Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am un CBR 1000 RR model 2007 care astazi nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am pus redresorul pe baterie a pornit. Avand in vedere ca nu ma pricep la partea electrica o sa merg la cineva care se pricepe (cat de cat - sunt din Campulung Muscel si nu prea este nimeni prin zona care se pricepe la motociclete din ce stiu eu) dar as avea nevoie de niste sfaturi legate de verificarile pe care le va face. Am citit ca dupa ce incalzesc motorul la temperatura de functionare se opreste motorul se pune multimetrul pe borne se reporneste motorul se aprinde faza lunga si la 5000 rpm ar trebui sa indice 15,5V. Asta ar fi legat de baterie dar as vrea sa stiu cum trebuie sa verifice releul de incarcare sau alternatorul. Bateria are aproximativ 2 ani si este Toplite (ma gandesc ca ar trebui sa mai tina). Am un prieten care a inlocuit bateria apoi releul si in cele din urma a fost statorul deci as avea nevoie de un sfat sa nu patesc ca el. In principiu ma intereseaza cum se verifica releul si alternatorul sau care ar putea fi cauza din care nu porneste in afara de baterie.

Multumesc anticipat!

Editat de yoz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) !

 

Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare!

 

Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) !

 

Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare!

 

Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla!

15,5 cu farurile aprinse pe vaza lunga la 5000 rpm mi-a aratat cineva scrie in manualul de cbr 1000 rr 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un CBR 1000 RR model 2007 care astazi nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am pus redresorul pe baterie a pornit. Avand in vedere ca nu ma pricep la partea electrica o sa merg la cineva care se pricepe (cat de cat - sunt din Campulung Muscel si nu prea este nimeni prin zona care se pricepe la motociclete din ce stiu eu) dar as avea nevoie de niste sfaturi legate de verificarile pe care le va face. Am citit ca dupa ce incalzesc motorul la temperatura de functionare se opreste motorul se pune multimetrul pe borne se reporneste motorul se aprinde faza lunga si la 5000 rpm ar trebui sa indice 15,5V. Asta ar fi legat de baterie dar as vrea sa stiu cum trebuie sa verifice releul de incarcare sau alternatorul. Bateria are aproximativ 2 ani si este Toplite (ma gandesc ca ar trebui sa mai tina). Am un prieten care a inlocuit bateria apoi releul si in cele din urma a fost statorul deci as avea nevoie de un sfat sa nu patesc ca el. In principiu ma intereseaza cum se verifica releul si alternatorul sau care ar putea fi cauza din care nu porneste in afara de baterie.

Multumesc anticipat!

Verificarea daca este sau nu statorul poti sa o faci chiar tu, acasa, cu un simplu multimetru. Scoti firele dinainte de releu si incepi sa masori pe fiecare faza, valorile care trebuie masurate le gasesti in manualul de reparatie . Daca acolo e bine atunci s-ar putea sa fie releul. Eu am avut 1000rr sc57 si dupa ce am pus stator nou 13.9-14 imi arata cu faza lunga si ambalata la 6000 ture, ca referinta, cu stator de pe ebay nou facatura. Vezi ca aceste modele de 1000rr sunt arhi-cunoscute pentru belelele la stator si/sau sistem incarcare. Un search pe 1000rr.net iti va elucida toate intrebarile despre sistemul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e de verificat daca infasurarea statorului nu este in scurtcircuit cu sasiul motocicletei. Se desface mufa electrica mare de pe firele ce vin de la stator, si se verifica cu un aparat de masura pozitionat pe Ohmmetru . sa nu existe conductivitate intre oricare din cele 3 fire de pe mufa alternatorului si sasiul moto. Este cel mai intilnit defect, si nu doar la CBR-uri. Daca are coinductivitate, trebuie alt stator. In USA se gasec alternatoare aftermarket rebobinate mult mai solid decit cele OEM,, e o varianta buna. Ricksmotocycles , parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e de verificat daca infasurarea statorului nu este in scurtcircuit cu sasiul motocicletei. Se desface mufa electrica mare de pe firele ce vin de la stator, si se verifica cu un aparat de masura pozitionat pe Ohmmetru . sa nu existe conductivitate intre oricare din cele 3 fire de pe mufa alternatorului si sasiul moto. Este cel mai intilnit defect, si nu doar la CBR-uri. Daca are coinductivitate, trebuie alt stator. In USA se gasec alternatoare aftermarket rebobinate mult mai solid decit cele OEM,, e o varianta buna. Ricksmotocycles , parca.

Da, asa e, cele 2 chestii care trebuie masurate sunt tensiunea pe fiecare faza si conductivitatea. La mine era innegrit statorul si pe o faza aveam 0, nici n-am stat sa dau pe ohmmetru. Un stator nou e cam 200e, si poti sa gasesti daca ai noroc la cineva in tara sau daca nu 2-3 sapt de pe ebay din state, china sau ce alta superputere mai produce statoare de 1000rr. O sansa buna sa vezi daca a mai fost schimbat statorul, implicit verifici nr de km, cei din state au facut poll si toate le crapa statorul pe la ~20k km. Au fost unii care li s-a stricat la 5000 de km, unii si acu merg cu cele din fabrica. Cei mai multi le schimba in fiecare an si din pacate nu e o gluma. Daca e sa sapi prin topicuri sunt oameni care au plecat cu statorul in spate la calatorie mai lunga doar doar o crapa pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum functioneaza pistonu de voblaj,cel stock electric sau cum o fi el la un honda 1000 RR 2007 si cum pot sa imi dau seama daca merge?

In functie de viteza, ECU trimite o tensiune diferita la un electromagnet,in interior din cat stiu este un lichid metalic,care o data ce este aplicat un camp magnetic isi mareste vascozitatea.

 

Ca sa vezi cum functioneaza la tine,la 1000 RR il poti pune pe stender,dar foarte bine fixata moto,bagi in viteza a 6 si urci pe la 150km/h si misti ghidonul,teoretic ar trebui sa se deplaseze mai greu de cat pe loc.

 

Daca nu ar functiona din punct de vedere electronic,ar fi declarat ca defect si ai fi avut aprins FI.

Din pacate defectiunile mecanice nu sunt depistate de tester.

 

Cam asa arata o harta de amortizor de la un k9 1000.

La suzuki am posibilitatea de al activa cu testerul si-l poti verifica pe loc.

post-15340-0-94614900-1399833321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita investitia intr-un stator/releu aftermarket sau mai bine oem. Acum cativa ani am schimbat un releu la un 919 si am luat unul aftermarket ducati care are vreo 5 ani de functionare si inca merge insa la 1000 rr nu stiu cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citi dintre cei ce posteaza aici crezi ca si-au luat statoare de la Rick's Motorsports Electrics ? Ori OEM, ori chinezarii ieftine vindute de samsarii de la noi. Unul Rick, e scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, dupa indelungi cautari n-am reusit sa gasesc un manual de sc57 1000rr 04-07 varianta europeana. Ma intereseaza mai degraba schema electrica. Pe internet e plin cu versiunea americana ce nu are si HISS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate si are 8700 km . Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.html
Multumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor!

Editat de Vronak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stiu pe baiat. Madalin il cheama. Daca iti place modelul ala neaparat merita sa dai banii (mai mult ca sigur pretul nu e batut in cuie). E primul proprietar iar cu motoreta nu l-am mai vazut demult, ca s-a lasat de sportul asta. Stiu despre motoreta ca mai mult ca sigur, km sunt reali, nu a fost cazuta si a stat si inca sta in garaj. Merita sa te duci sa o vezi.

 

Si nu.. nu am fost pus de el sa-i fac reclama, il cunosc doar din vedere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...