Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, am probleme cu distributia la cbr 600 rr '05 , a inceput sa se aude la anumite turatii intinzatorul, stiti cumva dak trebuie schimbat tot kitul sau doar intinzatorul,si inca o intrebare, patinele cam la cati kilometri trebuie schimbate asa de curiozitate sa vad dak ma incadrez, ms fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele, mai ales a doua si a treia . Pe viraje in sa trebuie sa stai lipit de rezervor sau e bine sa stai mai in spate? Ca mie mi se pare mai comod sa stau putin mai in spate da` nu stiu daca e chiar bine si sa nu ma invat prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Nu gasesc manual pentru 1000 RR 2006. Problema este in felul urmator: nu am mai pornit mobra de 2 sapt. si acum, imi clipeste martorul rosu dreapta jos la turometru si in acelasi timp imi clipeste Fl in afisaj, iar semnul de ulei sta aprins pe afisaj. De la ce ar putea sa fie? Si va rog daca puteti sa imi dati un link cu manualul.Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, incep si eu sezonul! :D

Frumoasa combinatia pe carene. Km nesfarsiti si in siguranta iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, incep si eu sezonul! :D

 

Se pare ca si vremea te-a asteptat pe tine, nu numai tu inceputul sezonului :)

 

te-am vazut ieri prin Pipera.

 

aa .. si se pare ca trebuie sa ne schimbam si gumele fata

 

 

P.S. cam liniste pe aici, se plimba toata lumea? :)

post-16685-0-69947900-1305355676_thumb.jpg

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. cam liniste pe aici, se plimba toata lumea? :)

Indubitabil. :rolleyes:

 

post-28093-0-12291500-1305446522_thumb.jpg

 

 

 

Ieri m-am dat cu un CB1000R 2009. O bijuterie de motor. :rusinica:

 

post-28093-0-91007800-1305446590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am simtit extraordinar pe el. Pozitia pe care am avut-o, a dus la o manevrabilitate foarte buna. Trage frumos, franeaza bine. ABS-ul e interesant. Desi m-am dat doar vreo 10 km cu el, aveam impresia ca "ne cunoastem" dintotdeauna. Ca aspect, nota 11. :)

Singurul minus e faptul ca incepi sa simti vantul de la 130 in sus. In rest, personal, am doar cuvinte de lauda.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gogo : am rr-ul de vara trecuta, doar ca am avut un accident intre timp si carenele le-am revopsit dupa bunul plac si ca sa fie in ton cu casca (F1tz3!) :))) mersi oricum :D

@metal warrior : multumesc la fel :)

@spn : stai cumva prin zona?

Editat de Frana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, Frana! Foarte frumos contrastul negru-verde ("motivul" Monster). De data asta, s-o tii asa! :P

 

E tare liniste in coltul nostru. Nu s-au oprit RR-istii din mersul pe motocicleta? :rusinica:

Mai pun o poza din weekendul acesta.

post-28093-0-77339800-1305556947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@spn : stai cumva prin zona?

Nu (din pacate :D), doar eram prin trecere.

 

Stau-de-6 : frumos pe Tihuta, chiar ma gandeam la tine(vazand pozele precedente acestora) cand am auzit acum cateva saptamani o stire in care spuneau ca s-a lasat cu niste zapada.

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte frumos Pasul Tihuta. Acum, pt ca inainte era un drum in care iti era mila sa te bagi si cu un enduro. Curbele sunt cu vizibilitate (mare parte dintre ele), drumul este foarte lat (sunt portiuni bune in care se urca pe doua benzi si se coboara pe una), exista combinatii stanga-dreapta inchise, precum si curbe largi unde mergi cu 200 km/h. Traficul nu este foarte intens. O adevarata placere. :rolleyes:

Cateva portiuni, calare pe vechiul motor:

 

In schimb, exact cum ai spus, vremea e capricioasa. Cu cateva saptamani in urma a nins iarasi. :angryfire: E destul de sus (~1200 m).

Weekend-ul acesta a fost ceva mai bine. Sa speram ca n-o sa mai avem surprize de acum incolo.

 

Daca sunteti careva dintre voi prin zona, in weekend-uri, dati-mi un semn si in masura in care sunt in zona, ne dam impreuna. :cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...