DonHacker Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Salutari,am zis ca imi incerc norocul si aici,poate vrea cineva sa se scape de vreo CBR-ica , m-ar interesa sa cumpar un CBR 600 RR 2004-2006 , daca stiti ceva , astept mesaj privat.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 http://prntscr.com/6fdw0k http://prntscr.com/6fdwfc Multumesc de primire. Nu prea stiu cum se posteaza pozele, am pus niste link-uri, nu am mai multe poze momentan. Este chiar motocicleta scoasa la vanzare de Dragos din PH pe paginile anterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Stie cineva care sunt diferentele constructive la un 1000 RR limitat la 100 cai (import Franta) si mai ales cum se de-limiteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Limitarea este in soft pentru motoarele de Franta. Putin probabil sa reusesti sa scoti restrictia la honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Alt ECU de 100dolari, din USA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 (editat) Nu uita ca mai este si immo.. Editat Martie 13, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Nu uit, ECU de USA nu are immo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 salutare, ieri am fost sa vad un cbr 600 2007...am intalnit o chestie foarte ciudata care m-a facut sa renunt ....la viteza mica, treapa intai 10-20 km/h, mers drept nici o problema, cum virezi putin din ghidon iti trage ghidonul din mana, violent catre drepta si mai putin catre stanga. Cauciucul desi era uzat, era uzat uniform. Janta fata prezenta o usoara indoitura pe partea dreapta. Amortizoarele pareau ok. De la ce ar putea fi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Salut. Are careva un colier de toba leovince sbk oval sau ceva sa semene? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 salutare, ieri am fost sa vad un cbr 600 2007...am intalnit o chestie foarte ciudata care m-a facut sa renunt ....la viteza mica, treapa intai 10-20 km/h, mers drept nici o problema, cum virezi putin din ghidon iti trage ghidonul din mana, violent catre drepta si mai putin catre stanga. Cauciucul desi era uzat, era uzat uniform. Janta fata prezenta o usoara indoitura pe partea dreapta. Amortizoarele pareau ok. De la ce ar putea fi ??? Rulmentii de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Exista posibilitatea de a monta pe 1000RR un quickshifter fara a avea si modulul Power Commander? Daca da, ce recomandati? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Doar senzorul , nu. Are 2 rinduri de injectoare, asta inseamna ca taierea puterii se face pe aprindere (scinteie), deci trebuie ori ignition module, ori un QS stand alone, tot trece de 330euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Salutare. Am un cbr 600 rr 2008 si as vrea sa`i schimb Antigelul. Imi spuneti va rog ce tip de antigel si ce cantitate trebe sa bag ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G A V Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii? Salutare , am montat eu pe 1000rr 2005 din asta SP SYNCROtech Quickshifter luat de pe ebay si merge super ok 240 lire cu transport cu tot (http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-Honda-CBR600RR-CBR1000RR-Complete-System-Racing-/281634526964?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4192b9d6f4) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii? Merita. » Post actualizat in 25 Mar 2015 06:01 Salutare , am montat eu pe 1000rr 2005 din asta SP SYNCROtech Quickshifter luat de pe ebay si merge super ok 240 lire cu transport cu tot (http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-Honda-CBR600RR-CBR1000RR-Complete-System-Racing-/281634526964?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4192b9d6f4) Si asta pare destul de bun, merita banii, mai ales ca-i facut de si pt englezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Salutare. Am un cbr 600 rr 2008 si as vrea sa`i schimb Antigelul. Imi spuneti va rog ce tip de antigel si ce cantitate trebe sa bag ?? Multumesc 3.5L Eu am folosit Motul Motocool Expert deja dizolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii? am eu pe k5 ,este extraordinar ,nu a avut un rateu pana acum si merge si pe pull si pe down cum ai nevoie asa-l pui ... totul este electronic no moving parts (fara parti in miscare) ,nu are ce sa se strice la senzor este cu garantie pe viata ,poti seta timpul de taiere in 3 feluri Editat Martie 25, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Asta ar fi antigelul recomandat? Apropo, antigelul se schimba si ala total sau doar se completeaza dupa nevoie? Nu stiu ce antigel a fost folosit anterior, deaia intreb, daca se amesteca bine asta fiind poate diferit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 In mod normal antigelul se schimba la fel ca lichidul de frana o data la 2 ani. Daca completezi cu mai mult de 100-200ml ai o problema cu sistemul de racire...curge pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) In mod normal, motoretele de MotoGP, SBK, etc se racesc cu apa distilata, adica apa chioara. Nu va mai faceti atitea griji cu ce tip de antigel bagati in motor. Schimbarea la 2 ani e smecherie de marketing. Eu nu am mai schimbat antigelul si la masina, cu care merg zilnic, de 5-6 ani de zile, si la motor. Doar completez cu citeva sute de ml cind reumplu instalatia cu antigel, il folosesc pe cel vechi. Aaa, ca ingheata la -29 grd in loc de -40grd! Sa fim realisti.Pe cine intereseaza? Editat Martie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar. In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura. Editat Martie 25, 2015 de gabi_papi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar. In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura. E interzis prin regulament sa ai antigel in instalatia de racire. E o masura de siguranta. Apa ramane apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 E interzis prin regulament sa ai antigel in instalatia de racire. E o masura de siguranta. Apa ramane apa Astia de la gp au apa sfintita cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.