Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In alta ordine de idei ..As avea o intrebare pentru d=cei ce folosesc placute de frana de la ferodo pe aprilia pegaso.

Eu am un cube din 99 pentru care n manualul ferodo scrie ca se potrivesc fdb2006p - fata si fdb2005p - spate.

Numai ca placutele 2005p achizitionate s au ambitionat sa aiba alta forma decat cele originale scoase de pe motocicleta. Sunt caz singular sau a mai patit cineva asta?

 

Inca ceva..Motorul meu s a cam patat pe partea cu filtrul de ulei de la ocazionalele scurgeri de la schimburile de ulei si sa nchis la culoare din cauza timpului..Vreun pont pentru curatat / polishat motorul? :lol:

 

 

Pai se pare ca ai cumparat astapost-14453-1226800075_thumb.jpg

si ai nevoie de asteapost-14453-1226800524_thumb.jpgpost-14453-1226800533_thumb.jpg

Dupa cum am vazut 2005 sunt folosite la modelele mai noi.

Si eu mi-am cumparat pentru fata unele identice ca forma dar mai mici.

Petele de ulei ar trebui sa iasa de acolo cu orice sampon,intrucat acea parte este lacuita si uleiul nu se impregneaza.

sal. care stiti cum se scoate placuta cu urechi din etrie spate,mentionez ca roata este data jos, cat costa placutele pe spate.,cam la cati km se schimba lantul ,motorul meu are 31.500km si nu cred ca sa schimbat lantul,daca misc lantul stanga dreapta pe roata de lant de pe roata spate acesta misca destul de mult stanga dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. care stiti cum se scoate placuta cu urechi din etrie spate,mentionez ca roata este data jos, cat costa placutele pe spate.,cam la cati km se schimba lantul ,motorul meu are 31.500km si nu cred ca sa schimbat lantul,daca misc lantul stanga dreapta pe roata de lant de pe roata spate acesta misca destul de mult stanga dreapta.

 

Nu trebuie data jos roata ca sa scoti placutele..se desurubeaza suruburile alea doua care tin etrierul..si se scoate etrierul cu totul de pe disc ..Atasez si o poza luata din manualu aprilia pegaso 97..Apasa uite asa cum spune si n manual si cum am incercat eu sa arat cu sagetiile alea doua rosii de pe poza..suportu ala cu doua picioruse care tin placuta cu pricina..Apasa inspre corpu etrierului si o sa vezi ca se misca si face loc placutei sa iasa ..Termenii tehnici sunt departe de mine..deci ma exprim catde tehnicpot :D ..

Presupun ca esti la fel de incepator ca mine asa ca mi continui explicatia.. :lol:

Inainte sa montezi placutele noi va trebui sa apesi in etrier pistonasul ala care apasa placutele la franare astfel incat sa aiba loc placutele. Nu apasa pe pistonas direct..Eu am folosit placutele vechi si o surubelnita in cel mai inventiv mod in care am putut..cu multa grija :laugh:..

Mie mai multa bataie de cap mi a dat frana fata..

Have fun ..Nu i greu ..

 

PS: Manuale de intretinere pentru Pegaso si manualul de reparatie pentru Rotax 655 se gasesc pe http://www.repairmanualclub.com/..si gasesti acolo toate datele decare ai nevoie.

post-42466-1227466080_thumb.jpg

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie data jos roata ca sa scoti placutele..se desurubeaza suruburile alea doua care tin etrierul..si se scoate etrierul cu totul de pe disc ..Atasez si o poza luata din manualu aprilia pegaso 97..Apasa uite asa cum spune si n manual si cum am incercat eu sa arat cu sagetiile alea doua rosii de pe poza..suportu ala cu doua picioruse care tin placuta cu pricina..Apasa inspre corpu etrierului si o sa vezi ca se misca si face loc placutei sa iasa ..Termenii tehnici sunt departe de mine..deci ma exprim catde tehnicpot :D ..

Presupun ca esti la fel de incepator ca mine asa ca mi continui explicatia.. :lol:

Inainte sa montezi placutele noi va trebui sa apesi in etrier pistonasul ala care apasa placutele la franare astfel incat sa aiba loc placutele. Nu apasa pe pistonas direct..Eu am folosit placutele vechi si o surubelnita in cel mai inventiv mod in care am putut..cu multa grija :laugh:..

Mie mai multa bataie de cap mi a dat frana fata..

Have fun ..Nu i greu ..

 

PS: Manuale de intretinere pentru Pegaso si manualul de reparatie pentru Rotax 655 se gasesc pe http://www.repairmanualclub.com/..si gasesti acolo toate datele decare ai nevoie.

meci mult pt raspuns ,se pare ca placuta este intepenita pe cele doua picioruse nu prea vrea sa iasa,roata am dato jos pt schimbatul anvelopei si a lantului+trebe sa rezolv cu toba dreapta spate ca este cam coapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,mi so bulit bucsa de la telescopul central,aia de sus,voi ati gasit sa puneti o alta bucse?.se potriveste de la altceva,unde ati comandat?

 

nimeni nu a avut problema ca a ta ... de aceea nu ai primit un raspuns. dar te poti duce la unu care repara amortizoare (si auto si moto) si te poate rezolva foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,am o rugaminte poate sa-mi spuna cineva daca reglajul la supapele de admisie este de 1,0-1,5mm,iar la cele de evacuare este de 1,5-2,0mm,exista vreun secret pe care ar trebui sa-l stiu .

Salut,

Eu stiu ca supapele sunt hidraulice(nu se regleaza)...doar a cincea supapa se regleaza.Mai multe detalii nu stiu sa iti dau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,am o rugaminte poate sa-mi spuna cineva daca reglajul la supapele de admisie este de 1,0-1,5mm,iar la cele de evacuare este de 1,5-2,0mm,exista vreun secret pe care ar trebui sa-l stiu .

 

Dupa stiinta mea la nici o masinarie mecanica din ultimii 50 de ani nu sunt jocuri asa mari la culbutori....documenteaza-te bine inainte sa strici ceva. Cel mai bine - pentru operatiuni de-astea du-te la un specialist. Pentru ei e atat de usor... Am sa ma uit oricum sa vad exact jocurile dar probabil sunt in jur de 0.2 mm. Si oricum la Pegaso e o procedura mai speciala. Ca asa e cand se combina poporul germanic cu ala latin (mai alea italian) - ies niste chestii foooarte speciale. Care consuma mult si se strica des. Macar arata ok.

 

Asfalt uscat ,

 

 

Adi

Editat de Pana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stiinta mea la nici o masinarie mecanica din ultimii 50 de ani nu sunt jocuri asa mari la culbutori....documenteaza-te bine inainte sa strici ceva. Cel mai bine - pentru operatiuni de-astea du-te la un specialist. Pentru ei e atat de usor... Am sa ma uit oricum sa vad exact jocurile dar probabil sunt in jur de 0.2 mm. Si oricum la Pegaso e o procedura mai speciala. Ca asa e cand se combina poporul germanic cu ala latin (mai alea italian) - ies niste chestii foooarte speciale. Care consuma mult si se strica des. Macar arata ok.

 

Asfalt uscat ,

 

 

Adi

merci pt raspuns,gresala este a mea,in loc sa scriu 0.1mm,am scris 1,0,ce sa faci ,neatentia bato vina+vreo doua pahare de vin,sper sa nu stric nimic,dar sunt hotarat sa incer un reglaj,chiar paralel nu sunt cu mecanica, mz pe care l-am avut anterior il faceam bucati si-l montam la loc ori de cate ori era nevoie,in afara de alezaje de care a avut nevoie motorul ,reparatia si reglajele le-am facut eu ,si nu am avut probleme cu motocicleta.Stiu ca pegaso e cu totul alta mancare ,(ce va frica tot am ca pot sa o dau in bara)dar pana acum am reusit sa montez kit-ul nou de lant,placutele fata+spate schimbate(am avut o belea cu placuta din spate,era intepenita pe cele doua prezoane ale etrierului,si foarte uzata in comparatie cu cealalta placuta)am schimbat uleiul+filtru,filtru aer,am inlocuit antigelul vechi cu altul nou,inlocuit bujia si a trebuit sa-mi confectionez o chei ca sa nu dau rezervorul jos,anvelopa spate inlocuita cu una noua,cam atat.In prezent motorul este in pivinta si este cam dezbracat.Apropo, dupa curatatul carburatoarelor si noul reglaj am ajuns cu un consum de 6,7 l in afara ,si circa 7,8l in oras,inaite consuma 10-11l in oras si vreo 8,5-9 l in afara,parca sa schimbat si pornirea.

 

post-14453-1228037927_thumb.jpg

Uite ce zice cartea.

Multumesc mult pt informare :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt raspuns,gresala este a mea,in loc sa scriu 0.1mm,am scris 1,0,ce sa faci ,neatentia bato vina+vreo doua pahare de vin,sper sa nu stric nimic,dar sunt hotarat sa incer un reglaj,chiar paralel nu sunt cu mecanica, mz pe care l-am avut anterior il faceam bucati si-l montam la loc ori de cate ori era nevoie,in afara de alezaje de care a avut nevoie motorul ,reparatia si reglajele le-am facut eu ,si nu am avut probleme cu motocicleta.Stiu ca pegaso e cu totul alta mancare ,(ce va frica tot am ca pot sa o dau in bara)dar pana acum am reusit sa montez kit-ul nou de lant,placutele fata+spate schimbate(am avut o belea cu placuta din spate,era intepenita pe cele doua prezoane ale etrierului,si foarte uzata in comparatie cu cealalta placuta)am schimbat uleiul+filtru,filtru aer,am inlocuit antigelul vechi cu altul nou,inlocuit bujia si a trebuit sa-mi confectionez o chei ca sa nu dau rezervorul jos,anvelopa spate inlocuita cu una noua,cam atat.In prezent motorul este in pivinta si este cam dezbracat.Apropo, dupa curatatul carburatoarelor si noul reglaj am ajuns cu un consum de 6,7 l in afara ,si circa 7,8l in oras,inaite consuma 10-11l in oras si vreo 8,5-9 l in afara,parca sa schimbat si pornirea.

 

 

Multumesc mult pt informare :friends:

Daca umbli doar la reglajul supapelor nu ai ce sa strici,cel mult nu o sa iti mai mearga asa bine.Si atunci mai incerci o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

Vrea sa va anunt ca sunt prospat posesor de Aplilia Pegaso. Sunt fericit ca am reusit sa trec de la sport la enduro touring, dar tot odata sper sa fie si reusita alegerea motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nu a avut problema ca a ta ... de aceea nu ai primit un raspuns. dar te poti duce la unu care repara amortizoare (si auto si moto) si te poate rezolva foarte usor.

 

 

 

 

merci de raspuns,am rezolvato,in locul bucsei de acolo am facut una din bronz exact dupa dimensinuniile celei vechi ptr ca nu gasisem nimic in comert sa se potriveasca,daca gaseam interiorul nu era bun exteriorul si uite asa,am apelat la solutia asta ca oricum telescopul amortizeaza in arc si uleiul din el.Am descoperit si ca telescopul meu are reglaj la presiunea de ulei......:)daca va uitati atent cred ca si ale voastre au in partea stanga jos langa roata.

 

 

 

 

Cam cat costa un set de placute frana,are cineva idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Cei care inca n-ati bagat utilajul la iernat, cum il porniti dimineata de ex, cand a stat toata noaptea afara?

Cu socul tras, fara sa-i dau gaz, trebuie sa stau vreo 5-10 min. pana reuseste sa porneasca cat-de-cat, si nu prea cred ca e normal...mai ales ca fortez bendixul.

 

Orice sfat este binevenit! :)

Vreme uscata, ca de asfalt se ocupa idiotzii sa-l ude :laugh: !

 

a mea porneste si dupa o sapt. la -5grade doar cu shocu tras maxim. are tendita sa moara ushor sa nu moare!

cred ca tot secretul e amestecul de benzina. eu i-am pus jiglere(95-98) mai mici si am pus suruburile de reglaj la 3 ture.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea porneste si dupa o sapt. la -5grade doar cu shocu tras maxim. are tendita sa moara ushor sa nu moare!

cred ca tot secretul e amestecul de benzina. eu i-am pus jiglere(95-98) mai mici si am pus suruburile de reglaj la 3 ture.

bafta

 

Detalii?cam ce consum ai dupa ce ai pus jiglerele mai mici?Eu oricum nu pot sa merg suficient de calm incat sa mi fac un consum sigur ..da estimez un consum undeva la 7.5 in oras..Asta cu reprize de mers mai .."sport" :) .. Pe unde se gasesc si cam in ce bani?

 

Si as mai avea o intrebare ..In cartea tehnica scrie ca distanta la electrodul bujiei trebuie sa fie de 0.6 - 0.7 ..Eu am pus dr8eix pe a mea si n am ajustat distanta ..Din cate stiu distanta standard dr8eix este de 0.8..Motorul merge rotund..mai bine decat inainte..trage din ture ceva mai joase..urca n ture bine mersi ..IIIIntrebarea e..E ceva n neregula daca am lasat electrodu la 0.8? :P

 

Inca o intrebare si gata :laugh: Inbunatatiri?Eu la a mea i am pus manere incalzite si i am luat o alarma pe care inca n am reusit sa o montez :crack:)..Voi ce le ati facut motoarelor voastre..Sau cum v ar trece prin cap sa le nbunatatiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detalii?cam ce consum ai dupa ce ai pus jiglerele mai mici?Eu oricum nu pot sa merg suficient de calm incat sa mi fac un consum sigur ..da estimez un consum undeva la 7.5 in oras..Asta cu reprize de mers mai .."sport" :) .. Pe unde se gasesc si cam in ce bani?

 

Si as mai avea o intrebare ..In cartea tehnica scrie ca distanta la electrodul bujiei trebuie sa fie de 0.6 - 0.7 ..Eu am pus dr8eix pe a mea si n am ajustat distanta ..Din cate stiu distanta standard dr8eix este de 0.8..Motorul merge rotund..mai bine decat inainte..trage din ture ceva mai joase..urca n ture bine mersi ..IIIIntrebarea e..E ceva n neregula daca am lasat electrodu la 0.8? :P

 

Inca o intrebare si gata :laugh: Inbunatatiri?Eu la a mea i am pus manere incalzite si i am luat o alarma pe care inca n am reusit sa o montez :crack:)..Voi ce le ati facut motoarelor voastre..Sau cum v ar trece prin cap sa le nbunatatiti?

pai.....i-as skimba cadrul cu unul d la transalp , motorul d la africa twin , i-as pune cric central d F650 , coarne d TTR 600 si oglinzi d CBR....si cred ca mai a-mi vin idei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de raspuns,am rezolvato,in locul bucsei de acolo am facut una din bronz exact dupa dimensinuniile celei vechi ptr ca nu gasisem nimic in comert sa se potriveasca,daca gaseam interiorul nu era bun exteriorul si uite asa,am apelat la solutia asta ca oricum telescopul amortizeaza in arc si uleiul din el.Am descoperit si ca telescopul meu are reglaj la presiunea de ulei......:)daca va uitati atent cred ca si ale voastre au in partea stanga jos langa roata.

 

 

 

 

Cam cat costa un set de placute frana,are cineva idee?

 

ce misto dar poate tu nu stii ca unele au si u robinet mareeee... acum lasand gluma la o parte e vorba de cat de tare (rigid) sau elastic(moale) sa fie amortizorul... asta face surubul ala :laugh:

 

.Voi ce le ati facut motoarelor voastre..Sau cum v ar trece prin cap sa le nbunatatiti?

 

sa le scoatem la vanzare!!! sau sa le vindem sau sa scapam de ele :)

 

doamne ce rau sunt

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa le scoatem la vanzare!!! sau sa le vindem sau sa scapam de ele :)

 

doamne ce rau sunt

ma..sincer..eu nu inteleg posesorii de pegaso care se plang de motocicleta lor :P ..care se plang de frane..de puterea motorului..de fiabilitate..E un enduro monocilindru nu i vitezana n patru cilindri sa i placa turele multe..Normal ca n momentu n care o tii in ture multe si abuzezi de ea "i se face rau" :laugh:

Cat despre frane..A mea cum se descurca bine mersi si cu un singur disc pe fata? Ale voastre or avea discuri mai mici ?:what:)

Eu i as sfatui pe cei care se plang de frane sa mai experimenteze franarea ca i mare lucru sa stii ce sa faci cand iti sare vaca blonda cu "gipanu" n fatza .. sa mai incerce sa ajute si cu frana de motor ca in unele situatii face minuni..

Nu stiu..Ori am nimerit o eu pe a mea prea bine ori ...?

 

Doamne..ce rau sunt eu.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma..sincer..eu nu inteleg posesorii de pegaso care se plang de motocicleta lor :laugh: ..care se plang de frane..de puterea motorului..de fiabilitate..E un enduro monocilindru nu i vitezana n patru cilindri sa i placa turele multe..Normal ca n momentu n care o tii in ture multe si abuzezi de ea "i se face rau" :)

Cat despre frane..A mea cum se descurca bine mersi si cu un singur disc pe fata? Ale voastre or avea discuri mai mici ?:P)

Eu i as sfatui pe cei care se plang de frane sa mai experimenteze franarea ca i mare lucru sa stii ce sa faci cand iti sare vaca blonda cu "gipanu" n fatza .. sa mai incerce sa ajute si cu frana de motor ca in unele situatii face minuni..

Nu stiu..Ori am nimerit o eu pe a mea prea bine ori ...?

 

Doamne..ce rau sunt eu.. :D

 

si eu ziceam acelasi lucru ca si tine. ce vreti ma sa mai imbunatatiti la motorul asta ca nu-i masina sa-i faci tunning. nu m-am plans deloc de motorul asta. si-a facut treaba chiar mai bine decat ma asteptam. singura imbunatatire pe care poti sa o aduci unei motociclete este sa o schimbi cu alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ziceam acelasi lucru ca si tine. ce vreti ma sa mai imbunatatiti la motorul asta ca nu-i masina sa-i faci tunning. nu m-am plans deloc de motorul asta. si-a facut treaba chiar mai bine decat ma asteptam. singura imbunatatire pe care poti sa o aduci unei motociclete este sa o schimbi cu alta.

 

 

Deci..Manere incalzite? ..bujie iridium?..o fisa mai de calitate? ..ceva becuri mai puternice?..eventual doua h4 sa lumineze faru ala n toate mintile lui si pe faza scurta ?..etc..nush ..scut de metal?..nu suna bine? Eu nu ma refer la modificari absurde ci pur functionale..

 

Daca va ntrebati de ce ar vrea cineva scut de metal..mm..Nu ..N am de gand sa m apuc de offroad..Da dupa ce am ramas suspendat cu motocicleta pe o bordura ..prea inalta :D ..mi a inflorit in minte ideea asta :)

 

Cam cat costa un set de placute frana,are cineva idee?

 

Daca mi amintesc bine...si sigur nu mi amintesc bine :P ..am dat pe amandoua seturile..fatza + spate pana n 120 de lei ..Placute Ferodo.. Super oameni..Nu erau pe stoc..Am facut comanda seara si a doua zi dimineata aveam placutele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma..sincer..eu nu inteleg posesorii de pegaso care se plang de motocicleta lor :P ..care se plang de frane..de puterea motorului..de fiabilitate..E un enduro monocilindru nu i vitezana n patru cilindri sa i placa turele multe..Normal ca n momentu n care o tii in ture multe si abuzezi de ea "i se face rau" :laugh:

Cat despre frane..A mea cum se descurca bine mersi si cu un singur disc pe fata? Ale voastre or avea discuri mai mici ?:what:)

Eu i as sfatui pe cei care se plang de frane sa mai experimenteze franarea ca i mare lucru sa stii ce sa faci cand iti sare vaca blonda cu "gipanu" n fatza .. sa mai incerce sa ajute si cu frana de motor ca in unele situatii face minuni..

Nu stiu..Ori am nimerit o eu pe a mea prea bine ori ...?

 

Doamne..ce rau sunt eu.. :D

E adevarat ce spui Geo,nu poti sa ceri prea mult de la un monocilindru...in legatura cu fiabilitatea am vazut ca a postat "Piratu" cateva pagini in urma, un site a lui un neamt care a facut cu Pegaso aproape 100.000 km! Si din cate am inteles eu acolo,nici nu a avut probleme foarte mari cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...