dr.mengele Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Verifica sa nu ai cumva benzina in ulei. De aici pot aparea si zgomotele ce le auzi, uleiul fiind subtiat de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Lantul de distributie. Verifica intinzatorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Asa fac toate ... pe dracu )) » Post actualizat in 31 Oct 2015 20:46 oioio cutia e de la mine,de pe cbr 929 proprietarul figuri ma facut ca i-am dat cutie rea, imresie rea am despre fostul proprietar,dar bine a dat cu 2500 epava aia (scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 cine stie ce mecanici au facut practica pe ea » Post actualizat in 31 Oct 2015 20:51dute cu ea la un mecanic priceput/serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) asta e mobra vanduta de samsarila ala micu cu rsv-ul din 2002.si cu ceva harburi de motoare antice si rupte.aaaa,si cu jaguar-ul v6:))...de prin Moldova parca baiatul. Editat Octombrie 31, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 A zis cineva mai sus "asa fac toate". Acum, sa nu ti se pare ciudat, dar... asa fac toate Lasand gluma la o parte: o bataie specifica 929 si 954 care apare doar la cald, este data de faptul ca pompa de ulei nu face suficienta presiune si tachetii sunt aia care se aud. Dar, clantanitul n-ar trebui sa fie metalic si ff pregnant, cum e cel de distributie care cere schimb. Acum, depinde si de cat de fina ai tu urechea. Eu zic sa nu mai cauti raspunsuri pe forum la incepatori ca si mine ( ce-am scris mai sus am spicuit din ce zic oameni care au avut/reparat 929/954, si care au multi ani de motociclit, nu din perlele cunostintelor proprii; daca te ajuta ceva, la 929 meu face cam la fel, nu se aude f tare, dar...stii ca e acolo sunetul). Cauta cum zicea cineva, un mecanic adevarat, nu destepti care sa faca experienta pe mobra ta. Ps: am vrut si eu mobra aia, dar m-a convins sa nici nu sun poza cu pustanu incordat tot pe ea. Am mai fost sa vad mobre in buc si am fost ghidat in satra si...no thx! Baga un mecanic priceput in ea, ca poate n-are nimic si e de tinut. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Vreti motor de 13 ani si sa mearga si bine? Hahaha un motor batran plimbat de la bucuresti la sibiu,apoi la pitesti si valcea,dupa care craiova si timisoara si a mai fost si prin cluj,oradea si zalau,dupa care iar la bucuresti...si inainte de toate a fost adus de afara cu 50.000km iar dupa toate plimbarile din tara are 37000 km si mai vreti sa mearga si cat de cat bine... Sunt f bune,dar sunt f rare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Nu l cunosc pe Fog, dar a sintetizat bine de tot. Se confirma o vorba: se desteapta unul si apar alti 2 "incepatori". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 ) achiesez la aceasta parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Dupa ce ca habar nu ai mai esti si ironic si mare in gura. In felul acesta vei primii ajutor din parti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Aceea este pasta termorezistenta (mastic) ce se pune pe la sistemele de evacuare unde sunt temoeraturi inalte. Acest model se incinge f tare in oras iar acea pasta e pusa pe rezervorul de antigel pentru a-l proteja de caldura (plastic+esapament incins = NOT love). Don't worry, be happy ! Acela este rezervorul de antigel. Pare cu urme de vopsea pe el, sau a fost fisurat si lipit cu ceva. Gasesti la dezmembrari daca vrei neaparat. Pune si tu poze cu mobra, dar foloseste www.imgur.com , e mai practic Multumesc pentru raspunsuri. Am fost cu el la mecanic si intr-adevar e o pasta termorezistenta, nimic sa imi fac griji. Ne vedem la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Si inca ceva.....a avut probleme si cu cuzinetii!poate de pe acolo se trage buba.la honda nui place doza de bere. » Post actualizat in 01 Nov 2015 20:09 Nu bat joc,imi pare rau ca ai probleme,de ajutat nu te pot,doar spun ce stiu.sa stii si tu cu ce sa incepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Șezi blând, sa nu-ți plesnească vreo vena sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Ar trebui sa te bucuri ca mai afli cate ceva din istoricul motocicletei, vei sti la ce sa te astepti pe viitor. Din pacate, modul de cumparare si vanzatorul descris de tine ma duce cu gandul la o mica teapa.Nu esti primul si nici ultimul, capul sus Stai calm, mergi la un mecanic care are habar si faceti o verificare mai amanuntita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Stie Lessy ce stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 Da cum sa nu! Vezi sa nu te credem! Stim ca vrei sa il vinzi asa ca lasa vrajeala ieftina aici ca nu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 Uleiul ala gros mai astupa din sunet , dar sti cum e o minune nu tine decat 3 zile , asa ca sa nu te mire daca in curand face la relanti ca tractoru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Da cum sa nu,scoate-te acum si cu benzina )))) Eu am motocicleta,tu ai o parnaie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) Pai daca merge bine s-ar putea sa ti se para toate astea si motorul sa nu aibe nimic , las-o asa. Editat Noiembrie 6, 2015 de jakk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Honda e Honda. Se regenerează motorul de fiecare data când (îți) zici asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 inca un posesor de Honda multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Poate n-am inteles bine, dar ai zis ca i-ai schimbat uleiul, si ai bagat 10w40 ? Pt ca daca asa ai facut, e rau dupa parerea mea (presupun ca n-ai de gand sa mergi cu ea in iarna asta ;p ). La miare e bun un 15w50 pt temperaturile la care e pus sa mearga motoru dat fiind ca 70% din timp prin oras arzi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fog Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Pe vremea mai rece e bun uleiul mai subtire . Vara mai ales pt oras, ceva mai gros. » Post actualizat in 08 Nov 2015 09:56 Pe vremea mai rece e bun uleiul mai subtire . Vara mai ales pt oras, ceva mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Salut, am o mica problema. DUpa o luna de nepornit motorul ( am ramas fara carnet) am incercat sa`l pornesc si ciuciu. A dat sa porneasca si parca s-a innecat si mort ( a bolborosit putin) Pompa de benzina se aude cand pun contactul. Electromotorul invarte. Baterie are. Benzina schimbata ( a stat afara si a mai dat putin ploaia peste ea, desi era pusa oarecum sub o copertina ). Am scos bujiile si cu toate ca sunt cam negre si ceva calamina pe ele, aratau ok la varf ( sunt iridium). Mentionez ca la scoatere se simtea putin miros de benzina pe ele si vreo 2 erau umede. Le-am scos, lasat la uscat, am dat la automat sa incerc sa aerisesc putin canalele de la bujii si le-am pus la loc, dar tot degeaba. Recunos ca am uitat sa fac o verificare completa la bujii ( sa le pun la fisa si sa vad daca dau scanteie dar asta o sa fie urmatoare faza). Motorul mergea fara nici o problema ultima oara cand l-am pornit. Acuma eu stiu ca chiar daca 1-2 bujii ar fi cu problema tot ar trebuii macar sa porneasca. Intrebarea mea este daca s-a mai lovit cineva de problema asta sau ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Incarca foarte bine bateria,spala cu alcool bujiile cu o periuta moale sau o perie de sarma,pentru bujii..moale si mai incearca o data. Editat Noiembrie 9, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.