Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt grabit, dar vreau sa mai aflu cate ceva despre ele, la tehnica ma refer, aspectul e impecabil. Si inca ceva, nu voi lua unul inscris in ro, birjuit prin orasele de la noi :)

Nu este o mobra de oras, dar e foarte agila si manevrabila. Ca orice sportiva la oras, se incinge f tare.

Este cea mai usoara din clasa ei si nu este recomandata daca ai o inaltime mai mare de 1,75.

Imi place mult ciclistica, dar fiind usoara se blocheaza des roata spate knd schimbi inferioara, neavand nici slippery clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Ms pt sfat. Nu va fi in totalitate pt oras, dar in proportie de 90% da. Sunt situatii cand sunt cu scuterul in oras (beta ark lc) si trebuie sa dau o fuga cateva zeci, pana in 150 km si pana merg acasa sa-l iau pe celalalt dureaza destul :| . De aia m-as axa pe 600 rr..e ager, sprinten si imi fac treaba cum trebuie in timp real. Scuterica va fii pentru butic, bar si alte plimbari marunte. Ms frumos.

» Post actualizat in 09 Dec 2014 14:40

Am 183 cm si 75 kg. Hmm..poate e la limita ? La asta nu am ajuns sa ma gandesc. Ms

Nu este o mobra de oras, dar e foarte agila si manevrabila. Ca orice sportiva la oras, se incinge f tare.

Este cea mai usoara din clasa ei si nu este recomandata daca ai o inaltime mai mare de 1,75.

Imi place mult ciclistica, dar fiind usoara se blocheaza des roata spate knd schimbi inferioara, neavand nici slippery clutch.

» Post actualizat in 09 Dec 2014 14:41

 

Daca as fi in locul tau as incerca un scuter in 4 timpi de 125.

Bafta!

Ms de sfat. Dar am scris dece ma ajuta mai mult decat un scuter . Noroc,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.78 si-mi placea mai mult cu CBR954 fata de CBR600RR 2003 sau 2007. Prima data am avut CBRF2, groaznica in oras, a doua CBRF4-cea mai misto, urmatoarea 600rr 2003-naspa senzatie, e mica rau, nu ai loc pe ea, a urmat 954rr-am tinut-o 4 sezoane incheiate, a fost cea mai cea din toate punctele de vedere: strada, oras, Amckart. Dupa ce am inceput sa merg la circuite mari, ni mi-a mai placut, nu avea putere, dar pt street, a fost de departe the best in town. Dupa ce am dat 954-le, am avut pt citeva luni un 600rr 2007, care la fel, era prea mica, stai cu picioarele prea flexate. Am scos-o doar citeva ture prin Bucuresti, senzatia e 50:50. Tot 954-le era mai bun.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai ce face cu rr numai prin oras, e mai mic dar degeaba.


» Post actualizat in 09 Dec 2014 19:10

Nu este o mobra de oras, dar e foarte agila si manevrabila. Ca orice sportiva la oras, se incinge f tare.

Este cea mai usoara din clasa ei si nu este recomandata daca ai o inaltime mai mare de 1,75.

Imi place mult ciclistica, dar fiind usoara se blocheaza des roata spate knd schimbi inferioara, neavand nici slippery clutch.

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Te cred, nu am nimic de obiectat. Nu am ce sa fac cu 900'le in oras, cu 1000' nici atat. Mi-i se pare ca 600 e perfect. Recunosc ca ma uit si la aspect :) daca nu aveam de mers si pe afara cat de cat, nu mi luam nimic..iar un scuter de 125 e slab pt alergat. Fie si mai mare de atat. Ms.

Eu am 1.78 si-mi placea mai mult cu CBR954 fata de CBR600RR 2003 sau 2007. Prima data am avut CBRF2, groaznica in oras, a doua CBRF4-cea mai misto, urmatoarea 600rr 2003-naspa senzatie, e mica rau, nu ai loc pe ea, a urmat 954rr-am tinut-o 4 sezoane incheiate, a fost cea mai cea din toate punctele de vedere: strada, oras, Amckart. Dupa ce am inceput sa merg la circuite mari, ni mi-a mai placut, nu avea putere, dar pt street, a fost de departe the best in town. Dupa ce am dat 954-le, am avut pt citeva luni un 600rr 2007, care la fel, era prea mica, stai cu picioarele prea flexate. Am scos-o doar citeva ture prin Bucuresti, senzatia e 50:50. Tot 954-le era mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare! De ceva timp tot caut o Honda CBR 600 RR (2007-2008). In momentul de fata m am orientat exact la asta:

 

http://olx.ro/oferta/honda-cbr-600-rr-ID2H3Tb.html#ba343cd30c

 

Motorul pare foarte intretinut doar ca a fost cazut usor pe partea stanga si are capacul si carena din fata putin zgariate.

Un lucru care nu l inteleg este protectia din carbon pt cadru. Cu ce ajuta mai exact protectia aia? Poate sa ascunda ceva suspect? N am mai vazut asta la niciun motor, nu prea ii inteleg rolul.

 

Chiar nu stiu ce sa fac, am nevoie de ajutorul vostru pt ca 5000 E totusi sunt bani...

 

Eventul daca aveti alte oferte de Honda CBR 600 RR 2007-2008 va rog PM. Nu ma intereseaza alte modele!!!

 

 

Astept parerile si ofertele voastre. Va multumesc!

 

 

 

*Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute anuntul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt si eu de acord ca poate ascunde o reparatie pe cadru. Parerea mea este sa mai cauti. Pretul este de asemenea foarte mare pt o ascutitoare ca asta. Cu 5k poti gasi un miar decent. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma uit dupa ele..dar 5000 e super enorm. Noroc !

 

Daca motorul din anuntul prezentat nu are defecte nu este mare pretul(in conditiile unui nr. de Km reali).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Sunt proaspat detinator de 600rr model 2005 si as avea cateva intrebari legate de acest model dupa cum urmeaza:

- care e cea buna modalitate de a demonta de pe motocicleta plasticele de deasupra ram-air-ului? (sunt prinse/agatate cumva in fata inspre far si nu ies de buna voie)

- pentru a schimba semnalizarile pe fata trebuie sa demontez carena frontala?

 

O zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascunde o bomba atomica. Mergi sa vezi motorul daca te intereseaza si daca e totul in regula dupa avizul unui mecanic, pui banii pe masa, dai jos protectia de carbon de pe cadru(99% e lipita cu silicon) si daca nu are nimica cadrul iei motocicleta, daca are ceva pleci cu banii. SIMPLU.

Si daca zice propietarul sa il plateasca ca demonteaza motorul doar ca sa vada el cum sta treaba cu starea cadrului ??

In fine, ma comport eu mai paranoic dar de ce sa se complice cand poate sa vada alt motor fara chestile alea.

E alegerea lui, noi decat l-am sfatuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4000+transport+inmatriculare tot cam pe acolo ajungi ....4500-5000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...