Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut,

Aveti idee de unde pot face rost de o furca de ambreiaj de Pegaso 650?

Stie cineva de ca cea de BMW F650 se potribeste?

Multzam

salut am o aprilia din 94 si vreau sa i fac schimbul de ulei.ce ulei trebuie sa bag oare ca sunt incepator?si un pret estimativ.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

totusi sa nu ramana unii dintre voi ... surprinsi cat de competitiv e ..pegaso---ul....

..acum comparandul cu suzuky xf ..650... dupa ce am invatat sa calaresc namila mai greoaie(pegasoul)...parca nu las mai schimba...:bounce: mai ales pt furca lui care face minuni comparativ cu a rivalului japonez....

 

ca si minus totusi greutatea mai mare...cu vreo 40 de kile la plin totusi dezavantajeaza .... un ...calaret micut... norocu meu ...e ca am deja 110 kile :D)

 

 

Da,este adevarat...ai 110 kg,cam mult ptr o oaie!

Fratilor...sa va prezentam,noi,gruparea de gherila,adevarata fata a capului de oaie,zis ghertzoiul sau giusepe din tulcea...

acesta este un fatalau care se crede motociclist datorita faptului ca in urma cu cativa ani a cunoscut cativa motociclisti adevarati,el fiind doar un parat cu motocicleta!

ne cerem scuze ptr aceasta interventie,dar trebuie sa stiti si adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,este adevarat...ai 110 kg,cam mult ptr o oaie!

Fratilor...sa va prezentam,noi,gruparea de gherila,adevarata fata a capului de oaie,zis ghertzoiul sau giusepe din tulcea...

acesta este un fatalau care se crede motociclist datorita faptului ca in urma cu cativa ani a cunoscut cativa motociclisti adevarati,el fiind doar un parat cu motocicleta!

ne cerem scuze ptr aceasta interventie,dar trebuie sa stiti si adevarul.

poate n-ai observat aici subiectul este PEGASO...ne plictisesti cu aberatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am o aprilia din 94 si vreau sa i fac schimbul de ulei.ce ulei trebuie sa bag oare ca sunt incepator?si un pret estimativ.multumesc anticipat.

 

Salut eu am Pegasou din 97 si cand am facut primul schimb anu trect(de cand sunt posesor de cal cu haripi :bounce: ) am bagat Yako 10W40 ka 41 lei pe litru, anu asta cand am facut iar schimbu am bagat Castrol 10w40 la 77 lei pe litru si iti trebuie 3 litri, ca in motor intra 2.2 l. Bafta si Asfalt Uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am Pegasou din 97 si cand am facut primul schimb anu trect(de cand sunt posesor de cal cu haripi :baubau: ) am bagat Yako 10W40 ka 41 lei pe litru, anu asta cand am facut iar schimbu am bagat Castrol 10w40 la 77 lei pe litru si iti trebuie 3 litri, ca in motor intra 2.2 l. Bafta si Asfalt Uscat.

mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie :D

 

mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie :P

am uitat sa te intreb . se observa ceva diferenta sau este cam acelasi lucru? :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult pt sfat si asfalt uscat si tie :D

 

 

am uitat sa te intreb . se observa ceva diferenta sau este cam acelasi lucru? :P

 

Pt mine este cam acelasi lucru, nu stiu motoru cum se simte, dar oricum mere mai frumos acu.Respect si Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor motoristilor si in special pegasistilor! am si eu de putin timp un pegaso din 96, trage de rupe, frumos motor...dar am o mica problema, daca m-ati putea ajuta va rog....imi trebuie jugul inferior (partea de jos care tine telescoapele) cam la ce pretz sa ma astept, prefer SH ca-i mai ieftin, dar totusi, pentru cei ce stiu, unul nou cat m-ar costa? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine este cam acelasi lucru, nu stiu motoru cum se simte, dar oricum mere mai frumos acu.Respect si Asfalt Uscat!

daca fac 7000 km cu acelasi ulei are ceva ?CARE STIE SA MI SPUNA CA ASTA E PRIMUL MEU MOTOR!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca fac 7000 km cu acelasi ulei are ceva ?CARE STIE SA MI SPUNA CA ASTA E PRIMUL MEU MOTOR!!

La motociclete uleiul este mai solicitat decat la masini(ungerea atat a motorului cat si a cutiei),de aceea isi altereaza calitatile mai repede.Daca depasesti limita data de producator,ungerea este deficitara,ceea ce duce la uzuri premature.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motociclete uleiul este mai solicitat decat la masini(ungerea atat a motorului cat si a cutiei),de aceea isi altereaza calitatile mai repede.Daca depasesti limita data de producator,ungerea este deficitara,ceea ce duce la uzuri premature.

mersi mult .asfalt uscat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou, am facut rost de juguri, de la un tip din bucuresti, insa am dat de alta problema..si inca mare.....nu imi statea la relanti....dupa cateva secunde murea....ca si cum i-as lua contactul. am desfacut eu ca gospodaru' carburatoarele, le-am suflat....le-am pus inapoi cum erau....dau sa pornesc si poc.....nu sta deloc la relanti, se accelereaza cateodata singur, cand dau sa accelerez moare motoru'. cine m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi? ce sa fac la carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://faq.f650.com/FAQs/Carb_Clean.htm - aici ar trebuis sa gaseÂşti tot ce-ți trebuie pentru poponeataățat carbelitoarele

 

Nu te speria că e de BMW f650...... e exact acelaÂşi lucru (aceleaÂşi carburatoare, la fel se dau jos.... la fel se reglează)

 

Vezi că aceste motorete sunt foarte mofturoase la a sta la relani dacă nu sunt încălzite, mai ales dacă ai acest relani mai mic de 1400 rpm.

Cu Âşocul tras ... îți faci toată treaba... dar să fucționeze cum trebuie din carbelitor.

 

Spor maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou, am facut rost de juguri, de la un tip din bucuresti, insa am dat de alta problema..si inca mare.....nu imi statea la relanti....dupa cateva secunde murea....ca si cum i-as lua contactul. am desfacut eu ca gospodaru' carburatoarele, le-am suflat....le-am pus inapoi cum erau....dau sa pornesc si poc.....nu sta deloc la relanti, se accelereaza cateodata singur, cand dau sa accelerez moare motoru'. cine m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi? ce sa fac la carburatoare?

 

Am patit la fel din cauza benzinei. Am bagat de la Euroil si exact asta imi facea si mie. Am golit rezervorul, am bagat benzina si e totul ok.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc mult pentru sfaturi, tocmai am scos motorul de la doctor, mi-a reglat/curatzat carbelitoarele, si merge CEAAAAS! acuma..mai imi trebuie permisu' care il voi lua inapoi d ela gabori pe 10 iulie....un asfalt uscat si eventual un rezervor plin. :)

 

hahahah =)) si eu sunt cu bac-ul :)) ce coincidenta :)

multa bafta! sa ne imbatam de bucurie la prima intrunire de dupa bac :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

Ma adaug si eu in lista cu un Pegaso Cube 2000 achizitionat recent. Primul meu motor, deci nu am ce compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu un Pegaso 3 din '99 si are cativa gremlini.

 

Unul dintre ei e un sunet pe care-l face uneori la pornire. Cand da sa porneasca si nu reuseste, uneori, se aude un trosnet infernal din motor, ca si cum s-ar rupe ceva metalic. Sa fie bendixul de la electromotor care nu se mai retrage? coroana uzata? ... volanta (spuneau unii)?

 

Al 2-lea gremlin ar fi faptul ca-mi impinge lichidul de racire inapoi in vasul de expansiune in cativa km de mers normal dupa care se incinge foarte tare. Are amestec antigel/apa 50/50 schimbat recent . Pompa de apa am verificat-o si pare sa fie ok. Nu e nimic rupt, totul pare sa fie ok, nici macar mizerie nu am gasit in antigelul vechi. Nu scoate fum alb si nu consuma lichid de racire. Sa fie garnitura de chiuloasa? Capacul de la radiator? Am observat ca presiunea se mentine in circuitul de racire pentru ca dupa ce a stat mobra vreo 2 ore am desfacut capacul la radiator si a sarit de la locul lui deci aer nu trage/scapa pe nicaieri (nu are furtune ciupite).

 

Al 3-lea gremlin ar fi ca nu porneste sub nici o forma fara shoc daca nu e motorul incalzit. Carburatia? ... sau e ceva normal? Am vazut ca sunt cam pretentioase rotax-urile 655.

 

Multumesc anticipat,

Gabi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...