Vizitator darcocbr Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Ms pt sfat. Nu va fi in totalitate pt oras, dar in proportie de 90% da. Sunt situatii cand sunt cu scuterul in oras (beta ark lc) si trebuie sa dau o fuga cateva zeci, pana in 150 km si pana merg acasa sa-l iau pe celalalt dureaza destul :| . De aia m-as axa pe 600 rr..e ager, sprinten si imi fac treaba cum trebuie in timp real. Scuterica va fii pentru butic, bar si alte plimbari marunte. Ms frumos. » Post actualizat in 09 Dec 2014 14:40 Am 183 cm si 75 kg. Hmm..poate e la limita ? La asta nu am ajuns sa ma gandesc. Ms Nu este o mobra de oras, dar e foarte agila si manevrabila. Ca orice sportiva la oras, se incinge f tare. Este cea mai usoara din clasa ei si nu este recomandata daca ai o inaltime mai mare de 1,75. Imi place mult ciclistica, dar fiind usoara se blocheaza des roata spate knd schimbi inferioara, neavand nici slippery clutch. » Post actualizat in 09 Dec 2014 14:41 Daca as fi in locul tau as incerca un scuter in 4 timpi de 125. Bafta! Ms de sfat. Dar am scris dece ma ajuta mai mult decat un scuter . Noroc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Eu am model 2003, si am 1.83 si 90 kg , ma descurc cu rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Cu 2003 am mers si e ok. 2007-8 nu poate fi mult mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) Eu am 1.78 si-mi placea mai mult cu CBR954 fata de CBR600RR 2003 sau 2007. Prima data am avut CBRF2, groaznica in oras, a doua CBRF4-cea mai misto, urmatoarea 600rr 2003-naspa senzatie, e mica rau, nu ai loc pe ea, a urmat 954rr-am tinut-o 4 sezoane incheiate, a fost cea mai cea din toate punctele de vedere: strada, oras, Amckart. Dupa ce am inceput sa merg la circuite mari, ni mi-a mai placut, nu avea putere, dar pt street, a fost de departe the best in town. Dupa ce am dat 954-le, am avut pt citeva luni un 600rr 2007, care la fel, era prea mica, stai cu picioarele prea flexate. Am scos-o doar citeva ture prin Bucuresti, senzatia e 50:50. Tot 954-le era mai bun. Editat Decembrie 9, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 N-ai ce face cu rr numai prin oras, e mai mic dar degeaba. » Post actualizat in 09 Dec 2014 19:10 Nu este o mobra de oras, dar e foarte agila si manevrabila. Ca orice sportiva la oras, se incinge f tare. Este cea mai usoara din clasa ei si nu este recomandata daca ai o inaltime mai mare de 1,75. Imi place mult ciclistica, dar fiind usoara se blocheaza des roata spate knd schimbi inferioara, neavand nici slippery clutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Te cred, nu am nimic de obiectat. Nu am ce sa fac cu 900'le in oras, cu 1000' nici atat. Mi-i se pare ca 600 e perfect. Recunosc ca ma uit si la aspect daca nu aveam de mers si pe afara cat de cat, nu mi luam nimic..iar un scuter de 125 e slab pt alergat. Fie si mai mare de atat. Ms. Eu am 1.78 si-mi placea mai mult cu CBR954 fata de CBR600RR 2003 sau 2007. Prima data am avut CBRF2, groaznica in oras, a doua CBRF4-cea mai misto, urmatoarea 600rr 2003-naspa senzatie, e mica rau, nu ai loc pe ea, a urmat 954rr-am tinut-o 4 sezoane incheiate, a fost cea mai cea din toate punctele de vedere: strada, oras, Amckart. Dupa ce am inceput sa merg la circuite mari, ni mi-a mai placut, nu avea putere, dar pt street, a fost de departe the best in town. Dupa ce am dat 954-le, am avut pt citeva luni un 600rr 2007, care la fel, era prea mica, stai cu picioarele prea flexate. Am scos-o doar citeva ture prin Bucuresti, senzatia e 50:50. Tot 954-le era mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Asta incerc sa zic: luati-va motorete pe care sa stati, sa va simtiti bine. CBR-urile RR de 600 sint pt rideri mai scunzi, lor li se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Exact. Si eu am vrut 600rr, ca imi place f mult cum arata. Dar dupa un drum de vreo 1500km prin tara, nu mai imi trebuie. De aia il vand, vreau VFR1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xutz Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Fratilor,o carena laterala stanga pt un 1000 RR 2004 unde gasesc si eu,am spart netu in 2 si mai nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 (editat) Salut, vezi pe OLX ca avea Papuc multe piese de Honda si incearca si la Catalin din Timisoara (dezmembreaza el motorete) sau aici: http://olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-carene-laterale-originale-ID2mG1J.html#1b0481f9b2 http://olx.ro/oferta/piese-din-dezmembrari-honda-cbr1000rr-04-06-ID11ZmZ.html#e295ffcd5a http://olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-2004-set-carene-minolta-ID2ul6j.html#71b2d1fd3e http://olx.ro/oferta/carene-honda-cbr-1000-rr-04-07-sc57-originale-repsol-ID2Bhir.html#03f7590c25 Bafta Editat Decembrie 31, 2014 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xutz Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 Catalin n-are l-am mai intrebat,dau un ochi pe aici ce mi-ai lasat sa vad daca gasesc ceva,ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Salutare! De ceva timp tot caut o Honda CBR 600 RR (2007-2008). In momentul de fata m am orientat exact la asta: http://olx.ro/oferta/honda-cbr-600-rr-ID2H3Tb.html#ba343cd30c Motorul pare foarte intretinut doar ca a fost cazut usor pe partea stanga si are capacul si carena din fata putin zgariate. Un lucru care nu l inteleg este protectia din carbon pt cadru. Cu ce ajuta mai exact protectia aia? Poate sa ascunda ceva suspect? N am mai vazut asta la niciun motor, nu prea ii inteleg rolul. Chiar nu stiu ce sa fac, am nevoie de ajutorul vostru pt ca 5000 E totusi sunt bani... Eventul daca aveti alte oferte de Honda CBR 600 RR 2007-2008 va rog PM. Nu ma intereseaza alte modele!!! Astept parerile si ofertele voastre. Va multumesc! *Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute anuntul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 DA, poate sa ascunda un cadru fisurat , rupt si ulterior reparar. Sfatul meu ar fi sa eviti genul asta de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 De ce nu îți aduci din Germania? Începe de pe la 4000 http://m.mobile.de/motorrad/search.html?cc=250%3A750&dam=0&fr=2007%3A2008&mk=11000&p=%3A5000&s=Motorbike&t=Cbr+600rr&vc=Motorbike&fe!=EXPORT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Si eu ma uit dupa ele..dar 5000 e super enorm. Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 ...sunt si eu de acord ca poate ascunde o reparatie pe cadru. Parerea mea este sa mai cauti. Pretul este de asemenea foarte mare pt o ascutitoare ca asta. Cu 5k poti gasi un miar decent. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU. Editat Ianuarie 11, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 La 5000 ''poate'' gasi si un logan? ))) pai logan gasesti si la 2000 prietene .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Si eu ma uit dupa ele..dar 5000 e super enorm. Noroc ! Daca motorul din anuntul prezentat nu are defecte nu este mare pretul(in conditiile unui nr. de Km reali). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Salut. Sunt proaspat detinator de 600rr model 2005 si as avea cateva intrebari legate de acest model dupa cum urmeaza: - care e cea buna modalitate de a demonta de pe motocicleta plasticele de deasupra ram-air-ului? (sunt prinse/agatate cumva in fata inspre far si nu ies de buna voie) - pentru a schimba semnalizarile pe fata trebuie sa demontez carena frontala? O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU. Si daca zice propietarul sa il plateasca ca demonteaza motorul doar ca sa vada el cum sta treaba cu starea cadrului ?? In fine, ma comport eu mai paranoic dar de ce sa se complice cand poate sa vada alt motor fara chestile alea. E alegerea lui, noi decat l-am sfatuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 De ce nu îți aduci din Germania? Începe de pe la 4000 http://m.mobile.de/motorrad/search.html?cc=250%3A750&dam=0&fr=2007%3A2008&mk=11000&p=%3A5000&s=Motorbike&t=Cbr+600rr&vc=Motorbike&fe!=EXPO 4000+transport+inmatriculare tot cam pe acolo ajungi ....4500-5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda- 4000 + inmatriculatul. Pana la 5000 mai e destul cbr%20900%20rr%20954-din-2003-592777.html » Post actualizat in 11 Jan 2015 16:52 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20600%20rr-din-2007-591566.html Scuze de primul link, am gresit. Postez de pe tel :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) Si daca zice propietarul sa il plateasca ca demonteaza motorul doar ca sa vada el cum sta treaba cu starea cadrului ?? In fine, ma comport eu mai paranoic dar de ce sa se complice cand poate sa vada alt motor fara chestile alea. E alegerea lui, noi decat l-am sfatuit. Se complica poate pentru ca ii place pur si simplu cum arata. Dar mai sunt aspecte la care sa fii atent, de ce are discuri de frana schimbate (sau daca vrei sa le spui...."race") la doar 14000 km ? Le are si pe cele originale sau doar le-a schimbat cu chinezarii ptr ca arata mai bine si sunt mai ieftine? (eventual dupa o cazatura mai tare sau impact frontal).. E posibil protectia de cadru sa fi fost pusa dupa incident (mai ales daca ea e impecabila si motoreta julita)... Sper ca nu am judecat prea aspru motocicleta, poate e in toate mintile ei, dar cand te duci sa o vezi verifica absolut orice aspect... P.S. Nu judec alegerea,dar intr-adevar, exista modele mai reusite in banii aia, chiar si in tara... Editat Ianuarie 11, 2015 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.