Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mare dreptate ai. Si Da vreau sa il fac si sa merg cu el.

DAR ;)

 

Doar pentru faptul ca multi de aici stiu despre ce este vorba nu trbeuie sa uitam faptul ca sunt persoane mai tinere care poate au astfel de intrebari.

Deci trebuie tratat doar ca un ajutor pentru urmasii urmasilor nostri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt eu nebun sau ce se intampla??

In primul rand se pare ca pe sit-urile de specialitate Aprilia ar fi 3 tipuri de segmenti, sau 3 coduri diferite) http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-ie-2001-2004-cylinder-2021.php X-(

 

Apoi ce nebunie mai este si asta? SAS valve pe Pegaso 650 ie 2002? https://www.ultimateparts.net/aprilia/a.php?n=AP8176114-SAS-valve-Secondary-air-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001,2002,2003,2004-Aprilia-Parts-UK,-Worldwide-for-Aprilia-Scooters-and-Aprila-Motorcycle-1992-to-2013&i=346503

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca e un rahat gen injectia secundara de aer, unde baga/lasa aer in evacuare si scad emisiile (asta e explicatia, insa mie mi se pare o tampenie, ca doar e logic daca cresti volumul de aer curat, vor rezulta emisii mai bune la teava decat daca ar iesi doar gaze, dar na, e parerea mea).

 

LE: da, vad ca si scrie pe schema 'secondary air', deci cam asta cred ca e scopul.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista asa ceva la modelul 2002-2004? Am gasit cateva sit-uri cu piese originale prin UK si mai nou toate au inceput sa aiba atfel de piese. Spre exeplu ei zic ceva de genul ca pana la tipul de motor 635618 se foloseste un anumit tip de segmenti iar dupa acest tip de motor ( adica dupa 2005) se folosesc alt model de segmenti( nu am reusit sa gasesc acest tip de motor pe internet).

 

Pai daca modelele dupa 2005 folosesc alt tip de motor dece mai pun astfel de piese la modelul 2002-2004 X-(

 

Sa revin la SAS valve ( care este doar de la modeleul 2005 in sus) mai am o honda din 1993 parca ( CB1 ) si am descoperit ca are o astfel de valva SAS( sau asemanator) dar care vine la carburatoare. ( are mai mult sens).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

Cu drag, cu dor. Cu dor pentru intalnirea din 2017 a posesorilor de Aprilia Pegaso si nu numai.

Am devenit nostalgic. De ce?

Pentru ca m-a mancat in fund sa-mi iau japoneza. Mare greseala!

Dar sa va povestesc!

Am lasat motorul, acum vreo 10 zile, cu husa, regulamentar, afara. A fost si viscol si au fost si minus 7-8 grade.

Nu e nicio problema, ma gandesc. Si BMW-ul Andreei sta tot sub husa, tot acolo. Si tot cu vreo cinci litri de benzina in rezervor fiecare.

Aici am gresit eu, trebuia sa-i fac plinul. Asa se pune la iernat un motor care are rezervorul din metal, ca sa nu rugineasca. BMW-ul il are din plastic, deci nu-i problema.

Ma rog, trec peste problemele de ordin spiritual intern si de greseli asumate.

Venim noi frumos ieri din excursia de Anul Nou si azi pregatesc echipamentul meu moto de iarna.

Beau cafeaua, ma imbrac, ma duc jos si scot husa cacata peste tot de porumbei.

Pun cheia in contact, o scot la punctul mort, trag maneta de ambreiaj (ca numai asa merge) si dau la automat.

Se invarte o data, de doua ori si porneste.

Nenorocita!

Acul se fixeaza imediat la 1250 rot/min. Toarce in legea ei. E inca frig, e ger afara.

Raman cu husa in mana si ma gandesc la cat patimeam ca sa pornesc BMW-ul. Cu soc, fara soc, cu acceleratie la jumatate....

Unde sunt vremurile alea frumoase?

Au apus!

O las vreo trei minute si indicatorul de temperatura se ridica la o liniuta. Zic e ok. Pornim.

80-100-120 km printr-un Bucuresti destul de liber. Cauciucurile TKC 70 nu comit nicio greseala, nu derapeaza nici macar un milimetru.

Ajung acasa pe noapte. Farurile motorului parca vor sa faca misto de masini, e lumina ca ziua, sau, in cel mai rau caz, de farurile motoarelor pe care le-am avut.

E clar, ma gandesc, toate conspira impotriva mea.

Gunoaiele astea de japoneze vor sa ma scoata din starea mea!

O trag in spatele blocului, dupa drumurile inghetate din Bucuresti, si opresc motorul. Decompresorul ofteaza ca o parelnica aducere aminte a drumurilor lungi, de asta vara.

Nu-i nimic, ii spun, si maine e o zi!


post-88469-0-74289000-1483556144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madaline,termina cu prostiile,de fapt ai vrut sa ne arati iar grila aia a ta...:lol:

 

Neam prost.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy

 

Exact acelasi lucru am zis si eu :) si surpriza, se pare ca mie imi trebuie AP0295184.

Acum ar mai fi o varianta si poate cel dinainte a schimbat pistonul, dar nu este nici o hartie in istoricul de service care sa ma duca cu gandul la asa ceva.

In fine, am reusit sa o scot la capat cu firma de la care i-am luat si vor inlocui comanda. Astept cu nerabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Aveti ideie..chiuloasa+axe came sunt identice la 94 / 99? ms si un an nou fericit tuturor !

Salut,

In poze arata la fel, dar pe cataloage au coduri diferite... e posibil sa difere ceva cote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost pana la buda, pun poze?

 

(si ca si intelegi ceva: nu ai topic dedicat marcii?)

Ma Andrei,Madalin e Aprilist ca suflet.Si inca unu' mare.E o chestiune de timp pana-si cumpara una... :)

 

Aia cu pozele la buda se pun pe feisbuci,nu pe motodobrism.

Dezgustata si de fazele de genu',nevasta-mea si-a inchis ieri contu' pe feisbuci.N-o pierdut nimic,doar si-o regasit timpu' pierdut p-acolo.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i SPAM in cel mai adevarat sens al cuvantului. Mai ramane sa ne-o laude si pe madam firea sa fie complet meniul...

Din pacate,nu stim cine e madama aia de spui mataluta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-i nevoie.Io nu fac politica si nici nu pap mass media in general,mai ales aia de orele 17.

Se poate trai fara teveu si fara feisbuci.Fara mobre,nu!

Am zas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...