Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

In alta ordine de idei,stie cineva cand trebuie schimbate discurile de frana? A mea e inmatriculata in 2000 si are vreo 42 k km.Franeaza bine,zilele astea am incercat frane destul de brutale,pe asfalt si nu numai,dar are un grad vizibil de uzura.Oare trebuiesc schimbate?A mai schimbat cineva la km astia? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti!

Voi toti aveti un motor care imi place la nebunie,si as vrea sa iau una si eu dar inca nu m-am decis.Sper ca puteti sa ma ajutati.Am trei variante un BMW f650,un Honda Dominator si Pegaso,toti trei sunt cam la aceeasi pret si din anul '93.Fiind student imi e foarte imprtant sa consume cat mai putin.Voi ce ati sesizat,cam cat consuma un Pegaso?Rog sa ma ajutati sa iau o decizie,chiar nu stiu pe care s-o iau :D .

 

Si inca o chestie,am vazut ca multi aveti probleme cu carene rupte si cumparati alte la pret mare.Eu stiu un tip care sudeaza carenele rupte si le face ca lumea,dupa ce le vopsesti nici nu dai seama ca era rupt.Am vazut ce a facut cu un Ninja si eram uimit :bounce: ,si e mult mai ieftin dacat sa cumperi una noua.Tipul se numeste Sandor e din Targu Secuiesc jud covasna nr de tel:0744976561

 

Sosea uscata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

Voi toti aveti un motor care imi place la nebunie,si as vrea sa iau una si eu dar inca nu m-am decis.Sper ca puteti sa ma ajutati.Am trei variante un BMW f650,un Honda Dominator si Pegaso,toti trei sunt cam la aceeasi pret si din anul '93.Fiind student imi e foarte imprtant sa consume cat mai putin.Voi ce ati sesizat,cam cat consuma un Pegaso?Rog sa ma ajutati sa iau o decizie,chiar nu stiu pe care s-o iau :bounce: .

 

Si inca o chestie,am vazut ca multi aveti probleme cu carene rupte si cumparati alte la pret mare.Eu stiu un tip care sudeaza carenele rupte si le face ca lumea,dupa ce le vopsesti nici nu dai seama ca era rupt.Am vazut ce a facut cu un Ninja si eram uimit :moto: ,si e mult mai ieftin dacat sa cumperi una noua.Tipul se numeste Sandor e din Targu Secuiesc jud covasna nr de tel:0744976561

 

Sosea uscata :cheers:

Salutare! Sa stii ca intre F 650 si Pegaso 650 din 1993 nu e mare diferenta,amandoua fiind fabricate de...Aprilia,deci ai de ales intre Dominator si...una din cele doua.Sincer,nu-ti recomand nici una.Iti recomand cu caldura o Aprilia Pegaso 650 dupa '96,sau un F 650 GS dupa 2000,si o sa-ti spun si de ce.In primul rand,abia gasesti piese pentru Pegaso 3 (dupa '96,pentru Pegaso 2 ia-ti gandul).Am probleme in a cumpara piese pt Pegaso-ul meu care este din '99,daramite din '93.Din 2000,BMW s-a gandit ca o sa-si fabrice singuri BMW-ul de 650,cu acelasi motor,dar cu o finisare superioara,e scump dar bun.Honda Dominator e ok,dar orientata mai mult spre enduro si mai putin de strada sau touring fata de cele pomenite mai sus (sa nu uitam de supapele radiale al caror joc trebuie reglat relativ des pentru performante optime,altfel e buba).O Pegaso 3 te costa intre 2600-3600 de euro in functie de dotari si an.O dominatoare e mai eftina,dar piese cam subtire,caci fabrica nu mai face.Despre BMW,numai laude,dar vb de modelul dupa 2000,care porneste de la 3000 si ceva de euro.Acuma e decizia ta.Sigur,poti lua si motoare mai vechi,cum ziceai tu,dar mai bine mai strangi niste bani si-ti iei ceva la care sa mai gasesti si o piesa de schimb.Iti urez bafta multa,si sper sa-ti fi fost de folos :D

 

In legatura cu carenele,Targu secuiesc e departe,dar sincer nu stiam de Sandor,caci as fi apelat la el,$%$%-ii de la United Motors nu-mi aduc carena desi a trecut o luna de cand am comandat :peace:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sa stii ca intre F 650 si Pegaso 650 din 1993 nu e mare diferenta,amandoua fiind fabricate de...Aprilia,deci ai de ales intre Dominator si...una din cele doua.Sincer,nu-ti recomand nici una.Iti recomand cu caldura o Aprilia Pegaso 650 dupa '96,sau un F 650 GS dupa 2000,si o sa-ti spun si de ce.In primul rand,abia gasesti piese pentru Pegaso 3 (dupa '96,pentru Pegaso 2 ia-ti gandul).Am probleme in a cumpara piese pt Pegaso-ul meu care este din '99,daramite din '93.Din 2000,BMW s-a gandit ca o sa-si fabrice singuri BMW-ul de 650,cu acelasi motor,dar cu o finisare superioara,e scump dar bun.Honda Dominator e ok,dar orientata mai mult spre enduro si mai putin de strada sau touring fata de cele pomenite mai sus (sa nu uitam de supapele radiale al caror joc trebuie reglat relativ des pentru performante optime,altfel e buba).O Pegaso 3 te costa intre 2600-3600 de euro in functie de dotari si an.O dominatoare e mai eftina,dar piese cam subtire,caci fabrica nu mai face.Despre BMW,numai laude,dar vb de modelul dupa 2000,care porneste de la 3000 si ceva de euro.Acuma e decizia ta.Sigur,poti lua si motoare mai vechi,cum ziceai tu,dar mai bine mai strangi niste bani si-ti iei ceva la care sa mai gasesti si o piesa de schimb.Iti urez bafta multa,si sper sa-ti fi fost de folos :cheers:

 

In legatura cu carenele,Targu secuiesc e departe,dar sincer nu stiam de Sandor,caci as fi apelat la el,$%$%-ii de la United Motors nu-mi aduc carena desi a trecut o luna de cand am comandat :bounce:

 

Numai bine!

 

Mersi pentru ajutor,mi-ai ajutat foarte mult :D .m-am uitat pe net si in germania se gasesc pegasouri din 96-98 si in jur de 2000de euroi,poate imi iau una,ma mai gandesc.De consumul de carburant la Pegaso ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU este asa greu sa dai rezervorul jos.\trebuie sa ajungi la bujie.arde-o,incarca bateria,trage-i soc la maxim,scade relantiul cu 720 grade si porneste-o.

OK s-au potrivit.bafta!

te rog foarte mult sa explici pe scurt ce inseamna la aprilia 3 e.i sa scazi ralanti-ul ca io nu ma pricep si cred ca m-ar ajuta la consum(cred).bafta!!. a mea este pe injectie!

:moto:

 

:cheers:

Sincer,ca design mi se pare mai reusita Strada,sau versiunea Trail.Si 3 e frumoasa,si este votata ca atare daca te uiti pe site-uri gen www.bikez.com .Bate la design ca rating multe modele,inclusiv V-Stromul,care mie mi se pare uratel,mai ales vazut din fata :(

bai monstrule infernal(Gothmog), cand ai de gand sa ne vedem sa-ti dau manualul? mai trimite-mi o data nr tel ca te sun io!P.S. AI GRIJA LA DUBELE CARE INTORC IN MIJLOCUL STAZII........ :D : :peace: D

Azi vreau sa dau rezerv jos...sper sa reusesc sa surat filtrul de impuritati din ulei de acolo......bafta!!!

:D :bounce:

Editat de DENTISTRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bai monstrule infernal(Gothmog), cand ai de gand sa ne vedem sa-ti dau manualul? mai trimite-mi o data nr tel ca te sun io!P.S. AI GRIJA LA DUBELE CARE INTORC IN MIJLOCUL STAZII........ :P : :( D

Azi vreau sa dau rezerv jos...sper sa reusesc sa surat filtrul de impuritati din ulei de acolo......bafta!!!

:peace: :moto:

Salve! Nu-mi vad capul de treaba ca m-am pregatit de sarba(u)tori,si pe deasupra ma mai seaca si cei de la U.M.,ca nu-mi aduc bord si carena,si piesele celelalte vin abea dupa Paste :bounce: .Sper sa-mi fac moto cat de curand,sa ne vedem calare. :D Vb pe dupa Paste :cheers: Sa pasteti fericiti si multe iesiri la iarba verde si asfalt uscat!Numai bine :( :D

 

P.S.(Dentistry)-Pune-i un filtru purolator mic intre rezervor si carburator :-L .Daca-l ai,schimba-l relativ des si e ok :lol:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru ajutor,mi-ai ajutat foarte mult :cheers: .m-am uitat pe net si in germania se gasesc pegasouri din 96-98 si in jur de 2000de euroi,poate imi iau una,ma mai gandesc.De consumul de carburant la Pegaso ce ziceti?

 

Gothmog le zice bine, sunt de acord cu el :D :bounce:

Legat de consum, a mea, cu 2 persoane + bagaje pt. drum lung, consuma 5,6 % la o viteza medie de 100 km/h. In oras nu i-am facut consumul.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APROPO DE PORNIRE.Daca o pornim mai rar si nu schimbam bateria la un an (asa cum scrie in manual)trebuie neaparat incarcata bateria inainte de pornire.O solutie mai comoda ,ca sa nu fie nevoie sa demontam motoreta sa dam jos bateria,este sa conectam bateria la o mufa mama ,prinsa de undeva discret de capace sau carena si cu legaturile de la redresor sa le conectam la mufa tata,astfel incat sa incarcam bateria inainte de pornirea rara.Asa sunt monocilindricele.Pornesc mai greu la rece.

Hristos a a inviat ,tuturor!

in legatura cu pornirea cu bateria slaba vteau sa va spun tuturor ce mi s-a intamplat mie datorita bateriei aproape moarte pe care o aveam. Am pornit-o cu chiu cu vai dar din cauza ca nu mai putea furniza un curent corespunzator au ramas sudate lamelele releului de pornire si implicit electromotorul . Eu cred ca s-a produs un arc electric care a frovocat lipirea contactelor. Asa ca mare grija la starea bateriei . As mai dori sa aflu de la posesori de APRILIA PEGASO INJECTIE cum se face diagnoza senzorilor montati pe ea ca din manual nu sunt foarte lamurit si imi sta becul de la injector aprins permanent. oare se poate srtica ceva?Toate cele bune! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu m-am abonat pe yahoo groups si am gasit multe informatii utile. Imi aduc aminte ca am gasit ceva in legatura cu becul de la injectie care ramane aprins. Se pare ca trebuie resetat de undeva tinand 2 butoane apasate timp de 12 secunde fix.

Te poti abona aici: http://autos.groups.yahoo.com/group/aprili...yguid=302706750

Dupa care poti sa dai un search in toate posturile. Legat de problema ta cauta "injection" si vei gasi raspuns la problema.

M-am inscris cu contul de Yahoo, dar pt. a primii mail-urile direct in Outlook, folosesc contul de Gmail care stie POP3. E mult mai comod asa.

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am fost cu capra la doctor niste schimburi sa o pregatesc de sezon ulei,filtru ulei,filtru aer,si am inoit-o cu un kit complet de lant toarce fata belea si fuge de rupe si nu decat o epava antica din 93'dar cum arata si e facuta nu o dau pe una noua pe probate in toate felurile si de cine vrea sa se dea cu ea invitatia e facuta

asfaltt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am fost cu capra la doctor niste schimburi sa o pregatesc de sezon ulei,filtru ulei,filtru aer,si am inoit-o cu un kit complet de lant toarce fata belea si fuge de rupe si nu decat o epava antica din 93'dar cum arata si e facuta nu o dau pe una noua pe probate in toate felurile si de cine vrea sa se dea cu ea invitatia e facuta

asfaltt uscat

Foarte bine! :crack: Bravos! :cheers: La ce doctor ai fost cu ea?Trebui s-o duc si eu pe-a mea la pregatiri si nu-s hotarat unde.Ai grija cum mergi si la multi km :crack: Dupa,poate ne vedem la o proba,o fuguta pe undeva...cine stie? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog foarte mult sa explici pe scurt ce inseamna la aprilia 3 e.i sa scazi ralanti-ul ca io nu ma pricep si cred ca m-ar ajuta la consum(cred).bafta!!. a mea este pe injectie!E valabil numai la modelul cu carburatoare.La ata ,ii spui doar o poveste

:blink:

 

:ok:

bai monstrule infernal(Gothmog), cand ai de gand sa ne vedem sa-ti dau manualul? mai trimite-mi o data nr tel ca te sun io!P.S. AI GRIJA LA DUBELE CARE INTORC IN MIJLOCUL STAZII........ :ok: : :crack: D

Azi vreau sa dau rezerv jos...sper sa reusesc sa surat filtrul de impuritati din ulei de acolo......bafta!!!

:cheers: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta multa fratili meu si asfatt uscat sa ne vedem sanatosi

 

 

si daca nu se supara nimeni as propune ceva nu stiu daca sa mai discutat despre asta sa stabilim o zi si un loc pentru o intrunire a posesorilor de Aprilia pegaso ce spuneti ???

pana atunci asfatt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi am intrat in randul vostru cu acte in regula :cheers: ...va salut p toti si asfalt uscat :ok:

Bine ai venit in club,bine ai facut,sa fii sanatos si fericit si la multi kilometri cu moto :crack:

:ok:

bafta multa fratili meu si asfatt uscat sa ne vedem sanatosi

si daca nu se supara nimeni as propune ceva nu stiu daca sa mai discutat despre asta sa stabilim o zi si un loc pentru o intrunire a posesorilor de Aprilia pegaso ce spuneti ???

pana atunci asfatt uscat

Nu,inca nu s-a discutat,dar nu e timpul pierdut.As propune o intalnire de 1 Mai in Vama Veche la terasa Proplaca (ultima din Vama,spre bulgari,loc de campare,oameni ok...),sper sa-mi vina carena pana atunci :crack: .Oricum,cu sau fara moto voi fi acolo (preferabil cu).Ramane sa mai discutam,oricum.. :blink:

 

In alta ordine de idei,se deschide SMAEB pe 28 la 12,vine cineva?Ne putem intalni si acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ktl54

Felicitari, bine ai venit in randul motoristilor!

 

@asfaltt

E buna ideea ta de! Eu stiu ca s-a mai discutat, dar prea putina lume parea interesata. Poate ca acuma suntem mai multi si ar merita.

 

----------

Acuma sa va povestesc ce am patit...

Cateva posturi mai sus ma plangeam ca porneste greu. Stiti care era cauza? Garnitura de chiuloasa fisurata! In felul asta ajungeau in capul pistonului stropi de apa si va imaginati ce carburatie aveam... benzina, aer si apa. :ok: FFS! Azi am desfacut bujia sa o schimb, moment in care Bogdan zice... (fost mecanic la Honda in Bv.) "Ia sa vad daca da scanteie!" Dau la automat cu bujia scoasa si surpriza... pusca lichid de racire la greu prin gaura, cu cat dadeam mai mult cu atat mai mult lichid iesea. Bine ca ne-am prins la timp. Drept urmare ne-am apucat si am dat motorul jos, l-am desfacut, intradevar garnitura fisurata. Acuma stau si ma intreb cum mama dracului s-a intamplat. Am studiat axa cu came, supapele, diverse piese si au uzura infima, Bogdan zicea ca dupa cum arata piesele din motor, e sigur ca nu am luat teapa cu km. m-a bucurat acest lucru. Pe langa lucrarea cu motorul, ne-am apucat si de tobe care aveau un strat subtire de rugina in partea de jos unde sare apa de la roata, ne-am chinuit ceva la slefuit, dar a meritat.

Luni, ma apuc sa comand garnitura de chiulasa. Robi, (mecanic moto la BMW in Bv.) mi-a recomandat sa schimb si semeringurile de la supape chiar daca nu au uzura.. o sa-i ascult sfatul si o sa cumpar si acele semeringuri cu toate ca cele originale sunt f bune. Alte daune nu am, dar lucrul rau este ca marti, Bogdan (mecanicul) pleaca in strainatate pt. 3 saptamani si raman fara motor pana cand vine, deci... de 1 mai nu o sa pot merge in vama!

Am facut si niste poze, chiar acuma mi le trimite Bogdan. O sa le postez si va tin la curent cu lucrarea.

 

P.S. Eu vroiam sa vand motorul pt. a-mi cumpara V-strom! Daca il vindeam acum o saptamana... va da-ti seama ce teapa involuntara trageam!? Ma mai intalneam cu saracu' om si ma lua la suturi 'n poponeata ca i-am dat motor naspa.

Dupa aceasta intamplare cred ca ma sucesc cu planurile si nu mai vand nimic, dar imi voi lua un al-2-lea motor, de strada, cred ca un Yamaha FZ6 Fazer sau cine stie... depinde ce gasesc in stare cat mai perfecta si km putini. Voi avea 2 motoare, 1 enduro si 1 de strada, pt. toate drumurile.

 

Gata... au venit si pozele.

 

post-6735-1176576634_thumb.jpgpost-6735-1176576672_thumb.jpgpost-6735-1176576712_thumb.jpg

post-6735-1176583361_thumb.jpgpost-6735-1176583391_thumb.jpgpost-6735-1176583405_thumb.jpgpost-6735-1176583420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow,Cazy,nasol rau :crack: .Stiu ce nashpa e sa ai motoru stricat,al meu inca e fara fatza :ok: ,bine ca ti-ai dat seama la timp.Buna alegere sa ai 2 moto :cheers: asa nu mai cauti echilibrul intre viteza,calatorie si enduro(same problem here).Am o intrebare pt tine:farul era atasat de carena sau de suportul bordului?Eu nu mai tin minte,am demontat-o dupa accident dar fara sa bag de seama,si am aruncat piesele.Cum carena nu-mi vine asa curand,ma gandeam sa merg cu ea naked asa,dar daca farul se prinde in carena,n-am nici o sansa.Ura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Da... nasoala faza ca a trebuit sa umbu in motor, dar v-am spus... e bine ca a fost doar atata si mi-am data seama rpd.

Farul este prins de carena fata. Am desfacut doar cateva mufe ca sa demontez carena fata.

Sper sa-l pun pe picioare cat mai rpd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow,Cazy,nasol rau :crack: .Stiu ce nashpa e sa ai motoru stricat,al meu inca e fara fatza :ok: ,bine ca ti-ai dat seama la timp.Buna alegere sa ai 2 moto :cheers: asa nu mai cauti echilibrul intre viteza,calatorie si enduro(same problem here).Am o intrebare pt tine:farul era atasat de carena sau de suportul bordului?Eu nu mai tin minte,am demontat-o dupa accident dar fara sa bag de seama,si am aruncat piesele.Cum carena nu-mi vine asa curand,ma gandeam sa merg cu ea naked asa,dar daca farul se prinde in carena,n-am nici o sansa.Ura!

Monstruletzule , la PLOIESTI la PAULA S BIKER SHOP se gasesc oglinzi identice cu cele originale daca te mai intereseaza . de protectii ptr maini te invart io dupa smaeb pt ca o sa -mi iau handguarduri (ca si cele de enduro)si o sa le am in plus pe cele originale . Poate ma sfatui si pe mine unde gasesc un releu de pornire original pt ca reusii sa-l omor pe ala din fabrica (vezi ca -i postat mai sus) sau poate ai o alta solutie .NUMAI BINE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monstruletzule , la PLOIESTI la PAULA S BIKER SHOP se gasesc oglinzi identice cu cele originale daca te mai intereseaza . de protectii ptr maini te invart io dupa smaeb pt ca o sa -mi iau handguarduri (ca si cele de enduro)si o sa le am in plus pe cele originale . Poate ma sfatui si pe mine unde gasesc un releu de pornire original pt ca reusii sa-l omor pe ala din fabrica (vezi ca -i postat mai sus) sau poate ai o alta solutie .NUMAI BINE!

Multam' fain,dar mi-au venit niste piese in cele din urma,inclusiv oglinda stanga,si...ma rog,tot ce-am comandat...afara de carena si bord :crack: :blink: :ok: .Multam si de oferta de handguards,dar am reparat-o pe cea sparta,mai ramane sa le vopsesc negre(desi moto e argintie,dar nu cred sa fie asta problema).Problema cea mai mare este ca n-o sa am motor sa merg de 1 mai la mare,si-o sa-mi bag unghia in gat :ok: .A trecut mai bine de o luna de cand am dat comanda,si mi s-a spus ca inca nu e disponibila carena in Italia,iar despre bord nu se stie inca ceva sigur.Nu va spun ce-a fost la gura mea saptamanile astea :crack: :lol: ,dar daca in drum spre mare vedeti ca va saluta unu dintr-o Supernova alba cu nr GR-02-XUP :lol: ,ei bine sunt eu si turbez.Numai bine! :cheers:

 

P.S.(Dentistry).Sorry,dar n-am nici o idee despre releul de pornire,eu am Cube nu I.E.,plus ca n-am avut probl cu el,iti dai seama ca daca mai aveam si alte bube cu ea o faceam staniol cu ciocanu sau o aruncam in Arges surub cu surub :lol: .Poti sa incerci sa-i pui de la un F650,e posibil sa mearga,dar cred ca ai alternatorul diferit ca si wati.Consulta un manual de la BMW,poate ai vreo sansa.Sau,te iau de manuta si te duc la United Motors :lol: unde o sa faci o comanda si poate pana la prima zapada iti vine si-o sa te poti da cu ea,nasalia si ceara ma-sii de treaba.Ura si aveti grija!Noi sa fim sanatosi,ca boala vine sigur!

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A propos.Am fost azi la mai sus-numitii si blagoslovitii United Motors sa-mi ridic piesele.Ce buni baieti,au anticipat ei ceva in legatura cu mine si m-au scutit de-o munca.

 

Mi-au adus farul gata spart.

 

Plus ca o sa-mi iau carena neagra(desi moto e Garda Grey),da culoarea nu e pe stoc la macaronarii aia obositi,chit ca au doo fabrici mari si late in Italia,una la Scorza(unde e produsa si a mea) si una la Noale.Sper macar neagra sa aiba,ca-s patru nuante.

Exista si partea buna:cine mai are Pegaso gri cu moaca neagra? :sick: :what:

 

Sa nu mai vb de faptul ca nici bord nu au,le-am zis sa aduca bord de I.E.,e identic exceptie martorul avarie injectie,da nu-i bai k se rezolva,mai am martorii de la celalalt.

 

:eek:

 

P.S.Am un contact cu doo chei nou (atentie,fara partea electrica),in caz ca s-a stricat cuiva blocajul de ghidon de la pegaso sau a pierdut cheia,vorbim,ne imprietenim :hug:

 

Ce uameni!

 

Oricum,sper sa vina intr-o luna,altfel jur,fac reclamatie unde vad cu ochii :D

 

In concluzie,cu riscul de a ma repeta,daca vedeti in drum spre mare sau la mare o Supernova alba cu nr GR-02-XUP,al vostru Gothmog se uita la voi si va invidiaza sincer,io o sa incerc sa va salut cum fac de fiecare data dar nu-mi rasp nimeni (deh,conserva).

 

Bafta si numai bine! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva doar la romani vezi! Cum dreq se poate!? Dar... e bine de stiut cat de seriosi sunt, de acum inainte o sa ma feresc sa am de-a face cu serviciile lor.

Gothmog, imi pare rau sa aud!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...