gruparea de gherila Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 totusi sa nu ramana unii dintre voi ... surprinsi cat de competitiv e ..pegaso---ul......acum comparandul cu suzuky xf ..650... dupa ce am invatat sa calaresc namila mai greoaie(pegasoul)...parca nu las mai schimba... mai ales pt furca lui care face minuni comparativ cu a rivalului japonez.... ca si minus totusi greutatea mai mare...cu vreo 40 de kile la plin totusi dezavantajeaza .... un ...calaret micut... norocu meu ...e ca am deja 110 kile ) Da,este adevarat...ai 110 kg,cam mult ptr o oaie! Fratilor...sa va prezentam,noi,gruparea de gherila,adevarata fata a capului de oaie,zis ghertzoiul sau giusepe din tulcea... acesta este un fatalau care se crede motociclist datorita faptului ca in urma cu cativa ani a cunoscut cativa motociclisti adevarati,el fiind doar un parat cu motocicleta! ne cerem scuze ptr aceasta interventie,dar trebuie sa stiti si adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Da,este adevarat...ai 110 kg,cam mult ptr o oaie!Fratilor...sa va prezentam,noi,gruparea de gherila,adevarata fata a capului de oaie,zis ghertzoiul sau giusepe din tulcea... acesta este un fatalau care se crede motociclist datorita faptului ca in urma cu cativa ani a cunoscut cativa motociclisti adevarati,el fiind doar un parat cu motocicleta! ne cerem scuze ptr aceasta interventie,dar trebuie sa stiti si adevarul. poate n-ai observat aici subiectul este PEGASO...ne plictisesti cu aberatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 salut am o aprilia din 94 si vreau sa i fac schimbul de ulei.ce ulei trebuie sa bag oare ca sunt incepator?si un pret estimativ.multumesc anticipat. Salut eu am Pegasou din 97 si cand am facut primul schimb anu trect(de cand sunt posesor de cal cu haripi ) am bagat Yako 10W40 ka 41 lei pe litru, anu asta cand am facut iar schimbu am bagat Castrol 10w40 la 77 lei pe litru si iti trebuie 3 litri, ca in motor intra 2.2 l. Bafta si Asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut eu am Pegasou din 97 si cand am facut primul schimb anu trect(de cand sunt posesor de cal cu haripi ) am bagat Yako 10W40 ka 41 lei pe litru, anu asta cand am facut iar schimbu am bagat Castrol 10w40 la 77 lei pe litru si iti trebuie 3 litri, ca in motor intra 2.2 l. Bafta si Asfalt Uscat. mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie am uitat sa te intreb . se observa ceva diferenta sau este cam acelasi lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 salut, am de vanzare crashbar si suport de coburi pentru aprilia pegaso trail/strada/factory 2007 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...200+-59155.html http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ron+-59153.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie am uitat sa te intreb . se observa ceva diferenta sau este cam acelasi lucru? Pt mine este cam acelasi lucru, nu stiu motoru cum se simte, dar oricum mere mai frumos acu.Respect si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Cine are cum sa-l ajute pe co-forumistul Mihai intr-o problema ? /index.php?...t&p=1946837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 salut tuturor motoristilor si in special pegasistilor! am si eu de putin timp un pegaso din 96, trage de rupe, frumos motor...dar am o mica problema, daca m-ati putea ajuta va rog....imi trebuie jugul inferior (partea de jos care tine telescoapele) cam la ce pretz sa ma astept, prefer SH ca-i mai ieftin, dar totusi, pentru cei ce stiu, unul nou cat m-ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 suna si tu la united motors si vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 suna si tu la united motors si vezi... da-mi si mie te rog frumos numarul de telefon de acolo. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Pt mine este cam acelasi lucru, nu stiu motoru cum se simte, dar oricum mere mai frumos acu.Respect si Asfalt Uscat! daca fac 7000 km cu acelasi ulei are ceva ?CARE STIE SA MI SPUNA CA ASTA E PRIMUL MEU MOTOR!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 daca fac 7000 km cu acelasi ulei are ceva ?CARE STIE SA MI SPUNA CA ASTA E PRIMUL MEU MOTOR!! La motociclete uleiul este mai solicitat decat la masini(ungerea atat a motorului cat si a cutiei),de aceea isi altereaza calitatile mai repede.Daca depasesti limita data de producator,ungerea este deficitara,ceea ce duce la uzuri premature. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 La motociclete uleiul este mai solicitat decat la masini(ungerea atat a motorului cat si a cutiei),de aceea isi altereaza calitatile mai repede.Daca depasesti limita data de producator,ungerea este deficitara,ceea ce duce la uzuri premature. mersi mult .asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 salut din nou, am facut rost de juguri, de la un tip din bucuresti, insa am dat de alta problema..si inca mare.....nu imi statea la relanti....dupa cateva secunde murea....ca si cum i-as lua contactul. am desfacut eu ca gospodaru' carburatoarele, le-am suflat....le-am pus inapoi cum erau....dau sa pornesc si poc.....nu sta deloc la relanti, se accelereaza cateodata singur, cand dau sa accelerez moare motoru'. cine m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi? ce sa fac la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 du-te la mecanic!!!nu iti mai baga nasul pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 du-te la mecanic!!!nu iti mai baga nasul pe acolo pai la mecanic ma cam rupe de bani....in perioada asta stau cam prost cu banii, si mai ales cu timpu' ca;s cu BAC-ul cu alte-prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 hahahah =)) si eu sunt cu bac-ul ) ce coincidenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 http://faq.f650.com/FAQs/Carb_Clean.htm - aici ar trebuis sa gaseÂşti tot ce-ți trebuie pentru poponeataățat carbelitoarele Nu te speria că e de BMW f650...... e exact acelaÂşi lucru (aceleaÂşi carburatoare, la fel se dau jos.... la fel se reglează) Vezi că aceste motorete sunt foarte mofturoase la a sta la relani dacă nu sunt încălzite, mai ales dacă ai acest relani mai mic de 1400 rpm. Cu Âşocul tras ... îți faci toată treaba... dar să fucționeze cum trebuie din carbelitor. Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romhard Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) Am si eu o Yamaha FZR 600 R din 1995,perfecta,as dori un schimb cu o Pegaso mai noua !!!!!!! Sau o vand cu 1900 euro Editat Iunie 26, 2009 de romhard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) salut din nou, am facut rost de juguri, de la un tip din bucuresti, insa am dat de alta problema..si inca mare.....nu imi statea la relanti....dupa cateva secunde murea....ca si cum i-as lua contactul. am desfacut eu ca gospodaru' carburatoarele, le-am suflat....le-am pus inapoi cum erau....dau sa pornesc si poc.....nu sta deloc la relanti, se accelereaza cateodata singur, cand dau sa accelerez moare motoru'. cine m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi? ce sa fac la carburatoare? Am patit la fel din cauza benzinei. Am bagat de la Euroil si exact asta imi facea si mie. Am golit rezervorul, am bagat benzina si e totul ok. Editat Iunie 26, 2009 de Picasso_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 va multumesc mult pentru sfaturi, tocmai am scos motorul de la doctor, mi-a reglat/curatzat carbelitoarele, si merge CEAAAAS! acuma..mai imi trebuie permisu' care il voi lua inapoi d ela gabori pe 10 iulie....un asfalt uscat si eventual un rezervor plin. hahahah =)) si eu sunt cu bac-ul ) ce coincidenta multa bafta! sa ne imbatam de bucurie la prima intrunire de dupa bac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Are cineva piese de vânzare din dezmembrări? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathew7 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut tuturor! Ma adaug si eu in lista cu un Pegaso Cube 2000 achizitionat recent. Primul meu motor, deci nu am ce compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silverslashe Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut, Am si eu un Pegaso 3 din '99 si are cativa gremlini. Unul dintre ei e un sunet pe care-l face uneori la pornire. Cand da sa porneasca si nu reuseste, uneori, se aude un trosnet infernal din motor, ca si cum s-ar rupe ceva metalic. Sa fie bendixul de la electromotor care nu se mai retrage? coroana uzata? ... volanta (spuneau unii)? Al 2-lea gremlin ar fi faptul ca-mi impinge lichidul de racire inapoi in vasul de expansiune in cativa km de mers normal dupa care se incinge foarte tare. Are amestec antigel/apa 50/50 schimbat recent . Pompa de apa am verificat-o si pare sa fie ok. Nu e nimic rupt, totul pare sa fie ok, nici macar mizerie nu am gasit in antigelul vechi. Nu scoate fum alb si nu consuma lichid de racire. Sa fie garnitura de chiuloasa? Capacul de la radiator? Am observat ca presiunea se mentine in circuitul de racire pentru ca dupa ce a stat mobra vreo 2 ore am desfacut capacul la radiator si a sarit de la locul lui deci aer nu trage/scapa pe nicaieri (nu are furtune ciupite). Al 3-lea gremlin ar fi ca nu porneste sub nici o forma fara shoc daca nu e motorul incalzit. Carburatia? ... sau e ceva normal? Am vazut ca sunt cam pretentioase rotax-urile 655. Multumesc anticipat, Gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Trosnetul e specific,deci nu e problema. Pe unde ai pus antigelul cand l-ai schimbat? Probabil are amestecul putin mai sarac.Ce consum scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.