peoples Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi .. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav.. Multumesc... Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 salutare .. e cineva interesat de un schimb cu un cbr xx din 99 .. pe un 1000 rr din 04 .. 05 cu diferenta din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salut tuturor. Dupa aproape 2 ani de zx-6r, ma alatur si eu voua cu un 600rr din 2003 achizitionat de cateva zile. Momentan nu am poze cu ea pentru ca i-am dat jos carenele pentru o mica "revizie", sa vad si eu pe la ea ce si cum... Voi reveni cu impresii si poze. Numai bine Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi .. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav.. Multumesc... Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) ) Conform manualului de sevice daca clipeste becul de 8 ori inseamna o defectiune la senzorul de pozitie al clapetelor de acceleratie (Throttle Position). Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta. Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie? Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste. So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff? Va multumesc nespus pt. ajutorul dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 cristiane bine ai venit intre noi si sa o stapanesti sanatos. sa bagi poze cand faci rost sa vedem si noi mica bestie:D si pt toti posesorii de 600 si 1000rr am hotarat ca miercuri la ora 20 ne intalnim mai multi la victoriei. asa ca noi asteptam cat mai multi posesori de 600 si 1000rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Mersi alecs pentru urari... o sa bag si poze dar sa pun carenele la loc pe ea... Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret . Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor. Ce simeringuri de amortizor recomandati ? O marca ceva ? Un pret? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta. Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie? Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste. So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff? Va multumesc nespus pt. ajutorul dat. Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori. Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel. Mesaj completat Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret . Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor. Am cumparat un set din asta chinezesc de carene aftermarket care a fost trimis in UK si dupa in Ro , care stau momentan tot in cutie (Doamne fereste sa am nevoie de ele). Sunt finisate 99% ca cele din fabrica. Vopseaua este ok, stickerele la fel, carenele inferioare au venit pana si cu un scut termic, cu toate surubelele atasate pentru a prinde stopul si farul. Singura diferenta este aceea ca plasticul este cu 1 mm mai subtire si este putin mai rigid. Per total, la 500 euro sunt mai mult decat multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 (editat) Multumesc pt. raspuns, dar exact raspunsul asta nu`l cautam. " Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori. Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel." 1) Stiu ce e aia HISS... 2) "dar s-ar putea sa ma insel" - te inseli pe banii mei si nu pot accepta asta 3) Pai hai s`o luam logic...Honda...Ignition...Security....System. Motorul va porni doar pe baza unicitatii cheii. Adica injectia, cdi`ul, toate vor porni si motorul va fi alimentat cu benzina si scanteia se va produce DOAR daca cheia este aia corecta...mai exact nu cheia cat cipul din ea. Daca pierzi toate cheile...nu schimbi doar butucul ala...ci...o gramada. Cum ziceam, nu mai cheia..practic nu mai ai motorul. Aia la Honda n`or sa iti schimbe doar un butuc amarat ci...multe. Altfel...am porni toate motoarele cu orice chei...si lumea ar trai in pace si`n armonie. Dar nu este asa. Trecem peste si intreb iar...ce este piesa aia? doar o "antena" care doar preia si transporta informatia din cheie deci o pot schimba oricand sau cumva si proceseaza informatia din cheie deci piesa in sine ar fi unica si n`o pot schimba decat daca schimb...multe altele?! Va multumesc anticipat. Editat August 15, 2010 de gsm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 (editat) Ala e senzorul care citeste validitatea si prezenta cipului cheii. Ce nu e clar ? Sa stii ca exista manual pentru 600RR si forumuri dedicate daca aici nu te multumesc raspunsurile. Editat August 15, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) Ala e senzorul care citeste validitatea si prezenta cipului cheii. Ce nu e clar ? Sa stii ca exista manual pentru 600RR si forumuri dedicate daca aici nu te multumesc raspunsurile. salut , domnule inginer, eu stiu ca aia e doar o antena .. si mai ciudat e faput ca scrie acolo unde e spart ANT1 si in partea celalata unde e fisurata se pare ca scria ANT2 , eu sunt de parere , dupa cum am mai intrebat si pe altii si m-am informat , ca aceea e doar o antena care transmite informatia din cipul cheii la CDI . Deci ... daca e cum zici tu adu argumente cat se poate de clare... cred ca omul intra si el pe forumuri si citeste una alta asa ca daca e cineva care poate sa dea un argument concret , va rog, daca nu abtineti-va de la comentarii inutile. Romania e plina de astfel de ingineri, dar nimeni nu da un raspuns concret. Cu stima. Editat August 16, 2010 de Sokatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Nu prea e bine-venit limbajul asta sarcastic mai ales din partea cuiva care recomanda sa dea la automat fara ulei. Am zis clar ca nu ma pricep, am incercat sa ii furnizez niste informatii basic despre HISS. In concluzie, nu vad de ce te bagi ca musca-n lapte cu comentariul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Se baga pt. ca dezinformezi...si dupa mintea ta i`ar costa bani pe unii. Nu stim cum faci tu banii dar altii ii muncesc cinstit...si cand ii dai prost...doare. Pt. urmatorul care da search si ajunge pe aici, sa fie super clar: Piesa aia este doar o simpla antena si nimic mai mult. Poate fi schimbata la orice ora cu una identica, Nu vei schimba cheie, nu vei schimba CDI, nu vei schimba nimic decat piesa aia. q.e.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) Nu am dezinformat pe nimeni, mersi ca m-ai lamurit, si eu muncesc pentru fiecare rahat care-l bag in motoreta asa ca te inteleg dar dupa parerea mea esti cam frustrat. Nu ti-am dat decat un sfat dar apreciez ca ne-ai spus ce este ca pe viitor sa stim. Cum ziceam, forumul reprezinta o comunitate in care se mai aplica si brain storming iar daca vrei sfaturi 100% corecte consulta manualul sau un mecanic specializat, imi pare rau daca aici crezi ca stau numai mecanicii de la MotoGP. Editat August 16, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Salutare tuturor! Dupa cateva incercari am reusit in sfarsit sa cadem de acord in privinta unei date si locatii de intalnire special pentru posesorii de RR. Astfel eu si Alecs_1000rr ne-am dat intalnire miercuri, 18 august in Piata Victoriei la 20:00. Daca mai sunt doritori ne vedem acolo! Asfalt intins si caldura pana in Decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Poate va prindem ca nu veniti in numar cat mai mare .vrem sa vedem cat mai multe 600 si 1000rr la un loc. coane la 8 ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Se baga pt. ca dezinformezi...si dupa mintea ta i`ar costa bani pe unii. Nu stim cum faci tu banii dar altii ii muncesc cinstit...si cand ii dai prost...doare. Pt. urmatorul care da search si ajunge pe aici, sa fie super clar: Piesa aia este doar o simpla antena si nimic mai mult. Poate fi schimbata la orice ora cu una identica, Nu vei schimba cheie, nu vei schimba CDI, nu vei schimba nimic decat piesa aia. q.e.d. vei zice ca si eu ma bag aiurea in treaba...dar ma rog... la R1 trebuie sa schimbi tot...contact, butuce, antena, ECU in proportie de 99% si tu trebuie sa faci la fel nu te amagii ca e doar o "antena" - este direct corelata cu chipul de pe cheie si cu ECU..ia gandeste-te logic...eu daca vin cu alta cheie si fac legaturile pe direct la contact...pot sa-ti pornesc motorul?....nu prea ar mai fi "imobilizator" tu cumpara alta daca vrei...dar vei avea surprize...scumpe nu citi pe forumurile de afara...respectiv SUA pt ca ei nu au HISS-uri pe moto succesuri....apropo...tonul intr-adevar lasa de dorit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 cine stie cunoaste... daca nici brembo nu stie.... atunci nu stiu ce sa mai zic;) omu e maniac... daca ati vedea mobra lui v-ati da seama ca stie ce vorbeste . gratar in week end bre? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 nu stiu bre.... vb cu grataragiu FlorinV s-o fi acrit si el sa ne tot gateasca....poate ne baga dragoste in mancare =)) ....deci ...facem Mesaj completat legat de discutia cu HISS-ul....nici eu nu sunt 100% sigur pt ca la Honda nu am avut nevoie sa schimb piesele alea, dar mai conteaza si modul cum pui problema si cum accepti niste raspunsuri de la cei pe care ii intrebi. Mai conteaza si de la ce moto e antena aia si mai ales din ce an pt ca pana in 2003 parca aveau un sistem antifurt mai primitiv. ideal ar fi de imprumutat o antena si montat provizoriu de proba...dar na....mai bine dam cu cacao direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Si daca tot suntem la capitolul HISS ... eu am la motor o singura cheie. Ce ar trebui sa fac pentru a-mi mai face o cheie de rezerva, in afara de achizitionarea unei chei brute . Din cate imi dau seama ca si la masinile cu cheie cu cip aceasta a doua cheie ar trebui imperecheata. Unde se poate face acest lucru? Editat August 17, 2010 de cristiangsl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) In cazul cel mai rau, imi trimiti ECU si iti fac cate copii vrei de pe cheie Editat August 17, 2010 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 sau te duci la Honda si pentru o suma de 400ron iti dau si cheie si ti-o si programeaza ). dar cred ca mai bine iesi cu radu . iti zic de pret ca am facut eu acum 3 luni deci stiu ce vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 In cazul cel mai rau, imi trimiti ECU si iti fac cate copii vrei de pe cheie Imi poti da nr tau de tel pe PM sa te sun cand ma hotarasc cu a doua cheie? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 woow. prima intalnire de RR a fost azi... foarte multa lume a venit... doar eu si heaton... hai frate e chiar asa de greu sa ne strangem mai multi la un loc??? mai vedem o toba cum suna un manson, un paintjob pana mea... miercurea viitoare la ora 20 va asteptam in numar mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Eu acum am vazut ca ati stabilit. Miercurea viitoare in caz ca nu intervine ceva ajung si eu Am trecut insa pe la arc si erau vreo 4-5 RR-uri, so lume este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Daca are careva capetele de ghidon pentru 600rr 2003 si vrea sa scape de ele sa dea un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.