Cosmo Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 in america ei le folosesc pt curse, pt ca sunt ieftine si-i doare la basca daca le julesc/crapa/rup. dar toti ce de pe forumul din usa(cel putin acolo unde sunt si eu membru) spun ca au probleme cu potrivirea: ba gauri date aiurea, ba imbinari care nu se potrivesc. toti spun ca sunt ieftine, dar trebuie ceva rabdare si ai de lucru pentru a le monta. firmele -bune- de carene aftermarket dau MAI PUTINE batai de cap. perfect, nu am auzit nici o firma care sa vina ca oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Bine mai baieti, gata, l-ati convins, ramane pe OEM! Multumim de sfaturi! Mie oricum mi se pare super motorul asa cum e el, mai Honda decat rosul asta chiar nu se poate. Editat Ianuarie 28, 2010 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Salutare! Pentru ca este primul meu post aici, ma voi prezenta: Bogdan, 20 de ani, Bucuresti, posesor de 600rr. Motivul pentru care scriu: http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...+40e-84230.html As vrea sa fac schimb de parbriz cu cineva care isi doreste unul fumuriu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Lume lume, am nevoie de ajutor. Nu pot sa ma decid asupra unei tobe finale. Am de ales intre Micron, Yoshimura sau Two Brothers... toate se invart pe la acelasi pret cu o diferenta de 100 lei intre Micron si TB. Voi ce ati alege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca as avea bani mi-as pune Akrapovic(i), dar dintre cele enumerate de tine as alege Yoshimura. Daca vorbim doar de partea finala alegerea este strict in functie de gust, design si calitatea executiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu aÂş cumpara bara de teflon si mi le-as face singur. Astea care se gasesc de cumparat sunt proaste si scumpe cu draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) Uite aici niste crashpad-uri care vin de unde-i si motoru. Editat Ianuarie 31, 2010 de laurtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) @ sp33d Eu mi-as pune two brothers,are un prieten pe un kawa suna demential Editat Februarie 1, 2010 de Misterio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Eu aÂş cumpara bara de teflon si mi le-as face singur. Astea care se gasesc de cumparat sunt proaste si scumpe cu draci. Foarte adevarat si eu am facut asa, am facut din tef. de se fac pinioanele din el, la detinato. de gsxr, 750-ul de la ultima pagina are crs facute de mine nu ma dus mai mult de 40 lei da sunt crash-uri tati, erau albe dar se ""vocsesc"" cu vocsea. apropo cine vrea sa lipeasca o carena, un plastic si sa nu se mai rupa evar sa se uite la cateva pagini mai in urma la det. de gsxr. asta pentru cine vrea sa se carpeasca, daca se rupe cuiva in acelas loc eu ma autosuspend, am postat lipitura perfecta pentru a spulbera reparatiile facute gresit si foarte scump, si pentru a ne ajuta desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 salutare.. in sfarsit dupa 5 ani de ninjane, mi"am indeplinit visul..cbr600rr model 2007..as vrea sa i'mi bag un set de crash pad-uri..ma ajutati va rog cu niste sfaturi (pret,etc ..,) motocicleta ma ajuns 5000e si are 4000km.. cele bune , si fara prea multe incidente pe 2010.. Uita-te la radiator, e infundat pe ambele parti, e revopsit,jantele sunt revopsite, carenele nu se imbina la fata si bordul e lipit... A fost un prieten sa-l vada, voia sa-l cumpere. Vanzatorul spunea ca are deja alt client din Galati si chiar ma gandeam ca o sa i-l dea de cap cand ajunge acolo(in anunt zicea ca e impecabil). Bafta, sa nu ai parte de probleme si sa te tina o mie de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc.... Editat Februarie 1, 2010 de alexxey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc.... pai ce legatura are b -ul cu motocicletele ,dar daca totusi esti la topicul detinatorii de rr atuci alege honda normal,daca e vorba de acelasi an adica 2007 incoace, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc.... pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai. Editat Februarie 2, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 pai, diferentele sunt ca r6 are toba laterala, 600rr are toba sub sa. sau tu crezi ca dupa 1 an de permis cat b o sa poti sa-ti dai seama de vre-o diferenta la capitolul control, putere, ciclistica, etc? e ca si cum dupa primul pahar de tarie din viata ta, ai intreba ce e mai bun, scotch sau whiskey. 1 an de b nu inseamna decat ca stii semnele, in nici un caz nu vei face diferenta intre un r6 si un 600rr la altceva decat design, "cat baga" sau alte date statistice ce le poti compara matematic. ia ce-ti place mai mult, si exerseaza disciplina mentala, pt ca ai nevoie de asa ceva ca sa o/te poti stapani. la masina nu ai problema cu pierderea aderentei pe roata fata, wheelie involuntar, praf in curbe, intrarea in voblaj, sau faptul ca "nu te vad" jeepurile. ambele or sa-ti rupa mainile din cauza pozitiei. singurul mod in care cele 2 sunt diferite este daca compari 07 r6 cu 09 600rr, unde ai abs, si ti-l recomand. asta e singura diferenta ce o poti simti in condus dupa 1 an de b, dar ceva imi spune ca nu la acest model te refereai. perfect de acord....da' ce-ai cu jeep-urile? unele mai sunt conduse si de motociclisti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu iti recomand 600rr daca esti incepator, si nu pentru ca are toba sub sa sau in lateral cum a zis cineva mai sus, ci pentru diferenta de cai, este cel mai slabut speed(putere), manevrabil, si nu in ultimul rand fiabilitatea Honda . r6-le in schimb este un motor foarte turat,cel putin 2006-2007 ( care are 20.000 ture), as putea zice ca arata mai bine dar e chestie de gusturi, un motor mai puternic (129 cai) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 dap. cu 600rr tre sa te chinui sa cazi. vine cu roti ajutatoare n-am nimic cu jeepurile, era un exemplu de masina mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 SCUZATI..ERA VB DE CAT A...AM DOAR 1500KM PARCURSI CU UN 600RR, DIN 2006.... DE ACEEA. MA INTERESA MANEVRABILITATEA, CICLISTICA SI CUM SE COMPORTA UNA FATA DE CEALALALTA AMBELE MODEL 2007...2008......PERMIS CAT B AM DE VREAO...9 ANI... MS MULT PT AJUTOR...DK R6 E MAI NERVOASA...ATUNCI O SA ALEG UN 600RR... SPER SA POT GASI UNUL...FARA ACCIDENT..DK STITI CVA BUN, POATE IMI SPUNETI SI MIE...MS INK O DATA....URAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) eh, asa mai merge sacalii de noi tot e de prea putin timp permisul pentru a putea folosi aceste masinarii la capacitatea lor, si unde diferentele dintre ele sa fie ceea ce te trage in jos, dar macar nu esti unul din cei care sar din covrig pe 1l, pt ca ei deja mergeau cu logan de 1.4, si sa creada ca un 600 nu trage fata de r6 nu pot sa ma pronunt in nici un fel, in schimb fata de modelul rr 06, 07 este destul de mult imbunatatit. cuplu mai bun in turatii medii(motor complet nou, nu doar tunat mai bine), greutatea mai mica(9kg stock, daca schimbi toba, mai scoti si de acolo vre-o 3), ghidonul este cu 1 cm mai ridicat, deci e ceva mai comfortabil la drum lung. cam in toate testele din revistele de profil din 07, 600rr a fost desemnat castigator, in ciuda celor 11 cai in plus pt r6, titlu pe care l-a mentinut pana in 09, din cate tin minte, cand abs-ul a insemnat o crestere in greutate si astfel a pierdut titlul de cea mai usoara din clasa ei. tot din amintiri, 07 este si primul an in care honda vine cu amortizor stock pt clasa 600, HESD-ul, ceea ce la r6 nu ai(doar daca a fost pus ulterior). recomand 07-le cu multa caldura. Editat Februarie 3, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 R6-le e mult mai greu de pilotat si de tinut in frau, deci necesita ceva experienta, pe cand 600RR-ul este mult mai usor de manevrat.Am auzit de multe ori de la baieti cu experienta circuit/strada ca 600RR-ul este foarte manevrabil, aproape ca un 125... In ceva timp, sper anul asta voi trece si eu la 600 si am sa optez pentru R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 sal.... am si eu o intrebare...pt cei mai experimentati dintre voi...am permis cat b de 1 an...ce sa aleg intre y-r6-2007..si h-600rr...care sunt diferentele...va multumesc...un sezon fara incidente va doresc.... la cbr din 2007 incoace pozitia e mult mai comfortabila decat la r6 ,desii mai putin cai rr trage mai bine din ture joase ceea ce da o senzatie de putere mai mare,in plus rr e f usor si amortizorul de ghidon electronic e foarte eficient, ca si estetic parca r6 e mai frumos dar acum asta e discutabil fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 De vanzare..... http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=253382 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 De vanzare..... http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=253382 mai pui 1500 si iti iei 2009 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mai dragilor, care aveti nevoie.. am de vanzare pt 600 RR 2003-2006 carena rezervor ornament lateral stanga scarita dreapta + pedala frana+pompa suport scarita stanga pilot care sutneti interesati.. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.