Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

e mai usoara, consumul mai mic ,are vana,ii lipseste un amortizor de ghidon dar se cumpara,puterea super ok ,FRANE BELEA

1000 rr este liniara ,multi spun ca e "recomandata" chiar si incepatorilor,GREA,putere asa si asa

asta din ce am depistat si eu ca fiind diferente intre ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1000 rr -436 lbs(aprox 200kg) 145hp @roata ,75.5 torque

954 mi se pare mai jucausa !

marea problema este starea in care le gasesti nu datele tehnice ...

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclistica e cea care face diferentza, 954 e fenomenala, foarte manevrabila. CBR1000RR e cu adevarat o "vaca" . Daca vrei cu adevarat sa inveti sa pilotezi, ia-ti 954.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari.vreau si eu cateva pareri cat mai subiective posibil (da, SUBIECTIVE) in special de la persoane care cunosc intr-adevar acest model si care au avut acel model mai mult de 1 an sau chiar 954 legate de alegerea unui 929 2001 in detrimentrul unui gsx-r 600 k3 de exemplu sau un 750 k1....intr-adevar imi place mai mult 954 dar cum ar spune multi e cale lunga de la a-ti place un model pana la condus si a stii sa-l stapanesti.:D

 

m-ar interesa acest anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-929%20fireblade-din-2001-523480.html As dori si cateva pareri legate de acesta.

 

as dori sa-mi spuneti ce plusuri si minusuri are acest model,la ce sa fiu atent cand cumpar un astfel de model (daca am inteles bine din alte discutii,ar fi prob cu releul de incarcare,etc)

citisem cu cateva pagini in urma ca s-ar indica sa fie eliminat EXUP-ul .de ce?

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut adism, am statorul original Honda, nereparat, stare perfecta, pt Honda CBR 600RR 2007 2008.

 

 

0763 681 602 ORANGE

0735 131 844

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Găsisem cu câteva luni în urmă pe un forum din UK un topic despre un 600RR model 2008 în care proprietarul investise aproape încă o dată valoarea mobrei în accesorii aftermarket. Mobra era absolut superbă, nimic de prost gust pe ea. Dacă știe cineva link-ul topicului cu pricina, l-aș ruga să-mi spună. Oricum, dintre toate accesoriile, cel mai mult mi-au plăcut discurile de frână, erau un model deosebit wave, păreau aproape că nu sunt prinse de jantă.

 

Că tot veni vorba, știe cineva unde aș putea găsi niște discuri wave care să se potrivească pe 600RR 2007/2008 și să fie și rezonabile la preț? Și încă o întrebare, discurile wave necesită plăcuțe de frână speciale, sau merg cele normale?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai usoara, consumul mai mic ,are vana,ii lipseste un amortizor de ghidon dar se cumpara,puterea super ok ,FRANE BELEA

1000 rr este liniara ,multi spun ca e "recomandata" chiar si incepatorilor,GREA,putere asa si asa

asta din ce am depistat si eu ca fiind diferente intre ele

Anul trecut dupa ce am vandut F4i eram in cautare de 954 si vreau sa va zic ca am fost si am vizionat cateva motorete care nu erau tocmai ieftine/ocazii si am ramas profund dezamagit , avand buget undeva in jur de 3000-3500E, dar nimic nu m-a convins si la marea majoritate bateau ba oala ambreiaj, ba ceva prin motor pe la distributie, etc, la un momentdat am gasit la cineva adusa din IT un 1000rr 2004 mecanic in stare foarte buna, estetic cam uratel dar la super pret. Pot sa va zic ca am mers si cu 954 dar ca si acceleratie si cum trage 1000RR este net superior, are ciclistica buna, comparativ cu ce motorete m-am mai dat, frane ok, trage foarte liniar(in general cum trag toate Hondele).

In grupul meu de prieteni cu care ies la plimbare avem 3 buc 954 si 3 buc 1000RR si vreau sa va zic ca la 954 cel putin pana se incalzesc bat si zdrangane la ele distributie, oala ambreiaj, etc, pe cand la RR nu am auzit sa fi avut vreun dintre baieti probleme de genul.

Sfatul meu e sa iti iei motocicleta care ti-o permiti, doar cu conditia sa fie in stare cat mai buna mecanic, ca optic poti sa ii dai dupa cand mai strangi bani o vopsea, eventual un kit de carene de pe ebay din abs, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Daca intereseaza pe cineva am un parbriz sport negru/fumuriu ptr 1000RR 2004-2005. Nu prezinta probleme, a fost pe motocicleta mea si de curand am facut rost de un Puig si de aia il vand-pret 70 lei fix

Contact 0755290150

Editat de adriangl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Stie careva daca 600RR si 1000RR au acelasi cric lateral?( kick stand) ?

Sau are careva un crick lateral de 1000RR 2004-2006 ? (Doar piciorul ma intereseaza/fara senzor & etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dai seama ce cantar fin sunt eu ? ca ala de la amanet=)))

asa am simtit,foarte foarte usoare ,pareau de 600 ,trageau liniar ,frane belea ,pozitia nu ma avantajeaza pe mine ca sunt mai mic de h 1.73-74,scaritele pozitionate mai sus, centru de greutate schimbat fata de gsx-r cred ca si de aceea se simte asa light

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am intors dintr-o excursie cu cbru de 4000 km si totu bine...doar ca...cred...nu sunt sigur,ca a mancat putin ulei. in sensul ca am ajuns acasa cu uleiul la jumatate (intre low si high) si din cate tin eu minte...desi nu pot baga mana in foc.... dupa ce am facut revizia era la full.

 

intrebarea e daca e normal sau nu? stiu ca modelele 2008 sunt mancatoare de ulei.

mentionez ca eu am modelul 2006, nu scoate niciun pic de fum albastru, pe toba doar funingine normale, uscate, nimic unsuros.

 

uleiul: 10w40 motul 7100.

 

astept pareri.

poate a fost uleiul cu vascozitate prea mica?



mai adaug si faptul ca motorul functioneaza perfect din toate punctele de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pierzi ulei si pe la epurator, desfa-i capacul cutiei de aer, si vezi sa nu ai prea mult ulei adunat acolo. Chiar daca nu scoate vizibil fum albastrul, poate sa pierda ulei. Poblema, asa cum ai spus, nu esti sigur cit ulei era la servisare.Mai fa un drum si vei fi sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...