crankshaft plus distantiere ( multumuesc cuiva pt ca mi-a deschis ochii cu privire la masurarea distantei axului si a jocului acestuia in motor ( referire la acelasi crankshaft). Toate astea din cauza unei pompe de ulei defecta care avea dimensiunea mai mare si nu avea suficient loc sa se invarta in locasul ei(se bloca) ceea ce facea ca uleiul sa nu mai intre in motor. Revin la segmenti, mi-am luat un set de pe apriliagenuineparts.co.uk. Sper sa fie bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 daca sunt mai mari nu-i buba, ca se poate mari "gap"-ul... mici sa nu fieinainte sa-i pui pe piston, baga-i pe camasa si verifica spatiul de la imbinare cu o lera.. gasesti valorile normale in manualul motorului (ceva cu piston ring gap) ei la rece au un foarte mic ecart pentru a permite dilatarea la cald, acesta fiind motivul pentru care nu e bine sa fortezi motorul daca nu e in plaja de temperaturi de regim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Supapele se regleaza cu pastile, dar pentru asta trebuie sa masori mai intai si apoi sa cumperi pastilele. Anyway, alea sunt ieftine, pe langa ce tot cumperi tu. Usor-usor vad ca-i faci tot motorul nou-nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.