Zvastic Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Mai putin posesor de permis, dar ce conteaza un plastic amarat cand ai peste 10 ani de experienta in countersteering pe role/bicla/scuter ! si tu esti ?! Ce ii mai roade pe unii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 si tu esti ?! Ce ii mai roade pe unii.. I-ai zis-o mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 A venit vremea sa ma despart de portocala mea, daca stiti pe cineva care vrea 600RR poate sa bage un ochi aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Mai putin posesor de permis, dar ce conteaza un plastic amarat cand ai peste 10 ani de experienta in countersteering pe role/bicla/scuter ! La varsta ta inca iti arde sa te dai mare in fata unui pusti ca stii si tu de cuvantu asta countersteering. Pacat ca nu il folosesti cum trebuie pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Noua mea Hondita CBR 1000 RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Are cineva o carena dreapta(partea superioara) de 1000 RR model 2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fenegyerek Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Noua mea Hondita CBR 1000 RR Ai vandut F4i-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Ai vandut F4i-ul? L-am dat la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Va rog sa-mi ziceti si mie ce ulei si cati litri intra intr-un CBR 600 RR 2004. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) Noua mea Hondita CBR 1000 RR Superb. Ce an este? (sper ca nu e din lotul ala cu probleme la segmenti ) Asteptam impresii (pozitie, sunet, cornering, ce vrei tu), sa o calaresti sanatos si cu placere Editat Iulie 29, 2010 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bang-bang Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) Va rog sa-mi ziceti si mie ce ulei si cati litri intra intr-un CBR 600 RR 2004. Ms anticipat Am atasat o poza cu date din manual . Eu am pus Motul 10W40 300V Factory Line. Bafta! Editat Iulie 29, 2010 de bang-bang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Ms frumos bang-bang.O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Superb. Ce an este? (sper ca nu e din lotul ala cu probleme la segmenti ) Asteptam impresii (pozitie, sunet, cornering, ce vrei tu), sa o calaresti sanatos si cu placere E din 2008. Primele impresii: este completa alta motocicleta fata de CBR600, se conduce diferit. E mica si usoara, dimensiuni asemanatoare cu 600. Pozitie mai incomoda decat pe F4i sport, stai pe maini, sa alunecoasa, pasagerul trebuie sa fie mic si sta cu picioarele in gat (mai bine sa nu se urce pe asa moto). Totusi protectie la vant mai buna. E foarte puternic, e foarte agil, Acelerari foarte agresive, greu tii pe sosea roata din fata. Usor manevrabil, asemanator cu 600 dar la viteze mici in oras se simte ca e mai grea un pic (are 197 kg la plin). Extraordinar de stabil in curbe, greutatea bine distribuita, nu fuge spatele. Abreaj cu alunecare, despre acesta nu trebuie sa scriu, cine a incercat asa ceva se va indragosti de ea pana la moarte. Se incalzeste in oras binisor desi carena este mai putina pe ea. Toba de fabrica, nu se aude deloc. Consum aproximativ 8% oras 6% afara (mers foarte relaxat - a se citi "mers incet"). Editat Iulie 31, 2010 de yangzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 am nevoie de un buson de rr ,919 ,954 ,1000 ,600 ,nu conteaza ca se potriveste de la toate , daca are careva sau stiti unde as putea gasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 Diverse pentru Honda CBR 600RR 2003-2006 Parbriz OEM 2005-2006 http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106046 Tija schimbator 2003-2006 http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106045 Scarita si suport dreapta spate 2003-2004 http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106042 Scarita si suport stanga fata 2003-2006 http://www.bikeshop.ro/show_acc.php?id=106041 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Hai ma RR-isti, amckart in weekend? Nu cred ca ma dau, ca n-am cizme, insa poate fac rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peoples Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi .. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav.. Multumesc... Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 salutare .. e cineva interesat de un schimb cu un cbr xx din 99 .. pe un 1000 rr din 04 .. 05 cu diferenta din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salut tuturor. Dupa aproape 2 ani de zx-6r, ma alatur si eu voua cu un 600rr din 2003 achizitionat de cateva zile. Momentan nu am poze cu ea pentru ca i-am dat jos carenele pentru o mica "revizie", sa vad si eu pe la ea ce si cum... Voi reveni cu impresii si poze. Numai bine Salut, am si eu o intrebare.... Mi se aprinde becul de ulei/apa de 8 ori.. ce inseamna asta ?(cei care aveti manualul)... Am un 600 RR din 2003 si este a doua oara cand mi se intampla in ultima luna(pana acum nu am avut probleme).. prima data dupa ce a stat intr-o ploaie destul de putenica.. si dupa o saptamana, exanct cand sa ma duc in service s-a stins:)), apoi din nou alaltaieri dupa ce am spalat-o...s-a aprins iar ledu .. si cand o pornesc clipeste de 8 ori apoi in mers ramane aprins si tot asa.... eu nu am manual si d-aia va intreb p voi .. Sper sa ma ajutati si sa nu fie ceva grav.. Multumesc... Ps. Am spalat-o si in spalatorie si acasa cu furtunu si nu am avut problema asta pana acum o luna... de la ce o fi??? oare de la apa??? (Am uitat s aspun ca o am aproape de un an si ca e prima data cand imi face probleme:) ) Conform manualului de sevice daca clipeste becul de 8 ori inseamna o defectiune la senzorul de pozitie al clapetelor de acceleratie (Throttle Position). Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta. Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie? Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste. So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff? Va multumesc nespus pt. ajutorul dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 cristiane bine ai venit intre noi si sa o stapanesti sanatos. sa bagi poze cand faci rost sa vedem si noi mica bestie:D si pt toti posesorii de 600 si 1000rr am hotarat ca miercuri la ora 20 ne intalnim mai multi la victoriei. asa ca noi asteptam cat mai multi posesori de 600 si 1000rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Mersi alecs pentru urari... o sa bag si poze dar sa pun carenele la loc pe ea... Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret . Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor. Ce simeringuri de amortizor recomandati ? O marca ceva ? Un pret? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Va rog mult, spuneti`mi ce este piesa asta. Anume...este doar un banal cititor sau proceseaza ceea ce este in cheie? Rog mult mult MULT al naibii de mult sa isi dea cu parerea doar cei avizati. Da, si eu presupun ca vai este cititor si procesor in acelasi timp, insa cer o parere avizata pt. ca am sa`l schimb si evident, o sa ma coste. So...de fapt intrebarea mea este...pot schimba chestia aia FARA sa schimb cdi si toata electronica and stuff? Va multumesc nespus pt. ajutorul dat. Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori. Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel. Mesaj completat Pana la urma ce ziceti se merita un kit de carene aftermarket sau nu? Am gasit niste situri in uk ... unii le dadeau cu vreo 500E altii cu 800E. E vreo diferenta intre ele la calitate sau doar de pret . Din cate am inteles unele nu prea se potrivesc atunci cand le montezi pe motor. Am cumparat un set din asta chinezesc de carene aftermarket care a fost trimis in UK si dupa in Ro , care stau momentan tot in cutie (Doamne fereste sa am nevoie de ele). Sunt finisate 99% ca cele din fabrica. Vopseaua este ok, stickerele la fel, carenele inferioare au venit pana si cu un scut termic, cu toate surubelele atasate pentru a prinde stopul si farul. Singura diferenta este aceea ca plasticul este cu 1 mm mai subtire si este putin mai rigid. Per total, la 500 euro sunt mai mult decat multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 (editat) Multumesc pt. raspuns, dar exact raspunsul asta nu`l cautam. " Salut, este HISS-ul, Honda ignititon security system, daca il schimbi, il schimbi cu tot cu cheie si cu incuietori. Nu cred ca trebuie sa schimbi cdi sau alta parte electronica dar s-ar putea sa ma insel." 1) Stiu ce e aia HISS... 2) "dar s-ar putea sa ma insel" - te inseli pe banii mei si nu pot accepta asta 3) Pai hai s`o luam logic...Honda...Ignition...Security....System. Motorul va porni doar pe baza unicitatii cheii. Adica injectia, cdi`ul, toate vor porni si motorul va fi alimentat cu benzina si scanteia se va produce DOAR daca cheia este aia corecta...mai exact nu cheia cat cipul din ea. Daca pierzi toate cheile...nu schimbi doar butucul ala...ci...o gramada. Cum ziceam, nu mai cheia..practic nu mai ai motorul. Aia la Honda n`or sa iti schimbe doar un butuc amarat ci...multe. Altfel...am porni toate motoarele cu orice chei...si lumea ar trai in pace si`n armonie. Dar nu este asa. Trecem peste si intreb iar...ce este piesa aia? doar o "antena" care doar preia si transporta informatia din cheie deci o pot schimba oricand sau cumva si proceseaza informatia din cheie deci piesa in sine ar fi unica si n`o pot schimba decat daca schimb...multe altele?! Va multumesc anticipat. Editat August 15, 2010 de gsm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 (editat) Ala e senzorul care citeste validitatea si prezenta cipului cheii. Ce nu e clar ? Sa stii ca exista manual pentru 600RR si forumuri dedicate daca aici nu te multumesc raspunsurile. Editat August 15, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.