square Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 ceva piese de cbr 1000 rr 2008+ sc59 /index.php?/topic/700542-ceva-piese-honda-cbr1000-rr-2008-sc-r9/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Daca intereseaza pe cineva am un parbriz sport negru/fumuriu ptr 1000RR 2004-2005. Nu prezinta probleme, a fost pe motocicleta mea si de curand am facut rost de un Puig si de aia il vand-pret 70 lei fix Contact 0755290150 Editat August 15, 2013 de adriangl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 am pus mana duminica pe 2 cbr`uri de 1000 up de 2008,incredibil de usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Vai, nu pot sa cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Stie careva daca 600RR si 1000RR au acelasi cric lateral?( kick stand) ?Sau are careva un crick lateral de 1000RR 2004-2006 ? (Doar piciorul ma intereseaza/fara senzor & etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 am pus mana duminica pe 2 cbr`uri de 1000 up de 2008,incredibil de usoare Pai daca mananca ulei, au mai putin si d-aia sunt usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 iti dai seama ce cantar fin sunt eu ? ca ala de la amanet=))) asa am simtit,foarte foarte usoare ,pareau de 600 ,trageau liniar ,frane belea ,pozitia nu ma avantajeaza pe mine ca sunt mai mic de h 1.73-74,scaritele pozitionate mai sus, centru de greutate schimbat fata de gsx-r cred ca si de aceea se simte asa light Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 tocmai ce m-am intors dintr-o excursie cu cbru de 4000 km si totu bine...doar ca...cred...nu sunt sigur,ca a mancat putin ulei. in sensul ca am ajuns acasa cu uleiul la jumatate (intre low si high) si din cate tin eu minte...desi nu pot baga mana in foc.... dupa ce am facut revizia era la full. intrebarea e daca e normal sau nu? stiu ca modelele 2008 sunt mancatoare de ulei. mentionez ca eu am modelul 2006, nu scoate niciun pic de fum albastru, pe toba doar funingine normale, uscate, nimic unsuros. uleiul: 10w40 motul 7100. astept pareri. poate a fost uleiul cu vascozitate prea mica? mai adaug si faptul ca motorul functioneaza perfect din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Poti sa pierzi ulei si pe la epurator, desfa-i capacul cutiei de aer, si vezi sa nu ai prea mult ulei adunat acolo. Chiar daca nu scoate vizibil fum albastrul, poate sa pierda ulei. Poblema, asa cum ai spus, nu esti sigur cit ulei era la servisare.Mai fa un drum si vei fi sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BR 60 HRR Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 am un parbriz de vanzare pentru un RR, modelul 2003-2004, aftermarket, fumuriu, nou-nout, nefolosit, 200 lei, trasportul catre destinatar il platesc eu, nr meu este 0757163047, sau mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) am pus mana duminica pe 2 cbr`uri de 1000 up de 2008,incredibil de usoare http://www.motorbikes.be/en/compare/6798/6647/ http://www.motorbikes.be/en/compare/5946/6647/ Nu stiu daca are vreo relevanta dar aici zice altceva... Oricum perceptia fiecarei motociclete e pur subiectiva http://www.motorbikes.be/en/compare/4625/6647/ Uite si motoreta ta )) Editat Septembrie 2, 2013 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Este gresit pe site, aceea este defapt greutatea la plin. Chiar si pana in ziua de azi 1000RR-ul 2008+ este singura motocicleta superbike care are sub 200kg la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 m`am urcat si eu pe un 1000rr 2010 si mi se pare f apropiat la greutate de 600rr 2007 senzatia se poate datora centrului de greutate bine "aranjat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 bine aranjat si ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 vreau sa pun in 1000rr ulei 15w50 in loc de 10w40, asa cum recomanda manualul. am tot citit reviewuri pe net, cica per total ar fi mai bun in sensul ca se comporta cutia de viteze mai bine (schimbari mai putin agresive/galagioase) si motorul in oras sta la o temperatura mai scazuta. voi ce parere aveti? ati folosit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei apreciez iniiativa de a raspunde, as fi vrut sa stiu fix pe modelul asta cum se comporta. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 multumesc piticot ,stiu draciile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei si parerea care e? Ai simtit vre-o diferenta la consumul de ulei, sau la cutia de viteze, sau in orice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 azi mi-am pus eu 15w50 la recomandarea unui mecanic moto care are tot un 1000rr si vom vedea, poate scriu un mic review. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 serios? review? cred ca vascozitatea se alege in functie de stilul si locurile prin care mergi cu motorul, ar mai fi si temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 si parerea care e? Ai simtit vre-o diferenta la consumul de ulei, sau la cutia de viteze, sau in orice? am bagat doar 200ml in 2800km de motul semisinetic 5100 15w50, inainte aveam 10w40 si consuma mult mai mult dar mergeam si ma tare ce-i drept ambreiajul patina uneori inainte sa pun ulei mai vascos, acum patineaza si mai tare asa ca o sa-l schimb, astept sa vina comanda de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 serios? review? cred ca vascozitatea se alege in functie de stilul si locurile prin care mergi cu motorul, ar mai fi si temperatura da men, review:D. ca idee...am facut ~150 km de la schimb cu 15w50. opiniile mele: 1-parca ceva mai putin galagios motorul (nu mai are niciun zgomot metalic) 2-temperatura motorului in oras sta mult mai jos. sa zic cu vreo 5-10*C mai scazuta. 3-la ambreiaj nicio diferenta 4-puterea/livrarea acesteia- nicio diferenta. am o intrebare, nu am gasit in manual. cand se ajusteaza valvele si cand se schimba distributia la modelul 2006? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Sunt posesor de 1000 rr Fireblade model 2007. Anul trecut am avut 15w50 Motul 300V si nu au fost probleme (nu a consumat ulei). Anul asta am folosit Bel-Ray 10w50 EXS si in aproximativ 5000 km am completat in jur de 600 ml ulei. O sa pun anul viitor probabil 10w40 Motul 300V (sa vad cum se comporta) si daca nu o sa fie ok 10w40 o sa revin la 15w50 dar Motul. Editat Septembrie 26, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Pune in continuare Motul 300V 15-50, am folosit pe CBR954, 4 ani de zile, nici un consum de ulei.Pe R1 2007, la fel, pun 15-50 si , in regim de curse doar, consuma o cantitate neglijabila de ulei, max 100-200ml/1000km. Editat Septembrie 26, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.